Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Federer u Miamiju osvojio 101. naslov, u finalu bolji od Isnera

Komentari (87)
  • Roger Federer najbolji ikada!Tri poslednja turnira,tri finala,dve titule u 38 godini,ej!!Sa kakvom lakoćom,samo prvi meč u tri seta,posle sve 2:0,protiv takvih servera Iznera i Andersona 6:1,6:0 dobiti po set...znači,neverovatno,jedini teniser u ovoj godini sa dve titule sa većih turnira!Čovek se ne oznoji,kakva lakoća,osećaj,gracioznost,volim mog Novaka Srbina,ali ovo je tata za njih sve,čovek koji igra najnapadačkiji tenis od svih,najbolji!!

    31. 3. 2019,   22:35
    • Najbolji Rogerov turnir od Šangaja 2017!

      31. 3. 2019,   22:37
    • Ja zaista pratim,al ti si još tačniji moram priznati!Mada meni su bili dobri i oni 2017 majami kad je Nadala u četvrtfinalu počistio,ako se dobro sećam...a nzm za indijan vels,al to mi nešto ostalo,razbio ga!!

      31. 3. 2019,   22:41
    • Najbolji nekad bio,ne mozemo reci ni da je najbolji ni da je tata za sve ako ga je Nadal rusio 23 puta,14:10 za Rafu u finalima s njim,Djokovic jos bolji omjer 25 pobjeda,u finalima 13:6 za Djokovica..Znaci tata poslan na spavanje :)) Smijesan,nemocan bio u masu meceva s njima a ti pricas da je tata za sve..Jest za Isnera i ove sitne ribe,ali ne I za ovaj dvojac..Podcjenjivacki zvuci prema ovom dvojcu koji ga je ubijao u pojam reci da je on najbolji..Jest po grand slamovima al ne I inace..

      31. 3. 2019,   23:31
    • Mth,grešiš!Poslednjih 6 mečeva protiv Nadala dobio,5 punih godina ga Nadal nije dobio!!Djoković je igrao sa njim najčešće kad je imao padove,Nadal najčešće na šljaci,a kad je beton bežanija...Nadal mu se bolje na travi i betonu suprostavljao pre deset godina,nego što bi sad mogao!!!

      31. 3. 2019,   23:34
    • Hrpa krivih i netocnih podataka. Naime roger je prvi put u karijeri dobia rafu vise od 2 puta zaredom i to je sad uspia 5 puta. Najvise puta si njih dva igrali upravo na tvrdoj/brzoj podlozi a ne na “sljaci” kako ti kazes. Nole nije igra s njim kad je roger bia u padu nego je nole igra s njim u periodu kad je roger govoria da igra najbolji tenisu u zivot i dolazia do finala grand slamova bez izgubljenog seta pa bi se onda u tom istom finalu mucia sa noletom da uzme samo jedan set. Tako da mth sve dobro kaze. Roger je tata za sve osim ovu dvojicu. Njih dva su ipak svit za sebe

      31. 3. 2019,   23:50
    • Gde mi ti doleti,sa profilnim od mog omiljenog košarkaša...Šesti put,ovaj poslednji je predao...što nije izašao,da povreda,kako da ne,čuva se za šljaku,a nije hteo da ga 'matori' ponizi...Ej 4 godine je mladji,Djoković 5!Ko još igra stariji,ako izuzmemo Karlovića...a na ovakvom nivou,ko?niko!!Roger Federer je božanstvo,za sve u svakom smislu.Ja pratim tenis od 1990 kad sam imao 10 godina,igram ka preko 25 amaterski...Bio sam na nekim turnirima amaterskim kod nas Sremska Mitrovica,kod vas Osijek...ja sam pobedjivao bolje od sebe,jer sam se branio kao Nadal,a napadao kad je očigledno,dobijao sam na brzinu i izdržljivost mnogo bolje tehničare sa lepšim udarcima ali bez snage...A opet ne navijam za ljude poput Nadala,Mareja,iako sam igram slično,čak me iz zezancije zvali Vamos,kad nešto nemoguće stignem pa proslavim kao Nadal,a i levak sam...Federer no1!!

      1. 4. 2019,   00:42
    • Mogu Nadal i Novica biti "bolji" od Rogera, ali obzirom koliko puta su prosuli ugled protiv nekih drugih igrača (što na grand slamu, što na M1000, pa čak i završnici u Londonu) ih čini inferiornijima (zasad) kad se traži onaj najveći od njih! Ali vrijeme igra za njih, još su "mladići" puni elana i volje za dokazivanjem 😁

      1. 4. 2019,   01:21
    • kajzer kad pogledaš da je Federer u tom setu koji je protiv Andersona dobio 6:0 imao tek 38% ubačenog prvog servisa priča ispada još i nevjerojatnija......... po h2h i rezultatima sa najvećih turnira im ne može biti tata,ali po igri svakako može,i logično je da su na betonu igrali najviše mečeva jer je beton 60% tenisa,šljaka 30 a trava tek 10%,trebalo bi ih biti i više s obzirom na ovaj podatak,ali ipak je Federer najkonstantniji skoro po svemu, pogotovo u svojim najboljim danima kad se gledaju ATP godine općenito i detaljnije i to na sve 3 podloge,koliko su mu ozljede Nadala i Đokovića pomogle toliko su mu i odmogle,najviše su mu odmogle u vidu međusobnog omjera s njima.....

      1. 4. 2019,   01:37
    • Sweet osim ššto su "mladići" i puni elana najveći njihv motiv je dostizanje Federera...Federer pravi motiv nema punih 10 godina jer je još davne 2009 srušio najbitniju stavku osvajanjem Wimbledona a pprethodno kompletirao sva 4 slama osvajanjem RG ,jedino što ga najviše drži na viskom nivou po mom mišljenju je to da osjeti da ga ova dvojica mogu prestići.....a s obzirom šta radi zadnjih 2 godine mu je to i dovoljno.....

      1. 4. 2019,   01:43
    • @kajzer kazes Djokovic igrao s njim kad je imao "padove"...nesto je padao previse puts 25 imao pad,25 puta imao placne epizode :)) S 9 grand slamova izletio zbog Djokovica..Uz to uzmi u obzir 28 pobjeda koje taj Djokovic ima protiv Nadala pa pogledaj koga je sve taj Federer pobjedjivao kad je uzimao te grand slamove (ni blizu igrace poput ovog dvojca) kakav omjer ima protiv tih tenisaca pa ces doci do nekih zakljucaka..Po tebi znaci njega Djokovic I Nadal dobijali jer on nije bio pravi..To je I njegova klasicna prica poslije tih poraza..Pokunji se ko neka stvar,place ko kisna godina,ostane bez rijeci..I vidis to mu nitko od ovih koje je pobjedjivao kad je ranije uzimao naslove nije priustio..Rafa i Djokovic su ga navikli na to..Njega mozemo nazvati najboljim od ostalih (sadasnjih igraca) ali nikako boljim od ovo dvoje..50 puta bacan na koljena taj "najveci",gutao prasinu..Da je najveci izdominirao bi I njih..Ali nije mogao to..Svatko od njih je velik na svoj nacin..

      1. 4. 2019,   09:33
    • Obzirom kad je prvi i osvojio turnir i koliko traje nenadmašiv je!Ostaje žal,što ih je na početku karijere dosta potcenio,posebno Djokovića..Sećam se finala us opena 2009 protiv del potra,vodi 2:1,i onako nonšalantno izgubi četvrtibset,posle nije bilobpovratka u petom...Protiv Nadala 2008 wimbldon,jedan od najboljih mečeva..Jednostavno,on je mnoge mečeve neozbiljno izgubio,Djoković i pogotovo Nadal sve što im se pružila prilika oni su i uzeli..I sve da oduzmemo i saberemo,ono kad Nole gubi,pa bezvoljno se tetura po terenu pa svi mu krivi,kao malo dete živćani to ne mogu da smisli.,zato je Federer gospodin i u porazu i pobedi!!Nadal ako ne uzme Garos ove godine,on je završio,iako je mladji,a sve mi se čini da ga neće uzeti kao dal beše 2009,on igra sa Soderlingom a ja tada igrao neki turnir...I malo,malo pitambkakav je rezultat,kakvo je to iznenadjenje tad bilo,evo deset godina..kako je Federer osvojio...

      1. 4. 2019,   09:45
    • U kojem je to finalu ili bio kojem drugom porazu od Đokovića Federer plakao osim one jedne suze na W2014,to ne možeš nazvati plakanjem,ili protiv Nadala osim onog finala AO2009?lupetaš bezveze ,a šta je s Đokovićevim suzama u finalu RG 2014 i 2015?ili Nadalove pokunjenosti mnogim izgubljenim mečevima ,ne samo finalima,koliko se sjećam Federer je poslije najtežeg poraza u karijeri RG 2008 bio nasmijan na dodijeli pehara i govorio hvalospjeve Rafi,kao i Noletu na W 2014 i 2015,a šta je Nadal radio na AO ove godine??ali nije Federer ništa bolji po tom pitanju,kad gledaš općenito,ali prozivaj sve onda,ne samo njega..uvijek ista priča....Federer ima negativan skor protiv obojice,Federer nije imao konkurenciju bla bla.Pogledaj malo skorove od tih dvojice protiv te "kikiriki" konkurencije , recimo Davydenka protiv Nadala ili Roddickka i Đokovića,90% mečeva Nadala protiv Davydenka i Đokovića protiv Rodickka je odigrana nakon što su ova dvojica stasali u velike igrače, bili su GS i Masters pobjednici i ako su tad bili u stanju dobijati Federera na njegovim omiljenim podlogama onda su protiv takvih kao što je Davydenko i Roddick trebali imati skor kao i Federer,al gle čuda oni imaju NEGATIVAN skor protiv tih kikiriki igrača,tako da je Federer imao pristojnu konkurenciju,ima tu puno još igrača koji se mogu staviti u rang s današnjim Wawrinkom,Del Potrom i sl.da ne nabrajam,ko istinski prati tenis,zna o čem pričam.....

      1. 4. 2019,   11:23
    • i Federer je još od davne 2005 Nadala dobio kao najvećeg konkurenta tako da jedino što je Federer osvojio a da nije bilo Nadala ili Đokovića su ona 3 GS iz 2004,i 1 iz 2003....Federer je daleko konstantniji od njih dvojice,pogotovo od Nadala i zato sam rekao koliko mu je pomoglo njihovo odsustvo s terena toliko mu je i odmoglo,baš u vidu h2h....i nije bolji od njih jedino u h2h,da ga proglase najvećim,ne bi bilo nezasluženo

      1. 4. 2019,   11:24
    • Bravo wimbldon!!A on Federer koliko je veliki,a opet on je mislio da mu je to tad poslednja australija 2009,i poslednji wimbldon 2014...Ali,uradio je neverovatno...Čovek u ovim godinama ovako dominantan,to je nestvarno jedno sa drugim!!Nestvarno!!Videćemo dal će Nadal igrati još 3-4 godine,pogotovo na ovom nivou kao Federer u ovim godinama...Svaka priča dalje bespotrebna...

      1. 4. 2019,   11:30
    • E to si dobro reko,baš od te 2009 godine kad ga je Nadal tukao na AO 2009,jedno 10 15 puta su otpisivali Federera i slali u penziju,kao gotov je....pa čak ni ja nisam vjerovao u njegovu pobjedu protiv Nadala na AO 2017,iskreno nisam ni 5% vjerovao da će taj meč dobiti,i tom pobjedom je začepio usta svi njegovim pošiljateljima u penziju :) Dugovječnost i konstantnost je Federeru srednje ime...i Nadal je tu negdje blizu,ali osvajati GS u razmaku od 15 godina,Masterse u razmaku od 17 godina,razmak između prvog i zadnjeg zasjedanja na 1.mjesto 14.5 godina...i tako dalje ....

      1. 4. 2019,   11:42
    • Šta će samo biti ako osvoji deveti Wimbledon, koliko on mora braniti i dokazivati da je najveći ikad.. Rafi se mora priznati da je velik neumorni ratnik, borac ima tu strast kao i Roger prema igri, glad za trofejima. Ono što recimo je ponekad Novaku nedostajalo, nonšalantnost, mušice u glavi će ga vjerojatno koštati toga da pretekne Rogera

      1. 4. 2019,   11:53
    • Gospodin u porazu I pobjedi..Da,jedno lice kad pobjedjuje,a drugo kad gubi..Cerekanje kad pobjedjuje a kad gubi namusi se ko malo dijete kad mu otmu lizalicu,skroz drugi tip,samo se treba sjetiti Wimbledona meca protiv Djokovica kakva je pobjegulja bio,kako je projurio pored Djokovica van terena,ubio ga u pojam taj poraz (I mnogi drugi) gospodski se namusio :)) Djokovic ga uvijek hvali,a ovaj ga uredno spusta s nekim izjavama..I tu se vidi tko je gospodin..Lako je biti gospodin kad se pobjedjuje..Lomio je Djokovica na pocetku,kad je Djokovic jos bio "zelen" (pet pobjeda u sest prvih meceva) poslije Djokovic njega izdominirao 24:17 ako bi gledali zadnje medjusobne 8:2 za Djokovica zadnjih 10 meceva,4 zadnja meca dobio Djokovic,2 seta mu samo dao,rastavio ga na proste faktore..Toliko o "najvecem"..Djokovic je Terminator za njega. I Rafa takodjer dok je bio pravi...

      1. 4. 2019,   12:01
    • Djokovic ne Mora pretjecati Fedexa,on je svoje uspjehe ostvario,upisao se u sve teniske almanahe I dokazao je u tim medjusobnim mecevima da je bolji od "najveceg"..Fedex se ustrtari svaki put kad je Djokovic s druge strane mreze..Dodje kao uplaseni mis u masu navrata :)) To nije odlika najvecih..

      1. 4. 2019,   12:10
    • Nadal je KRALJ,najveći ikad koji je igrao i koji će igrati na zemlji,teško da će itko ikad to ponoviti a još manje da će srušiti sve te rekorde na RG i mastersima na zemlji,ali pored sve te njegove fantastične igre na zemlji mu je pomagalo to što tamo visina ne igra nikakvu ulogu u vidu servisa,Federeru je na Wimbledonu upravo to bio problem,što ga igrači tipa Isner Anderson,Berdych ,Tsonga,Raonić i ostali da je u neznam kakvoj formi mogu dobiti zbog servisa što nam je povijest i pokazala...W 2010,2011,2016,2018...takvi igrači na zemlji za Nadala su bezopasni,njemu su kakvu takvu prijetnju predstavljali igrači tipa Ferrer, Schwartzman koji mu je prošle godine izazvao dosta muka,i jedini koji mu je uzeo set,šta vrijedi Thiemu,Wawrinki i sličnima što mogu udarat i zabijati winnere iz svih udaraca kad ne mogu pratiti taj fizički tempo kao Nadal,i to nam daje zaključak da igrači tipa Ferrer i Diego nisu opasni za Federera, na travi,ali takvih igrača je daleko manje od ovih koji su viski 1.85m i nadalje....stavio sam 1.85,jer je to optimalna visina s kojom možeš igrati kvalitetnu servis volej igru i zabijati aseve,i stvarati poene u kojima ćeš u startu imati inicijativu....

      1. 4. 2019,   12:12
    • Nadal se malo više "ustrtari" Đokovića zadnjih godina, a još mu je i vršnjak.. Mogu samo misliti kakva bi situacija bila da im je Roger vršnjak a ovako igra u "penzionerskim" godinama

      1. 4. 2019,   12:13
    • Nemam šta više dodati pored vas ostalih,samo da znate da ja Novaka najviše volim jer je ponosni Srbin,stvarno dobar čovek i sportista kakvog balkan nije imao!!Al najviše se divim Federeru jer je najbolji teniser ikada,i da ništa više ne osvoji to pričam već dve godine!Taj napadački tenis nikad niko tako savršeno nije igrao,niti će!

      1. 4. 2019,   12:18
    • Glede tog napadačkog tenisa vjerujem da si cijenio Edberga, Raftera, kao i Samprasa, svi jednoručni bekhend, vole s volejom završiti poen...

      1. 4. 2019,   12:23
    • Moran uletit malo u raspravu i ispravit par netocnih stvari sta se navode...naime, wimb, govoris kako su rafa i nole losi protiv kikiriki igraca ko da nisi svjestan da je roger najlosiji od njih trojice i ko da ne znas da roger ima negativan hth protiv najvise igraca(23 ako ne grijesim)...rafa ima negativan skor protiv samo 12 igraca mislin a nole protiv 17 igraca...znaci roger je najlosiji protiv kikiriki igraca cak i ako mu izuzmes rafu i noleta iz tog gledanja...nadalje, kazes da je fedexu veliki uspjeh sta je osvojia grand slam u razmaku od 15god a rafa ako ove godine uzme gs to ce bit osvajanje u razmaku od 14 godina ali to ti nije toliko bitno i fedex je u kontinuitetu nenadmasiv po tebi...nadalje, nadal je JEDINI od svih koji nikad nije ispa iz top 10 otkad je usa...fedex je najduze u top 10 kad sve zbrojis al on je ispada u dva navrata a nadal doslovce niti jednom uz svih 10ak operacija koje je ima...dalje, izjavit da je fedex bolji na svim podlogama je u najmanju ruku smisno...to je igrac koji je 95 posto svojih uspjeha ostvaria na brzoj podlogi...rafa je na zemlji bez premca GOAT, a na tvrdoj i travi je sa 6 gs u top 6-7 svih vremena. Roger nije u top 10 na zemlji

      1. 4. 2019,   12:27
    • Evo,stao sam sa kolima odgovoriti...Raftera sam obožavao,ali paradoks je najviše sam voleo Agasija,malo i što je luckast bio,i sam sam takav..a eto gubio je puno od Samprasa,a ja sam njega najviše gotivio...Inače,Federerov napadački tenis je i najraznovrsniji,drop šot,ma nikad ne znaš šta će odjgrati,a sve prekrasno,dopadljivo,gledljivo...odoh,svako dobro vozim već dugo i pišem🤣🤣doduše sad sam se parkirao,stao...

      1. 4. 2019,   12:27
    • Tako da svaka cast rogeru na konstanti na brzim podlogama, al na sporima on nije ni do kolina rafi na brzima...mozda me na rg ove godine razuvjeri, al nekako mislin da mu je cetvrtfinale max ka sta je vec dobrih 7-8god

      1. 4. 2019,   12:28
    • Ako tih prvih međusobnih mečeva Đokovića i Federera nisu mjerodavni zbog kako si reko da je Nole bio zelen,onda nisu ni zadnjih deset o kojima pričaš jer je Federer tad prezreo...koliko god on igrao vrhunski tenis kao u najboljim danim,tu je fizička sprema i činjenica da je Đoković 6 godina mlađi odigrala svoju ulogu i Federer je toga svjestan,ali to što je govorio da fizička sprema i godine nemaju veze stim je samo pokazalo koliko je gospodin i nije tražio izgovore....i onda kad izuzmi Sve njihove mečeve do 2008.kada je kako kažeš Nole bio nezreo,i mečeve od 2015 kada je Federer već bio u 35.godini pa vidi koji je rezultat....i kakve veze ima što je prošao kraj Novaka u svlačionici kad mu je sve rekao na mreži i na dodjeli pehara? Kad već pričaš o pokunjenim facam ok,Federer je tu prvi,pogledaj Nadalovu reakciju kad je izgubio IW od Novaka 2011.reakcija je bila ono u smislu"ajde nema veze ,red je da i ti jednom dobiješ"u tom trenutku je Nadal imao 15:7 protiv Đokovića,i bili su prijatelji onda,a pogledaj mu reakciju recimo na Rimu 2011 kad ga je Đoković dobio ,a najjače od svega je kad je Nadal rekao poslije te sezone ,kad se više nisu družili da nisu prijatelji,kao prijatrelji su mu neki drugi ljudi...i Srđan je bio u pravu kada ga je prozvao,do te sezone kada je Nadal njega redovno dobijao bili su prijatelji a kad su se stvari na terenu okrenule višpe nisu bili,samo Đoković se javno išao izvinjavati iako nije imao za šta.....

      1. 4. 2019,   12:29
    • i koliko se sjećam Nadal je na AO ove godine samo kratko čestitao Novaku na pobjedi a 90% vremena je pričao o sebe i svojim problemima, po mom mišljenju je to trebao ostaviti za konferenciju,ali nije ista je traži pažnju kao i Federer kad je plakao na AO 2009,tako da gledaj sve samo a ne samo onog koga hejtaš

      1. 4. 2019,   12:31
    • Dirk ,ne pričam o kikiriki igračima kao Kokkinakis koji ima pozitivan skor s Federerom već "kikiriki" igračima koji su bili veliki i koji su bili itetkako konkurencija Federeru a vi ih konstantno nipodaštavate samo da omalovažite Federerove uspjehe....zašto je smješno reći da je Federer jednako dobar na zemlji kao i Nadal,možda Nadal ima više turnira jer tih turnira nna brzim podlogama i ima duplo više od ovih na zemlji,ali je Federer na zemlji daleko konstantniji nego Nadal na brzim jer Federer od pradavne 2002.pa sve do 2016.znači u 14 godina ima apsolutne svake godine barjedan naslov ili finale na nekom velikom zemljanom turniru...a da te pitam koji je to Nadal turnir na brzoj podlozi osvojio od US Opena 2010 d IW 2013? Ili koje finale igrao Nadal od US Opena 2013 do Us Opena 2017 osim Miamija 2014...znači u 4 godine odigrao je jedno finale na brzim podlogama kojih ima duplo više nego zemljanih i ti meni govoriš da Federer na zemlji nije ni do koljena Rafi na betonu....ma ajde molim te.....

      1. 4. 2019,   12:39
    • odlična konstatacija bili,to je glavni razlog zbog kojeg bi Đokoviću titula kao najvećeg bila apsolutno zaslužena!!!

      1. 4. 2019,   12:40
    • zašto je smješno reći da je Federer jednako dobar na zemlji kao i Nadal NA BETONU...zaboravio sam ovo napisati NA BETONU u tom dijelu da me se ne protumači krivo!

      1. 4. 2019,   12:45
    • Skuzia sam ja sve sta si napisa pa da odgovorim...ti kikiriki igraci u jakoj eri rogera federera 2003-2007, jedan jedini sa rafom ima pozitivan skor, davydenko. Kako je on uspia rafu u par navrata dobit, nezna ni on sam. Svejedno ga nikad na grand slamu nije dobia a to je bitnije...svako moze ma dva seta dobit, al na tri? E pajdo tu ne mozes na sricu i na nalet forme...tu sve igra ulogu...isto tako samo roddick od svih kikiriki igraca ima pozitivan hth protiv noleta...jedina dva primjera si uzea i navea ih ka neko pravilo “vidis da su ti kikiriki igraci dobijali nadala i nolu” koji su btw tad imali 20ak god ko sad shapovalo, zverev i sl(prijevod nezreli debelo sa velikim potencijalom)...isto tako ne mogu virovat da ti je roger dobar na zemlji tj bolji od rafe na tvrdoj. Mislin to je izjavit smisno...pa roger od 4 najveca trofeja na zemlji nema cak 2. Rim i monte carlo nece nikad uzet al hajde nije ni to prebitno..bitnije je da on rafi nikad nije moga uzet dva seta na zemlji roland garrosa a rafa njega vodi na tvrdoj podlozi grand slamova u hth sa 3-1 i na travi gubi samo 2-1....usporedit njih dva na brzim i sporim podlogama je NEUSPOREDIVO...rafa na brzoj protiv rogera na sporoj podlozi je miljama iznad i to sve statistike potvrduju...nemoj me tirat da ih moram pisat jer smatram da to nema smisla

      1. 4. 2019,   12:55
    • Ne može mu prismrditi je malo pretjerano,ipak je Federer u poznim godinama i fizička sprema igra veliku ulogu bez obzira na kvalitetu igre koju Federer pokazuje,sjeti se njihovih duela kad su obojica bili u pravim godinama,fizčki i igrački jednako potkovani...ali ne bitno...bilo kako bilo ja neću imat problem s tim da priznam tko je najveći kad dođe vrijeme za to za razliku od mnogih,ali da se priča o najvećem ikad mora se proći detaljna analiza!Roger je po mnogima smijeh na zemlji jer nije osvojio RG pobjedom protiv Nadala,ali te 2009 godine Nadal je igrao taj turnir i bio je fizički spreman...i Đoković je bolji od njega na zemlji,ali daleko je Federer od smiješnog kad je zemlja u pitanju.....

      1. 4. 2019,   13:00
    • Dobro nije smijesan, al je neusporedivo losiji na zemlji od rafe na tvrdoj i travi...mislim da to uopce ne bi trebala bit rasprava

      1. 4. 2019,   13:02
    • Kakve veze ima koliko su imali godina, kad su već tada bili GS i Masters pobjednici,a imali su više od 20,bili su više nego zreli igrači da su protiv takvih igrača koje vi nazivate klaunima i sl.trebali imati pozitivan skor, i naravno da protiv ostalih nisu mogli imati više odigranih mečeva kad su se svi rano povukli ili bili skloni ozljedama,naveo sam ih kao primjer a ne kao pravilo,i opet nisi pročitao ili shvatio šta sam napisao u ovom drugom dijelu......""možda Nadal ima više turnira jer tih turnira nna brzim podlogama i ima duplo više od ovih na zemlji,ali je Federer na zemlji daleko konstantniji nego Nadal na brzim jer Federer od pradavne 2002.pa sve do 2016.znači u 14 godina ima apsolutne svake godine barjedan naslov ili finale na nekom velikom zemljanom turniru""...evo kopirao sam pa pročitaj još jednom i onda mi probaj odgovoriti na pitanje......Federer od pradavne 2002.pa sve do 2016.znači u 14 godina ima apsolutne svake godine barjedan naslov ili finale na nekom velikom zemljanom turniru...a da te pitam koji je to Nadal turnir na brzoj podlozi osvojio od US Opena 2010 d IW 2013? Ili koje finale igrao Nadal od US Opena 2013 do Us Opena 2017 osim Miamija 2014...znači u 4 godine odigrao je jedno finale na brzim podlogama kojih ima duplo više nego zemljanih??

      1. 4. 2019,   13:08
    • pa ne bi trebala biti rasprava jer nije neuopredivo bolji,a još manje nekakvim miljama o kojima ti pričaš.....ja sam govorio o konstanti na podlogama općenito....

      1. 4. 2019,   13:09
    • obzirom da je i trava brza podloga ,brzih podloga u tom slučaju ima 3 puta više,s tim da brzina varira na njima

      1. 4. 2019,   13:14
    • Drago mi je da govoris da je brzih podloga 3 puta vise, onda svacas koliku prednost i roger i nole imaju pred rafom. Da je omjer 50-50, zar bi bilo dileme ko je GOAT? Uz to, roger ima finale nekog natjecanja, virujen da to nikog briga. To je ko oni messijevi fanovi sta kazu messi je igra finale svjetskog...i izgubia.. turnir koji se zavrsi porazom je neuspjeh kad se prica o najvecima u sportu..cilicu je uspjeh, karlovicu je uspjeh. Nadalu rogeru i noletu je neuspjeh. Isto ko ronaldu i messiju je finale neuspjeh. A sta se tice od 2002 do 2016 sta ti kazes, roger je u 14 godina osvojia 7 velikih titula na zemlji i samo jedan grand slam...nije mu rafa bia svake godine pa svejedno nije uzima. A ti iz kikiriki konkurncije, nijedan nema pozitivan hth sa rafon na grand slamu, a to je poprilicno bitnije slozit cemo se...a rafa je na tvrdoj ostvariva stvari sta ni roger ni nole nisu(sjeti se 2013 i americke turneje sta ovi nikad nisu uspili)...igra je finale AO14 pa pripustia ostatak sezone i naravno da nemoze osvajat. 2015 je uzasan bia, 2016 je izgubia od tada nepobjedivog noleta IW polufinale pa je propustia roland garros i ostatak sezone do US pa je iza toga opet propustia...znaci vecinu kad je igra, bia je itekako kompetitivan u tom periodu osim 2015...

      1. 4. 2019,   13:24
    • @wimbledon Federer je uvijek Federer,godine manje vise,sprema to ne igra ulogu kod njega..on redovito mete ove teniske sitne ribe,kiksa tek protiv solidnih igraca,ovih koji mogu iznenaditi svakog,lukavo mudro bira turnira,kalkulira,ne trosi se previse I grize uvijek I protiv Djokovica I protiv Nadala,daje sve od sebe ali kvaliteta njihove igre ga slomi,Djokovic recimo kad je pravi tu Fedex nema sto traziti,FedEx nema rijesenja za njega..A izgine na terenu,ne poklanja nikom nista vec ga dotuce bolja igra protivnika..

      1. 4. 2019,   13:25
    • Kako sve više vreme odmiče,sve mi se više javlja utisak da to sa povredama baš Nadal najviše folira!!Deset godina on kuka na to koleno,pa jbt il si ga sredio,il je uništeno da ne možeš igrati!A to sad može,sad ne može ne pije mi vodu,a ovi u Federovim godinama pitam se da li će i igrati ili biti u penziji,a ako budu igrali da li će i ovoliko koliko Federer u ovim godinama...A ne zaboravimo da je i Federer imao ozbiljne problem kao nekad Mario Ančić sa onom monok....da ne zapetljam sad,znate na šta mislim...Možemo mi ovde napraviti 500 komentara,ja stojim iza svake reči koju sam rekao nepobitno!!Sad zaista odoh,svima svako dobro...nije loše nekad sukobiti mišljenja na ljudski način kao što smo to sad mi uradili,i naravno svi donekle imate pravo za svoje tvrdnje,neki više,neki manje😃...

      1. 4. 2019,   13:46
    • pa i ti Mthesecond kalkulirao da imaš 35 godina,a koliko je dotad Federer imao uzastopnih nastupa na Grand Slamovima?Koliko je puta predao započeti meč? Koliko je puta predao meč općenito? JEDAN JEDINI PUT ,započeti meč nije NIKAD predao...ako itko kalkulira to su onda Đoković i Nadal,Đoković koji u prošlosti ima predanih mečeva više nego što Nadal ima nenastupanja na GS turnirima...i Nadal koji sad kao i pretprošle godine ima opet nekih problema,a na zemlju će kao i uvijek doćo 110% spreman i pomesti svu konkurenciju....i ima tu fizička sprema itekako ulogu,zato i je takvo stanje,pa pogledaj im mečeve kada su obojica istovremeno bili u najboljim igračkim godinama kakvi su im međusobni mečevi i rezultati bili a obojica i fizički i igrački potkovani....opet iste komentare čitam samo ih preformulirate....bezveze gubim vrijeme komentirajući.....Dirk ako nikog nije briga za Rogerova finala na zemlji zašto bi onda nekog bilo briga za Nadalova polufinala na IW 2015?Upravo zbog te prednosti je Nadal imao daleko više prednosti da se prilagodi brzim podlogama nego Federer zemljanim,prilagodio se on,ne kažem ja,ali takve rupe imati pored toliko turnira na brzim podlogama da u 4 godine odigraš tek 2 finala je smješno za nekog koji je u te 4 godine imao 27-31 godinu...i ne gledaš samo mečeve na GS ovima, oni imaju najveću važnost slažem se ,ali kad ističeš nekog kao najboljeg moraš u vidu imati sve!Složio se ili ne Federer nije bolji ali je konstantniji na zemlji od Nadala na betonu...

      1. 4. 2019,   13:48
    • Sčažem se kajzer,idem i ja, dosadilo mi više sjedit za kompom,lijep je dan,čujemo se opet nekom drugom prilikom...LP svima

      1. 4. 2019,   13:54
    • Hahaha,milijarde diljem svijeta kada idu na teniske rekorde i ukucaju najveći od najvećih pogodite tko je br.1.....i to Ce biti tako dok god netko te brojke ne prestigne pa vi pjevajte borbene.....

      1. 4. 2019,   13:57
    • Znaci wimb po tebi, necu sad ulazit u konkretne brojke jer mi se ne da istrazivat po internetu. Al ovo sta se ja mogu sitit sta san gleda uzivo i sta me sjecanje sluzi, rafa u svom najgorem periodu u karijeri na tvrdoj podlozi koji je traja 3 godine(sta si izvdojia u prijasnjim komentarima), nastupia je na cca 10ak velikih turnira na tvrdoj i igra je 3 finala i gubia od djokovica koji je tad bi neprikosnoven i od wawrinke koji ga je dobia jer je rafa bia ozlijeden...30ak posto finala u svom najgoren periodu u karijeri je tebi losije nego rogerovo preskakanje cile podloge 3 godine a ove ostale godine(od 2011) je igra ravno jedno finale ako me sjecanje ne vara, monte carlo 2014...svasta cu od tebe cut stvarno eto. U ovo kalkuliranje njih necu ulazit jer smatram da svako kalkulira. Al rafa ima jedini prave probleme jer je sklon ozljedama od rodenja. A ostale kalkulacije svi rade. Jedina prava sramota je sta je roger zdrav preskocia zemlju. To je jedina sramota. Ostala kalkuliranja, preskakanja nekih turnira. To svako radi. Al zdrav namjerno preskocit CILU PODLOGU? To je svjetska sramota...nole i rafa su uvik, ali uvik prisutni na grand slamu kad su zdravi. Roger svjesno i namjerno preskoci RG u cilju da ostvari sta bolji rezultat na wimbu oa ga i tamo rafa i nole nadmase...mislim strasno...

      1. 4. 2019,   14:00
    • @wimbledon pusti te neke price,tko,sto I kako,izvlacenja na ovo I ono i pogledaj Jos jednom brojke koje sam naveo,medjusobna suceljavanja..priznaj da su ga I Djokovic I Rafa posteno dobijali,propisno natamburali :)) fokusiraj se na te meceve...on ce ih sigurno dobro upamtiti...

      1. 4. 2019,   14:08
    • Mthesecond,samo se ti drži svojih brojki u međusobnim mečeva,to je jedna od rijetkih stvari za koje se možeš držati,većina brojki i statisika koje se navodi ignoriraš i zanemaruješ jer ti ne idu u korist i predstavljaš ih manje važnima kao i ovaj Dirk koji je na sva zvona uz ostale hejtere bio bar 90% siguran kako će Rafa Noleta dobit na AO jer je u boljoj formi i zaslužio da osvoji zbog Noletovog kalkuliranja zbog krova u Wimbledonu prošle godine ,e vjeruj ja sam tad sebi rekao šta sve neću pročitati od tebe i tvojih istomišljnika ,a onda kad je Nole savio Nadala u finalu nije vas bilo jedno vrijeme jer ste se zavukli u mišju rupu,i od nikog nisam dobio odgovor na nekoliko komentara gdje sam postavio pitanje da mi objasnite što je sad razlog bio Nadalovog poraza,ako je u Wimbledonu bio zatvoren krov?Možda je u AO bio problem otvoren krov??hmm ne znam....Dirk,razmak od US Opena 2010 i IW 2013 je skoro pune 3 godine,a razmak od US Opena 2013 do US Opena 2017 je još 4 godine,i to je sve skupa skoro 7 godina bez titule na tvrdim podlogama,i to u najboljim igračkim i fizičkim danima....i naravno opet se hvataš za njegove ozlijede....2009.na Wimbledonu je jasno izjavio da bi mogao igrati ali da osjeća da nije 100% spreman i da će ga zato preskočit,jer je znao da nema šanse,tako da je to preskakanje turnira bilo kalkuliranje jer je ostatak sezone odigrao u svaki turnir,a ta sezona je bila 2011 o kojoj ti pričaš di je Nadal igrao najbolji tenis ali nije moga ništa protiv Noleta.....

      1. 4. 2019,   18:03
    • ...ali to su samo finala kako ti kažeš...to niko ne pamti i nije bitno,jeli? A što se tiče preskakanj Federer je prvi put preskočio zemlju 2017....2016 je igrao masterse ali je RG preskočio zbog one ozljede koljena zbog koje je poslij W propustio cijelu sezonu...ii tebi je to sramota? Nadal je te 2009.zbog sličnog razloga preskočio W...bio je spreman ali ne 100%,to ti nije sramota? I ova sad ozljeda opet u IW nedavno zbog čega sad preskače Miami i onda će na zemlji uzeti bar 2 od 3 Mastersa i RG,ajde mi objasni kako cijelu njegovu karijeru on uvijek neke ozljede dobija u prvom ili zadnjem dijelu sezone a nikad na zemlji? Prvi dio sezone traje skoro 3 mjeseca i imaš samo 2 Mastersa uz AO, i on uvijek popuši neku ozljedu u to vrijeme i onda dođe na zemljanu podlogu i u mjesec ipo dana osvojio 3 ili bar 2 od tri mastersa i RG i nikad,al baš nikad nije imao nikakvu ozljedu tada,jedino je 2016.imao neke probleme s laktom i predao u 3.kolu bez borbe,a prva dva kola počistio protivnike s terena, i nemoj se toliko držati za te ozljede,većina njegovih ozljeda je nastala tokom njegove karijere,a ne od rođenja....tako je bilo i prošle godine,zbog ozljede kuka navodno je htio preskočiti IW i Miami pa je na oba turnira gubio od Federera,gazivši sve prije njega,o onda tik poslije Miamija on osvojio MC Rim i RG,dobro je igrao i u Madridu ali je Thiem bio izvan sebe,a loš mu je kuk bio....ne sjećam se da je iko tada njega prozivao iako ga se moglo...Federer ako ništa drugo je bio iskren....

      1. 4. 2019,   18:04
    • I baj d vej Federer je 2017 imao punih 36 godina kada je odlučio propustiti zemljanu sezonu da se što bolje pripremi za Wimbledon,ne vidim u čemu je problem,Nadal i Đoković će biti sretni ,pogotovo Nadal sa silnim ozljedama ako uopće budu igrali s 36 i 37 godina,takva preskakanja su i davno prije radili svi najveći tenisači svojih era u poznim godinama,ne sjećam se da je iko to zvao sramotnim...ili NEVIĐENOM SRAMOTOM kako ti to zoveš,ali ipak je to Federer,trn u oku svim Nadalovim i Noletovim navijačima....kad drugi tako što naprave onda je to normalno....

      1. 4. 2019,   18:08
    • Ako ti taj primjer na Wimbledonu 2009 nije dovoljno dobar evo ti bolji primjer Cincinnatti prošle godine,jasno je izjavio da ga preskače kako bi se sačuvao psihički i fizički,a zbog čega? Pa zbog US Opena,jer od sva 3 Slama van zemlje US Open mu najbolje odgovara jer je beton na US dosta sporiji od onog u AO ,a pogotovo od Wimbledona

      1. 4. 2019,   18:22
    • Puno netocnih informacija si da pa ne znam uopce ima li smisla sve demantirati. Nadal je prosle godine cincy preskocia jer je tjedan prije u torontu otisa do kraja i nacea je kolino vec protiv cilica ako se ne varam u cetvrtfinalu al je uspia izgurat do kraja turnira. To kolino je kasnije na us openu do kraja satra i mora je preskocit iducih 5 miseci. Dalje, nadalu najvise pase zemljana podloga iz razloga - najzahvalnija je prema tijelu sportasa. Nista drugo. On igra na zemlji cilu karijeru i nikad se nije ozlijedia na zemlji osim 2016 kad je zglob na ruci sheba sta nema veze sa podlogom. On klizi po terenu jako puno i uz to je poprilicno misicav za takav stil igre. Zato se on ozljeduje svugdi osim na zemlji jer je na zemlji takav stil igre zahvalan. Tesko mi je uopce sitit se koje si netocnosti sve navea. Znam da si krivo navodia i neke podatke iz proslosti al kako na aplikaciji ne mogu vidit tvoj komentar osim ako izadem iz svog, ne znam sta da demantiram. Ugl, poanta price je, rogerovi fanovi se drze za tu brojku 20 i to im je jedina utjeha svih ovih godina(nekad je to bilo 16 pa 17 pa je sad 20) i sad kad znate da ce vise nego vjerojatno rafa i nole to stic(a ostale najbitnije stavke su vec odavno na njihovoj strani) sad ste se pocei vatat kojekakvoh banalnosti tipa da je roger kompletniji na svim podlogama(sta granici s ludilom)....tako da pajdo, svaka cast rogeru, al i ja i ti znamo da ce on polako past u zaborav ka GOAT

      1. 4. 2019,   18:49
    • Zahvalan je za zdravog čovjeka ,a ne za nekog za koga ti kažeš da ima probleme s ozljedama OD ROĐENJA....ali nebitno ja njega i volim i poštujem,a što se tiče demantiranja možda možeš jedino ovo u vezi W 2009 jer neke novine su pisale da je još pod ozljedom,ali ja se sjećam njegovog intervjua u kojem je rekao ovo što sam napisao,a ostalo ne moraš demantirat jer ne možeš pogotovo ovo za cincinnati , upiši samo Nadal pulls out of Cincci pa ćeš vidjeti o čemu je pričao.....načeo ozljedu u torontu,a na US openu odigrao maratonske mečeve sa thiemom i khachanovim kao da ima 19 godina,ma ajde molim te i to sam provjerio,nije bilo nikakvog govora o ikakvoj ozljedi,jedino onda u polufinalu s Del Potrom...,ja ne kažem da je nekad ne dam krivu informaciju,al ja priznam kad me neko demantira,ali ti si po tom pitanju najjači,evo i u zadnjem komentaru si napisao ""sad ste se pocei vatat kojekakvoh banalnosti tipa da je roger kompletniji na svim podlogama(sta granici s ludilom)""ja nigdje nisam napisao da je Federer kompletniji od Nadala na svim podlogama,samo da je konstantniji u svojim najboljim danima na zemlji od Nadala na betonu,što ne znači da je bolji,to sam dva puta gore istakao i ti opet nešto krivo prenosiš,i onda sam ja pun netočnih informacij? ma ajde, a ako ga ne stignu onda će tebi i sličnima za utjehu ostat h2h i Federerova "slaba" konkurencija u početku karijere,pa njegovi tjedni na broju jedan ne važe kao ni titule....

      1. 4. 2019,   19:06
    • Dobro da skratimo ovu raspravu sta je otisla presiroko. Znaci, tebi je fedex GOAT a kad rafa ili nole uzmu taj 20.gs onda vise nije?

      1. 4. 2019,   19:10
    • Ako je taj njegov stil igre zahvalan na zemlj kako je onda nakon zemljane sezone 2012 otišao na bolovanje zbog koljena i bio tamo punih 7 mjeseci do IW 2013? Očito nije tako zahvalna ta zemlja i njegov stil igre kako ti kažeš....

      1. 4. 2019,   19:13
    • Dirk ja nikad nisam rekao da je Federer GOAT,ali ako dobije tu titulu zaslužio ju je ka što bi ju zaslužili i Nadal i Đoković...ali ako bi Nadal njega prestigao po GS jer broj tjedana neće sigurno onda nema nikakve rasprave da je veći od Rogera,isto važi za Novaka,realnije su mu šanse da ga stigne po broju tjedana nego po GS, i ako on te tjedne sruši,isto važi i za njega...neću ništa unaprijed govoriti,al činjenica je da Federer drži 2 najbitnija rekorda ne samo najbitnija po mojem mišljenju nego po mišljenju cijele ili bar velike većine svjetske teniske javnosti

      1. 4. 2019,   19:17
    • Pajdo on je sklon ozljedama po genetici. Prvu operaciju je ima sa 14 godina. Al ta zemlja je daleko najzahvalnija od svih podloga i o tome san ti prica. Usporedi ostale podloge i zemlju i vidit ces da je na zemlji daleko najmanje ozljeda

      1. 4. 2019,   19:19
    • Za broj grand slam titula se slazem. Al brojevi tjedana na broju 1? Pa daj me nemoj...ja pratim tenis aktivno dobrih 20 godina. I evo stvarno(nebitno sta sam fan rafe ovo nema veze s njim) al stvarno nikad do pojave fedexa nisam cua da su ti tjedni neko mjerilo. Sican se samprasovih 6 godina na kraju godine. Al tjedni???

      1. 4. 2019,   19:21
    • ok pričao si mi o operaciji ali u zadnjih godina njegove se ozljede vrte oko ručnog zgloba,zbog čega je propustio wimbledon 2016,pa lakat zbog kojeg je ranije predao bez borbe RG u 3.kolu ,pa je jedne godine na US Openu mislim 2009.imao problema s trbušnim zidom,pa na AO 2014 je imao s leđima,pa ako je sve genetika brate mili onda bi mu se to i ranije manifestiralo...a operaciju čega je imao s 14 godina?

      1. 4. 2019,   19:24
    • ja sam u vrijeme Samprasa bio dijete i sjećam se njegovih 286 tjedana na kraju karijere više nego 6.godina 1.na kraju sezone.... i kod Federera se uvijek pričalo kako će prestići broj tjedana a ne završetaka na broju 1.

      1. 4. 2019,   19:27
    • Ne mogu se tocno sitit. Gleda sam njegov dokumentarac sta su vrtili na areni. Oko pola sata traje. On tu prica o svojoj karijeri i kako je prvu operaciju napravia sa 14 godina(ili mozda tezu ozljedu bez operacije). Ne sicam se tocno cega al znan da je sa 14 godina to bilo. Pa ja iskreno ne mogu niti zamisliti koliko bi on titula dosad vec ima da ga nisu ozljede toliko sputavale...pa mislim taj covik(pogledaj mu dokumentarac ako naletis) je uz sve sta mu se dogodilo i dalje u topu svjetskog tenisa?!

      1. 4. 2019,   19:28
    • Lose se sicas za samprasa. Ili si mozda cita neke niegove uspjehe pa znas da je toliko tjedana bia broj 1. Eto ja dok sad ti nisi napisa nisan zna. A poprilicno san upucen u 90 posto teniskih podataka(bar otkad pratin)

      1. 4. 2019,   19:29
    • Pogledaću jednom,sad moram ić odspavat malo,treba večeras u noćnu,ajde LP do nekog drugog članka :D

      1. 4. 2019,   19:32
    • I ja sam nocna veceras pajdo. Aj uzivaj asu, do slusanja;)

      1. 4. 2019,   19:33
  • Najveci ikad!! Jednostavno

    31. 3. 2019,   22:55
  • Najbolji ikad....kralj!!!!

    31. 3. 2019,   23:02
  • Ode ovaj u svemir,brojke koje nitko stici nece,kakva dominacija s 37 godina, mislim da je Conorsovih 109 titula itekako dostizno,ako vec netko zaslužuje onda je to Federer.....tesko ce Dokovic doci do 21 slama i ugroziti najveceg......Nadal je ionako vec odavno otpisan zbog prevelike količine vitamina koje je u mladosti koristio........jos ono malo kose sto mu je ostalo neka radije cuva jer ce zavrsiti ko nogalo......

    1. 4. 2019,   01:46
  • Pravi primjer sportasa ..kralj tenisa...nema boljega

    1. 4. 2019,   10:38
  • G O A T 🐐

    1. 4. 2019,   06:19
  • Dominantno i suvereno. Nazalost, Isner se na kraju ozlijedio ali mislim da svakako ne bi imao prevelikih sansi.

    31. 3. 2019,   22:32
  • A sta reci nego svaka cast. 👏👍

    1. 4. 2019,   08:01
  • Big John bi htio da Roger nikad ne ode u penziju, pa sad.. Nek još 2,3 sezone osvaja trofeje i može Maestro u zasluženu mirovinu

    31. 3. 2019,   22:33
  • "Stari" se jos neda u penziju! :)

    31. 3. 2019,   23:11