Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Đoković ide kući! Maestralni Federer u polufinalu Mastersa

Komentari (142)
  • Federer je i dalje stroj

    14. 11. 2019,   22:49
  • Djokovića volim kao sunarodnika,za Federera navijam jer oduvek igra najbolji tenis,bez kalkulisanja i prebacivanja loptice,čekanja greške protivnika,već uvek ofanzivno!Hej,u ovim godinama,kad je Novaku bilo bitno da završi prvi,posle pet poraza od njega,posle onakvog Vimbldona,on se ponovo vrati i izdigne iznad svega!U 17 godina završnog mastersa,samo 2008 nije prošao u polufinale,nestvarno!Prvi set za 35 minuta,za udzbenike,dal jedna greška,ceo meč 72 minuta!!22 poena više osvojio,servis jači nego u Nadala i Djokovića,asevi 12:2 u dva seta!Neverovatno,neverovatno!!

    14. 11. 2019,   22:46
    • Kakav napadacki tenis. Nesto nevidjeno. Brutalan Fedex.

      14. 11. 2019,   22:50
    • Velemajstor Roger nije dozvolio da se opet Novica skrumpira kao toliko puta protiv njega, Od 23 Rogerovih pobjeda, čak 17 puta ga je ostavio bez realne šanse u meču

      14. 11. 2019,   22:50
    • Najlijepši ne najbolji, zna se sad već tko je oduvijek bio najbolji ...

      14. 11. 2019,   22:55
    • Sistinas: istina. Koliko ce teniski svijet izgubiti kad napusti ovaj fenomen za ovaj sport. Jos ima goriva u Fedexu.

      14. 11. 2019,   22:55
    • Hoću reći da Roger kada dobiva Novaka to čini kao što vidite poprilično lako, dok se Novak više muči da dobije Rogera nego što ga lakoćom sredi. Ponovit ću ono što sam i komšijama rekao neki dan, i ovdje znao ponoviti. Međusobni omjer između Novaka i Rogera i Novaka i Rafe je apsolutno nerealan. Puno ljepše je to trebalo izgledati u korist Rogera, no toliko puta se ovaj izvukao na nevjerojatne načine. Isto tako, omjer protiv Rafe je još više trebao biti u korist Novaka jer je on jedini igrač koji baš nikad nije odgovarao Nadalu, čak i kad je Rafa bio neprikosnoven

      14. 11. 2019,   22:57
    • Anatom: Tko je najbolji?

      14. 11. 2019,   22:58
    • Sistinas: Nole je jaci od Rafe na tvrdoj podlozi. Rafa od njega na zemlji. Trava su tu negdje. Ima tu neke istine. Nije ovo sve tako realno. Evo npr Rafa ima 14:10 u finalima protiv Fedexa ali je 11:2 na zemlji od toga. Na tvrdoj je 6:2 za Fedexa.

      14. 11. 2019,   23:01
    • Nikad više neće Rafa dobiti Rogera na tvrdoj podlozi, naravno niti Roger Rafu na zemlji, Nadal će vrlo vjerojatno i prestići Rogerov rekord jer je neprikosnoven na zemlji. No znam da će mu mnogi osporavati titulu GOAT.

      14. 11. 2019,   23:04
    • Po cemu je nerealan majke ti..ne uspije se on izvuci nego dere tog fedexa kada mu se prohtije,i mentalno je jaci od njega,fedex je cilic za noleta..ali ti ga volis vise.i ako nole osvoji vise gs po tebi ce i to biti nerealno.

      14. 11. 2019,   23:11
    • @Sistinas 13 puta Djokovic dobio,izabacio Fedexa na grand slamovima,od toga 5 puta u finalu tih grand slamova,ni jedno finale tu nije izgubio,svih pet koje je odigrao protiv njega je dobio..A ti kazes nezasluzeno..Omaklo mu se tih 13 puta,sve je to trebao dobiti Roger,svih 50 I nesto meceva :)))

      14. 11. 2019,   23:17
    • Sreća je dosta pratila Novaka, ali i tome će doći kraj. Mladci su ga počeli lupati, a to je ono više zabrinjavajuće od toga što ga "deda" opet uči tenisu

      14. 11. 2019,   23:25
    • Sreca prati hrabre I odlucne..A on je to bio u tim nekim mecevima,izbacio Rogera Iz ravnoteze..I jasno da nema vise lakih protivnika,lakih pobjeda ko nekad,tu su novi kandidati za vrh :)) A dedu Fedexa stare kosti jos dobro sluze,nije bio autsajder u ovom mecu..

      14. 11. 2019,   23:30
    • Rafin pad se dogodio od 2014 god.iz svakoraznih razloga.On je podigao svoj nivo igre u zadnje dvije i pol godine ali opet to nije onaj Rafa do 2014 god.kada je imao s Đolom omjer 22/17 u svoju korist,tako da je smatram da je Rafa imao konstantu danas bi taj omjer bio i veći od ovih pet pobijeda do 2014 god.naspram Đole.Rafa nije dvoranski igrač i da se samo tenis igra u dvorani Rafa danas ne bi imao ni blizu ove brojke ali sada ima veliku priliku da osvoji ovaj završni turnir,posebno poslije onoga meča protiv Medvedeva gdje je se u psihi dignuo u nebesa i ovo mu je velika prilika da dođe turnira kojeg do sada nije osvojio i još se više približi Federeru u tome natjecanju oko najboljeg tenisača svih vremena,u suprotnom ako propusti ovaj masters mislim da više neće imati ovakvu priliku...

      14. 11. 2019,   23:32
    • Uopće sam zaboravio kolko je Rafa bio loš 2014.-2016., tad sam bio gotovo siguran da mu se bliži kraj, baš je bila muka za gledati. Novak je sad psihički bolje, al mišljenja sam da je još uvijek premršav, trebao bi imati barem 5 kila više, kad se sjetim perioda 2008.-2013. kakve je bombe i winnere pogađao, sad samo rastezanje i vraćanje loptice u polje.

      15. 11. 2019,   00:04
    • Odličan je Bik obzirom na sve, a one bicepse kao 2006-2009 neće više imati, životinja je tada bio

      15. 11. 2019,   00:05
    • Sistinas: istina. Haha. Zivotinja je tad bio.

      15. 11. 2019,   00:09
    • Anatom: Rafa se vratio protiv Medvedeva? Haha. Vratio bi se i da je imao 1:5 protiv Fedexa i Djokovica? Kako da ne bi.

      15. 11. 2019,   00:23
    • Kao da se protiv ovogodišnjeg Medvedeva lako vratit !?

      15. 11. 2019,   08:16
    • Tomislave, a podsjeti me ko je ono imao na US Openu 5-1 u petom setu protiv Dokovica i meč loptu na svoj servis, pa je zsvršilo sa 7-5 za Đokovića ? Daj reci mi kako se ono taj biser zvao ?

      15. 11. 2019,   08:40
    • Pardon nije imao 5-1, nego samo 5-3 i 40-15 na svoj servis. Koji je to lik bio, takvog teniskog junca nema na svakom koraku !

      15. 11. 2019,   08:48
    • Guglati "Novak Djokovic touches the net, Rafael Nadal reaction" Pogled beznađa i prst uperen prema Novaku, epic moment

      15. 11. 2019,   09:42
    • Sistinas: haha. Kad se toga sjetim. Dal je to RG 2013 u polufinalu kad se spetljao u mrezu pa Rafa prstom pokazivao prema njemu.haha.

      15. 11. 2019,   10:22
    • Da! Nakon Madrida 2009 njihov najbolji meč na zemlji, imao ga je Srbin tada, a ja strepio jer sam se kladio da će Rafa i Serena osvojiti RG i stavio 500 kn na to 😆

      15. 11. 2019,   10:35
    • Dva puta gubio finale RG od Rafe a Fedex cetiri puta. Vidjeti cemo iduce godine dal moze zaprijetiti Fedex i Djokovic Rafi na RG. Tesko ali sve je moguce. Za dva mjeseca slijedi AO ako Fedex ovo osvoji tj finals koliko bi se priblizio Djokovicu i Rafi? Dal ce opet biti treci nositelj? To znaci da u potencijalnom polufinalu bi isao na nekoga od njih dvojice.

      15. 11. 2019,   10:47
    • Ako Rafa izgubi, Roger ode do kraja, prednost će biti 2300 bodova. Jedinica je teško dohvatljiva Rogeru, na to ne treba računati...

      15. 11. 2019,   10:50
    • A kolika bi prednost Djokovica bila ispred Fedexa? A nista, Roger ce biti treci nositelj na AO. I to znaci da u polufinalu potencijalnom moze na nekoga od njih dvojice. A ne brani puno na AO mislim osminu finala dok Rafa i Djokovic brane naslov i finale.

      15. 11. 2019,   11:03
    • Evo gledam nesto Roger bi igrao iduce godine sva 4 GS od mastersa Madrid, Rim, Indian Wells,Miami i Cincinnati. Montreal izgleda nece igrati nema tu ni Shanghaija i Paris iako moze promjeniti raspored tu su jos Basel i Halle pa OI i Atp finals. To sam vidio na stranici tennishead.net.tu su i za ostale igrace rasoredi turnira.

      15. 11. 2019,   11:07
    • Rafi koljena sve više popuštaju, Noletu tijelo ne može više tako lako podnositi ekstremne načine oporavka kojima ga je do sada podvrgavao a Federer ipak trpi godine koje na GS-ima osim Wimbledona sve više dolaze do izražaja kad se igra na 3 dobivena. I pored toga su još na vrhu. Strašno !

      15. 11. 2019,   11:09
  • opako su podcjenili Fedexa ,pocisti djokovica s terena i to furiozna jbt .

    14. 11. 2019,   22:53
  • Federer mu je održao sat tenisa. Vidi se tko je pravi majstor.

    15. 11. 2019,   06:29
  • Tata tenisa. Fedex express. Veliki Roger Federer. Naklon majstore ove igre. Kad igra nitko mu nije ni blizu. Poslije meca protiv Thiema ovako pomesti Djokovica moze samo Fedex.

    14. 11. 2019,   22:47
  • Gospodin Fedex

    14. 11. 2019,   23:23
  • Kako ovaj čovjek igra, to nije normalno, kakva elegancija u pokretima, miks Samprasa, Edberga, Beckera, Borga (i naravno..Ljubin backhand..)

    15. 11. 2019,   08:34
  • Federer je TENIS!!!! Svaka čast Novaku i Rafi, ali kompletno gledajući Federer po meni igra najljepši tenis ikada. Fizički su Rafa i Nole tu superiorniji po meni bolje atlete ali što se tiče same igre Fedex je tu kralj, čovjek bi vjerojatno s osnovne crte 9od10puta pogodio crtu ako želi. Plus njegov one hand backhand je fantazija.

    15. 11. 2019,   06:07
  • Ne, nije u pitanju "letargični" Novak bez volje životom, nije u pitanju ni lakat, rame, u pitanju je njegovo veličanstvo, graciozna igra Maestra Rogera. Mala utjeha za wimbledonsku tragediju, no ipak, utjeha. Prijatelj Rafa će mu sigurno poslati poruku zahvale...

    14. 11. 2019,   22:45
    • Kakva igra Rogera. Brutalno.

      14. 11. 2019,   22:48
    • Zato kad se sretnu u nekom finalu ishod je..svima poznat.. :)

      14. 11. 2019,   23:04
    • Federer je mentalni patuljak kad se sretne sa Novakom u finalu.

      14. 11. 2019,   23:08
    • Sreća Novakova što Roger nema 32-33 god, a lupetaju godinama neki, želeći osporiti njegovo Veličanstvo. Nije imao konkurencije, stariji od Rafe, Novaka, ovi bili zeleni do 21-22 god. A pogledajte samo što da je i Roger njihov vršnjak, pa ubijao bi ih u pojam Roger

      14. 11. 2019,   23:08
    • Bili: Vise mu odgovara Rafa nego Nole u zadnje vrijeme. To je tako.

      14. 11. 2019,   23:09
    • Mislim da je ipak Rogerova sreca sto nisu vrsnjaci jer bi imao plafon desetak Grand Slamova. Mislim da je najbolji primjer razdoblje od 2010.-2015. dok su sva trojica bila u nekom naponu snage.

      14. 11. 2019,   23:11
    • Sistinas: Djokovic presao u vodstvo tek kad je Roger imao 34 godine. Do tad nista nije mogao. Sa 38 jos ih samara. A nije malo 5 i 6 godina razlike.

      14. 11. 2019,   23:13
    • Kako imate dvostruka mjerila oko tih godina to je strasno za citati.

      14. 11. 2019,   23:15
    • Ako ćemo realno...Roger je imao težu konkurenciju u ranim 30-ima nego što to imaju Novak i Rafa sada kada imaju 32-33... Novak i Rafa su daleko od najboljih dana, kao i Roger, no i dalje su velemajstori sporta i enigma za većinu mladih lavova. Ali ovo što radi "deda" na pragu 40-te je nešto van pameti, nezabilježeno u tenisu. Najveći

      14. 11. 2019,   23:22
    • Pa opet gregore pises samo sto ti odgovara,kakvu konkurenciju je imao Roger dobrih 6-7 godina?

      14. 11. 2019,   23:29
    • Mislim i Novak i Rafa su barem jedan u drugome imali veliku konkurenciju cijelu karijeru,plus jos Rogera. Kakvu konkurenciju je imao Roger,de malo o tome koju pametnu napisi.

      14. 11. 2019,   23:32
    • Bili: istina. Zato sto su vrsnjaci. I plus jos dodaj Rogera. Ovo sto ova trojica rade nije normalno. Mladi mogu puno nauciti od njih. Ima potencijala i Tsitsipas i Zverev i Medvedev. Thiem je dobar sad. Ali da ce netko napraviti kao ova trojica.Tesko. Iako je sve moguce.

      14. 11. 2019,   23:38
    • Nadal kada se pojavio 2004 i dobio Rogera je već tada bio jači nego svi ovi danas Cicripasovi, Međedi, Zverkani... Već je to bio indikator s kakvom igračinom će imati posla Roger, što je Rafa i potvrdio 2005 osvojivši RG, a sljedeće godine igrajući u Wimbledonu finalu. Da ne pričamo da je tih godina bilo izuzetno čvrstih i profiliranih igrača koji su znali iskoristiti Rogerov slabiji dan (koji nije bio čest, no opet su se znali dogoditi Nalbandian, Safin)

      14. 11. 2019,   23:39
    • I koji je onda zakljucak? Tko je imao vecu konkurenciju kroz karijeru? Federer ili Nadal i Nole? Iako si sve rekao svojim odgovorom,Federeru najjaca konkurencija bio Safin,Nalbandian,Davidenko i 19-godisnji Rafa. Rafi i Novaku osim medusobne konkurencije u naponu snage,jos Federer,Del Potro i Murray. Pametnom dosta.

      14. 11. 2019,   23:43
    • A i Wawrinku zaboravih... tesko je biti realan malo.

      14. 11. 2019,   23:47
    • U svakom periodu nekome je bilo teže nekome lakše, Roger je jedino bio "miran" 2-3 godine dok se Rafa nije i na bržim podlogama počeo bolje snalaziti. Jedan Roddick je dotle lupao Novicu, koji je čak imao osvojen AO, a te godine ga je i polupijani Safin rastavio u Wimbledonu. Novak je stagnirao 2-3 godine! Bio je tu i još jedan Rus, Davydenko koji je često Rafu dobivao na bržim podlogama. Nakon što Roger ulazi u četvrto desetljeće, a Novak mijenja prehranu što već (kao to mu je pravilo glavni problem), onda kreće veselica. Ova dvojica doživljavaju neki svoj "peak" (2010-2015), Roger ipak uspijeva uskratiti Novaku Roland Garros, uzima Wimbledon 2012, dolaze problemi s leđima i najgora godina karijere 2013. Slijedi mini renesansa 2014-2015 kada je igrao 3 finala GS i bio jedina ozbiljna prijetnja Novici (neovisno što je ovaj torpediran u finalu RG 2015 od jednog drugog Švicarca), opet problemi 2016 s koljenom, pa uskrsnuće karijere 2017 s spektakularnom pobjedom u finalu Australije protiv do tada svoje noćne more Nadala.. Ono što hoću reći, svi su oni imali probleme, ozljede, pauze, vraćanja, ne treba biti doktor znanosti da se to shvati. Ali je deplasirano jednog optuživati da nije ništa osvojio skoro 5 godina, a drugoga uzdizati na pijedestal kada je u 3 sezone u naponu snage (2012-2014) uzeo 3 slama. Simple as that

      14. 11. 2019,   23:57
    • Da vam skratim muke, Federer je najbolji svih vremena...uostalom koga boli k tko je najbolji tenisač, skoro bitni kao vaterpolisti, teško mi odlučiti koji sport od ta dva je dosadniji.... Nadal igra pičk..... tenis, a Hrvat Đoković još jedino Ćilića nije iskopirao, uostalom obojica su poznata kao doping čudovišta za razliku od Rogeriusa...matori Federer ih šamara sa pola snaga hahahahaha

      15. 11. 2019,   00:11
    • 10 godina,4 grand slama-Roger Federer. 12 grand slamova je osvojio do 2007. U dvije recenice sve napisano i objasnjeno,koliko god neki pokusali te cinjenice osporiti.

      15. 11. 2019,   00:14
    • 16 grand slamova, hbt stvarno je najveći svih vremena...super si objasnio!!

      15. 11. 2019,   00:20
    • Vitamin_k@ tebi da nacrtas ne vrijedi kad nemas kapaciteta za shvatiti.

      15. 11. 2019,   00:32
    • Mislim da bi najispravnije bilo za reći da je Novak najbolji u ovom desetljeću, Roger u prošlom, a 🐂 će vrlo lako na kraju zbog svoje apsolutne superiornosti na prašini se najslađe smijati kad okonča karijeru s 21-22 slamova

      15. 11. 2019,   00:37
    • Eto ajde da se i mi slozimo gregore.

      15. 11. 2019,   00:38
    • Rafa ce opet napasti RG. Roger ga nikad nije dobio u Parizu a Nole jednom 2015 u 1/4 finala.Ali dobiti Rafu u polufinalu ili 1/4 i u finalu nije isto.

      15. 11. 2019,   00:47
    • Rafa svake godine sve karte baca na taj dio sezone, ako bude posve zdrav, opet će slaviti. Toga nema u sportu da netko toliko dugo na nekom turniru tako dugo slavi, mogao je Roger napraviti presedan da je nakon 16 god od prvog Wimbledona opet ove godine slavio. Sad bi Rafa 15 god nakon prvog slavlja mogao opet podići pehar...

      15. 11. 2019,   00:57
    • Šta ćeš bzv crtati kad obojica znamo da bi na crtežu Federer bio broj 1..

      15. 11. 2019,   01:40
    • Pita se uvijek i protivnika, igras koliko ti protivnik dopusti. Roger je odigrao maestralno i iskoristio sve Novakove slabosi tako da ovaj rezultat ni ne cudi. Vise bi me cudilo da ga Roger dobije u 4 ili 5 setova na USO ili AO. Novak se vec par mjeseci nekako vuce i turnire koje je osvojio prije zavrsnog Mastersa nisu mjerilo njegove forme, a to sto su njegovi zagrizeni navijaci nerealni pa ocekuju da ce samo pobjedivati, to je njihov problem. Realno Novak je izgubio igru jos i na Wimbledonu ali je dobio to finale na psihu/glavu, skoro pa je dobio i Thiema i to 2 puta 7-6 i bez da oduzme servis ali to ne moze tako cijelu godinu, negdje je moralo da pukne.

      15. 11. 2019,   10:58
    • po meni je konkurencija bila veća i teža prije desetak godina, npr. fernando gonzales je na AO 2007. morao pobijediti del potra, hewitta, james blakea, nadala i tomya hasa da bi došao do finala gdje ga je čekala najteža moguća prepreka roger federer, inače na tom istom turniru je nadal morao dobiti kohlschreibera, wawrinku i muraya da bi uopće došao do četvrtfinala, tada je definitivno bilo više dobrih igrača nego danas kada velika trojka nema niti jednog ozbiljnog protivnika na grand slamu prije četvrtfinala, treba i prije četvrtfinala gledati kakva je konkurencija

      15. 11. 2019,   17:29
  • Đoković je bahat i bezobrazan. A Zec sjedi i dalje uz njega nakon pogrda koje mu je uputio u meču protiv Thiema. FUJ.

    15. 11. 2019,   06:31