Kim Kardashian, Kylie Jenner, Emily Ratajkowski i Rihanna na donjem rublju godišnje zarade milijune eura. Baš svi žele zvjezdane gaćice
Rat za tržište gaćica: Karijeru grade na prodaji donjeg rublja
Prvo su počeli dizajnirati odjeću, dio se kasnije prebacio na hranu i parfeme, a novi hit među zvijezdama je lansiranje linije donjeg rublja sa svojim imenom... I, očekivano, to je postao pravi hit.
Pokretanje videa...
Za manekenke angažiraju same sebe i onda uz pomoć društvenih mreža kreću u promociju. A kako imaju milijune pratitelja, onda se glas brzo proširi. Ne trebaju one plaćati skupe reklame na televiziji ili bilboardima, njihovi alati su Instagram, Facebook, Snapchat, Twitter...
Najuspješnija u poslu zasad je Rihanna (31). Njezina linija donjeg rublja Fenty u prvoj godini zaradila je nevjerojatnih 72 milijuna dolara, a cijene proizvoda su pristupačne, čak i za naš džep. RiRi tange stajat će vas 80-ak kuna, a negliže od 250 do 400 kuna.
A dio ovoga kolača želi i najmlađa milijarderka u povijesti Kylie Jenner (22). Milijardu dolara zaradila je prodajom šminke, ali tu ne misli stati. U svoj webshop dodala je i nekoliko pari gaćica koje je, kako bi ih bolje prodavala, ukrasila svojim imenom. Njezine tangice stajat će vas oko 60 kuna.
Dizajniranja se prihvatila i Kylieina polusestra, najpoznatija starleta na svijetu, Kim Kardashian (38). I naletjela na fijasko. Svoju liniju rublja odlučila je nazvati ‘Kimono’, što je izazvalo bijes Japanaca koji taj naziv smatraju uvredljivim. Nakon što joj je pisao gradonačelnik Kyota, od imena je odustala, ali ostao joj je loš publicitet.
4Kako je najčešće samo u gaćicama, onda je svoje odlučila napraviti i Emily Ratajkowski (28). Nisu skupe, oko 100 kuna po paru.