Obljetnica je naše povijesne Rusije i mnogi su jauknuli što Hrvatska nije iskoristila val euforije, val entuzijazma zbog velikog uspjeha. A zapravo se baš i nije imalo što za iskoristiti...
France Football dovodi više turista od hrvatskog srebra...
Uspjeh reprezentacije u Francuskoj ili Rusiji turizmu je doprinio vjerojatno otprilike koliko i bankama.
Kamate na štednju u Hrvatskoj su neko vrijeme bile više nego u zemljama turista koji dolaze kod nas na Jadran. I, koliko ih je stavilo lovu u hrvatske banke? Pa, neki i jesu. I bio je to dobar posao.
Da je CNN napravio reportažu, da su im mediji kojima vjeruju sugerirali da lovu stave u hrvatske banke, jednake njihovim bankama, dobra je oklada da bi bila navala. Isto je i s turizmom. Newsweek je prije dvadesetak godina na naslovnici objavio Dubrovnik.
Tko je imao uši i oči, čuo je i vidio budućnost. Tko do tad nije vidio što je kapital namijenio Hrvatskoj, tad je mogao vidjeti. Isto vrijedi i za priču France Footballa ili bilo kojeg medija kojem njegova publika vjeruje, o nogometu na Hvaru, broju NBA igrača po glavi stanovnika u Splitu…
Narod je potrošio keš na đinđe, pa se onda i zadužio za kvadrate i đinđe, sad nekako treba osigurati da vrati kredite. Dovedimo narodu turiste. Obljetnica je naše Rusije i mnogi su jauknuli što Hrvatska nije iskoristila val euforije, entuzijazma zbog velikog uspjeha. A zapravo se nije imalo što iskoristiti.
Procedura za smjenjivanje kadrova u Savezu ista je bila Hrvatska druga na svijetu ili ne prošla skupinu. Dakle, ako je itko očekivao da će oni u napadu entuzijazma smijeniti sami sebe, previše je očekivao. Ako je itko očekivao da se zbog euforije poljoprivredni kvadrati neće po političkoj liniji prenamjenjivati u građevinske, ili da će mali Pero, Ivica i Štef i svoje poljoprivredne moći prenamijeniti u građevinske, isto je previše očekivao.
Nogomet, sport nema super-moći. Amerikanac, Šved ili Japanac će na operaciju očiju, ili Talijan po implantat, doći u Hrvatsku vjeruju li da mogu dobiti bolju uslugu, ili bar da će istu platiti manje nego kod kuće. I treba čestitati ljudima koji su stvorili reputaciju, dozvali te ljude u Hrvatsku. Nogomet može pomoći da se za Hrvatsku čuje, ali nije dovoljan da dozove. I nije dovoljan da mijenja svijest. To svatko mora sam.
POGLEDAJTE VIDEO:
Pokretanje videa...