Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Jose Mourinho o rasporedu igranja: Bit će jako zanimljivo

Komentari (61)
  • Svu sreću Mourinho i Chelseaju želim a ovi koji ga zovu neznalicom i prevoditeljem neznaju ništa o nogometu,čovjek je definitivno među tri najveća trenera u posljednjih 25 godina.

    20. 6. 2013,   17:20
  • naprijed tigrovi,napijed HULL CITY!!!!!!!

    20. 6. 2013,   16:11
  • murinho če obrisat pod mancheaterskim klubovima a luzerpula neče biti na radaru

    19. 6. 2013,   22:20
  • najveca muka ce mi biti slusati ovog laprdala cilu godinu u premiershipu

    19. 6. 2013,   21:15
    • pokri se usima i suti

      19. 6. 2013,   21:20
    • cujemo se na kraju sezone

      19. 6. 2013,   21:21
    • Chelsea fan ostavi ga cini se da od predprosle sezone navija za City :)

      19. 6. 2013,   21:26
    • J.G. - od ove

      19. 6. 2013,   21:27
    • a meni je muka slušati tebe laprdala koji je već treebao otić spavat

      19. 6. 2013,   21:28
    • bitno da ti slusas komentare i da si zakljucio koliko imam godina. Vjerovatno sam i stariji od tebe, i da nisam jos trebao otici spavati ali bum za kojih sat vremena, netko i radi preko tjedna

      19. 6. 2013,   21:35
    • nece prevoditelj odma u attack ne brini, sutit ce on na pocetku i ulizivat se medijama kao i u Spanjolskoj kad je dosao.. ali onda kad jedna sitnica ne bude po njegovom bit ce http://www.youtube.com/watch?v=weMfQGVFEKQ

      19. 6. 2013,   21:39
    • Riky - nema vise SAFA, on ce biti u centru pozornosti i to odma od prvog kola, ma i prije evo vec su ova laprdala pocela objavljivati kako je prokomentirao raspored, zamisli price

      19. 6. 2013,   21:41
    • momak je bar kulturan i ne vrijeda

      19. 6. 2013,   21:42
    • evo odmah se nasao navijac barce doc i pricat o premiershipu

      19. 6. 2013,   21:42
    • Kad Chelsea podje losije igrat prevoditelj ce se vaditi upravo na taj raspored kao sto se vadio u Realu.. Nebrojeno puta je spomenuo da "netko kontrolira raspored", a netko ne..

      19. 6. 2013,   21:43
    • hahaha ovaj grahovac pokusava ismijavat decka jer navija za citya a on navija za čelzi..aj mi sad reci koja je razlika izmedu vas dvoje?

      19. 6. 2013,   21:52
    • lfc, mogu se sloziti samo ti kazem da san uvjeren da u ove 4 i pol godine od kad pratim citya sam pogledao vise utakmica nego on tog "svog" chelsea u zadnjih 10 god iako navija od kad su osvojili lp

      19. 6. 2013,   22:09
    • hmm razlika je velika...ajde pocni kao i inace pricat o povijesti...

      19. 6. 2013,   22:16
    • lol nisam propustio jos ni jednu tekmu Chelsea,i kad propustim obavezno gledam reprize i te stv.Chelsea je vec dobrih 9 godina u pohodu na trofeje i nemos mi rec da je "plastican" klub a postoji jos od davne 1905. godine...mozda nemamo tolku povijest,ali barem imamo sadasnjost <3

      19. 6. 2013,   22:18
    • pa gledaj chelsea bi zadnji trebao pricati o povijesti. a ja te molim da mi izneses jasne argumente u cemu je razlika

      19. 6. 2013,   22:18
    • Pa razlika je sto je City poceo igrat tek prije 1 godinu...a Chelsea igra vec dobrih 13 godina regularno za borbu za trofej...

      19. 6. 2013,   22:20
    • Manchester City je osnovan i prije chelsea, 1894 pod nazvivom manchester city. tom istom manchester cityu je manje trebalo da osvoji prvenstvo nego od chelseu od davnih 60ih godina! imate sadasnjost, da slazem se da imate sadasnjost ima je i mc, ali imaju i svijetliju buducnost! Lampard, terry, cole,...sve legende bez kojih bi chelsea ove godine bio ko zna koji

      19. 6. 2013,   22:24
    • hmm razlika je velika.. e pa nije moj josipe, razlike nema..mislim nemam ja nis protiv vas, navijajte za kog ocete al nije posteno da ga sad ides podhebavati a u istom ste kosu..a sto se tice ovog kaj si spomenuo povijest ne kuzim to.. povijest je ono sto cini klubove velikima a ne arapski i ruski petrodolari i lajkovi na fejsbuku..aj za jedno 70 godina mozda cemo i moc staviti čelzi u istu recenicu sa liverpoolom..al to naravno samo u obzir da nista ne osvojimo do tad

      19. 6. 2013,   22:26
    • Grahovac ti znas da cheski nije osvojio trofej cak 50 godina prije nego je rus poceo prat novce? I nije 13 nego 10 godina.. eh.. navijaci ko juha iz vrecice..

      19. 6. 2013,   22:27
    • Pa vi sam povijest i imate sto je zalosno...isto kao i Arsenal dok Chelsea napreduje.

      19. 6. 2013,   22:31
    • topnik i lfc - ne zamarajte se, vec sam navikao sa po3serem ovako velike navijace koji neznaju neke cinjenice o tzv svom klubu. ja evo pred svima kazem da sam prije 4 i pol god poceo pratiti mc, a vec 10 + god aktivno pratim premierligu, i od prije 4 i pol godine pogledao sam 99% utakmica bio to united ili brentford! i boli me briga bili 1. ili 5. meni predstavlja srecu gledati utakmicu pa vi pisite sto hocete

      19. 6. 2013,   22:32
    • zanima me josipe zasto nisi odgovorio na moj komentar

      19. 6. 2013,   22:33
    • uff peti..sto bi ja dao za taj luksuz hahaha..a ti josipe kazes samo povijest? SAMO? hahaha ..zanima me kaj ces pricat kada ludom rusu dosadi ta njegova čelzi prčvarnica pa ode.. o cemu ces onda pricat?

      19. 6. 2013,   22:36
    • koje to cinjenice molim te?

      19. 6. 2013,   22:36
    • jep samo samo imate carling cup ako se varam :) a imate igracine :D

      19. 6. 2013,   22:37
    • nisam mislio na taj komentar,nego komentar gore

      19. 6. 2013,   22:37
    • lfc slazem se ja s tobom, ali mislim da vise taj pojam povijest do9pizdio svakome, pa jebemu ne igra povijest nogomet, neces valjda dogodine gledati kako ste milana dobili u finalu lige prvaka? razumijes sto ti hocu reci

      19. 6. 2013,   22:38
    • koji carling cup o cemu ti govoris?

      19. 6. 2013,   22:40
    • Liverpool lol >.< bar se u necem slazemo povijest vise nista ne znaci :)

      19. 6. 2013,   22:41
    • nitijedna dominacija ne traje vjecno..uvijek dodu mladi, brzi, jaci i sve to jedanput ode u povijest..a odlika najvecih je da se uvijek vracaju.. liverpool se vec vracao a siguran sam i da ce se vratiti opet..kada, ne znam, ali prevelik je to klub i pretezak grb za bilo sto osim osvajanje trofeja

      19. 6. 2013,   22:43
    • aha, da mogao sam se i misliti imam posla sa dijecom lol i te neke spike. Nisi mi odgovorio konkretno na ni jedan post usput si i dosao na ovaj post pod9jebavati

      19. 6. 2013,   22:44
    • pa vidim...svi vas napustaju.Jel treba da nabrojim xd isto kao i Arsenal pa svi koji su napustili ta 2 kluba osvojili su trofej.

      19. 6. 2013,   22:44
    • tko? ja? pa sto ti nisam odgovorio?

      19. 6. 2013,   22:46
    • nisi mi odgovorio na puno pitanja. postavim ti ih opet,mozda se i koje novo nade. Zasto si dosao na moj post pod9jebavati me? Zasto podj8ebavas a neznas neke osnovne cinjenice uz "svoj" klub (kako je chelsea dobar vec 13 god a zapravo je 10)? neznas kako city ajmo reci nije dobar 1 vec 4 godine! kako usporedujes neku povijest a city stariji klub, ima jednu titulu prvenstva manje od chelsea (abramovic 10god u klubu), neznas da je cityu manje trebalo da osvoji prvenstvo u novijem dobu od chelsea, ALI TI SVEJEDNO DODES NA POST POD0JEBABATI!

      19. 6. 2013,   22:51
    • a dobro ono sam lupio sam da lupis,sto je je to je ta car nogometa ;) rivalstvo :P

      19. 6. 2013,   22:53
    • sad si me izbacio iz takta, prepirem se s obicnim deristem koji samo provocira! laku noc

      19. 6. 2013,   23:00
    • city..vec sam ti jednom rekao kad dode pelegrini bit ce te glavni favorit za osvajanje lige, a nemoj da te bunkerinho zamara, nece bit nista od njega..

      19. 6. 2013,   23:08
    • hvala na takvom misljenju, i ja se nadam da ce i osvojiti ali kazem ti nije me toliko briga za trofeje koliko ja iskreno uzivan u gledanju utakmice njih. samo se nadam da ce povoljne cijene aviona biti za liverpool tamo u 4. mjesecu

      19. 6. 2013,   23:12
    • Da se nadovežem, Chelsea nije dobar 10 godina, nego 17. Chelsea od 1996 ako se ne varam nikad nije završio ispod 6. mjesta. od kad su 4,5 i 6. mjesto loši? Provjerite činjenice obojica, i cfcov i cityev navijač, pa dođite tu se svađat i polemizirat. A ovo "od kad navijaš za neki klub" je definitivno najgluplji argument koji postoji u ovakvim prepirkama. Ok, ja navijam od kad sam vidio stanića u plavom dresu, a znam da ima puno njih od kad su vidjeli rusa na tribinama. I to je njihovo pravo da navijaju, isto ko što su svi prešli na barcelonu kad su počeli mljet, isto ko što će sad svi za bayernom poludit. to je tako, uvijek ima neki razlog zašto navijaš za nekog. nekome su igrači, nekome trofeji, nekome nešto treće bitnije. Ako već se prepirete, izdignite se iznad "od kad navijaš za xy", molim vas ko boga...

      19. 6. 2013,   23:14
    • šta ima nema povijest, svaki klub ima svoju povijest neko bolju neko lošiju ali je ima ti, klubovi su osnovani dok vas nije bilo na vidiku za ovaj svijet, koji k***c se sad prepirete u pm chelsea je npr 90-ih imao j****o jaku ekipu ali nisu bilo u samom vrhu nego su bili u rangu trenutno npr tottenhama, manchestercity tvoju neću komentirat jer je nisam pratio,abramović je chelsea samo pogurnuo prema vrhu...

      19. 6. 2013,   23:17
    • pratim premiership aktivno 10 god, izvinjavam se! ali ako navijas za neki klub onda o tom klubu moras neke cinjenice znati jeli se slazes? pa evo ja san poceo pratiti utakmice citya od kad je vedran corluka dosa,ali ne pratiti kao od prije 4 i pol godine nego kad bi rtl ili nova vise se ne sjecam koja tv prenosila premierligu tj manchester citya radi carlija. tad nije bilo toliko kvalitetnih streamova za pogledati utakmicu kao npr sada.

      19. 6. 2013,   23:20
    • Nevjerojatno je kako se uvijek navijaci arsenala i liverpoola(i to oni fejk navijaci)nadju pljuvat po drugim klubovima koji su trenutnio bolji od njihovih i spominjat povijest,zato jer im klubovi nemaju sadasnjost. Chelsea je inace prije nego je doso abromivc,osim prvenstva,osvojio 3 fa cupa,2 liga kupa,2 community shielda,2 kupa kupova i uefa super kup,dakle 3 put vise europskih trofeja od arsenala, ali to naravno nije povijest jer nemaju preko 10 domacih prvenstava iz 20.st.... Osim toga, povijest kluba ne cini njegovi osvojeni trofeji,nego doslovno povijest kluba,i ako hoces ime i tradiciju koju je stvorio od svog osnutka. Uzmimo za primjer west ham, klub koji nikad u povijesti nije osvojio prvenstvo i za kojeg ce zbog toga ljudi ko sto ste vas dvojica(gunnerOS i LFCF@N),koji nemate pojma o nogometu,reci da niti taj klub nema povijest, iako je west ham za vasu informaciju jedan od najstarijih klubova u premiershipu i klub sa jednom od najvecih nogometnih skola sa ogromnom tradicijom iz koje su izasli igraci poput lamparda,ferdinanda,joea colea,glena johnsona,carricka... Tako da moja preporuka vama je da prestanete pricat gluposti koje pricate vjecno i od kojih se svima dize zeludac,da se pomirite sa cinjenicom da su klubovi ko sto su city i chelsea realno,zadnjih godina,a i trenutno,miljama ispred vasih klubova i da pocnete pratit nogomet i koncentrirat se samo na svoj klub,a ne pljuvat po drugim klubovima,jer su uspjesniji, pa ce se mozda i za koju godinu situacija promijenit u vasu korist,ali do tada zato sutite...

      19. 6. 2013,   23:32
    • necu se puno misat al kad vec spominjete povijest , koliko znam chelsea drzi prvo misto po maksimalnom broju osvojenih bodova i to kad je mou bio , cech ima najvise obrana u povijesti premiership-a, terry najvise golova kao obrambeni igrac, a lampard kao vezni.... a o trofejima su dosta losiji .... neznam zasto vam je svima bitna povijest tog kluba kad nas/vas se nije pola rodilo kad je ta povijest stvarana , to je kao da ja sad govorin o povjesti hajduka a nece osvojit prvenstvo iducih 4-5 godina sigurno

      19. 6. 2013,   23:36
    • npr. da sada neki arap kupi klub notts county,vi biste njega automatski prozvali umjetnim klubom, a činjenica je ta da je taj klub najstariji na svijetu

      19. 6. 2013,   23:40
    • da se nadovezem - ja nebih vrijedao njih dvojicu jer kad vidim da netko navija za lpool i arsenal od mene ima silno postovanja! jer klub koji vec godinama nista ne osvaja a oni i dalje navijaju za njega, ja to cijenim neznam za vas! meni ta proslost apsolutno ne predstavlja nista, jer uvijek govorim treba gledati an buducnost. tko kaze da ja necu za 20 god rugati nekom navijacu lpoola kako imamo vise titula od njih? vjerovatno tako nece biti ali kazem tko kaze. napominjem opet po ko zna koji put, briga me za trofeje a svaku utakmicu pratim sa tolikom dozom srece i zadovoljstva da mi to uljepsa tjedan a ne dan

      19. 6. 2013,   23:40
    • ti ces meni govorit da sam ja fejk navijac.. kojeg li apsurda..

      19. 6. 2013,   23:44
    • lfc@fan uff peti..sto bi ja dao za taj luksuz hahaha..a ti josipe kazes samo povijest? SAMO? hahaha ..zanima me kaj ces pricat kada ludom rusu dosadi ta njegova čelzi prčvarnica pa ode.. da taj ludi rus je toliko zavolio chelsea da ne propušta pogledati utakmice mladih selekcija od U15 pa nadalje!!

      19. 6. 2013,   23:51
    • E pa to je to city.. ali kad duže pratiš klub onda toliko cijeniš starosjedioce da to nije istina. primjer mene, Torres da gol, ja onako li-la, ne obozavam ga bas.. Mata da gol, ja sretan jer mi je igračina samo takva. Lampard da gol, ja u deliriju skačem po sobi jer mi je toliko prirastao srcu tijekom godina da to nije istina.. Ista stvar sa Drogbom, kad je dao realu gol petom, pa osjećao sam se ko da mi je brat iako mi real i galata ne znače ni 2% u životu.. taj osjećaj ne može ništa zamjenit :D

      19. 6. 2013,   23:53
    • taj vas klub je njemu samo praonica love, tolko se love tam vrti da vise nitko to ni ne prati niti ikoga zanima..i normalno da ce ic na tekme, pa mora mu paravan ostat blistav hahaha

      19. 6. 2013,   23:55
    • chrome o tome ti i pricam, pa meni je draze utakmicu pogledati vise nego ista neznam s cim bi usporedio uopce! meni nije bitno tko da gol, ja na svaki skacem kao da je zadnji, opis proslave gola prosle god od aguera ti necu ni govoriti hahaha najgora stvar od svega mi je sto mi dodu neki mlatimudani pametovati koji navijaju za barcu i real a obe noge bi dao da ne pogledaju vise od 10 utakmica u sezoni ali to su barca i real "najbolji" klubovi danasnjice pa im nemos reci nista kao. zato je najbolje mucati i gledati svoja posla

      19. 6. 2013,   23:58
    • da lfc u pravu su moj rus pere pare a tvoji ameri su najbolji

      20. 6. 2013,   00:05
    • vidjet cemo kad se uvedu sallary cup i veca kontrola love....

      20. 6. 2013,   09:24
    • ahhahaahahaaahaha kakvi ste vi jadnici ja nevjerujem vi se svadjate zbog us*anih klubova nemogu vjerovati eto kako se stvaraju huligani...u danasnje vrijeme kad zivis od danas do sutra prezivljavas i gledas kako da prezivis do iduceg mjeseca vi se svadjate oko klubova koji ni neznaju za vas da postojite..kakvu korist imate od njih? sad ce mi neko reci to je ljubav? ma da j odrastite vise mazu vam oci i govore hvala navijacima za podrsku a dok je tu recenicu samo rekao njemu je 50 e u dzepu a tjedno zaradi sto vi svi zajedno necete nikad zaraditi ali bitno da vi iz ljubavu navijate..ma gadite mi se.

      20. 6. 2013,   12:18
    • Vidim svađe oko povijesti nekih klubova, meni osobno je to apsurdno. Povijest kao povijest je važna jer daje neke smjernice o tome gdje je klub bio, kako je napredovao/nazadovao kroz vrijeme, saznaš za neke igrače za koje inače možda nikad ne bi ni čuo i sl., ali u globalu je ona samo to, presjek nekog prošlog vremena. Ono što je bitno je sadašnjost i busanje u prsa nečim što je bilo davno je besmisleno. Recimo sad studiraš i nikako završiti faks ali se zato hvališ što si u srednoj imao 5 iz matematike, super je to podatak, ali nevezan za sadašnje stanje. Liverpool ima ponajveću povijest na Otoku, ali što im to vrijedi kad su im sadašnjost 7. ili 8. mjesto, pričati o tome kako su oni bili dobri 80-ih je poučno i zanimljivo, ali kakve to veze ima s ovim danas i sad? Isto recimo Genoa u Italiji, 9 naslova prvaka osvojenih u 30-ima, a danas sredina ljestvice, Reims u Francuskoj, mislim 6 naslova, 2 finala nekadašnjeg Kupa Prvaka, ali i do prošle godine druga liga. Lijepo je znati i cijeniti povijest vlastitog kluba, kakva god ona bila, ali to je to, treba gledati sadašnjost i djelomično budućnost. Recimo za 10,15 godina United bude u sredini ljestvice i u totalnom rasulu, mislite da će nekome biti bitno što su osvajali naslove dok je bio Ferguson? Mogu se na to pozivati navijači ali to samo pokazuje da odbijaju se suočiti sa stvarnošću kao svi oni koje bleje o tome što je bilo, a ne nikako o onome što je sad. I City i Chelsea su klubovi 100+ godina stari, nisu osnovani po dolasku Abramovića ili Arapa, to što su onda počeli osvajati trofeje je druga stvar i ne vidim čemu obezvrijeđivati njihove današnje uspjehe samo zato jer nisu imali sreće u prošlosti, jer je bilo drugačije stanje nego danas i sl.

      20. 6. 2013,   13:57