Publika će tijekom sljedeća dva tjedna moći glasovati za novih pet hitova, od kojih pobjednički ulazi u finale za nagradu publike za hit godine
Novih pet hitova u studenom utrci za Cesaricu
Publika će tijekom sljedeća dva tjedna na službenoj web i Facebook stranici, te na javnom Viber profilu Cesarice moći glasovati za Coloniju i pjesmu “Alarmantno”, pjesmu “Mi protiv nas" koju izvode Domenica i Kedžo, Marka Kutlića i pjesmu “Sam protiv svih", pjesmu “Uzmem koliko mi daš” koju izvodi Jelena Rozga te Detour i pjesmu “Vikend”.
Pjesma „Alarmantno“ objavljena je kao službeni singl još ovog ljeta, a nalazi se na novom studijskom albumu grupe Colonia, „Nova era“ koji već nekoliko mjeseci spada u najprodavanija glazbena izdanja u Hrvatskoj. Glazbu i aranžman kao i produkciju, potpisuje Boris Đurđević, a tekst alerija Đurđević. Videospot za ovu pjesmu sniman je na atraktivnoj lokaciji u blizini Zagreba u režiji Darija Radusina, a u spotu se uz Ivanu i Borisa pojavljuje već dobro uhodani plesni tim Valentina Šenjug i Petra Vidaković te koreograf Neven Ivić.
Domenica i Kedžo ovo su ljeto predstavili prekrasnu baladu “Mi protiv nas”, emotivnu ljubavnu pjesmu s kojom će se mnogi poistovjetiti. Glazbu i tekst pjesme potpisuje Ivan Huljić, a pjesma je talijanskog izričaja, prilagođena ukusu publike koja prati Splitski festival i šire, i prirodni proces “glazbenog odrastanja” Domenice, dok se Damir Kedžo već jako dobro snalazi u takvim vodama, obzirom da je s Kvarnera.
”Sam protiv svih” naziv je pjesme u izvedbi mladića za kojim uzdišu brojna ženska srca, Marka Kutlića. "Sam protiv svih je pjesma velikog značenja i duboke poruke”, kazao je Marko, “Pjesma govori o ljubavi, koja je neiscrpan izvor inspiracije, i za mene jedini smisao postojanja.Ovu pjesmu posvećujem svojoj djeci, koja su mi najveća radost i motivacija u životu.” Autori pjesme su Marko Vojvodić i Igor Ivanović, koji zajednički potpisuju glazbu, tekst, aranžman, produkciju i video.
"Uzmem koliko mi daš" ljetni je hit Jelene Rozge u kojem otkriva kako u ljubavi igra na otvorene karte. Pjesmu potpisuje glazbeni dvojac Vjekoslava i Tonči Huljić, a aranžman Leo Škaro i Tonči Huljić. Istoimeni spot pod redateljskom palicom Daria Radusina sniman je u Istri na poljima lavande, a pripadnicama ljepšeg spola će sigurno zapeti za oko zgodni mladi glumac Filip Palčić koji se uz Jelenu pojavljuje u spotu.
Grupa Detour donosi nam pravu ljetnu poslasticu o kojoj autor i frontman grupe Nenad Borgudan kaže: “Vikend kao pojam, u mnogima budi najpozitivnije asocijacije i mami osmijeh na lice pa je tako i pjesma pokušala dočarati dijelić tog rasploženja uronjenog u nostalgičnu atmosferu završene ljubavne priče.” Spot je sniman u Supetru na Braču i prikazuje idealan vikend članova benda na moru u kontrastu sa sporom dinamikom grada i sjetom. Režiju potpisuje Tomislav Brdjanović, a veliku podršku u realizaciji spota pružila je TZ grada Supetar i sam grad Supetar.
Cesarica je nagrada publike za hit godine, a kako bi se publici predstavio što veći broj najuspješnijih i najpopularnijih pjesama, svakog mjeseca u posebnom izdanju glazbene emisije PopRock.hr predstavlja se pet pjesama koje u tom mjesecu konkuriraju za glavnu nagradu Cesaricu. Ona pjesma koja u pojedinom mjesecu osvoji najveći broj glasova publike bit će nominirana za Cesaricu te u prosincu ulazi u finalni krug glasovanja.