Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

'Veselim se mesu na Zagreb Chill&Grillu i što ćemo opet svirati'

None Foto: 2

Šaran obožava roštilj, no draže mu ga je jesti nego peći i svakako će tijekom nastupa na Bundeku probati gastro specijalitete grill majstora festivala.

Jedva čekam nastup na Zagreb Chill&Grill festivalu. Jako mi je drago što ću svirati ponovno u Zagrebu. Publika je sjajna i to je naša stara baza. Mi se kužimo, rekao nam je glazbenik Dino Šaran (49).

On će sa svojim sarajevskim pop rock bendom Letu štuke nastupiti na Zagreb Chill&Grillu, koji organizira Gastro.hr već drugu godinu zaredom, a trajat će od 27. travnja do 1. svibnja. Iako Dino nije veliki majstor roštilja, tvrdi da ponekad peče za ekipu.


- Tu i tamo radim roštilj, ali ne baš često. Radije to prepustim stručnjacima. Ja ga najviše volim jesti - kroz smijeh nam je rekao Šaran koji obožava bosanske ćevapčiće. Letu Štuke su se proslavile debitantskim albumom 'Letu štuke' i hitovima 'Mjesto za dvoje', 'Šutiš', 'Minimalizam' te duetom s Darkom Rundekom 'Sunce'. Bend je osnovan 1986. godine, a nakon nepunih godinu dana su se raspali zbog odlaska nekoliko članova.

Grupa se ponovno okupila 2005. s izmijenjenom postavom. Članovi benda su mu, kaže, kao druga obitelj. Zajedno dijele i dobre i loše trenutke. Nedavno su predstavili novu pjesmu 'Supermarket', a spot za pjesmu su snimali u jednoj trgovini.


- Naš novi singl je zapravo jedna poluljubavna pjesma o jednom poludruštvu. Ideja je bila na simbolički način predstaviti tranzicijski fenomen polovičnosti i površnog, konzumentskog načina razmišljanja - rekao je Šaran. To je njihov drugi singl s nadolazećeg četvrtog studijskog albuma.

Festival Zagreb Chill&Grill ove je godine produljen za jedan dan, a osim besplatnog upada i cjelodnevne zabave te dobre klope za cijelu obitelj, posjetitelje očekuje bogat glazbeni program. Uz Letu štuke nastupit će i Bang Bang, Mangroove, The Second Hand Band, Noa & Funkblasters, The Story of Rory by Lula Mira, Luce i Jura Stublić & FILM.

Glavni medijski partner festivala je 24sata, a generalni pokrovitelj festivala je Podravka. Partneri projekta su Pevec, Jamnica kao službena voda festivala, Tele2, Labud - Kisko i Permetal, Dukat - President, Zvijezda, Jack Daniel’s Tennessee Whiskey, Mesna industrija Ravlić, Nescafe i TOI TOI. Sve informacije o festivalu možete pronaći na službenoj web stranici www.chillgrill.hr

Komentari (2)