Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Trudna Seka 'dramila' jer nije imala vodu, Ilić nije htio s bine

Komentari (209)
  • Da se razumijemo, ne slušam ovakvu vrstu glazbe no zaista mi nisu jasni ovakvi napadi i izljevi mržnje prema ovim mladima koji idu na ovakve koncerte. Ne kužim u čemu je problem. Jel te netko sili da to slušaš? Da plaćaš ulaznicu? Mislim koji k., svaka budala ima svoje veselje, šta te boli k.

    15. 9. 2019,   11:30
    • Nitko nas ne sili,ali igrom slučaja živim u blizini pa sam primorana trpiti taj "dernek" i opijanje a uz to dolazi buka i to stvarno velika.Galama je do 3,4 sata u noći,a da o parkiranju auta i ne govorim.

      15. 9. 2019,   12:11
    • a šta misliš kako je meni koji moram prolaziti kroz novi zagreb, leglo jugoslavenčina, komunista, socijalista

      15. 9. 2019,   12:35
    • Ja tako isto mogu reći za rock koncerte u blizini... sám sam rocker i sviram ali sam i realan... kod nas je droge u izobilju i kao to je neka kulturološki osvještena publika... svi stari rockeri se smatraju nekim intelektualcima i ove ljude smatra niže rangiranim a svi znamo kakvi su ljudi sto misle da je u redu samo ono sto oni rade...

      15. 9. 2019,   12:41
    • Ja ne mrzim nikoga, ali zanimljivo je da jedan Tompson(što god mi mislili o njemu) ne smije nastupati u Istri i Puli, dok čovjek koji je pjevao četničke pjesme bez ikakvih problema nastupa u sred Zagreba.

      15. 9. 2019,   12:50
    • @Maky potpisujem, osobno slušam i jednu i drugu vrstu glazbe, ovisno o raspoloženju i prilici, ovi ljudi su seljaci, šund, intelektualne amebe dok su nama uzori i dika Kurt Cobain, Jim Morisson, Janis Joplin i ostali... Svi znamo kako su živjeli i kako su završili ranije spomenuti. A na "cajkama" se mladi drogiraju, jel?

      15. 9. 2019,   12:52
    • antonija, ja isto zivim u velikom gradu i normalno je da se tu odrzavaju koncerti, koji ti se svidjaju ili ne...nije to svaki dan! Ak ti to ne prija, idi onda na selo i uzivaj u zvuku cvrcaka i zvona na kravama...

      15. 9. 2019,   12:55
    • O čemu vi pričate... Održali su koncert platili porez i tko zna koliko taksi... Na njima zaradila država... Grad Zagreb... A nekome smeta buka.. Parkirališta... Onda trebamo zabraniti i turistima dolazak na Jadran.. Da nebi pravili buku... da se nebi opijali... uzimali naša parkirališta.. jednostavno zatvoriti granice i biti kao sjeverna Koreja

      15. 9. 2019,   12:57
    • ja recimo ne podnosim turiste backbackere iz hostela, jer 99% njih su lijevih političkih ideala, leftardi, pa mi ne pada na pamet zabraniti ih, nego mi se jednostavno gade.

      15. 9. 2019,   13:00
    • Mnogo toga ja ne podnosim.... sa nekima moram biti ljubazan a neke mogu poslat u rodni kraj... Sve je to radni staž..

      15. 9. 2019,   13:06
    • histria, ti Thompsona stavljas u isti kos sa Miroslavom Ilicem?

      15. 9. 2019,   13:20
    • @histria0@yahoo.com zakaj bi Srbija pozvala Thompsona kad mu niko ne bi došao na koncert, a koliko vidiš ovi su puni... svašta

      15. 9. 2019,   13:37
    • Ne, ne,Thomson je branio Hrvatsku, a Miroslav Ilić pevao četnicima i dizao im moral za bežanje.

      15. 9. 2019,   13:37
    • MS13, to se ne smije pitat...on je za HR veci neprijatelj od... Samo je 91 bio dobar

      15. 9. 2019,   13:45
    • koncerte odobrava lokalna samouprava, a u puli ona to ne dopušta i u većini istre. da je ljudima do thompsona izabrali bi drugu vlast.

      15. 9. 2019,   13:47
    • triangle: Pod Thompsonovim spotom "Samo je ljubav tajna dvaju svjetova" na YT koji ima 12 milijuna pregleda, veliki broj najbolje ocijenjenih komentara pripada Srbima koji vole Thompsona. Dakle, sigurna sam da tamo ima dosta obožavatelje, jedini je problem što bi se možda bojali doći na koncert zbog svojih šešeljevaca. Nasuprot tome, u Hrvatskoj koju Pupi naziva ustaškom, jedan četnički pjevač pjeva bez ikakvih problema. Činjenica je da Srbi više vole Thompsona nego domaći "Hrvati" leftardske orijentacije, koji sebe nazivaju Hrvatima samo zato što Jugoslavija više ne postoji. Thompson nikad na svojim koncertima nije veličao Pavelića, a Miroslav Ilić jest Dražu Mihajlovića. Imaš video pod naslovom: "Miroslav Ilić - pjeva četničku pjesmu". Uživaj!

      15. 9. 2019,   13:48
    • To što ima pjesmu, dvije koja se njima sviđa ne znači da bi napunio dvoranu i da bi mu došli na koncert

      15. 9. 2019,   13:50
    • Dodir neba 07, komentar dana...bravo+++++++

      15. 9. 2019,   13:58
    • triangle: Ne znači niti da ne bi, trebalo bi vidjeti. Na žalost, ni Thompsonu kao ni pokojnom Oliveru ne pada na pamet pjevati po Srbiji. Nije mu potrebna ta vrsta zarade. On u svojoj zemlji u kojoj je 90% medija i političara protiv njega, skupi desetke tisuća ljudi na koncertu u tren oka, a da ne govorimo u našoj dijaspori. Može si priuštiti čak i koncerte koje ne naplaćuje.

      15. 9. 2019,   14:44
    • Stijena01: Hvala, stijeno, ali ipak mislim, da bi ovdje imala komentar dana, trebala bih voljeti Miroslava Ilića, a ne Thompsona! 😂😂

      15. 9. 2019,   14:45
    • dodir neba 07: cijela Hrvatska voli Thomsona samo dva mucavca ga ne voje Jakovčić i Miletić.

      15. 9. 2019,   15:08
    • 1970 g. kada je Vice Vukov rekao da pjeva za Hrvate, nestalo ga iz javnosti do samostalnosti Hrvatske 1990 g. A kada je Miroslav Ilić u Benkovcu rekao da peva samo za srbe, nije mu pala ni dlaka sa glave.

      15. 9. 2019,   15:21
    • histria0@yahoo.com: Ima takvih Jakovčića i Miletića na ovom portalu popriličan broj. Zar se vi Istrijani ne možete izboriti da se to promijeni?

      15. 9. 2019,   15:26
    • ebo vas Thompson...veliki domoljub koji krade drzavu..Ne placanjem poreza..njega dizete u nebesa covjeka sto vas krade...ma slikaj te se s njim..

      15. 9. 2019,   15:26
    • Brišu mi komentare sa puno plusića!!!!!!!!!!

      15. 9. 2019,   15:32
    • antonija82 .. Nekomu je Seka ,Ilić isl . odvratan i njihova glazba a nekomu opet npr. Urban ,Bare ili sl. Na njihovim koncertima niti se opija niti se smrče ili gutaju tabletice.. Inače nema ni buke . Mir Božiji

      15. 9. 2019,   15:35
    • dodir neba 07: možda Uljanik, mucavce stavi u red.

      15. 9. 2019,   15:36
    • Bristol, ne znam koji su leftardi ili rightardi.......odvratni svojoguzicoljubi

      15. 9. 2019,   15:48
    • histria0@yahoo.com: Ma briga njih za Uljanik.

      15. 9. 2019,   15:54
    • Kako ne kužiš u čemu je problem, cajke se proizvode u Srbiji, dok se narodnjaci proizvode u Bosni, a jedno i drugo je ustvari Turska glazba koja je nastala tijekom 500 godina vladavine Turaka. Prema tome srpske cajke i bosanski narodnjaci nemaju nikakve veze s našom kulturom, da se to nama sviđa onda bi proizvodili takvu glazbu. Naravno da te nitko ne sili to slušati, međutim problem je tome što je ta glazba nametnuta, dakle manjina terorizira cijelu Hrvatsku.

      15. 9. 2019,   15:57
    • pa u svakom slučaju glazbe maninja terorizira većinu:D

      15. 9. 2019,   15:59
    • Gdje vi tu vidite teroriziranje, ljudi kaj je s vama, slušajte svoje i pustite druge nek slušaju kaj god hoće, muzika je tu za zabavu, ima je svakakve i kom što paše nek sluša, zaboli me ko kaj sluša, njegova stvar

      15. 9. 2019,   16:01
    • sjever i jug: Thompsom je svoj porez platio. Jesi li tako napao Babića koji je prvi osudio Thompsona zbog "neplaćanja poreza", a sam je utajio duplo više od njega za što je dobio "društveno koristan rad"? S time da je Babić imao čisti prihod, a Thompson pozajmicu. Jesi li tako napao sve one kojima je država oprostila porezne dugove?

      15. 9. 2019,   16:06
    • Narod ne shvaca da je to hladno i surovo receno agresija!Daj majmunu jabuke pa mozda prestane jest banane!Kod nas rastu banane ali su susjedove jabuke sladje samo zato sto je majmuna netko uvjerio u to!Jednostavno smo pali pod pritiskom politickih manipulacija toboznjeg pomirenja a iza kulisa se rade puno opasnije stvari !Nista nije slucajno pa ni ova navala srpskih pjevaca na hrvatsku!Hrvatska ima uvjerljivo bolje i kvalitetnije pjevace ali se njima ne daje toliko pozornosti a to je tako zbog velike uloge medija i zato jer smo blesav narod!

      15. 9. 2019,   16:27
    • dodir.. ako je platio i to kad je MORAO..inace bi malo morgen platio..pitaj postene radnike kako se redovito placa porez drzavi..a ne ovaj koji je ukrao i zatajio..stvarno imas koga i braniti.. sve veliki domoljubi jos veci lopovi..

      15. 9. 2019,   16:27
    • 99% mladih sluša cajke, njima je teror što starci od 30+ slušaju

      15. 9. 2019,   16:35
    • sjever i jug: Ne znaš o Thompsonu ništa osim onoga što su o njemu napisali protuhrvatski mediji, počevši od imbexa. Thompson skupi po 50 000 ljudi. Platio je više poreza državi nego što bi ti u deset života. Jedan previd ljudi koji vode njegove knjige ne znače njegovo nepoštenje, možda samo neznanje. Ali, vi znate sve jer za vas je svatko tko voli Hrvatsku automatski niš koristi. Bogu hvala, većina Hrvata tako ne misli.

      15. 9. 2019,   16:39
    • dodir neba,, ti si glasnogovornik većine Hrvata???

      15. 9. 2019,   17:33
    • dodir...A ti si frend s njim...hahaha...stvarno pises gluposti..opusti se i uzivaj u danu..😉

      15. 9. 2019,   17:54
    • gogo67: Nisam, samo pratim događanja. Nema važnijeg događaja koji se slavi, a da se ne pjevaju Thompsonove pjesme. I uglavnom ih svi znaju pjevati. Čak je i Peđa Grbin pjevao Čavoglave. 😁 Naravno, znam da ga ne pjevaju na prosvjedima Dokumente, Baba, na okupljanju u Kumrovcu ili na Gay Prideu, ali, dopusti, većina građana Hrvatske nije po tim događajima.

      15. 9. 2019,   20:40
    • sjever i jug: Zlato, ja sam opuštena jer pišem istinu. Čini se da nekom drugom treba opuštanje zbog onoga što ja pišem.

      15. 9. 2019,   20:41
    • dodir neba 07: doći će vrag po mucavce i ostale lopove koji su uništili Uljanik, a Thompson će pjevati u Areni.

      15. 9. 2019,   20:50
    • pa većina koja sluša thompsona sluša i cajke, ne vidim problem.

      15. 9. 2019,   20:57
    • Thompsona slušam, za mene cajke ne postoje. Točno, neki idu i na cajke iz hira, dokazivanja i za....bancije.

      15. 9. 2019,   21:10
    • Meni svega mi nije jasno kako neki od koncerta Miroslava Ilića dodju na temu Uljanika ? Pa mislim stvarno ljudi okanite se onda ovog clanka

      15. 9. 2019,   21:29
    • MakyT: Sve je jasno. Oni koji su upropastili Uljanik ne vole Thompsona, a vole Ilića.To je poveznica.

      15. 9. 2019,   22:41
    • Dodir neba 07 kazes da si vjernica, a branis thompsona koji pjeva pjesme kao sto su cavoglave, jasenovac.hmmm nesto tu ne stima.on je ratni profiter, lazni domoljub, da jije rata ne bi ga ni bilo.i sto je najgore on ne zna pjevati.njemu bi smetalo da mu sin ozeni srpkinju.on je teski primitivac.ljudi su glupi, pa puse to njegovo “domoljublje”

      16. 9. 2019,   01:13
    • BiceBolje zivim na su selo je zakon nikad u gradu nebi zivio.

      16. 9. 2019,   11:04
    • marvel75: nije uvijek sve tako kada polaziš od sebe. O Jasenovcu trebaš znat istinu pa govoriti. Ratni profiter i lažni domoljub sam i ja čije krvi u ličkim šumama ima više nego je sada imam. Da nije bilo komunizma ni takvih ne bi bilo. Thompson se borio protiv srbokomunista kome su takvi guzicu lizali i protiv četnika (srpskih antifašista). Jesil ti primitivac ili pušiš i šmčeš bijelu prašinu.

      16. 9. 2019,   13:04
    • marvel75: Kakve veze njegovo pjevanje ima sa mojom vjerom? Ja nikome ne sudim, a zbog njegova pjevanja sam ga kritizirala kad je za to bilo vrijeme. Objasnio je svoje razloge. Pjesmu Jasenovac ne pjeva više, pjevao ju je iz inata velikosrbima, ali tada su to svi činili. Pjevao ju je u privatnom društvu, nikad na svojim koncertima. Čavoglave su se za vrijeme Domovinskog rata vrtjele u svim medijima deset puta na dan i one su za mene domoljubna pjesma, budnica od koje je drhtao neprijatelj. Čini se da i danas drhće, Ni jedan lojalni Srbin ne boji se te pjesme. I oni su je pjevali dok su se borili na hrvatskoj strani. Za ratno profiterstvo nije osuđen, tako da te može tužiti za klevetu, porez je platio, njegova je privatna stvar zašto bi mu smetalo da mu sin oženi Srpkinju, a što se njegova pjevanja tiče, slušaju ga rado i izvan Hrvatske. Jedan od njegovih spotova ima blizu trinaest milijuna pregleda na YT, od kojih su mnogi Srbi koji ga vole. Ja ne mrzim ni tebe koji ne voliš Hrvatsku i Hrvate, zašto bih onda mrzila Thompsona?

      16. 9. 2019,   15:17
    • Dodir neba 07 onda ne moze tvrditi da je vjernik kad je piva pismu jasenovac i cavoglave i ne bi moga podniti da mu sin ozeni srpkinju.i nije nikakvo opravdanje to sto su je svi pivali.da se svi bace sa mosta i vi bi cini mi se.i otkud vam da ne volim hrvatsku i hrvate?!!ne volim te “velike domoljube” i to prenemaganje s time.ali hrvatski narod je tili vi priznati ili ne jako zaostao.triba i lipo je voliti svoju domovinu, ali ne to previse isticati i govoriti.to mi je tako glupo i debilno i ruzno.ali ima lipih pisama, moram priznati.

      16. 9. 2019,   15:42
    • marvel75: Ni sveti Petar onda ne može tvrditi da je vjernik, jer je triput zatajio Isusa? Ili sveti Pavao koji je progonio kršćane? Ne voliš Hrvatsku jer većinu naroda smatraš ustašama, budući da većina naroda voli Thompsona. Svi nohometni navijači i hrvatska reprezentacija, za tebe nisu vjernici i ne voliš ih jer su "veliki domoljubi", zar ne? Tražili su Thompsona u busu na povratku sa SP-a. Vidjeli smo euforiju Thompsonovih pjesama širom Hrvatske kad je Hrvatska pobjeđivala. Svi ti ljudi za tebe su "veliki domoljubi" koje ne voliš. Očito, isticanje domoljublja je debilno ljudima bez domovine! Ljudima koji su ponosni na svoju domovinu i vole ju, nije debilno. Ljubav nikad nije debilna! Upamti to! Jadan onaj tko ne može voljeti svoje.

      16. 9. 2019,   20:29
    • Dodir neba 07 meni ne smetaju normapni domoljubi, ali ne volimo previse isticanja s time.i nisam jadan, to mi necete govoriti.kao prvo ja sam gradanin svijeta, svi smo mi ljudi jednaki sa istog planeta.kao prvo smo gradani planeta zemlje, pa europa, pa tvoja zemlja itd.vi ste vjernica, a govorite mi da sam jadan i stalno popujete i virujete u stvari koje je neko napisa u prastaro doba ko sto su i ostale knjige napisane.triba cijeniti teslu i odtale ljude koni su stvarno vrijedili i ucinili nam zivot boljima, a ne izmisljenim likovima se klanjati i moliti.

      28. 10. 2019,   19:26
  • Konačno cajke dobile i medijski prostor i javnu pozornicu u Zagrebu....još da su kao specijalni gosti došli milojko i milijana mojoj sreći ne bi bilo kraja

    15. 9. 2019,   11:46
  • E da mi je neko ovo govorio 1991 , ne bih mu vjerovao , e moja rvacka , na sto si spala ,

    15. 9. 2019,   11:10
    • Nije istina, dok je rat bjesnio su se slušale cajke. Prodavali su se sprženi cd-i po štandovima. Kod nas su se uvijek više slušale cajke nego bilo gdje drugdje. Zašto? Pojma nemam. Žena i ja ih ne slušamo, mi smo generacija rocka, tak da kolko vidim i čujem ni naši klinci ih ne slušaju. Al veli klinčadija naša, slušaju ih skoro svi ostali.

      15. 9. 2019,   11:13
    • Tribune_of_The_Plebs da, i to su se slušale one zavijačine

      15. 9. 2019,   11:19
    • Dok je rat bjesnio, turbo cirilicu su slusali pripadnoci Münchenske bojne, svi oni kojima je Hrvatska bila prolazna stanica za pobjeci. A stoka sitnog zuba se borila za svoju domovinu. A danas pripadnici spomenute bojne zive po ljepoj nasoj i pljuju po njoj gdje god stignu, jer cinjenica je, sto vise pljujes to ti je bolje. Nasljede Titinog generala. Fuj pljuc.

      15. 9. 2019,   11:23
    • Di su sad šatorasi???

      15. 9. 2019,   11:27
    • @Svetinja fino zboriš sem ovog zadnjega "Nasljeđe Titinog generala" eto čisto informativno prije 90-tih nisi u zg-u imal niti jedan klub sa cajkama toga ti u ZG-u nije bilo ,aj bok živio.

      15. 9. 2019,   11:29
    • @x00x šatoraši su se pretvorili u muzičke cenzore, pa zašto ne bi mirovine dobivali iz ZAMP-a ,dam se kladiti da 50% njihove dijece poslije Tompsona režu žile na Cecu.

      15. 9. 2019,   11:31
    • Većina ovih koji su došli na koncert nisu ni rođeni 91 ili su bila djeca prema tome kakve oni veze imaju s ratom i zašto ih opterećivati s time? Prebolite to više, a mlade ostavite na miru da žive i slušaju što žele!

      15. 9. 2019,   11:35
    • x00x-U prvim su redovima, odmah ispod bine.

      15. 9. 2019,   11:40
    • Hrvatska je spala na niske grane zahvaljujuci velikim domoljubima a ne zbog ovoga. Ljudi koji vole ovu vrstu glazbe neka uzivaju. Ja osobno ne volim ali ne osudjujem

      15. 9. 2019,   11:41
    • @tina096 Klinci slušaju ono kaj im je 'fora'. Dobro je dok slušaju (išta) i idu na koncerte, a ne da samo sjede ispred ekrana.Starije' generacije su još uvijek opterećene ratom, a 'mlađe' nisu. To je normalno i dobro.

      15. 9. 2019,   11:41
    • problem je sto se s jedne strane broje krvna zrnca ministru jovanovicu, novinarki bujanec nosi kokardu, braniteljske udruge prozivaju sve sa djesbiodevsprve kojiim ne pasu, a s druge strane koncerti cajkusa po centru zagreba... al tu nema nikog od ovih s pocetka teksta

      15. 9. 2019,   11:45
    • Da li je na Markuševcu 91. bio jedan restać sa cajkama kojega su posjećivali viđeniji politbranitelji, ili mi je netko slagao?

      15. 9. 2019,   11:45
    • Brašno ne vidim u čemu je problem. Ljudi se zabavljaju,koga briga za '91. Treba živjeti u sadašnjosti i veseliti se budućnosti,a ne širiti mržnju. Miroslav Ilić je odličan staru narodni pjevač s odličnim pjesmama i koncerti su mu super.

      15. 9. 2019,   11:55
    • Inače nikome ne smeta ovakva glazba. Godinama puni zagrebački klubovi sa susjednim pjevačima. Izgleda da samo pred izbore smeta. Koga boli kifla što tko sluša. Ako nekom paše neka si i traktor upali pa nek sluša cijelu noć. Zaboli me.

      15. 9. 2019,   12:34
    • Tribune dok je bio rat nije ni bilo CD-ova, toliko o tom prženju CD-ova

      15. 9. 2019,   12:43
    • Postovanje! Sta je bilo u proslosti zna se,zaboraviti se nece,jer oziljci ce ostati no ljudski je oprostiti i krenuti naprijed zbog nase ostavstine a to su nasa djeca,zelimo im svjetlu,cistu,bezbriznu i blagoslovljenu buducnost,da se sa svima druze neovisno o vjeri ,naciji,boji koze...nitko ne zeli mrznju i nepostivanje...zalosno je sto se ljudi vracaju u proslost,to je ona stigma zvana nacionalizam...u ovom slucaju je tema glazba...sta bi bilo da je nesto drugo...tuga i jad...

      15. 9. 2019,   12:45
    • Ultra fest u Splitu je milijardu puta gori ovog, al Ultra fest je sa zapada onda je to sasvin u redu, ali posto na Rujanfestu dodje poneki Srbin da pjeva onda to nije nikako u redu i onda svi prisutni nisu pravi Hrvati... nije ni cudno sto kradeze vlada godinama, kakva vlast takav i narod

      15. 9. 2019,   12:54
    • 91. je između ostalog bila borba za demokraciju, borba za slobodu govora i izričaja. Zašto sada braniti, a gunđali smo da nam je sve branjeno.. Dopustimo sada drugima tu slobodu koju mi 'kao' nismo imali.

      15. 9. 2019,   12:55
    • Ovako, u rovovima i zemunicama na prvoj crti imali smo tranziće koji su bili namješteni na tadašnje njihove radio stanice, pa se tako na crtama po Lici slušalo radio Knin, Korenicu, a posebno Gračac (smijali smo se glupostima voditelja, spikera, gostiju, a i odabiru glazbenih brojeva s kojima su "nabrijavali" svoje "borce") jer nam je Gračac bio neposredno ispred nas koji smo držali položaje istočno od Gospića...i koliko god vi "tamburali" o svemu tome naši položaji su znali sve njihove tadašnje tekstove.

      15. 9. 2019,   13:13
    • Nisu problem cajke nego potraznja...pravo pitanje je -zasto je tako velika potraznja-...

      15. 9. 2019,   16:53
    • spajdo.. istina.. ja sam na prvoj liniji prema Glavacama mogao loviti samo radio Korenicu.. a ove gluposti koje pišu tkz. domoljubi da se slušala samo naša glazba .ono Mišo, Oliver ili Novi fosili.. taj nije bio u ratu..

      15. 9. 2019,   17:36
    • Brasno a sto bi se tribali mrziti?!!svako je dobrodosa u ovu zemlju.mrziti srbe je tako jadno.

      16. 9. 2019,   01:17
    • zasto onda vladajuci pljuju po svom partneru pupiju?

      16. 9. 2019,   08:18
  • Septembarfest u sred Zagreba?

    15. 9. 2019,   11:29
  • Ovo su vecina komentara koji ne zive u Zg.i koji se udaraju po prsima i govore Rvacka... A u autu piči Knindža

    15. 9. 2019,   12:52
  • Najviše ih slušaju djeca ratnih profitera, oni koji viču zds i crtaju ušata slova...ukratko slušaju ih licemjeri....što se mene tiče ako tomson smije pjevaju neka pjevaju i oni gdje god hoće po hrvatskoj...

    15. 9. 2019,   11:57
  • Pa zašto osporavati nekomu da sluša što želi nisam ni ja za cajke al ove pjesme su iz nekog drugog vremena i ne vrijeđaju ničiju naciju nit pozivaju na nasilje prema tome kao i u sportu nek navija i sluša tko god što hoće ovo je zemlja demokracije

    15. 9. 2019,   11:57
  • Zivimo u svijetu demokracije...svatko tko voli neka izvoli i uziva...na koncu krajeva tko smo mi da sudimo,toliko smo mali na ovom svijetu da nismo ni svjesni...pjesme nikoga ne diraju,ne vrijedaju,prema tome...a nasi pjevaci pjevaju preko granice pa ne vidim razloga zasto nebi bilo obratno...ovo je grana glazbe ,nema mjesta nacionalizmu...

    15. 9. 2019,   12:40
  • Na što smo spali, dobar dan tugo. Uzalud su branitelji ginuli za Hrvatsku.

    15. 9. 2019,   12:42
    • Nema veze jedno s drugim , al dobro

      15. 9. 2019,   13:38
    • Pitajte ove koji su 5 dana krumpire gulili i dobili mirovinu za ništa, takvi imaju vremena visjeti po portalima, biti u udrugama a ne imati muda izreći pred kamerama što misle i tko stoji iza hajke i fašističkog ponašanja, dakle papci koji nisu nikad ništa postigli i koji su s 43 godine u mirovini, valjda su s 15 godina bili u ratu... (smijeh) Ovi normalni rade i nemaju vremena za ovakve debilane.

      15. 9. 2019,   14:27
    • Branitelji su ginuli da bi postali zabranitelji?

      15. 9. 2019,   15:09
    • Možetemi... I partizani su se borili za "slobodu" pa nisi smio pisnuti protiv njihove varijante "slobode"...

      15. 9. 2019,   15:39
    • Možešmi .... pa jesu li zabranili ??

      15. 9. 2019,   15:43
    • Pokušali su ali nisu uspjeli.

      15. 9. 2019,   18:43
    • Pa nisu oni ginuli da srpski pjevaci nebi pjevali u hrvatskoj. Ginuli su za slobodu hrvatske i hrvatskog naroda tako da, sto se glazbe tice, svatko slusa sto hoce, hrvatsku, srpsku ili turkmenistansku glazbu. Zivjela sloboda

      15. 9. 2019,   19:06
    • srpska okupacija Bundeka....

      16. 9. 2019,   07:51
    • Chevichejs, ti možeš svaki dan slušati srpsku glazbu ako se odseliš u Srbiju.

      16. 9. 2019,   08:45
    • jel to znaci da ako hocu slusati americku glazbu da se moram odseliti u ameriku da bi krkani bili sretni? Zasto toliko zelite kontrolirati tko sta slusa? Evoluirajte u homo sapiense vise

      16. 9. 2019,   11:10
    • nije problem tko kaj sluša nego takva manifestacija u glavnom grade Hrvatske zaslužuje Hrvatske pjevače,grupe...pa bili oni i anonimni , a ne srpske cajke u bilo kojem obliku....eto u tome je problem

      16. 9. 2019,   11:18
    • ali zasto? U Hrvatskoj ima tisuce festivala posveceno samo hrvatskoj glazbi. Jedan je posvecen cajkama i odma se svi ustanu na noge. Ak ti se ne svidja, nemoj slusat onda. Sta se opterecivate glupostima? Da su cajke kojim slucajem iz druge drzave a ne iz Srbije niktko nebi nista rekao. Nije to zbog cajka nego ljudi mrze Srbe. Zalosno u 2019. godini.

      16. 9. 2019,   11:33
    • znaš....zaista mi je svejedno tko kaj sluša...imaš pravo po jednom....ljudi ne vole srbe,ali isto tako razmišljanje ,barem moje je da cajkama otkuda god došle nije mjesto na javnim manifestacijama...nek idu u klubove,dvorane,šupe,gdje god hoće... ovo je događaj u Zagrebu, a oni dovedu onog dedeka ilića i trudnu aleksić, onog bajagu koji je fino pljuvao po hr, a sad se ne sjeća...zar ti zaista misliš da bi oni na svoju manifestaciju pozvali 50 % hr pjevača ????ne bi....žalosno u 2019

      16. 9. 2019,   11:50
    • Jack, ne moraš u Ameriku. Odi u Kragujevac i tamo vataj strane stanice sa američkom glazbom.

      16. 9. 2019,   16:18
    • Barbossa a mozes i ti isto ak hoces ko ti brani ionak je poznato da gotovo svi koji idu na thomposnove koncerte slusaju i cajke. Ja ne slusam cajke a i da slusam nebi se sramio a pogotovo ne pred lajbekima poput tebe. Zivjela sloboda

      23. 9. 2019,   22:45
    • Maxpert. Zagreb je pun cajki. Nema vise normalnog kluba. Saloon, kulusic, big ben, lapidarij itd. Tog nema. Nestala stara kultura grada. U bestu cak rokali cajke. Sad si god dodes cajke. Ove godine na moru nisam mogao vjerovat, i po dalmaciji cajke, prolazim i kroz starigrad paklenicu, kolijevka ustašije, treste cajke iz auta domacih likova. Ko god je bio u beogradu kaze da tam cajke rijetko di mozes cut. Nemres vjerovat

      23. 9. 2019,   22:49
    • Cajke su uvezene uglavnom iz tvoje voljene Srbije.

      24. 9. 2019,   10:48
    • Barbossa ja jako dobro znam di sam roden i tko sam i sto sam a ti ak nemas nis pametnije za rec il neki pametni argument osim izmisljat lagat i lupetat gluposti, i pisat vjecito jedno te isto bolje suti i jedi taj parizer ubosni. Imate vi tam u svojoj otadzbini o cemu raspravljat ne mijesaj se u ovu tebi stranu zemlju

      25. 9. 2019,   12:56
    • chevichejs, iz svoje zemlje su pobjegli, a našu su prisvojili da ne kažem, okupirali. Sve pod nazivnikom domoljublja. Kada se nakradu i kada ih uhvate sa prstima u pekmezu, jednostavno pobjegnu u svoju rezervnu državu.

      25. 9. 2019,   15:07
  • Ne cudi me posjecenost kad je u Zg jako malo zagrebcana,ali zato je onih izbosne i ercegovine jako jako puno previse.

    15. 9. 2019,   13:20