Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Bruno Marić dao ostavku na mjestu instruktora za VAR!

Komentari (185)
  • To je tuga s juga.... Što drugo reći. Kriv im Bruno za zapstatke od 20-30 bodova za vodećim, tako već 15 godina.... Jad i tuga i ništa drugo.....

    16. 5. 2019,   12:22
  • Bruno Maric je godinama u izboru igraca uvjerljivo proglasavan za najboljeg suca HNL-a...imao je tu gresku na stetu Hajduka ali nista vise od toga...nas najbolji sudac uvjerljivo,pitajte bivseg kapetana Hajduka Lovru Kalinica koji je takodjer glasao za njega....ali ovi dole nisu normalni,a covjek koji ima svoju djecu i koji brine o tudjoj djeci sigurno nece imati dodatnog stresa u zivotu zbog narkomana koji vide samo bijelo ispred sebe...ovo je jedan od zahtjeva Brbica HNS-u i prosao je ....sada gledajte kada Dalic bude pozivao igrace kolimo ce ih biti iz Hajduka...i to ne blebecem vec sam upoznat sa svime jako dobro

    16. 5. 2019,   12:10
    • Pozvat ce samo Caktasa koji je ruku na srce zasluzio poziv

      16. 5. 2019,   12:15
    • ukralo_pokralo ..Caktas jedini i zasluzio uz Posaveca...ali nisam se dobro izrazio...uvjet je da za svaku akciju mora biti minimalno kedan igrac Hajduka...kao i iz Dinama i Rijeke...to mi je totalno apsurd da MORA

      16. 5. 2019,   12:18
    • Caktaš u repki O Bože moj😱😱😱

      16. 5. 2019,   12:26
    • A penal na Soudaniju u 90 min. na Poljudu koji je bio van 16 metara, to si zaboravio napisati, ima on jos dosta gresaka koje je napravio, i nisu to male greske, sitni prekrsaji, nego kardinalne greske koje direktno utjecu na konacni rezultat utakmice. Juniorx1 iman jedno pitanje za tebe. Kako ovaj sudac u utakmicama Dinama i Hajduka nikada nije napravio veliku gresku na stetu Dinama?

      16. 5. 2019,   12:27
    • Blebeces

      16. 5. 2019,   12:31
    • Marko u pravu si jer vam je ukrao mogućnost da jednu sezonu završite ispod 20 bodova zaostatka tom kardinalnom greškom hahahaha

      16. 5. 2019,   12:44
    • Mijo Caktaš bi se u Dinamu borio za minutažu kad Bjelica odmara prvu momčad nakon euro ispita!

      16. 5. 2019,   12:46
    • Kakve to veze ima sa njegovim sudenjem, ovdje nije prica o stanju u Hajduku, Caktasu i koliko Hajduk zaostaje za Dinamom. Odusevljen sam koliko si domisljat i pametan u svojim komentarima

      16. 5. 2019,   12:59
    • Lika a po cemu to?kao vezni igrac u 32 utakmica zabio 19 golova i 6 asistencija dok jedan olmo u 41 utakmicu ima 11 golova i 9 asistencija.samo sam uzeo primjer

      16. 5. 2019,   13:06
    • Cekaj caktas u REP umjesto modrica ili rakitica? 😂

      16. 5. 2019,   13:08
    • Elendil_1, samo kaj je olmo odmaran u slabim utakmicama. nije sve u golovima.

      16. 5. 2019,   13:16
    • Jel to onaj isti caktas kojem ste otimali kapetansku traku i vrijedali ga sa tribina😁

      16. 5. 2019,   13:23
    • Evo opet aira on zna bolje od Dalica koga treba pozvati u repku

      16. 5. 2019,   13:24
    • Elendil da išta vrijedi ne bi se vratio u Hajduk, amen!

      16. 5. 2019,   13:26
    • Caktas vrijedi manje od lijeve kopacke Danija Olma......

      16. 5. 2019,   13:29
    • Elendil_1 Olmo i Caktaš igraju totalno drugu poziciju, a što se tiče golova, vidi se da Dinamo puno rotira ove sezone, tako da mu je najbolji strijelac ima 9 golova..i na kraju, Caktaš ne može u istu rečenicu s Olmom, koliko god imao dobru sezonu

      16. 5. 2019,   13:29
    • Caktasu se poklopilo ove sezone kao i Andrijasevicu prije 2 godine ili Ercegu. Ovo je njegov maksimum. Sad slijedi ponovno prodaja za milju eura, uz poziv u reprezentaciju da se sto prije unovci, i odlazak negdje na daleki istok i vise se za njega nece cuti.

      16. 5. 2019,   13:57
    • Jurica a Dinamo nikad JACI. Lijepa buducnost se sprema hajduku

      16. 5. 2019,   14:07
    • Uh jurica onda cete cekat naslov ko mi europu 😂

      16. 5. 2019,   14:22
    • Vasom Logikom netreba ni modrica zvat jer eto ovu sezonu je ocajan i apsolutno nista nije napravio od SP

      16. 5. 2019,   14:43
    • caktas 80 posto svojih golova dao rudešu u 4 utakmice i odmah maradona

      16. 5. 2019,   14:46
    • Meni je zanimljivo kod svih ovih Hajdukovaca kako im se u vezi voljenog kluba pojavi sinkopa i zaboravi HDZ-ov otpis dugova od prije 10 godina, al znaju kenjat po Dinamu. Drugo je kmečanje petnajstak godina i svi su im drugi krivi dok im uprava i glavešine muzu pare, prodaju igrače za siću i ovcama puni glavu da su za njihovu nesposobnost krivi Zagreb, Mamić, Trump, Putin i sveti otac valjda. Mogao bi i napomenuti suđenje, kada se nešto dosudi na štetu ajduka eto ih po novinama pet dana, a kada se dosudi za njih šute ko zaliveni, sve fer, sve super..već ste dosadni i bogu i vragu

      16. 5. 2019,   15:00
    • Hajduk su uništile HDZ-ove uprave: prvo Vidošević pa potom Grgić i ZG te Dinamo su tu najmanje krivi osim ako krimen nije biti uspješan i posložen klub!

      16. 5. 2019,   15:21
    • Onda je još jadnije bilo predstavljati takve i zitgu im se poput vas do našeg osamostaljenja!!!

      16. 5. 2019,   15:25
    • možda je vlada, možda su srbi, možda masoni, neko me sabotira

      16. 5. 2019,   15:26
    • Bukovac. Uzmi samo zadnje finale kupa. I jos uzmi prije 2 godine protiv Cibalije,Simulanijev pad i u kojoj je minuti penal sviran i pri kojem rezultatu,kako su nakon svega onih 36 bbb reagirali. Sudci ti otmu kup(evidentno je i nije prvi puta). Nakon toga u bliskoj buducnosti,naprave " gresku " u tvoju korist? Znaci,za njih a i za tebe, rjeseno je,revansirali su se? Razlika vrijednosti utakmice nije bitna? Hajmo sad cjelo zagorje kmecat,suci pogrijesili u Hajdukovu korist,inace zavrsilo bi 1 a ne 2 naprema 0 protiv,ne znam, Istre evo. Ili ti ruka svetog vrsaljka tada. Prvenstvo zakuhalo,dinamo prvi,dva boda vise od Hajduka. O HDZu i novcu necu uopce jer nema smisla,izmisljas gluposti,a i ptice s grane vec znaju koji se u nas gnk klub nasisao drzavnog novca vise nego savez fifinog! Zasto vam stara škola navijaci godinama bojkotiraju utakmice? PS. Sad smo valjda mi na redu za privatizaciju sljedecih 15 godina nasa koncesija 😉 Caktas ce modricu uzet,ne samo mjesto nego i broj 10. A i vec su predani zahtjevi za domovnicu Ismajliju. 😆😆😆 Jairo ju ima vec,prosli tjedan bila gotova.

      16. 5. 2019,   21:41
    • Marko85 to nije ni najmanje bitno o cemu je ovdje prica i koja je tema! Ako u 300 rijeci se samo jednom Hajduk spominje,evo ti odmah iste ekipe,temu u sekundi okrenu u onu koju jedino poznaju,bit ce napamet naucili. Razlika bodova,15godina najjaci smo najjaci. Nema veze sta trofeji nemaju sjaja. Oni se time ponose,ne kuže ni priblizno kako je to jeftino. Bižuterija.,ekipa. IQ svih zajedno kao jedan njemacki ovcar.

      16. 5. 2019,   21:51
    • Zasto spominjete Rakitica i Modrica ??? Zna se od koga je Caktas bolji !!Od onog kojeg se ceka 10 godina da proigra, a on se seta, Mateo cajkas Kovacic !!

      17. 5. 2019,   04:07
    • 1baja2jaja, vic dana. uspoređivati igrača bivšeg igrača intere, reala, a trenutno chelsea s igračem nk jogurta je van svake pameti.

      17. 5. 2019,   08:28
    • Caktas bolji od kovacica stvarno vic dana. Cudno da caktas nije uspiou rusiji pa se morao vratit u klub koji je trenutno 4 u hnl

      17. 5. 2019,   08:47
    • NIJESAM daj mi broj svog dilera da se i ja tako našikam..naravno da kad je riječ o otpisu dugova da izmišljam, j... vas ovi dole koji su vam utuvili u glavu sve to da je Zagreb kriv, pa ni ovce to više ne bi pušile, al očito da one imaju više mozga

      17. 5. 2019,   09:23
    • Bukovac. Hocemo o otpisu dugova? Hajduku je grad Split otpiso dugove u zamjenu za dionice,sad kakve veze ti jogurti imaju s vama,ni ne zelim u biti znat. S druge strane,dinamu je čitaj HEP milijune otpisao u zamjenu da ih se stavi kao sponzora. Ispala je tada javna blamaža,kad su direktora hepa pitali "zasto oni sponzoriraju i cemu reklamiranje" njegov odgovor je bio (borba protiv konkurencije 😂😂😂) . I prestani mi s tim glupostima globaliziranja i pricama "oni vjeruju sve sta im ovi dolje kazu" . Tko su oni? Tko su ovi dolje? I ti,da si nesto bolji i od jednih i drugih,kao sto bi htio,. Ne bi onda tako pisao. Evo ja s tobom diskutiram bez da te omalovazavam,znas zašto!?

      17. 5. 2019,   20:53
    • Meni je već navrh glave optuživanja ljudi iz Splita i Hajduka da je za sve kriv Dinamo i Zagreb, dolje je tolika mržnja prema nama na sjeveru da više stvarno nemam riječi a to ne možeš reći da nije istina..bio je prije pola godine jedan jako dobar komentar od jedne osobe koja je proanalizirala greške kroz sezonu napravljene protiv Dinama i protiv Hajduka, vidi se da čovjek prati i nabrojao je puno toga da sam i ja paf ostao..sažetak je bio da je Dinamo bio puno više puta oštećen nego Hajduk, samo što kroz novine nećeš vidjeti da se Dinamo svako malo žali kao Hajduk. Druga stvar koja je bila stvarno meni za ne povjerovat je navijanje za Benficu dok je Dinamo igrao, di je logika navijati protiv nekoga tko ti je donio od slijedeće sezone dva pretstavnika u LP i zbog kojeg najviše para dobivaju svi klubovi u HNL-u zbog nastupa u Europi, zašto se toga nije Hajduk odrekao, tih djela para. Imam društvo od desetak ljudi iz Zg-a, pola ih je za Hajduk, zajedno pogledamo derbi, podjebavamo jedni druge u prijateljskom ozračju, a kad neki od HR klubova igra u Europi, navijamo za njega jer smo normalni ljudi..toga dolje nema, dolje je samo mržnja..toliko od mene

      17. 5. 2019,   21:10
    • Zasto bi se ijedan klub iz HNLa odrekao te love ???? To daje UEFA, NE hns i Dynamo !!! Zasto ta lova nije u nijednoj clanici UEFAe Problem samo u Hrvatskoj, odnosno vas mamicevaca ????

      17. 5. 2019,   22:28
    • TI ocito sjedis u nekoj sobici bliskoj hnl-u ili nekog kluba!! Samo se pazi da hakeri ne objave da je IP adresa iz sobicka koji se nalazi u podrumu maxyrugla !! Onda ti nece pomoci ni 15 profila koje koristis !! Ima u tvojim lazima dovoljno sirenja mrznje sa kojim se moze pozabaviti i Ustavni sud RH i sud za ljudska prava u Strassbourgu !!

      17. 5. 2019,   22:40
    • bayo sva sreca tebi ne moze doc pozivnica za sud posto ne zivis u hrvatskoj

      17. 5. 2019,   22:47
    • Tko kaze da ne gradim i obilazim nesto u Hrvatskoj ??? Nemas pojma u zivotu !!! Na cjelom teritoriju EU, svakoj si sudskoj ustanovi dostupan !! Nisam pobjegao u NE EU zemlju kao tvojazyl-domoljub !! Mozesm i zvakati kiki i u Hrvatskoj i u EU ! Ti ocito zivis van granica EU , jer s toliko sirenja lazi i mrznje nije niti jedan Hrvat sposobah !!! Samo domoljubi popur azylanta, sVrbanovica, Barisica.. i Cire, Pa ni Pusicka i Pupovac ne mrze Hrvatsku kao vi !!!

      17. 5. 2019,   23:01
    • Ne ja zivim u gradu Zagrebu,lijepo si ovo napisao "nisam pobjegao u ne EU drzavu" da istina je pobjegao si iz hrvatske a nama solis ovdje pamet :) zato kad ti napises komentar samo se smijem i reko vidi ovog lika haha

      17. 5. 2019,   23:04
    • Ako te baš zanima, sjedim za laptopom u svojoj kući i komentiram zato što imam pravo, povezan s hnl-om, Dinamom ili kriminalcem Mamićem nikad nisam niti želim bit povezan..jedina poveznica je što sam navijač Dinama od malena i povremeno išao na tekme u razdoblju od 1997-2010 cca, a ovo sa ustavnim sudom i ostalim glupostima možeš pričati nekom klincu koji se ne razumije u zakon, pravosuđe i svoja prava..pozdrav bajo

      17. 5. 2019,   23:15
    • Ti da si pravi navijac dynama i pravi Hrvat , ti bi vidio sve ove desetljetnje kradje i bahato ponizavanje ostalih klubova u Hrvatskoj!! Sramotnu centralizaciju i podredjenost jednom klubu i grupici ljudi !!! Gazenje po svemu demokratskom, pljuvanje, pisanja i sranje po grpvima zrtava domovinskog rata !!! Ali, ne, ti to jos podrzavas sireci lazi i mrznju prema ostalim regijama RH !!! Da su 2006 pjevali nekom mjestu iz Slavonije, "y**** se XXXXXX , y**** se" , nebo samo sv. jovan kilavi i Ivica Vrdoljak bili "kaznjeni" sa utakmicom i 2 000kuna !!! Vecina tih pEvaca , njih 35-40 bi odavno gledala kako trava siri korjenje !!! Znaci uhljeb si i clan povlastene sekte adezey . Meni nije vazno dobit parnicu na sudu.... Otkrice identiteta vas nezrelih retarda i objava IP adresa bi otkrila tko se krije iz vas, koja/cija PR sluzba !!

      18. 5. 2019,   00:46
    • Sta tebe pere covjece opet prodajes pamet a zivis van Hrvatske

      18. 5. 2019,   11:30
    • I opet platim vise poreza nego ti !!! A "sta tebe pere". da non stop siris lali i mrznju ??? Kakvu ti "pamet" prodajes ??? Udbasko-komunisticka doktrina,,, tri lazi=istina !!! Tvoje splacine mozes prodavat balavcima, koji su za Uskrs dobili pristup internetu. Samo se ponavljas : izbjeglica, ne zivi van Hrvatske, blitvari, tovari, jogurtasi, Sokac nahrani svinje,,,, bla blaaa blaaa Tipicno za maxyruglovsku PR sluzbu. Mrzite sve sto je 4,76 km udaljeno od OPG ratni profiteri !!! Vjerovatno i zivis jugi-istocno od Hrvatske !

      18. 5. 2019,   14:21
    • Nemoš pilom ka sikirom.

      19. 5. 2019,   10:47
    • Okrenuli ste cilu Hrvatsku kontra sebe svojim iritantnim kmečanjem i nepriznavanjem sportskih poraza!!!

      23. 5. 2019,   09:39
    • ovaj 1baja2jaja opet nije uzeo terapiju prije puštanja iz Vrapča za vikend

      23. 5. 2019,   09:44
    • Cilu Hrvatsku protiv sebe? Jos uvijek nisi skuzio da 1baja nije Hajdukovac ni Dalmatinac? I da ne piše protiv vas u Hajdukovo ime nego u ime svih ostalih klubova i realnog srtanja u nasem nogometu??? Stvarno si spor. Jos uvijek nisi skuzio da je cila Hrvatska protiv vas?? Ja isto nisam Dalmatinac! AirNike., kakve veze ima što ne živi u Hrvatskoj,kakav ti je to jadan stav? Pa recimo da i nije uopce Hrvat nego pravi stranac,koji navija za neki hrv.klub., Ima pravo glasa i pozvan je na temu! Ili mora prvo vasu dozvolu pitat? Predpostavljam,jasno vam je da postoje i stranci koji navijaju za hrv.klubove! Mislim,svejedno sto toga nema kod vas i vaseg kluba,svjesni ste da kod nekih ima!? Bilo kako bilo,ako je netko trbuhom za kruhom napustio Hrvatsku,tko si ti,da ga oznacavas manje vrijednim od sebe??? Jel bi mozda trebao,posto nema adezeovsku vezu da upadne u neku firmu kao vi,cekat da crkne od gladi,samo zato sto gospoda iz metropole ljude koji su vani odmah svrstava u nehrvate,uljeze,negativce,nedomoljube i sta sve ne??? Hajd zašutite više jednom,pokrijte se po glavi i nemojte vise nista govorit,bas nista!

      23. 5. 2019,   17:11
    • Uh, da zaboravio sam, ja cesce gledam Cibaliu nego ti OPG pobratim vucic.

      23. 5. 2019,   19:00
    • Nijesam svaka ti je na mjestu svaka cast na komentaru👍✌️

      23. 5. 2019,   19:47
    • 1baja., Cibalija? Onda mislim da znam od kud u tebi tolika "ljubav" prema metropoli!? Prije nekih 2-3 godine,pred kraj sezone,Cibalija visi da ispadne u drugu ligu,jedna od najvaznijih utakmica doma protiv građanskog,momci se lavovski borili i imali povoljan rezultat do 88. minute i onda je Soudani pokazao svu svoju raskoš "nogometnog umijeća" . Vjerujem,najgluplje dosuđen penal u povijesti svijeta i nogometa. Taj gol ih je onda ostavio na prvom mjestu,inace bi ih Rijeka preskocila za bod a do kraja bilo jos par kola samo. Na kraju,otrcali do svojih navijača i slavili "pobjedu" bacali im dresove na poklon,ovi im bacili nazad. 😂😂😂😂😂😂😂 Tipicna slika i prilika naseg velikana koji desetljecima dominira i iznad 1.hnl je.

      23. 5. 2019,   22:00
    • E, da ta utakmica cista kradja !!! Onda cirkus sa crvenim Simulaniu.Rijeka prva, Hajduk dolazi u goste,,, i dok si rekao Keks dobije i poniste ga !! Pa kad je Argentinski mesar skocio Brkicu na ledja iisto bilo nerjeseno !! Brkic i lopta padaju u gol smrad svira gol za prciju !!! Tog se nesjecaju, inace nebi pisali da im nedaju poguranac NIKAD, da su naj osteceniji !! Vode 3-0 i ovaj sudi penal protivniku u 90, ostetio Dynamo !! Ili nesvira zaledje, iako nije pao gol, ostetio Dynamo !!<Ali kada?? Koliki je bio rezultat u tom trenurku ??? Ma, moja "Ljubav" prema njima se rodila kad je Tudjman naredio da Osijek pobjedi Rijeku !!! To je prvo prvenstvo Koje su ukrali !!! Ostala su kupili !! OK . ove godine su naj bolji !! Iako su i ove godine krali, BEZ POTREBE !!! Ono1-0 isto nije bio slobodnjak, Poljak simulirao !! VAR ?? maaaa daaajjjj, ako mu onaj iz kontrolnog studija ne javi nece ni pogledati !!! Igraci i treneri nemaju pravo to zahtjevati !!

      24. 5. 2019,   07:03
    • Drago mi je da smo se rješili ovakvih pacijenata poput pojedinih komentatora pardon romanopisaca da više svojim "mudrostima" ne zagađuju RH!!! Kompleksi su grda stvar, ali me uvijek iznova iznenadi koliko mogu cmizdrit te bile brigade!!!

      24. 5. 2019,   08:37
    • Opet bila boja? Cibalija pobjelila. Slazem se da. Ove godine jesu jaki,mocan je građanski stvarno! Ili smo ih svi precijenili i prepali se. Sto je Rijeka moguce potvrdila u srijedu.

      24. 5. 2019,   08:46
    • kme kme kme kme

      24. 5. 2019,   09:36
    • 1baja2jaja daj odi psihijatru molim te

      24. 5. 2019,   09:53
    • Da 1baja. Evo i ja cu s tobom,zajedno cemo seansu zakazat. Mi mora da smo ludi! Pa kaj bu se tu netko jos i protivil zato kaj mi krademo,ne smeju. Mi krademo legalno i dozvoljeno. Ak se bu netko protivil,taj nije normalan.

      24. 5. 2019,   11:05
    • Počeli ste i dicu uvlačiti u vaše sulude ratove, a poslije ćete se čudom čuditi kad izrastu u sve što niste željeli, ali kako drugačiji da ispadnu kad te netko od malih nogu truje glupostima i lažima te jedan fcking nog.klub predstavljaju kao najveću svetinju koju imaju i ikad će imati u svom životu.

      24. 5. 2019,   11:09
    • Lika u pravu si jedino u hnl mogu naucit kako pokrasti nekoga

      24. 5. 2019,   19:41
    • Na Sport plus ima clanak "analiza sudjenja finala kupa pionira " . Odlican clanak ,. potpuno realan i neutralan !! Od prve munite komentira sve graske i konfuziju sudca !! Sve potkrepljeno Video klipovima !!! Nije problem bio u Osijekovim i Hajdukovim pionirima . ON je unistio finale !!! Ti isti pioniri su nedavno odigrali utakmicu BEZ kartona !!! Sudjenje(LOSE) uglavnom je sudio "brkanjem" kriterija !!! Sto je jednom bilo prekrsaj drugi put nije reagirao !! Oba dvije momcadi je dovodio u konfuziju !! Na kraju je Hajduk izvukao "deblji kraj" loseg sudjenja !! Nisu krivi pioniri ni jedne momcadi, KRIV je ON !! Jedno povlacenje je bolo zuti, drugo nije ni sudio, treci put bi svirao slobodnjak , cak i bez usmene opomene !! Tako i za startove, duele, uklizavanja ! U clanku ima preko 20 klipova, usporedbi !!

      24. 5. 2019,   19:43
    • 15 godina ista priča: KAKO TO? nije nam jasno Kako to? Da li je HNS, da li su suci, da li naš Hajduk - netko vas sabotira hahahaha odličan transparent sa sjevera sinoć!

      27. 5. 2019,   08:24
    • Vidio si sinoc "kako to". Vi 15 godina laprdate, jedno, a radite drugo. Nista cudno od rezimskog OPG.

      28. 5. 2019,   00:26
    • 15god kako to, kako to, pa eto tako sa zaracom u guz.. i kupljenim sucima🤣🤣🤣🤣

      28. 5. 2019,   05:21
    • E moj baja vide oni sve to ali se prave grbavi.se sjecas kad je dinamo igrao ligu za bedake?tad je bilo svega 50 navijaca dinama tad su se svi kunuli u NK Zagreb.zagreb je imao tada na utakmicama po 5-6 tisuca.sve ti je jasno ko navija za dinamo tih 50 vjernih ovi ostali su tu samo dok dinamo osvaja zato se nemoj bezveze prepucavat sa ovim vikend navijacima

      28. 5. 2019,   06:44
    • Solidno četvrto mjesto - čestitam!!!

      28. 5. 2019,   09:18
    • Kad usporedim onaj faul na Jairu za jedanaesterac i onaj Juranovica na mislim Gavranovicu iz pocetka sezone di su dobili penal a jura crveni. Pa povracotina,svih tih 15 "sjajnih godina"

      28. 5. 2019,   09:50
    • Hajduk ulovio proljeće u Europi jer njihove Euro kvale kreću na proljeće hehehehe

      28. 5. 2019,   09:51
    • lhd., kako si nam sad spustio pa nemam riječi. Pa to je tak hahaha. Evo idem u kut se sramit cjeli dan. Eto do mraka me neces vise cut.

      28. 5. 2019,   10:28
    • Mi umiremo od smijeha već godinu dana otkad je moj frend smislio taj štos da vas vuče za nos hahaha dobra je moraš priznati...

      28. 5. 2019,   10:56
    • Elendil_1, tada je na prvoj utakmici u ligi za ostanak protiv Međimurja bilo preko 10000 ljudi, tako da malo krivo pišeš, a da ne govorim poslije kad je došao Kuže..

      28. 5. 2019,   10:59
    • Bukovac je a na drugim utakmicama.uvijek se prilagodi istina za pet godina ce se pricat kako je kruno jurcic slavio naslove pred punim stadionom a istina je 100 zastitara.iako je prekjucer dinamo zabio dva gola iz zaleđa iduce godine ce se pitat pametni kad je to dinamo imao poguranac a da ne nabrajam u 10 godina sta je svega bilo jer bi pisao tjednima.samo vi i dalje tupite po svom a onda u europi naletite na austrijske zlocince,kradje sudaca itd..jer u europi se sire ruke na sudacke odluke koje u hnlu su nagradjene penalima

      28. 5. 2019,   12:16
    • Bravo Elendil., Jos samo da primjetim. Ovi odozo potpuno konacno zanijemili. Nitko ne govori o suđenju,svi sute,tu i tamo neki novinar provocira al nista iz sluzbenih ureda! Eto uspio je HNS kao juga. Mi cemo da vas bijemo a vi nema da se bunite! Nema vise blejanja ne moze nam nitko nista jaci smo od sudbine.

      28. 5. 2019,   12:25
    • Zašto onda u Europi ne prodišete ili vam možda smeta proljetni pelud hahahahaha koji ste vi mitomanske plačičrčke to su čudesa!!! TKO GUBI...

      28. 5. 2019,   12:55
    • Zanimljivo kako vam sad smeta podrška s vrha, a kad ste vi nas zajedno sa svojom BG braćom krali u SFRJ to prešućujete. Jbg mi smo u vrijeme Tuđmana bili režimski klub, a vi u vrijeme Tita pa njegovom smrću 1980. Hajduk više ne uspijeva osvojiti prvenstvo Jugoslavije!

      28. 5. 2019,   12:59
    • Elendil & Nijesam, BRAVO !!! Takve pogurabce imaju od 2005/06 !! Ali se ne sjecaju, sinkopa. Pitao bi ih da je do 80. ostalo 1-0, sta bi se desilo !!! Da "uspjeli su"!! Naravno kad su zabranili sve kritike sudjenja, zalbe na previde, pogresne odluke... Samo novinari provociraju trenere pitanjima, a kazne su im bas paprene !! Ni jedan djelatnik uprave, stozera, igraci.. se nesmije zaliti/komentirati !! Zivjela demokracia !!!

      28. 5. 2019,   13:17
    • "U vrijeme Tudjmana", samo to "Tudjmanovo vrijeme" traje jos uvjek !! Vidjeli smo u nedjelju !!! Licemjeru !!

      28. 5. 2019,   13:23
    • Deckic jesi ti ogranicen ili sta ti je? Kakav tito? Trcao za suknjama,bocama i kubanskim cigarama,nimalo ga nogomet nije zanimao! I mi smo tada se s vama i bracom vam preko drine poigravali a europom hodali strojnim korakom i to ne preko propalog fenera i nekakve victorie! Bayern veliki i Manchester veličanstveni dolazili na poljud da vide i osjete velikana,to su samo prijateljske bile,da se Hajduk zagrije. Rezultate googlaj slobodno,i jos goglaj di ste vi tada bili dal vas je uopce bilo i kako ste se zvali,koji gmbh? Ajd prestani,neda mi se raspravljat s djecom. Moj tata vozi veći kamion i ima veći mobitel od tvog.

      28. 5. 2019,   13:53
    • izjavljivao je da simpatizira Hajduk, a nakon njegove smrti ni blizu naslova niste bili, a za njegova života čak 9 naslova i to neke ste otvoreno Dinamu ukrali (poznati slučaj Tomić!) tako da prepuštam ljudima da sami izvlače zaključke uz napomenu kako je Hajduk predstavljao za vrijeme WWII NOVJ (narodno oslobodilačku vojsku Jugoslavije) i kao takav imao velike simpatije bivšeg sistema, partije i samog maršala!

      28. 5. 2019,   14:04
    • Mene je sram Tuđmanove epizode glede Dinama, ali mi je žao što vi svoju slavnu prošlost negirate!

      28. 5. 2019,   14:05
    • dečkići su ti ovi kaj nose bili dres i oni su dokazano ograničeni, sa mnom se molim te kulturno razgovaraj, fala!!!

      28. 5. 2019,   14:07
    • Koji ono Euro kup imate u svojim vitrinama???? Joj to sam vas sa Zvezdom i Dinamom zamijenio, fakat sorry!

      28. 5. 2019,   14:08
    • Lika mene opcenito sram dinama klub bez imena svojih ideja svoje povijesti sve umjetni i kupljeno

      28. 5. 2019,   14:11
    • Znaci jednom za sva vremena evo titine izjave za koji klub navija."Ne, ne smijem ja biti navijač. Kako bih onda bio predsjednik! Ja moram navijati za sve naše timove. Sviđaju mi se i Partizan, i Dinamo, Crvena zvezda, a i drugi timovi... Samo mi se ne sviđaju kada grubo igraju" Znaci ako ce mo tako hajduk nike ni spomenu dok određeni klub sa zagrebacke adrese i beogradske je

      28. 5. 2019,   14:53
    • Mislim da je povijest tocno ovako izgledala,mada su ljudi s juga zemlje to sve uspješno zataškali i nikad nece priznat! Dakle,Split je u vrijeme tita a i kasnije,sve do domovinskog rata bio glavni grad Jugoslavije a dakako i republike joj Hrvatske,sve se vrtilo oko Splita,. Reprezentativci juge su od njih 11 bili 9 iz Hajduka,naravno uz titovu pomoć,zbog toga su i imali veliku transfer vrijednost i samim time Hajduk je posto tako mocan,nema veze sto je bilo zabranjeno prodavat igrace vani,orjunasi su to potajno radili. Pored toga su uvodili svoje bratske klubove u prvu ligu,cjeli savez ispunjen je bio dalmatincima kumovima. Nije im nitko nista mogao,bili su jači od sudbine!!! S druge strane pravi desno-hrvatski,domoljubni klub dynamo,sto mu i ime potvrđuje nije jadan imao šanse protiv svih tih komunistickih glavesina,masona i iluminata. Zato je i izbio rat,dokaz tome svemu je,da je sve i pocelo na maksimirskoj ljepotici gdje su samo bbbi bili. U biti sukobili su se s delijama da se istrgnu iz ralja dalmacije. Eto,ni vuk karadžić se nebi posramio teksta.

      28. 5. 2019,   16:49
    • Cujes ti sebe.? Hajduk imao potporu bivseg sistema,partije i samog marsala?? 1. Od kud dolazi taj maršal,kakav god da je bio? 2. Partije i sistemi su stvorili dinamo,ne jedan nego više njih. Al svaki sa istim stavovima i bratstvima! Ili si cu da mozda postoji dinamo sao paulo? 3. U vrijeme bivse drzave kad Hajduku niste mogli ni prismrdit ni vi a ni braca vam,nogomet se igrao a ne konstruirao. 4. Osim ponosnih vam 15 sjajnih godina "dominacije,malverzacije" prebroji jos jednom titule tko ima vise,uzmi i tuđmanovu eru zajedno! Ja sam gledao te utakmice svojim ocima! Preracunao si se debelo! 5. Hajduk moze opet petokraku stavit na grb i jos i titovu sliku,pored svega jos i govno. Svejedno ce bit pojam za vas i brand i zastitni znak i patent i nedodirljiv! 6. Još puuuno mutne Save ce morat proteć da si vi izgradite nekakvu povijest i nekakav imidž i ponos! Da niste 15 godina silovali reprezentaciju i "dominirali" nebi se ni u Sloveniji znalo za građanski.

      28. 5. 2019,   17:05
    • Union Berlin je po meni preslika Dinama u našoj ligi, uvijek su se trebali borit za ime i povijest..nije klub kriv kaj je država cijela korumpirana, nisu BBB krivi kaj su završavali na crnim listama i što ih je Mamić htio ugasiti..vas Hajdukovce je mazila i bivša država i Hrvatska, nikada niste bili u tom položaju kao navijači Dinama, niko vas nije dirao, jedino kaj ste kmečali i kmečite i dalje, a iz sezonu u sezonu u prosjeku zaostajete 20 bodova..ja sam jedan od onih koji je recimo gledao Hajduk-Roma i navijao za Hajduk iako sam od malena Dinamovac i živim kilometar od stadiona, ali to mi je tada bio hr klub kojem sam želio sve najbolje..sve ste upropastili sa mržnjom prema Zagrebu, sramite se, ja nikada nisam niti ću mrziti Dalmatinca. Imao sam curu iz Splita i vidio kako i što mislite o nama iz prve ruke i to je sramotno, vrh idiotizma je navijanje za Benficu protiv Dinama iako vam to slijedeće sezone donosi dva kluba za LP plus pare od Dinama svim klubovima HNL-a zbog Europe.prvo pokušajte bit ljudi, dal je bitno jel netko iz Zagreba ili Splita, glavno da si čovjek..i da, imam 35, prva tekma koju sam bio je bila protiv Hajduka 97' na Maksimiru...

      29. 5. 2019,   05:48
    • Bukovac ti si mi jedan od realnijih komentatora ovdje ne kao neki tu.osobno mi se fucka za dalmaciju jer nisam dalmatinac ni priblizno.navijac sam hajduka ali realan navijac ne kao ovi neki kome su svi skrivi ali ne i oni.hajduk ima krivice sam I njegove vlasti od nadana pa nadalj.pomagale su vlasti i dinamo i hajduk u smislu spasavanja od bankrota sudci su druga stvarjer njih drzi mamic i drzao ih je i igrali su kako on svira.sta se tice navijanja za benficu mogu razumijet radi no name boysa po meni si odabrao krivi primjer.osobno ne navijam u europi protiv dinama ali niti za dinamo jer mi se fucka kako ce proc.iskreno hajduk je sebi najveci protivnik jer kad treba stisnut i uzet neki trofej oni zaseru pa ispada da je dinamo svemirski brod za ostale ali kad usporedis igrave vidis da i nije to bas tako.svaka cast pojedincima ala olmo ali sad da je tipa sunjic bolji od nejasmica je van svake pameti jer tu je stvar u nijansama

      29. 5. 2019,   06:41
    • Bukovac prilicno ispravno govoris. Osim "pare od dinama svim klubovima" Naplatio si je dinamo od svih tih klubova puno vise nego sto je "dao". Eto jedna mala sitna ispravka!

      29. 5. 2019,   08:44
    • Mislio sam kroz nastupe u LP po kojem UEFA daje klubovima u prvoj HNL. Stvar je u tome da se i meni gadi kad sudac sudi nekaj za Dinamo, a vidi se iz aviona da nije, pun mi je k... takvih situacija..ali kako ćemo ja ili ti, ili bojsi te torcida utijecati na to dok osuđenom kriminalcu ne oduzimaju dokumente da ne pobjegne iz države. Taj je dan prije znao koja će presuda biti, i ajmo u BiH, a na računima ima love koliko nas 10 ne bi zaradili u 1000 godina..da je pravna država, pobjego bi on dolje, ali bi bili svi suci i kompanija pohapšeni koji su za njega radili, pa ležarina na 5 godina u ćuzi. Nakon toga, blokirana i oduzeta sva imovina u HR od bliže i daljnje rodbine te prepisana državi. Pa ti bajo uživaj u Bosni, ali više nikom nebi palo na pamet da to napravi. Samo kad sudstvo ne bude korumpirano, ili korumpirano pa kažnjavano, tada će tek biti dobro..

      29. 5. 2019,   13:29
    • Bukovac ako si imao curu iz Splita onda imamo nešto zajedničko jer ih ja volim... što u omiljeeno talijansko jelo, što u bulju!!! Ne možeš s ovima fino osim ako ne kažeš da su svi krivi što je Hajduk četvrti zato radije sačuvaj živce...

      29. 5. 2019,   15:05
    • Svašta ste nadrobili osim istine koju svatko može vidjeti na you tube kad ste zajedno sa svojom braćom Zvezdašima ronili suze za drugom bravarom jer znali ste da vas čeka sušno razdoblje bez ijedne titule do raspada Juge, a o Hrvatskoj i ovoj već stvarno predosadnoj dominaciji jednog kluba otkad drugi nema pomoć svog crvenog režima je bespredmetno trošiti riječi.

      29. 5. 2019,   15:09
    • Lika na toj snimci se jasno vidi dva igraca koji ridaju jedan iz zvezde i jedan iz hajduka.pa zamisli da su se zajedno smijali?progutala bi ih noc u to vrjeme.ti bi bas bio junacina i na drzavnoj televiziji bi se smijao na to da je tito umro aj ne kaki

      29. 5. 2019,   16:05
    • Pored 50 000 ljudi jedan cmizdrio i sad smo svi komunjare? Koji tocno Hajdukov igrac je tada plakao? Od kud je,pazi da nije bas iz tvog kraja jos, bio bi ti to autogol svjetski.? Osim toga,cak i da su svih 50 000 plakali,kakve to veze uopce ima? 99% ih nije vise na ovom svijetu! I sta baljezgas da nismo nista osvojili od tada? Tofejniji smo od vas i hrv.ligi ako ne brojimo 15 forsiranih a u biti nitko ih ni ne broji,ako samo trunku mozga ima! Hajdukove regale za dinamove ne bih nikad mjenjao. Nebi nitko ziv to uradio cak ni ti. I ti si svjestan koliko vredniji su Hajdukovi,to i je tvoj problem!

      29. 5. 2019,   17:33
    • Opcenito ne kuzim to vracanje tko je bio ciji klub tko ima mozga i shvaca nesto zna da se titi fuckalo za sve klubove.da je navijao za nekog to nikad necemo saznat jer je tu tajnu odnio u grob kao i neke druge.u ostalom u 2019 smo godini a mi o cemu zna se o ustasama i partizanima

      29. 5. 2019,   17:55
    • Nevjerojatno je koliko ste vi neumorni i da se lažemo teško bolesni!!! pa vi nama odavno niste konkurencija zato momci aj bok đada...

      30. 5. 2019,   09:13
    • Bukovac, kako objasnjvas : Olmo se poskliznuo iostao lezat (6.min.) dynamova klupa trazi prekid , hajduk u napadu, i dobije, 26. Ademi lezi na travi Dynamo u napadi, nema prekida ???

      30. 5. 2019,   15:05
  • Brbic ko i prije sere i dalje a bice ona njihova " Dabogda sve "

    16. 5. 2019,   12:22
  • idi i ne budi ljude

    16. 5. 2019,   12:22
  • Sto reci,koju posluku porati?

    16. 5. 2019,   12:09
  • Brus povuci samokres iz sakoa!!

    16. 5. 2019,   12:55
  • Ono kada je likovima Bruno Marić moralna vertikala?! Neprocjenjivo! Zato nam i je kako nam je...

    16. 5. 2019,   12:29
  • Nije sigurno otisao bez razloga?? Ili se ipak osjeca kriv za neke stvari ili mu je nesto obecano vrijeme ce pokazat.

    16. 5. 2019,   12:34
  • Jadan čovjek se još jako dobro sjeća batina, i ne bi htio to opet proživljavati.. Logičan potez

    16. 5. 2019,   13:20
  • Da je imal grešaka, imal je. A, koji nije? No pljuvat po njemu, kritizirat ga i preispitivat njegov moral od onih kojima je na sudu dokazano da su podplaćivali suce, je u najmanju ruku jadno.

    16. 5. 2019,   14:36