Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Severina: Mojeg sina su u školi zaključali i fizički zlostavljali!

Komentari (290)
  • A kakve veze imaju njene gole slike ili pornić sa zlostavljanjem njenog djeteta?Ni jedno djete nije zaslužilo da ga se naziva kopiletom,ne zaboravite da i Vaše djete netko može tako nazvati,jel bi Vam bilo drago? Svi imamo svoje brige i probleme,pustite ženu neka riješava svoje kako najbolje može,zna i umije.

    17. 10. 2019,   13:12
    • Pa vidiš da ih rješava preko novina, umjesto tamo gdje je mjesto.

      17. 10. 2019,   13:22
    • Mirjana, svaka rijec vam je na mjestu. Vidim da su ti komentari obrisani koji sadrze razne gadosti, stvarno se ne trebamo cuditi slucaju kraj Zadra kad za svako zlostavljanje balkanske muskarcine nadju opravdanje.

      17. 10. 2019,   13:34
    • Zlostavljanje kažete? A ako učitelji imaju naputak da dijete smiju dati samo majci ili ocu, tko je onda kriv Ona je tu iznijela niz drugih optužbi a sve nagađanja

      17. 10. 2019,   13:42
    • Jopet, mi nismo upuceni i ja sam rekla da ne znam sta je bilo, ali bit je u tome da je ona rekla da je bilo zlostavljanje sto moze biti i ne mora, a neki su tu komentirali samo sto nisu rekli da je mali dobio sta je zasluzio jer mu je mama ovakva onakva... Stvar je u reakciji i pronalasku opravdanja.

      17. 10. 2019,   13:54
    • Kad netko nema svoj život onda je kivan na tuđe živote.

      17. 10. 2019,   14:03
    • banaana ti si vrlo inteligentan ili inteligentna.........žene misle da njihove gole cice snimljeni pornići ne utječu i ne tiču se razvoja djeteta........... da ga dotična pusti bar malo na miru nitko od djece ga nebi zadirkivao niti bi učiteljice imale posebne upute................ dakle..........

      17. 10. 2019,   14:06
    • Ne kazem da ne utjecu ali ne trebas huskati nekog drugoga, znam slucajeve gdje su djeca nahuskana od svojih roditelja zlostavljali djevojcicu kojoj je majka bila laka morala, to mi je prejadno, pustite djecu na miru, ali eto moram se u ovome sloziti s tobom sto si napisao, prva Severina neka ga pusti na miru jer ga je ona najvise i izlozila ocima javnosti.

      17. 10. 2019,   14:22
    • Nisam neki njezin preveliki fan, ali budimo realni da u današnjem svijetu, do pravde možeš doći samo preko medija, kad ne vidiš drugog izlaza. A kaj se tiće pornića, ma daj , jbg procurio video, tak može i tvoj, (al ne bude jer nisi poznat) makar po tvojim komentarima izgleda da ti to ne radiš.

      17. 10. 2019,   14:25
    • zato jer ljudi pamte, pamte da je snimala pornić s oženjenim tipom, pamte da šalje gole slike okolo, pamte da je simpatizer SDPa i onda se ovo desi.

      17. 10. 2019,   14:34
    • ali ne sa oženjenim tipovima i da to snima

      17. 10. 2019,   14:42
    • A taj "oženjeni"je smio snimati pornić nad kojim si ti moralizatoru proveo bezkrajne noći?

      17. 10. 2019,   15:07
    • Istvan, kako da dijete vlastita majka "pusti na miru"?? Sta pises gluposti? Kako to da moja djeca NIKOG i nikad ne zadirkuju? Kako tvoje malo dijete moze uopce saznati da je neka Severina jednom davno snimila pirnić, pa da joj zbog toga provocira sina? Sam si oriznao da upravo tako odgajas djecu, ako ih imas, ili ces ih tako uciti kad ih budes imao - punit ces im glavu glupostima kako bi postali jos gluplji od oca! Nazdravlje! Ja tako ne radim.Moji klinci nikada nece moci saznati nista o drugima,kako bi im se mogli izrugivati! Bio bi to teski poraz mene,kao roditelja!

      17. 10. 2019,   15:08
    • Koliko ogranicen ili nesretan u zivotu moras biti da samo zato sto ne volis Severinu i njene pjesme,mislis da znas sta se dogada u skoli njenog djeteta i jos ju osudivat...

      17. 10. 2019,   15:14
    • Sa konja na konja pa više ne zna" tko pije a tko plaća".

      17. 10. 2019,   15:15
    • Kakve veze ima njezin pornić sa zlostavljanjem dijeteta? Jeli to trik pitanje ili nešto drugo. Pa iz priloženog se vidi da nema nikakve veze. Maltretiraju joj dijete tek toliko. Ne što je njezin sin. Koja naivnost. Činjenica je da dijete nije ništa krivo, ali za maltretiranje je u svakom slučaju povod to što i tko mu je mater. A na to je dotična trebala misliti kada je bilo vrijeme. Mi ne živimo u idealnom svijetu. Ovakvo ponašanje je za svaku osudu, ali potpuno očekivano.

      17. 10. 2019,   15:18
    • ona je bila slobodna a taj je bio ozenjen i otac dvoje djece. i sad mi kazite zasto se on vise nigdje ne spominje zbog pornica a nju vjecito podsjecate. balkanska posla i mentalitet da musko moze biti sve i svasta a zena pokorna. imala je pravo da se nauzivala.svi vi koji ovdje klepecete protiv nje vjerovatno sve tajno radite. ono balkansko hebena a postena.

      17. 10. 2019,   15:22
    • Zašto? Zato jer je to balkan i jer je to tako. Ženske se osuđuju a muški ne. I to nije od jučer. Drugi je par rukava jeli to pravedno. A bitan razlog je i to jer je to HDZ-ovac i jer je pornić namjerno "procurio" u javnost u pravom političkom trenutku. Nitko nije više govorio o gospodarskom pojasu nego samo Sevki.

      17. 10. 2019,   15:29
    • petnaestica: serpentine: jelena: evo vam moje plusice jer ste osobe bez predrasuda. u zemlji u kojoj zivim narod je kulturniji.

      17. 10. 2019,   15:36
    • Ajmeeee, koliko LAZNIH MORALISTA!!!!!! Prvenstveno, kada je snimljen pornic, muskarac je bio taj koji je bio OZENJEN i imao djecu. Ne dotična!!!!! No naravno, u ovom šovinističko-mizoginističkom svijetu, ona je ta na koju se lijepe epiteti lake žene jer je snimila pornic s ozenjenim muskarcem. On je, naravno, glavni frajer i baja ispao! Sto se tiče incidenta u skoli, uciteljice dijete nisu mogle pustiti van k Igoru jer ga imaju pravo preuzeti po zakonu samo majka ili otac. Nisu krivi nista ucitelji, postivali su samo zakon!

      17. 10. 2019,   15:38
    • Narf,, Kako bi bilo tvom djetetu da te sa 10 godina vidi na internetu u raznim pozama.

      17. 10. 2019,   15:40
    • Mirjana@ Mogu ti samo..👏👏👏👏..na komentaru...

      17. 10. 2019,   16:51
    • Periceti ako se voliš kupati u balkanskom blatu ne moramo svi,tako i ona djevojčica iz Zadra bi trebala šutiti jer "ovo je Balkan"?

      17. 10. 2019,   17:24
    • Kakav naputak 'dati dijete'? Mali ide u drugi razred. Djeca iz svih normalnih skola su nakon zadnjeg sata pustena iz skole. Netko ide doma sam, vecina ide sama nekog netko ceka.. mama,tata, baka, djeda, starija sestra,dadilja,susjeda..ko to provjerava? Kakva su to pravila po tim privatnim skolama? Seve je htjela dijete upisat u normalnu kvartovsku skolu,ali joj Mile dao pa ga sad moraju voziti na drugi kraj grada.

      17. 10. 2019,   17:51
    • Mirjana Cvetko, ajde dobro u načelu se slažem s tobom, ali ....ali, ne moguuuu, ali stvarno ne mogu i bode mi oči kad ljudi ne znaju osnove pravopisa. Pa j**emu miša, je li moguće da si baš gotovo u svakoj riječi omanila "ije i je". Nije djete nego je dijete! Nije riješava, nego rješava. Ja to ne moguuuu razumjeti, .....zašto se to ne zna???? Jooooooj!!! U pomooooć!!!

      17. 10. 2019,   18:19
    • Misidi...@, ne treba ti to...ona neće više znati od onog što već zna, jer joj naprosto ne treba...a možda je u stotinu drugih osobina, znanja i umijeća daleko bolja od svih nas.Čemu isticati nešto što nije važno ni za temu, ni za shvaćanje napisanog? Ima jako puno ljudi kojima hrvatski nije materinji jezik, a ipak ga perfektno govore, pa i pišu, zar i takvima treba brojiti greške, a ne ih pohvaliti? I ovo je možda baš takva osoba, zar je to teško pretpostaviti?

      17. 10. 2019,   18:42
    • Pa nek bace. Uvijek su se klinci lozili na zgodne mame i uciteljice. Bolje nego da je neka zla frustrirana brkata od koje djeca bjeze

      18. 10. 2019,   00:49
    • Jelena, a kad je tako zašto onda uopće djecu mučiti 8 godina s pravopisom i gramatikom?? Pa čemu to, kad je to nebitno jer će možda u nečemu drugome biti vrlo uspješni??!! Ajde molim te, pusti šuplje priče.

      18. 10. 2019,   08:34
    • Drustvo posebno na balkanu je takvo, zadrto i zaostalo. Dica netribaju ispastat radi grjeha roditelja ali ovo je balkan, jbg. Drukcije je kad je zena nemoralna od muskarca. Zasto? Zato sto zena-majka najvise odgaja dicu, a sta dica sutra mogu vidit i naucit od takve majke?? Muskraci posebno ozenjeni danas su jos gori od zena, cast pojedincin. Ugl danas je nemoral, blud i samo se gleda na sex. Varanje, prevare, lazi itd 🤮 Opet kazen cast pojedincin

      18. 10. 2019,   10:27
    • misi.... nije ovo nastava hrv. jezika, a nisi ni ti učiteljica, odrasle smo osobe koje pišu kako želimo, ili kako znamo. Tvoja poduka je samo lupanje uprazno - niti će ona naučiti iz toga nešto, niti će tebe, barem u to vjerujem, usrećiti to što si joj očitala bukvicu...komentiraj temu, i sve 5!

      21. 10. 2019,   00:19
  • Nikad neću vjerovati samo jednoj strani, pogotovo kad se radi o ovakvim optužbama. Naravno da institucije ne smiju sazvati konferenciju za novinare gdje bi iznijeli svoju verziju događaja za koju sam uvjerena da je drukčija nego Severinina. U svemu tome ispašta dijete kojem roditelji uništavaju normalan život svojom međusobnom netrpeljivošću!

    17. 10. 2019,   13:10
    • Sve mi je bilo za povjerovati dok nije ovo rekla "Ja sam jedina majka koja ne smije na Instagramu objavljivati fotke sina jer je moj bivši to riješio na sumnjive načine - tvrdi Severina. "...nakon svih tih optužbi njoj je i instagram važan, užas

      17. 10. 2019,   13:31
    • Pa da, vrlo je bitno slikama na Instagramu dokazati "ljubav" prema djetetu.

      17. 10. 2019,   13:34
    • Baba ovdje je sve jasno,dijete se ocito potuzilo mami na takvo postupanje s njim I zato je Severina odreagirala na ovaj nacin. A tete su znale tko je ciko koji dolazi po njega,znale su da nije stranac. Netko im dojavio da dijete zadrze pod svaku cijenu i deckic je mami ispricao sto se desilo.

      17. 10. 2019,   13:35
    • Ponavljam da ja ne vjerujem samo jednoj strani priče. Drago mi je da je tebi sve jasno jer si valjda bio na licu mjesta i točno si upućen u cijelu situaciju.

      17. 10. 2019,   13:39
    • Bre ce da vidimo sta se ovde kuva.....

      17. 10. 2019,   13:40
    • Baba nisam ja bio na licu mjesta,mali Aco jest,on je tu traumu prosao,on je pokrenuo ovu pricu,a znas da su djeca uvijek iskrena :))

      17. 10. 2019,   13:46
    • Ivek, imaš pravo, mamica i tatica samo gledaju kaj bi kak' bi "zakuvali".

      17. 10. 2019,   13:48
    • Narcise, oprosti, nisam znala da si pričao s malim Acom, te da ti je mališan ispričao o svim sudskim presudama, pravilima škole i samom događaju koji se odnose na njega i njegove roditelje.

      17. 10. 2019,   13:50
    • Nikad nećeš vjerovati samo jednoj strani, ali zato si vrlo uvjerena da je Severina u krivu i da laže...baš si krasna nepristrana osoba.

      17. 10. 2019,   13:52
    • Dijete ne smije javno nastupati,ne mozes ga privoditi pred mikrofon ali da moze sigurno bi potvrdio sve ove price,stao bi uz mamu,stosta bi culi od njega..Samo nije svjestan da tata radi protiv mame :)

      17. 10. 2019,   13:56
    • Ira, Severina je ispričala svoju verziju priče u koju ne vjerujem bespogovorno. Očito ne vjeruju ni sudovi.

      17. 10. 2019,   13:56
    • Narcise, mama i tata rade jedno protiv drugoga nauštrb djeteta i to znaju svi. I nitko normalan neće ni Severini ni Milanu vjerovati 100%.

      17. 10. 2019,   13:58
    • Svejedno ništa ne opravdava ovakvo ponašanje ravnateljice i nastavnika.Nije tajna da je Igor Severinin muž?Čemu takvo ponašanje prema djetetu?

      17. 10. 2019,   13:59
    • Baba ne moraš vjerovati njima ali djete ne bi izmislilo ovu torturu?

      17. 10. 2019,   14:00
    • Ok ljudi da ja vama nesto objasnim na brzinu, ja sam dijete rastavljenih roditelja, rastavili su se kada sam imao 6 godina i cijeli svoj zivot nije vazno kod koga sam bio uvijek su pljuvali jedan po drugome, svatko je izmisljavao i vukao na svoju stranu.Isto rade i oni, zalosno je to sta se to sve slama na djetetu a oni toga nisu niti svjesni.Pa sada pogledajte ovu situaciju iz moje persperktive i mozda ce vam neke stvari biti jasnije. Kao npr. zasto Seve to nije pokusala rijesiti na normalan nacin nego istupa u javno u novinama?Zar one ne shvaca da tako radi jos dodatnu krivnju svom djetetu ili je to nije briga jer je njen ego vise povrijedjen nego od maloga? Hmmm? Moram li dalje?Sada cekamo da li ce i tatica istupiti javno ili ce biti "pravi" roditelj.

      17. 10. 2019,   14:08
    • @petnaestica, ne misliš li da je škola ima razloga ne dati Igoru maloga koliko god poznavali? Kad institucije imaju posla s takvim razvikanim osobama kao što je Severina i Milan postupaju još i više oprezno.

      17. 10. 2019,   14:16
    • Ivek, oboje su loši roditelji.

      17. 10. 2019,   14:17
    • @ivo sanader, ista stvar i kod mene, samo moji dok sam imao 4

      17. 10. 2019,   14:18
    • Na stranu roditelji objasni mi ponašanje pedagoga ?Rasplakati dijete?Nisu li jednostavno mogli nazvati Severinu i u miru riješiti taj "nesporazum"?

      17. 10. 2019,   14:25
    • Petnaestica pa ti stvarno vjeruješ u sve što je Seve laprdala na tiskovnoj !?

      17. 10. 2019,   14:27
    • @Ivo po meni bolje da javno istupi,da se vidi sto se tu radi,i samim tim sto ima hrabrosti za to,to mi govori da nije losa strana u ovoj prici,da ona tu neke igre vodi,osjecala bi krivicu I nebi se usudjivala izlaziti pred kamere,ovako bez putra na glavi slobodno,hrabro istupa I ja vise vjerujem njoj nego njenom bivsem..On djeluje kao covjek spreman na sve,a Sevka i ovaj njen tako pitomo,vjerodostojno djeluju.

      17. 10. 2019,   14:27
    • čoviksjuga,tebi je normalno držati i rasplakati dijete dva sata samo zato što je njen suprug došao sam po dijete?Ili si samo pun predrasuda?Zašto ne bi vjerovao ,šta bi ti kad bi ti dijete tako držalo u školi?Zašto mali ne želi više u tu školu?

      17. 10. 2019,   14:33
    • Znači ipak nemaš odgovor?

      17. 10. 2019,   14:40
    • Ne samo da institucije smiju iznijeti svoju verziju, nego su to i dužne učiniti (osim ako je došlo do tužbe pa imaju sudsku zabranu dok traje postupak ali to bi se onda ticalo i druge strane)

      17. 10. 2019,   14:44
    • Ovdje je riječ o školi i njihovim pedagoškim mjerama.Svaki roditelj bi se zabrinuo kad mu se rasplače u školi.

      17. 10. 2019,   14:47
    • @petnaestica, a da je škola predala maloga Igoru a da to nije smjela, onda bi Milan držao tiskovnu konferenciju. Svim uključenim institucijama je najgore raditi s takvim osobama.

      17. 10. 2019,   14:51
    • @petnaestica, koliko puta su tebe i mene naši roditelji rasplakali kad smo bili djeca?

      17. 10. 2019,   14:52
    • Ako je istina,a ja vjerujem Severini da jest,da SAMO ona smije preuzimati dijete u skoli, onda se moram pitati - tko je ikada mogao donijeti tako monstruoznu odluku, ali i zasto?! Po moju djecu dolazi onaj tko stigne, bake,djedovi,stric, ujna,kuma, i uvijek sve funkcionira savrseno! Upravo danas su kumovi pitali mogu li oni pokupiti i moje klince,jer idu brati groždje,cemu se svi klinci jako vesele,ima ih po desetak, naravno,samo sam nazvala vrtić,i to rekla teti,i sve je bilo u redu!Taj Popovic nikako ne moze prihvatiti da maleni sin zivi i s drugim covjekom,koji ga voli i pazi,zapravo odgaja kao pravi otac,i zato trazi od sudova nezamislive stvari,a kad za to ima uporista u nasim trulim zakonima,oni mu to i odobre! Voljela bih da skrbnistvo dobije samo Severina, a da dijete vidja oca kad god treba i zeli.Inace ce biti tesko ispravno odgojiti ovo krasno dijete,previse se gluposti dogadja oko njega

      17. 10. 2019,   14:53
    • @Jelena, ti si srećom jedna obična majka, nisi Severina. A dati skrbništvo samo Severini se neće niti ne smije desiti.

      17. 10. 2019,   14:56
    • Baba ovo dijete nisu roditelji rasplakali nego pedagozi.Jesi čitala članak?U sudskom sporazumu Igor ima pravo doći po maloga.Ova situacija se moga jednostavno riješiti da su mobitelom nastavnici nazvali majku ,čemu potreba rasplakati dijete i držati ga takvog 2 sata?Po tome se može zaključiti da nisu postupili po propisima.

      17. 10. 2019,   15:04
    • Pasu divan si ti vjernik pun krščanske ljubavi-aleluja!

      17. 10. 2019,   15:10
    • Djetetovi roditelji/skrbnici mogu dati punomoć drugoj osobi da dovodi i odvodi dijete iz vrtića ili škole. Budući da su roditelji u zavadi, ta je punomoć riješena sudskim putem, kako čitamo u članku i tiče se djetetovog poočima. To su činjenice. Ono što je ostalo nejasno jest- je li dotični tu sudsku odluku već ranije dao na uvid u školi i dovodio/odvodio dijete ili se sada prvi puta pojavio bez te odluke. Upravo ova razlika čini razliku u cijelom slučaju.

      17. 10. 2019,   15:11
    • petnaestica, ti iz članka čitaš Severinine izjave i uzimaš ih kao stopostotnu istinu, na što imaš pravo. Ja pak nevjerujem svemu što pročitam i što netko kaže dok nisam čula i drugu stranu uključenu u slučaj, na što isto imam pravo. Moraš znati da ponekad službena osoba ne smije postupiti mimo nekog pravila, taman mislila da je u konkretnom slučaju u redu dati maloga Igoru "jer ga pozna" baš zbog težine slučaja "Severina&Milan"

      17. 10. 2019,   15:12
    • Pastimater@,ne znam zasto se toliko pjenis jer su te obrisali, ali prema ovome kako se izrazavas,uvjerena sam da su imali debele razloge! Uostalom,sto si se zalijepio za ovaj portal,ako nisi zadovoljan tretmanom? Ovo je njihova kuca,a ti i ja smo gosti,pa se tako trebamo i ponasati! Postuj pravila i ljude koji ovdje pisu,i to je sve sto ti treba!

      17. 10. 2019,   15:14
    • @jelena ako nesto ne razumijes onda se ne guraj u to.Ako pazljivo procitas shvatiti ces da to sta sam napisao napisao sam s razlogom a imam ih (btw ja se ne pijenim nego se smijem) A po drugo ovo je portal, a mi zivimo u hrvatskoj tako da je sloboda izrazavanja ustavom zajamcena.To se zove demokracija a to sta ovaj admin misli da je ne znam sta to je njegov problem.

      17. 10. 2019,   15:21
    • Bilo sto o Severini mi je ispod casti komentirati, ali ovaj me put interesiralo sto nasa babica zbori, i morem reći Bog i bormeš da dobro zbori. Babice 👍

      17. 10. 2019,   15:51
    • Baba ne moram vjerovati nikome,samo kažem da danas postoje mobiteli nazvati majku i pitati može li njezin muž pokupiti djete ili nazvati policiju.Glupo je zadržavati 2 sata djete.Očito Milan ima velik utjecaj.

      17. 10. 2019,   17:19
    • Ravnateljica škole je dala izjavu da škola ima za svako dijete spisak osoba koje ga mogu podići iz škole - Severina nije potpisala tu izjavu.

      17. 10. 2019,   17:21
    • Baba@.. Svi mi..modno osvješteni..patimo..kada 2019. godine..vidimo te cvike..👍🔝🔝

      17. 10. 2019,   21:31
    • Ah ...napokon me odblokirali..... ja sam jos jucer napisao da je to sve farsa da bi se promoviralo njenu novu turneju (btw. nisam imao pojma da ta zena i dalje pjeva a kamoli o nekoj turneji, sada znam....slucajnost?) i dobio sam malo zutih i crvenih.... e a danas mogu izgleda to i legalno napisati.

      18. 10. 2019,   15:17
    • Ivek, isto kao što sam i ja rekla da je gospođa dala svoju verziju događaja i svašta nakitila.

      18. 10. 2019,   15:21
    • Baba, svaki novcic ima dvije strane zar ne ;) Zato je i nisam "uhvatio" jedino za sta sam se uhvatio jos jucer je da u cijelom textu se par puta spominje njena turneja...a ja mislio da je clanak o jadnom djetetu.

      18. 10. 2019,   15:51
  • Boze sacuvaj, jadno to dijete! Ne znam da li je ovo istina sto Severina iznosi, iako sumnjam da bi s time isla u javnost da nema necega u tome, ali je istina da se preko tog jadnog djeteta vec godinama lome koplja izmedju majke i oca!!

    17. 10. 2019,   13:02
    • Naravno da je istina ako ide sa time u javnost.Sramota za školu i ravnateljicu.Koja je to škola?

      17. 10. 2019,   13:11
    • Nema institucije gdje taj bivši nije uspio okrenurti stvari naopako, samo zato da bi napakostio njoj i djetetu! On ocito ne moze prihvatiti da mali ima jos jednog oca, a tu rijec ne stavljam pod navodnike namjerno, jer biti pravi otac djetetu ne znaci da ga moras i napraviti! Biti otac znaci voljeti dijete, brinuti se za njega,i nastojati ga zastititi od svega sto nije dobro.Jos nisam cula da novi,tj. drugi suprug ne smije dolaziti po dijete u vrtic ili skolu! Ovaj je sudskim barikadama i tu jednostavnu stvar doveo u pitanje! Tip zivi u drugoj drzavi ,a zabranjuje da ga covjek s kojim zivi priceka pred skolom, nego da to bude samo majka! Sto je to, za boga, zasto se to dopusta, zasto novac mora biti od svega jači, pa i od morala,ljubavi,čestitosti, pogotovo onih koji rade u drzavnim sluzbama?

      17. 10. 2019,   14:39
    • Tako ti je to kad sa đavlom sadiš tikve. Seve prije nego šta je postala poznata bila je pjevačica.

      17. 10. 2019,   14:45
    • Pa ako na početku školske godine u školi predaš papir sa imenima osoba koje mogu preuzeti dijete onda ne možeš očekivati da će nastavnici dati dijete nekome tko nije na tome popisu pa da im pošalješ i 10 ispričnica da si bolestan!

      17. 10. 2019,   14:48
    • kakve veze ima otac sa ovim događajem

      17. 10. 2019,   16:06
    • Piše da postoji sudsko rješenje da i očuh može doći po dijete

      17. 10. 2019,   16:08
    • iza... to riješenje treba dostaviti školi.

      17. 10. 2019,   16:18
    • Pa valjda je dostavljeno ako dijete ide u drugi razred. Nije jučer krenulo u školu. A ako, kako ti kažeš nije dostavljeno, zašto su očuhu ipak dali dijete

      17. 10. 2019,   16:22
    • a ti,kao,znas da rjesenje nije dostavljeno skoli?? za razliku od tebe, koji bas nisi prejako bistar, Severina ili njeni odvjetnik sigurno su o tome itekako vodili racuna...

      17. 10. 2019,   16:35
  • Gdje si ti majko bila ta 2 sata dok su njega držali zatvorenog? Pa valjda ti je suprug odmah javio da ga ne da ju! Ne znam koja bi to ozljeda bila da ne bi došao tamo po svoje dijete nakon 2 sata!! čak i da ga nitko nije maltretirao! Jadno dijete što s vama prolazi samo zato jer niste iz ljubavi ni bili skupa!

    17. 10. 2019,   13:29
    • Bravo

      17. 10. 2019,   14:05
    • O čemu ti laješ, molim te... mogla je na gastroskopiji biti s utišanim mobilnim, ma šta te briga.

      17. 10. 2019,   14:20
    • za nju me nije briga, briga bi me bilo za moje dijete, kako sam i napisao, išao sam i čitati jer nisam povjerovao da je milostiva zbog toga sazvala presicu dok druge majke nažalost šute i trpe između svoja 4 zida jer eto nisu poznate sa jahte! Vau Vau!

      17. 10. 2019,   14:34
    • Vau vau da si pročitao članak znao bi da je konferencija sazvana povodom nadolazeće turneje, pri čemu je iznjela i ovaj slučaj. Pripremi i ti turneju pa sazovi presicu, nemoj šutjeti i trpjeti.

      17. 10. 2019,   14:38
    • Mogla je biti u Dubrovniku...očito je bila negdje 'na dva sata'...Totalno nebitno. Priča je bljak ionak, s koje god strane pogledaš.

      17. 10. 2019,   14:45
    • Bogs_1, rekla je da je imala manju ozljedu na plesu, tako da... S time nema zezancije, opasne su te ozljede sa plesa. Vjerojatno je istegnula mišiće dna zdjelice tijekom napornih plesnih sesija s višestrukim partnerima. I kako da onda dođe po sina?!

      17. 10. 2019,   14:53
    • S takvim plitkim nivoom zakljucivanja, ti ne bi trebao komentirati...kako uopce znas tipkati...cudno...

      17. 10. 2019,   14:55
    • Ma koga boli kifla sta si ti povjerovao! Mlatis praznu slamu u POLA DVA kad normalan puk RADI! Gdje ti radis?! Zasto ne radis?

      17. 10. 2019,   15:05
    • Današnji muškarci su teže babe od bilo koje babe i puni su optužaba na račun bilo koje žene koju ne j...u.

      17. 10. 2019,   15:19
    • daj ne baljezgaj Maki, da je zena mogla doci ne bi slala muza. I sad je problem sto Severina nije odmah teleportirla u skoli a ne to sto nisu dali dijete van, strasno kakvi umovi komentiranja. Muz je bio tamo, nije retardiran da mu treba zena u pomoci preuzimanja djeteta

      17. 10. 2019,   15:21
    • Kristina Balotić svaka cast na komentaru👏🏻👏🏻moj naklon do poda,sve si rekla👑

      17. 10. 2019,   15:34
    • Sta tebe briga zlo jedno di je ona bila. Ne smije zena se ni maknut od kuce onda, koja majka moze svaki dan osobno doc po dijete u skolu a da radi? A Sevi poruka upisi dijete u normalnu skolu kako si i htjela. U Bosni se djecak ubio zbog zlostavljanja u privatnoj skoli.

      17. 10. 2019,   15:41
    • Maki, da si pročitao članak znao bi gdje je bila "Jedina sam majka koja ne može biti bolesna, naime ja sam im poslala i ispričnicu jer sam imala malu tjelesnu ozljedu na plesnoj probi i tako dalje."

      17. 10. 2019,   15:54
    • poprilično ste si dali truda u vrijeđanju, ja sam taj dio preskočio i samo komentirao da ja to svojoj djeci kojih imam 2 ne bi napravio, vi očito isto bi, tu se razlikujemo, pozdrav svima i svako dobro.

      18. 10. 2019,   10:20
    • Svako dobro i tebi, a jedini koji si počeo sipati osude bez argumenata si ti sam. Tebi sigurno nije stalo više do njenog sina nego njoj, a ona mu nije napravila ništa loše time što ima ozljedu i ordinirano mirovanje. A ta prenemaganja o tome kako bi ti nešto napravio ili ne bi svojoj djeci su suvišna i ne čine te uopće ni dobrim roditeljem, a kamoli boljim.

      18. 10. 2019,   11:34
    • ...ali ga čini primitivnim...petljati se u tuđe odluke stvarno je krajnje jadno...svatko neka donosi one koje su njemu najbolje.

      21. 10. 2019,   00:09
  • Ne razumijem kakve veze te učiteljice i škola općenito imaju sa sudskim procesom koji je u tijeku i koji još nije završio? Taj Igor živi sa Severinom pa je normalno da i on pokupi dijete iz škole. Znači, Igor pokupiti dijete iz škole ne smije, ali smije doma biti sa tim djetetom. Koje još gluposti neću pročitati.

    17. 10. 2019,   13:16
    • Nije normalno. Uciteljice djecu smiju dati samo onima cija imena su navedena. Ocito Igorovo ime nije na popisu. Uciteljice ostaju izvan radnog vremena zbog ovakvi situacija

      17. 10. 2019,   13:58
    • Mali već drugi razred pa da to nisu mogli dogovoriti....

      17. 10. 2019,   14:08
    • Čitam da je Severina izjavila da po sudskom sporazumu, Igor smije preuzeti dijete. Drugačija sudska odluka nije ni moguća jer to dijete živi u zajedničkom kućanstvu sa Igorom, a koliko čitamo, čovjek nije problematičan. I gdje je zdrav razum tim učiteljicama koje uče djecu, kad to dijete doma smije biti sa Igorom, ali ga on ne smije doma dovesti iz škole? U školu valjda može? Bože sačuvaj, zar nije bolje za dijete da ga voli i poštiva i majka i otac i Igor? Neću ni misliti da li se je duljim zadržavanjem djeteta mislilo nazvati socijalnu službu jer majka je bila onemogućena doći po dijete jer ne bi Igor tamo čučao dva i pol sata i nije odustajao. I majka i otac mu se mogu samo pokloniti i zahvaliti.

      17. 10. 2019,   14:19
    • Normalno je dragi, jer ako je definirano sudskim sporazomom i ovjereno, onda nemaju neke ravnateljičice i kumice s placa kojima je tata kupio parfem što trenirati strogoću ni praviti se pametne. Ovaj Milan je bijeda.

      17. 10. 2019,   14:21
    • Ne znam, ne bih se htjela miješati kad ne znam jer, kad su te učiteljice nazvale Milana, čovjek je dao dozvolu da Igor pokupi dijete. Po onom što piše u članku, ispada da su zvale samo Milana kao da dijete nema majke i kao da ona ne može isto kao otac dati dozvolu nekome da umjesto nje pokupi dijete i dopelja doma.

      17. 10. 2019,   14:34
    • Milan je zabranio da Igor kupi dijete i dogovorio se s ravnateljicom da ga može pokupiti samo majka, navedeno ti je u članku, iako postoji sudska odluka koja dozvoljava Igoru da pokupi dijete.

      17. 10. 2019,   14:39
    • Meni nema veze tko je što usmeno rekao ili nije rekao. Čemu onda dokumenti služe? Roditelji isto tako mogu poslati nekoga drugog ako nisu u mogućnosti oni sami doći. Naravno da moraju obavijestiti školu, a ako se slučajno ne obavijesti, škola bi trebala nazvati nekog od roditelja da si to potvrde. I sve se riješi u 10-tak minuta. Kako smiju tuđe dijete zadržavati dva i pol sata? Prvo i najvažnije je da su te učiteljice u toj školi radi djece, a ne radi ostalih ljudi. Kako se je to dijete osjećalo dok su roditelji kupili ostalu djecu, to dijete vidi Igora, a ove ga zguraju pitaj Boga gdje i drže dva i pol sata tako zatvorenog? Ako je to sve istina što piše u članku, a po čemu se i ja ravnam pri komentiranju kao temelju, to je strašno i ništa drugo.

      17. 10. 2019,   15:19
    • Bogami ste horor napravili.

      17. 10. 2019,   15:54
    • Dobro sad, nije baš horor, previše sam se raspisala, ali nije ni normalno. Trebalo bi maloga pitati što si je on mislio, zašto druga djeca mogu kući, a on ne smije itd.

      17. 10. 2019,   16:05
    • mjerni@, nisi previse pisala, ako si sve korektno zakljucila i rekla! samo, kome? ovdje najvise nepismenih i primitivnih...ako se potrefi da su uz to i losi ljudi,evo komentara, da se pitas gdje ja to zivim...

      17. 10. 2019,   16:47
    • Baš to, gdje ja to živim, kako kažete. Dijete može sa tim Igorom biti svo vrijeme u danu osim naravno kad je u školi, ali ga samo po tim učiteljicama on ne smije iz škole dopeljati doma? Iskreno, osjećam se kao da sa mnom nešto nije u redu jer ja to nikako ne mogu shvatiti.

      17. 10. 2019,   16:58
  • Ajde Seve, dosta te je više. Sumnjam da je dijete maltretirano. A da su ga predali nekom drugom onda bi ih tužila što su to napravili itd.

    17. 10. 2019,   14:01
  • Nastavljate objavljivati svaki dan po clanak o silovateljima iz okolice Zadra, a narod je smije komentirat. Sramota

    17. 10. 2019,   14:53
  • Iz nekoga moga iskustva svatko tko je ikada krivio školu, profesore, nastavnike, školski program,.... za probleme svoga djeteta u školi je uvijek on sam bio najveći problem.naravno da ne znam apsolutno ništa o ovome slučaju ali da su malog profesorice zaključale u u školu, prijetile mu se batinama ,... mislim da je pretjerano i preuvelicano."tek kada je otac dao dozvolu ..." najvjerojatnije se unaprijed već zna tko dolazi po maloga i kojim danima tako da nisu htjeli pustiti maloga bez pismenog odobrenja njegova oca da će ga druga strana preuzeti što je po meni i u redu

    17. 10. 2019,   13:33
    • Baš profesorice... misliš valjda nastavnici, a profesor znači nešto sasvim drugo i ima ih jako malo, za vašu informaciju. Svi ovi kojima se inače govori profesor/ice, su u stvari samo nastavnici!

      17. 10. 2019,   13:56
    • da pretjerano i preuvelicano. pa ona kaze da su ga udarale po trbuhu. ja joj nekako ne vjerujem niti rijeci.

      17. 10. 2019,   14:35
    • nema nitko pravo zadržavati dijete na silu. Pa ja sam u prvom razredu bila sama samcata, nitko nije dolazio po mene niti me vozio u školu. Imaš slobodu kretanja i gotovo.

      17. 10. 2019,   15:10
    • Ucitelji su u osnovnoj skoli, nastavnici u srednjoj, a profesori na fakultetu - i ima ih podosta, o cemu ti lupetaš, Greta?!?!?!?!

      17. 10. 2019,   15:40
    • Kad si već "zapeo" na tituliranju, u srednjoj školi rade profesori sa završenim fakultetom određenog smjera, a na fakultetima su predavači magistri i doktori znanosti.

      17. 10. 2019,   16:00
    • vinja, ja sam zavrsila Kroatistiku na Filozofskom fakultetu i po zanimamju sam mag.edu.philo.croat. Ali po Ministarstvu znanosti, obrazovanja i sporta u osnovnoj skoli sam UČITELJICA, a u Srednjoj NASTAVNICA. To sto nas djeca zovu u srednjoj ili osnovnoj profesrice je drugi par rukava. Na Fakultetu ne znam nijednog magistra koji predaje, sve su to profesori s doktoratom, cak i asistenti. Barem na mom smjeru.

      17. 10. 2019,   16:06
    • Tvoja titula je ono što ti piše na diplomi. Doduše, danas je to drugačije nego nekada kad sam ja studirala. Što ministarstvo znanosti izmišlja ne znam, ali nitko ne bi smio mijenjati tvoj stručni naziv stečen školovanjem. A što se tiče "magistra" ni to više nije što je nekad bilo pa možda danas nisu pređavači na fakultetima obzirom da ni nemaju spremu kao što su imali nekadašnji magistri. Moja majka je bila učiteljica, tako joj je pisalo na diplomi. Završila je učiteljsku školu i sve je bilo jasno. I nije mogla biti ništa drugo nego ono što je bila. pa sam mislila da je i danas tako.

      17. 10. 2019,   17:25
    • narf... a o čemu ja to lupetam? Pa sama si napisala isto što i ja, samo si napisala da ipak ima više profesora nego što to ja mislim... i odmah ti o lupetanju! Malo čudan vokabular za jednu mag.edu.philo.croat. moram priznati!

      17. 10. 2019,   17:59
  • Ma daj molim te... navlačili ga za rame, ruku, stomak... prijetile batinama ... ma daj molim te... Iako sam uvijek bila simpatizer sevke ovim mii je dotakla dno... ako i ima čega u tome postoje službe za to koje takvim kao Severinu uvijek stoje na raspolaganju a ne mediji... Seve nije ti ovo trebalo...

    17. 10. 2019,   14:56
    • Svatko je osjetljiv na svoje dijete, možda je malac tako ispričao ili je to tako doživio?

      17. 10. 2019,   16:18
    • Pa šta da je mali tako i rekao, sto i da je slaba na svoje djete to nije razlog Odma presica... postoje službe za to a ne koristiti to u svoje Marketinške svrhe.

      17. 10. 2019,   16:41
    • Šta su mu trebali glavu razbiti prije nego vi shvatite što je zlostavljanje i maltretiranje? Tada je veća kasno draga gospođo naivna.

      18. 10. 2019,   08:36
    • Djesa se sama moraju znati izboriti za status u okolini i društvu ! Svačije dijete ima priliku okusiti ponižavanje od strane okoline ali mora i samo imati stav i znati se obraniti i sačuvati a ne od postanka dizati prašinu u javnost i sam od sebe praviti slabića koji nije sposoban prilagoditi se životu !!!

      18. 10. 2019,   11:58
    • AntiRvatina a sto čim djete nezeli posuditi gumicu za brisati drugom djetetu treba ih se tužiti za mobing... ma daj molim te, drži svoje djete pod staklenim zvonom i njeguj ga kao mimozu ali ja i dalje stojim da za reakciju postoje puno drugačiji, civiliziraniji pristupi i postupci a ne trčati odmah u medije... malom će za 20 godina bit super kad vidi koliko ga se razvlači po medijima

      18. 10. 2019,   12:19
    • Jako glupa konstatacija. Najtrivijalniji primjer toga je koliko različito građena djeca znaju biti već u prvom osnovne. Neka su građena kao da imaje 10 godina a neka kao da su jučer krenula u vrtić. Ovo što ste vi napisali je dokaz da odobravate nasilje prema osobama koje se ne mogu obraniti iz bilo kojeg razloga. Vrlo bistro nema što!!!!!!

      18. 10. 2019,   12:19
    • Krivo čitaš dragi moj... naglasak je da ja trebam zaštiti svoje djete ako dođe do toga(ako dođe, ako se utvrdi) a ne predat ga medijima da ga oni štite... Plitak si kao tava za palačinke

      18. 10. 2019,   12:28
    • Kao prvo nisam komentirao tvoj komenta napisan tri sekunde prije mog već onaj od grbuše. Ne pravi se pametna ne stoji ti dobro. Kao drugo ti ćeš zaštiti svoje dijete nakon što ga cijeli dan maltretiraju u školi????? kakva korist od toga ako se sutra to opet ponovi. Ovdje nema veze lčije je to dijete već činjnica da neki smatraju da se dječja zloća i brutalnost prema drugima ne smiju tretirati i riješavati. Jad i bijeda od inteligencije.

      18. 10. 2019,   12:43
    • Dobro Ajde utvrdili smo i to da bi i ti odmah sazvao presicu ja nebi... mediji bi mi bili zadnja opcija ali svako ima svoje metode odgajanja ... i opet bit će nam svima kako će biti Lp

      18. 10. 2019,   13:21
  • Jako se protivim objavljivanju slika djece po Internetu, ali činjenica je da je njoj to zabranjeno a drugima dopušteno (kad vidim neke fotografije pitam se jesu li ti roditelji normalni), samo ona nažalost ne razumije da joj je to "sreća u nesreći".

    17. 10. 2019,   14:39
    • Ne pratim lik i djelo dotične u toj mjeri, ali slažem se s takvim zabranama jer, kako rekoh, svašta vidim na društvenim mrežama a neke stvari su, iako stavljene u dobroj namjeri, pravi mamac za pedofile. Osim toga, protivim se bilo kakvom objavljivanju fotografija osoba bez njihovog dopuštenja. Ni ne slikam se ako ima ljudi oko mene. Ukratko pokušavam ne činiti drugima ono što ne želim da drugi čine meni, iako me ima po cijeloj Aziji od ovih Kineza što se fotkaju na svakom koraku po ZG-u :D

      17. 10. 2019,   16:14
    • zabranio je otac, s razlogom. Slike hlača igora i malog na krevetu spavaće sobe i slično.

      18. 10. 2019,   13:06