U eksperimentu Heinekena preko tisuću navijača Milana "odvučeno" je na koncert klasične glazbe u vrijeme okršaja njihovog Milana protiv Reala
Heineken izludio navijače Milana koncertom klasike
Slušaj, tata mi je dao dvije ulaznice za koncert klasične glazbe, govorila je djevojka svom dečku u jednom milanskom kafiću. Nesvjestan što slijedi, momak je kimao glavom želeći ispuniti želju svojoj djevojci.
- Koncert je 21. listopada navečer - dodala je djevojka, a njenom dečku isti je čas pao mrak na oči. Kiselo se nasmijao i rekao:
- Ali, draga, tad je utakmica Milan - Real Madrid. Ne šalim se...
- Pa možeš propustiti tu jednu utakmicu - odgovorila je cura.
Ranije istoga dana šef je pozvao na razgovor svog zaposlenika i stao mu objašnjavati:
- Održava se koncert u Mahler Auditorijumu, gudački kvartet. Termin je 21. listopada i molim te da odeš na to. Učini mi uslugu - zamolio je šef, a zaposlenik, ljubitelj nogometa - u nevjerici.
- Znači, propustit ću Milan - Real Madrid... - rekao je tužno.
Ali na koncertu gudačkog kvarteta završili su i njih dvojica i još više od tisuću žestokih navijača Milana. Heineken je organizirao akciju kojom su željeli vidjeti reakciju žestokih navijača u ovakvoj situaciji. Proizvođači piva imali su oko 200 pomagača, šefova i djevojaka Milanovih navijača, ali i nekoliko sveučilišnih profesora. Petnaestak minuta dečki su se vrtjeli u stolcima, ubijala ih je agonija prouzročena nezamislivom dosadom. A za to vrijeme njihov Milan je počinjao obračun sa 'galacticosima'...
Tad se na velikom ekranu iznad gudača pojavio tekst: "Teško je odbiti šefa, zar ne? Ili djevojku?" Na lica su počeli izlaziti prvi osmijesi, popraćeni zvukovima himne Lige prvaka.
"Kako ste mogli i pomisliti da biste propustili ovakvu utakmicu?", sljedeći je natpis koji se pojavio na monitoru. Pljesak se prolomio dvoranom, a istovremeno su se pojavili prvi kadrovi velike utakmice. U izravnom prijenosu Heinekenov pokus pogledalo je 1,5 milijuna ljudi, drugi dan još deset milijuna.