Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

'Josipu Brekalu netko bi trebao reći kako homofobija nije cool'

Komentari (389)
  • Ko je zaprepašten? 99% ostalih to misli ali ne smije rec, jedino za zaprepastit je da u ovakvim vremenima neko ima muda za rec to javno, respect brekalo.

    27. 8. 2018,   18:30
    • Zato podržavam trumpa u potpunosti i sve ostale koji imaju muda prizemljiti sve te ljevičare,sjw,feministe itd.

      27. 8. 2018,   19:41
    • Svaka čast Brekalu. Ne daj se dečko. I da ga ovi otpile, nikako ne treba prestati čovjek imati svoje stavove. Ima klubova po cijelom svijetu koji su tolerantni i ne tjeraju igrače na ovakve promocije nečega što ljudima smeta. Svaka čast. Jedva čekam ga vidjeti u reprezentaciji!

      27. 8. 2018,   21:55
    • Ne podrzavam seljakluk..a svi vi koji donosite svoj primitizam u Njemacku, vidjet cete posljedice. I tako mi je drago zbog toga, i ja sam katolik, a ne mislim da imam pravo osudjivati ili odlucivati tko ce s kim spavati. Njemci ce vas sve primiti i prihvatiti, ali ako pokusate nametati svoje...a to nije u njihovoj zemlji prihvatljivo,brzo cete..ali sigurno od kud ste dosli. Kod njih osudjivanje drugih i drugacijih ne prolazi.

      27. 8. 2018,   23:08
    • borroughs stvarno si dvoličan čovjek iznosio tu svoja mišljenja i naturaš drugima i govoriš kako recimo sterilne žene imaju urođenu manu i ostalo a gajevi su ti normalno i nemaju nikakvu urođenu manu,pa da nemaju urođenu manu ne bi bili gajevi bili bi normalno jer i majka priroda to ne dozvoljava prirodno je biti i imati djecu sve što ne producira ima urođenu manu u protivnom onda su oni svojevoljno odlučili biti takvi,a ako su svojom odlukom to odlučili onda se to tretira kao njihovo uvjerenje i zašto bi ih netko u tome morao podržavati.

      28. 8. 2018,   00:21
    • Ukoliko i dalje neko misli da zbog homoseksualnosti civilizacija propada, stanite pred zrcalo i dooooobrano razmislite još jednom. Doslovno kao i boja kože, rodiš se s tim, i sad ljudi misle da postajemo razvratni. Pa ako je tako, postajemo razvratni otkad je čovjeka... Strašno čime se ljudi bave u 21. stoljeću. Kao, evoluirali smo...

      28. 8. 2018,   07:27
    • Ne propada civilizacija zbog toga nego zbog feministica,sjw i ostalih ljevičara koji ne žele nikoga uvrijediti,a oni su uvrijeđeni svime i svačime. Nažalost homoseksualne osobe su sklone toj politici jer se osjećaju drugačijima i lako su uvrijeđene. A ako ćemo gledati širu sliku zašto i dalje ima homoseksualnih ljudi? Jer se taj gen prenosi i normalizacijom toga samo dovodimo do povećanja tog gena što ujedno znači da bi se moglo dogoditi da recimo u budućnosti tvoje dijete ima 50/50 šanse da bude homoseksualno ili heteroseksualno.. Postoje mnoge bolesti koje su urođene i te osobe tretiramo tako da nastojimo smanjiti probleme tih bolesti a ne mijenjajući sve nas ostale kako se ta osoba ne bi osjećala drugačijom. Nije lako pitanje ali hvatat se osjećaja i vodit svijet osjećajima vodi ka propasti.

      28. 8. 2018,   09:05
    • Lol, mislim da je genetika nešto što ne smijemo dirati, naročito u vezi tih velikih stvari. Tako da, mislim da je samo ljubav bitna i da se voli. Ako se muško i muško razumiju i normalni su, ko sam ja da kažem da je to izopaćeno? Jer ima i nas, hetero, koji su puno luđi a "normalni" su.

      28. 8. 2018,   10:31
    • Vise je 9,9% nego 99%..

      28. 8. 2018,   10:49
    • Genetika se dira i dirati će se jer je cilj saznati sve o našem tijelu kako bi spriječili nastajanje bolesti,kako bi produžili životni vijek ili postali besmrtni te kako bi mogli stvoriti život(što je zanimljivo no ne toliko bitno) U takvom svijetu homoseksualne osobe ne postoje,a možda neće niti biti seksualnog nagona a možda ćemo svi biti homoseksualni što će biti način prirode da zaustavi rast broja besmrtnih bića. Uglavnom trenutno je homoseksualnost urođena mana zbog koje se ti pojedinci ne bi trebali razmnožiti dalje,a nažalost oni se razmnožavaju jer im društvo to dozvoljava. U najgorem mogućem slučaju da su svi homoseksualni,a nismo otkrili besmrtnost svijet bi postao jako loše mijesto za život a vjerojatno bi izumrli.

      28. 8. 2018,   11:04
    • znamstvenik - koja je genetika kod klera???

      28. 8. 2018,   15:25
    • Pitanje je kako svi svećenici koje su uhvatili u zlostavljanju dijece zlostavljaju mušku djecu. Vjerojatno ima neke veze sa psihom i jedino kada bi se unormalili bi bilo da ih se makne iz te okoline. A možda je prekasno nakon toliko godina supresije nagona za razmnožavanje. No primjećujem i da većina njih umire u dosta staroj dobi što se naravno može pripisati lagodnom životu,no ne bi se čudio da redovno masturbiraju jer je to/seks zdrav za naše spolne organe. Ne bi se čudio da časne ne pripomognu ponekad dok su još mladi ahaha

      28. 8. 2018,   15:39
    • Priroda je sve napravila da se može razmnožavati naj jednostavniji odgovor na ovo.

      28. 8. 2018,   18:01
    • Kada bi čovječanstvo aktivno radilo na suzbijanju homoseksualnosti vjerojatno bi uspijeli iskorijeniti tu manu. Naravno isto se može napraviti i sa svim ostalim manama a to bi zapravo bilo prepustiti ljude prirodnoj selekciji gdje se jedino cijeni razmnožavanje. A razlog zašto to nismo napravili jeste zbog lažne moralnosti.

      2. 9. 2018,   10:02
    • ****Admin****: Poštovani, molimo vas da ne komentirate opomene Admina. Za sve dodatne informacije uvijek se možete javiti na e-mail zona@24sata.hr.  

      2. 9. 2018,   10:40
    • U pitanju su stavovi naspram prava drugih ! Naglašeno katolički odgoj, pretpostavljam kod njega podrazumjeva i pozitivan odnos prema crkvi. Obzirom na svoje čvrste stavove, ima dovoljno posla ako želi i u svome "svijetu".

      5. 9. 2018,   13:40
    • Priroda je surova ali mada sve i pravedna .

      5. 9. 2018,   13:44
  • Tko me moze natjerati da nosim necije obiljezje ako to isto nisam

    27. 8. 2018,   18:32
    • Brekalo ne radi u tvornici Volkswagen, pa svejedno na dresu nosi njihov znak...

      27. 8. 2018,   18:34
    • Ako ih budu financirali, neka nose dugine boje

      27. 8. 2018,   18:38
    • Covik je samo reka da ne podržava gey! Sta je loše reka, neka reče i njemcima da ne podržava fašizam koji je takve ubija. Oni su se javili

      27. 8. 2018,   18:44
    • DraženMuhvić, je, ali Volkswagen mu ne zadire direktno u pitanje svjetonazora. Kao što niti tebi Adidas, Nike ili slični vjerojatno.

      27. 8. 2018,   18:47
    • vjerojatno i brekalo ima taj stav kis00 : ''bljak necu ja to nosit, nisam peder''. hahahhah neka mu je kako mu je. Svatko ima pravo izraziti svoje mišljenje ; on ima pravo biti tolerantan / netolarantan prema bilo čemu ali isto tako ljudi koji posluju s njim imaju pravo odabrati žele li (ne)tolerantne ljude u svom poslovnom carstvu. Dakle izražavaj svoja mišljenja koliko hoćeš ali budi spreman na odobravanje/neodobravanje okoline. Živimo u 2018. Nakon toliko znanstvenih i medicinskih/psiholoških istraživanja i dokaza postaje apsurd i dalje voditi rasprave o tome je li normalno ili nije biti gej. To je razlog zašto se toliko brendova/klubova/firmi zeli ograditi od bilo kakvog oblika netolerancije. Jer ne žele da ih se povezuje s takvim slučajevima. i To je jedini razlog zašto će dozivjeti lavinu negativnih komentara i potencijalno ugroziti karijeru. Bez obzira na mišljenja pojedinaca, to je činjenica. Kao i Blanka Vlašić i njeno izbacivanje iz Nike-a ako se ne varam. Teško je ljudima pojmiti da je danas neprihvaćanje homoseksualaca kao normalnog zbog svoje seksualne orijentacije u rangu neprihvaćanja crnaca kao normalnog zbog boje koze!.

      27. 8. 2018,   18:53
    • maksip, zadire ako vozi BMW ili Mercedes...

      27. 8. 2018,   18:59
    • Volkswagen im je sponzor i daje im novac. Kada i geyevi budu sponzori Wolfsburgu i budu davali novac, nosit će dugine boje

      27. 8. 2018,   19:02
    • DraženMuhvić ne, ne zadire mu u svjetonazorska pitanja. Imaš još što pametno za reći? Ovdje je tema svjetonazor (duhovni i moralni prije svega).

      27. 8. 2018,   19:07
    • ovo nisu svjetonazorska pitanja, to su dokazane činjenice u koje određeni , zbog manjka razumijevanja i inteligencije, odbijaju vjerovati.

      27. 8. 2018,   19:10
    • burroughs, što su činjenice? Tko vam je spominjao činjenice, nabrojite ih molim vas? Ja sam vam naveo što je Brekalu očito problem. A vi vidimo vrijeđate (imate predrasude o i diskriminirate da su ljudi koji ne razmišljaju kao vi neinteligentni). E to vam je tek govor mržnje. Nigdje Brekalo nije rekao da je netko manje vrijedan, a vi ste upravo proglasili određenu skupinu ljudi manje vrijednom od druge. Eto čini se da ste vi ti sa mržnjom. Kako to da meni, fakultetski obrazovanom čovjeku vidite ne možete to objasniti? Mislite da sam i ja neinteligentan? Živjeli vi meni.

      27. 8. 2018,   19:17
    • burr, znaci i pedofili su "normalni"? Ima ih isti postotak u populaciji kao i homoseksualaca i takodjer su se rodili s tim. Ne kazem da su isti jer naravno jedni su predatori na slabije, samo pitam sa znanstvenog stajalista.

      27. 8. 2018,   19:18
    • boroughs .. zaboravio si spomenuti i edukaciju.

      27. 8. 2018,   19:26
    • U sredinama gdje neobrazovanost I zatucanost idu ruku pod ruku, strah od razlicitih i homofobija su prirodne pojave.

      27. 8. 2018,   19:43
    • Mille, odogovori mi na pitanje molim te. Takodjer, pojasni mi termin homofobija, da li se netko boji homoseksualaca ako misli da ta 2.5%-na populacija nije normalna?

      27. 8. 2018,   19:50
    • Istraživanje sugerira da ljudi koji se tvrdo drže homofobnih stavova imaju neke psihološke probleme, izjavio je vodeći znanstvenik Emmanuele Jannini, endokrinolog i medicinski seksolog s rimskog sveučilišta Tor Vergata.

      27. 8. 2018,   20:09
    • Delboy .... Homofobija po modernoj medicini je "irrational fear of, aversion to, or discrimination against homosexuality or homosexuals".

      27. 8. 2018,   20:11
    • Po modernoj medicini koju ste "pisali" vi liberali :)) Zna se dobro sto je fobija! Fobija je strah, a ne diskriminacija! To je jos jedna od stvari koja se vecini gura pod normalno.

      27. 8. 2018,   21:02
    • maksip; što znači to "fakultetski obrazovan čovjek"? Jel to znači po defaultu i da je pametan, educiran o svemu, širokih pogleda na svijet, tolerantan, slobodnog uma? Što sa onima koji imaju fakultetsku diplomu dobijenu na nečastan način? Jesu i oni jako pametni? Što sa onima koji imaju fakultetsku diplomu, a glupi su ko stup? A ima takvih i to podosta? Ne završavaju fakultet samo oni pametni. Što sa onima koji imaju fakultetsku diplomu nekog bogoslovnog fakulteta? Oni možda i jesu pametni i inteligentni, ali kakav je njihov pogled na svijet i ljude? Jesu li oni tolerantni prema svim skupinama ljudi? Ovdje se ne radi samo o imanju nekakvog papira, nego općenito o ljudskom prihvaćanju nečega drugačijeg. A zadrti, zatucani i netolerantni mogu biti i oni inteligentni. Sve je stvar u kućnom odgoju i u nametanju određenih stavova od malih nogu. Pa ako osoba ne propitkuje, ne sumnja i ne promišlja, onda dolazimo do ovakvih situacija u kojima se sve što je drugačije, sve što drugačije razmišlja, sve što odudara od usađenog dogmatskog stajališta biva etiketirano kao nešto loše, nešto neprirodno, na koncu i kao nešto neljudsko...

      27. 8. 2018,   21:06
    • Dražen, pozdravio te Peđa

      27. 8. 2018,   21:09
    • BTan; glede Wolfsburga i Volkswagena, jel imaš uvid koliko ima ljudi istospolne orijentacije u upravi te ogromne njemačke tvornice automobila? Možda su baš neki od velikih glavonja tamo baš homoseksualci? Jesi li o tome razmišljao? Teško... Bitno je lupati... Po tipkovnici...

      27. 8. 2018,   21:14
    • Po tvojoj logici, ako imaju znak VW na dresu, podržavaju li Hitlera ? Nisi najpametniji. Zašto nebi svi nosili recimo znak udruženja žaba, kao potporu onima koji se izjašnjavaju kao žabe, ima ih sigurno.

      27. 8. 2018,   21:34
    • DraženMuhvić; Ok pa nek ima u upravi tih ljudi, ako su istinski tolerantni i otvoreni kao sto promoviraju nece mu zamjeriti na stavu koji ima, jer bez obzira na sve valjda jos uvijek imamo pravo na stav i slobodu izrazavanja... ako su onakvi kao sto sve vise vidimo u svijetu onda ce ga napasti sa svih strana i zagorcati mu zivot jer ne misli onako kako oni misle da bi trebao

      27. 8. 2018,   21:39
    • DraženMuhvić imaš puno pitanja. Odgovoriti ću ti. Piše obrazovan. Dakle ako je netko obrazovan, ne, ne radi se o kupovini diplome. Da, naravno da mogu ljudi biti dobri i loši bili oni inteligentni ili ne. Tu se slažemo. Jedan vaš istomišljenik je ipak predbacio da je stvar do inteligencije. Drago mi je da vi ne mislite kao on. Idem vam sad odgovoriti na bitna pitanja redom: "Jesu li oni tolerantni prema svim skupinama ljudi?" Odgovoriti ću vam na pitanje Brekala: Da, tolerantni su. Samo ne žele promovirati njihov način života, budući da je nošenje njihovih amblema promoviranje i cjelokupne "slike" određenog subjekta. Sam Brekao je objasnio da mu to moralno ne odgovara. Tolerancija je jedno, promocija drugo. Naučite se razlikovati najosnovnije pojmove u 21 stoljeću. Drugo, konstatacija koju ste naveli (za diplome): "Ovdje se ne radi samo o imanju nekakvog papira, nego općenito o ljudskom prihvaćanju nečega drugačijeg." - Odgovor je da možda vi niste razumjeli da oni i prihvaćaju drugačije ljude, ali ne nužno i njihove moralne stavove. To dvoje treba razlikovati. Onda jasno recite: ljude. Da ljude prihvaćaju. Eto niti jedan bogoslov (spominjali ste ih) ne ide progoniti niti ubijati homoseksualce. Vidite dakle da su to dvije odvojene stvari, koju bi vi izgleda, htjeli strpati pod jedno. Neće proći.

      27. 8. 2018,   21:39
    • No pasaran druže

      27. 8. 2018,   21:44
    • ptica_selica; u svijetu još uvijek ima puno rasista koji za drugu rasu misle da je inferiornija od njihove. Znači i oni imaju pravo na stav i slobodu izražavanja. Ali jesu li u pravu? Je li njihov stav za sveopću osudu? Po meni je. Po tebi nije, jer imaju pravo slobode izražavanja. Je li stav ovog nogometaša za osudu? Po meni je. Po tebi nije, jer ima pravo slobode izražavanja. Ali, je li on u pravu? Ili mu je takav stav usađen i nametnut? Isto kao što je rasistima njihov stav usađen i nametnut... Kao što je usađen stav nacistima, fašistima, talibanima i svima ostalima koji različitost (u izgledu, spolu, razmišljanju, vjerovanju, itd) ne prihvaćaju kao nešto prirodno i normalno...

      27. 8. 2018,   22:04
    • rasisti nisu za mene u pravu, i osudjujem ih ali ako oni tako misle neka misle sve dok ne ugrozavaju slobodu i prava tog istog covjeka kojeg smatraju inferiornijim jer ti to njihovo misljenje ne mozes promijeniti nego ih samo tjerati da ga drze za sebe. onog trenutka kad predju tu granicu prestaje pravo na slobodu mišljenja i djelovanja i trebaju biti sankcionirani. Kazes usadjeno mu i nametnuto? On je ocito ucenja katolicke crkve prihvatio kao svoja i poistovijetio se s njima. Zasto ste toliko protiv covjekove vjere? pa vam je sve usadjeno i nametnuo, pustite ljude da biraju sami za sebe, a nemojte se praviti da ste vi ti koji znaju sta treba i kako u zivotu, a sve ostalo je nametnuto i primitivizam itd...

      27. 8. 2018,   22:18
    • borroughs rasipaš se sa tom tolerancijom jako puno a ubjeđuješ ljude koji vjeruju da nema Boga i ne postoji gdje ti je tu ta tvoja tolerancija prema drugima koji ne misle isto kao ti,ako se tvoja uvjerenja kose sa time pa i njihova se kose sa tvojima govoriš za sebe da si tolerantan a ustvari si licemjer,ja kao prvo ne podržavam crkvu ali i ne osuđujem ljude koji idu u nju isto tako ne osuđujem gejeve ali i ne promovira to.

      28. 8. 2018,   00:34
    • ja ne ubjeđujem nikoga i necu razgovarati na ovoj razini nepismenosti. gdje sam ja nekog uvjeravao da nema boga ? i gdje sam napisao da ne postujem ljude koji vjeruju u boga? vi ste ti koji brkate demokraciju i ljudska prava. mislis da je tvoje demokratsko pravo smatrati nekoga nenormalnim i devijantnim i isto tako mislis da kad netko objasnjava zasto biti gej nije normalno, da ti nesto namece. jer to je bas nametanje, bravo. ako stavis tu jebenu trakicu, postajes peder po tvojoj logici. a to sto ti nogometasi u ime kluba kroz karijeru nose i podrzavaju svakakva sranja to nije problem, tu nema lobija, tu nema politike. ali ovo.... ajme majko, gejevi ce nam zauzet planetu .

      28. 8. 2018,   16:02
    • Kako ne bi njeđiješ kažeš u svom komentaru da ne vjeruješ u nešto što ne postoji time aludiraš na Boga da ne postoji,a Camp opet govoriš da bi tebe i tvoje mišljenje netko trebao poštovati,samo zato što nauka ne može potvrditi nešto to ne znači da nešto ne postoji primjer recimo samo zato što nauka nije odkrije ljekarna protiv raka to ne znači da ne postoji ili mnoge druge stvari samo ljudi koji su što bi Englezi rekli "narrow minded"mogu tako nešto izvaliti naša čovječja nauka nije odkrije niti 0,01% o univerzumu ali vi koji tvrdite ne ne postoji ali važno je da si ti donio svoj zaključak.

      28. 8. 2018,   17:56
    • znaci ako kazem da ne vjerujem u boga , uvjeravam i ubjedujem svih da bog ne postoji. s koje si ti neuke planete pao.

      28. 8. 2018,   18:40
    • burroughs, heretiče, zbog ovoga što si sada priznao gorjeti ćeš u paklu (ako uopće postoji). Ups, već mi toplo pod tabanima...

      28. 8. 2018,   18:48
    • Orahova, to "malo" iskrivljena logika. U normalnom svijetu je potrebno dokazati da nesto postoji da bi se tome moglo racionalno pristpiti na ovaj ili onaj nacin. Nauka ne pokusava pobiti postojanje boga, ukljucujuci Sveto trojstvo, Alaha, Ramu, Shivu, Zeusa, Budu, Odina, Ganesha, Boga mjeseca pa sve do Leteceg spageti cudovista. Nepostojanje ovog zadnjeg ce biti najteze dokazati :)

      28. 8. 2018,   19:05
    • Ne nego na način na koji si rekao tvoja odluka je dali ćeš vjerovati ili ne ali na način na koji ti kažeš je nešto uvredljivo za one koji vjeruju pa onda isto tako možeš od njih da očekujem na isti način da postupaju prema tvojim uvjerenjima.ja kao što sam naveo u svojim prijašnjim komentarima da se ne slažem sa crkvom ali i ne govorim drugima isto tako i kad je u pitanju vjera,problem je što i vi nemate tolerancije prema drugima i različitim od vas a osuđujete druge.

      28. 8. 2018,   19:06
    • Mille, meni se nekidan ukazao Nevidljivi Ružičasti Jednorog (doduše nakon nekoliko domaćih orahovaca). Što da radim? Jel da to prijavim nekome nadležnome za takve stvari? Možda mi nitko ne povjeruje? Možda me proglase ludim? A opet, kada bolje promislim možda od mog dvorišta postane kakvo svetište, nekakvo mjesto ukazanja? Možda da odem kod Kineza koji ima China-shop u gradu, pa da naručim par stotina tisuća plastičnih mini NRJ-a? Neka se nađe za prve hodočasnike... Grad mi ionako propada, tvornice zatvorene, mladi odlaze u Irsku i Njemačku, a vidim da su i veće zabiti nekakvim ukazanjem procvjetale...

      28. 8. 2018,   19:15
    • Mile istina je da nauka i ne pokušava dokazivati da Bog ne postoji ali se time i ne protivi i koliko je stvari u univerzumu za koje no nauka nema odgovor a zamisli koliko je stvari o kojima mi i ne znamo da uopće postoje,pa tako da neko samo olako tako kaže da nešto ne postoji je u najmanju ruku najivno i "narrow minded",a u mome komentaru ja nisam nigdje tvrdio da Bog postoji nego sam samo napisao da se to ne treba tek tako olako gledati,ako išta nauka nas uči što više učimo o prirodi i univerzumu sve više i više shvaćamo da ne znamo neke stvari a neke od njih nikad i nećemo znati

      28. 8. 2018,   19:16
    • Mogu i ja napisati sada ovdje da i priroda radi na jedan jednostavan način razmnožava se, a ono što se ne razmnožava umire i nestaje i na taj način priroda to odbacuje i evolvira,na taj način sve u prirodi evolvira,i priroda sama radi greške ali ih se i riješava na okrutan naćin,jer sve je u prirodi reprodukcija ono što nije uspjelo odpada ali kad bi to napisao onda bi mi rekli da sam homofob a to je istina, isto tako je istina da i prirodi postoje takve stvari kao recimo gey životinje ali kao što sam već rekao priroda to na svoj način riješava tako što ne dozvoljava razmnožavanje toga je zvuči okrutno ali i istinito.

      28. 8. 2018,   19:36
    • Draženmuhić@szdeći po tvome komentaru i kako brzo donosiš zaključke o nečemu nebi se reklo da ti je intelegencija na zavidnom nivou.

      28. 8. 2018,   19:38
    • Uff kaj su ovi liberalni puni logike i zdravog razuma! :)) Nego, vi logicni, zasto su homoseksualci normalni, a ostale osobe drugacijih seksualnih sklonosti nisu? I njih i homoseksualaca je 1-3%, ali samo su homoseksualci "normalni"?? Ima netko objasnjenje?

      28. 8. 2018,   19:43
    • Drazen, rjesenje je osnivanje vlastita religijskog pokreta. Autenticnost takvih ukazanja nebi trebalo ignorirati. Ako kazes da vjerujes u to, nitko te ne moze proglasiti ludim.

      28. 8. 2018,   19:49
    • Orahova, opet obrnuta logika. Ono sto je bitno u svemu je koliko znamo, a ne koliko "nauka ne zna". Napredak znanosti i tehnologije na svim podrucjima u proslih stotinjak godina je enorman. Ljudski zivotni vijek je produljen, komunicirano u realnom vremenu sa osobama na drugim kontinentima, WWB, velikih zaraza nema, poljoprivredna proizvodnja omogucije zivot preko 7 milijardi ljudi, aviona ima kao muha, imamo uvid u postanak svemira (osim singulariteta), standardni model elementarnih cestica, LHC je dobivamo uvid u svijet koji je tesko pojmljiv.... Albert A. je jednom rekao da "nauka koliko god nesavrsena bila je najbolje sto covjecanstvo ima".

      28. 8. 2018,   20:02
    • Nije to nikakva obrnuta logika nego samo govorim da ako nešto mi ne možemo da dokažemo da li postoji ili ne ne mora značiti da ne postoji,recimo prije 40 godina su većina ljudi tvrdili da HIGGIS BOSOM čestica ne postoji i oni koji su tvrdili drugačije su bili ridikuli a da bi se kasnije ipak pokazalo da su bili upravu pa čak i da postoji anti čestica HIGGIS BOSOMA ili recimo nutrinos koje putuju više od brzine svjetlosti da postoje i anti-nutrina i oni koji su tvrdili drugačije su bili prozivani,većina velikih istraživanja pokazuje da su ljudi koji su imali svoja uvjerenja u nešto bili prozivani na razne načine da bi se kasnije ustanovilo da su bili upravu.

      28. 8. 2018,   20:24
    • Nitko? Niti jedno objasnjenje? Sve intelektualci neki, a niti A!?

      28. 8. 2018,   20:25
    • Blokirani Batina - homoseksualci i heteroseksualci su jednaki po mnogim karakteristikama koje i jedne i druge izdvajaju od ostalih osoba drugacijih seksualnih sklonosti a to je da imaju seksualnu preferenciju prema odraslim osobama (ljudima, istoj vrsti) muškog ili ženskog spola. dakle odrasli ravnopravni ljudi sposobni razmisljati i donositi odluke koji ne štete jedan drugome niti okolini svojim odnosom. jednostavno ne postoji valjani razlog da staneš na put tim ljudima osim ''meni to nije normalno'' .

      28. 8. 2018,   20:28
    • i u ovom slučaju, koga boli ku*ac šta je vama onda normalno? neće nestat niti prestat bit gej kolko god nenormalni na papiru bili. tvrdite da imaju sve, da imaju sva moguća prava i da hoće još (to posvuda vidim) a pogledaj samo okvirno komentare na bilo kojem portalu koji je ikad išta napisao o homseksualcima. pa samo pljuvanja i uvrede, po 300 komentara. a ''imaju sva pravaa, sve su dobili ''. tko to točno i šta? reklamni pano? tv show gdje glume gejevi? dobio je neki bogatunski šljam koji zapravo širi nekakvo poslovno carstvo jer stavlja reklame posvuda. a šta to točno mali ljudi u gej populaciji imaju od tih silnih prava? kazete da su brutalno prihvaceni i da imaju sve, pa kako to da onda 90% komentara bude negativno? kako se netko moze osjecat iole prihvacen kad to cita? kad si povlašten i poseban i zaštićen kao lički medvjed to se i ne dešava baš? vi kada pričate o zaštićenosti pričate o nekakvoj eliti za koju nas zaboli k*. i tu je gadost u toj diskriminaciji. u načinu na koji se osjeća čovjek koji živi baš kao ti i ja ali se srami onoga šta je. i tu nastaje problem. vasa misljenja na koja imate pravo jer su vasa stvaraju odredenu atmosferu u drustvu kada ih stavis na kup i ne zeli svatko zastupati osobu sa takvim misljenjem koje doprinosi nečijem lošem položaju u drustvu. i zato se svaka vaznija firma i ograduje od takvih stvari. jer je*eno nije logicno ne zeljet stavit je*ebnu narukvicu i pritom izjavit da poštuješ svih bez obzira na sve.

      28. 8. 2018,   20:50
    • Orahova, promaseni argument, vecina ljudi dan danas nema poima o kvantnoj mehanici. Nauka djeluje na nacin ideje, pokusa, replikacije i dokaza. I tu nije rijec o uvjerenjima.

      28. 8. 2018,   20:55
    • orahova; moja inteligencija je ipak na višem nivou/razini od onih koji doista vjeruju da se negdje nešto ukazalo i da se to nešto još uvijek ukazuje u točno određeni dan i točno određeni sat... Sorry, nisam želio nikoga podcjenjivati, ali ti si prvi počeo.

      28. 8. 2018,   21:08
    • I sam kažeš da većina ljudi nema pojma o kvantnoj fizici i stvarima koja se dešavaju u njoj ali to ne znači da ne postoji nego naša ograničena znanost o tome pa onda tvrdimo da to ne postoji,većinom su znanstvenika imali ideju pa su kasnije došli do toga kroz raznorazne ispite.

      28. 8. 2018,   21:10
    • Ništa idem gledati tekmu sada dosadno mi je to razglabanje,samo ću jedno reći da ljudi nemaju tolerancije jedni prema drugima na bilo koji način i kako god da gledamo,sutra ako bude neki članak o religiji sigurno će ovi koji sada pišu o gajevima i govore kako nema tolerancije biti ne tolerantni prema onima koji vjeruju,to je moje mišljenje i sve dok bude tako bit će i ovakvih stvari ajde ćao laku noć svima.

      28. 8. 2018,   21:14
    • burr, znaci i sadomazohisti i egzibicionisti su normalni jer imaju preferencu prema odraslim ljudima?

      28. 8. 2018,   21:16
    • Draženmuhić, a tko smo to mi da bi se nama nešto ukazalo ili da bi nam došlo i reklo ja sam tu.bili ti recimo kad nađeš kraj mravinjaka počeo sa mravima da pričaš.

      28. 8. 2018,   21:18
    • Orahova, opet promasaj. Vecina ljudi nema poima o kvantnoj fizici za to sto vecina ljudi nije dostatno obrazovana da bi cula za, shvatila i/ili uopce prihvatila samu ideju o konceptu svijeta koji se u potpunosti razlikuje od onoga na koji smo pripremljeni kroz evolucijski proces. Ogranicenja vecine ljudi nemaju veze sa ogranicenjima znanosti/znanstvenika.

      28. 8. 2018,   21:30
    • Bezobziran na to sve što si nabrojao ne znači da nešto ne postoji samo zato jer nismo dovoljno informirani i ne razumijemo neke stvari.ali smo zato jako brzi da nešto odbacimo i eliminišemo jer se ne poklapa sa našim razmišljanjem.

      28. 8. 2018,   22:01
    • Orahova, vjerujem da se “informiranost” i “ne/razumijevanje” odnosi na prosječnog stanovnika Zemlje. U tom kontestu komentar ima smisla. Naravno da treba odbaciti tvrdnje koje ne drze vodu i prisutne su radi mantre, indoktrinacije, neznanja, straha ili nećeg trećeg. Carl S je lijepo rekao “ozbiljne/značajne tvrdnje zahtijevaju i ozbiljne/pouzdane dokaze”. Argunent da Leteće Špageti Čudovište postoji samo zato što se ne može dokazati njegovo nepostojanje nije dobar. Barem ne na makro razini svijeta kakvog poznajemo.

      29. 8. 2018,   05:40
    • To je posve neka druga stvar što neke ustanove pa i ljudi uzimaju sebi za prvo da bi strašili narod i to sve zbog svojih interesa,ja sam samo htio da kažem da samo zato što nešto ne vidiš ili ne osjećaš ne znači da ne postoji kao što to većina ljudi radi,recimo samo primjer pa ja nikad nisam vidio boga ili neke druge stvari onda si oni trebaju postaviti pitanje a tko su oni da bi se to njima desilo ili recimo ljudi koji govore da im je se desilo nekakvo ukazivanje to za mene jednostavno ne drži vodu,tko smo mi da od tolikog ogromnog univerzuma da bi se nama ukazivalo nešto,ako uzmemo koliko je univerzum ogroman a isto tako koliko seže u malo recimo atome pa i manje čestice kao kvarke i onda se postavlja pitanje pa djece smo mi tu,nekada su ljudi mislili da se sve okreće oko zemlje pa smo uvidjeli da to nije tako a mislili smo da je tako i to je tada bila istina dok nije Nicolaus Copelrnicus dokazao drugačije,pa poslije toga su ljudi mislili da je naša galaksija jedina u univerzumu dok nije Hubble dokazao drugačije,a sve je to nekad bila istina i čak se učilo u školama danas to više nije tako.

      29. 8. 2018,   07:05
    • Blokirani Batina - otkad su sadomazohisti i egzibicionisti nenormalni? oni se uopce ne izdvajaju po seksualnim sklonostima, to su više fetišisti. a kakvih kategorija sve ima na porno stranicama među fetišistima ljudi moji, nitko od nas nije normalan sto se toga tice ; fetiši na stopala, hrana, lutke mi nisu ništa normalniji ili nenormalniji od sadomazohizma. pogotovo ako se nađe dvoje koji uzivaju u tome. mislim da ljudi , sta se seksa tiče, rade svasta sta ne mozemo ni zamisliti, a nazivamo ih normalnima :)

      29. 8. 2018,   11:30
    • Sve si rekao burr :)) U danasnje vrijeme je sve normalno iako veze sa zdravim razumom nema ;)

      29. 8. 2018,   22:48
    • tako je. i tko smo onda mi da tvrdimo da homoseksualnost nije normalna? a među nama, ''normalnima'', tko zna koliko likova doma praši lutke i lize im napuhana gumena stopala.

      30. 8. 2018,   00:59
    • Problem nije ni homoseksualnost toliko koliko je što se to natura ljudima i što su dvostruka mjerila kad to nekim ljudima odgovara,a primjer tome je svjetsko prvenstvo gdje je FIFA kažnjavala recimo Subašića zbog pokazivanja slike svoga prijatelja koji je nastradao igrajući nogomet i nikoga nije stime uvrijedio a FIFA ga je kaznila zbog isticanja kako oni kažu političkih poruka,a sada oni to rade ističu političke poruke i to je uredu ako su toliko tolerantni zašto onda nisu tolerantni prema svima,kažnjavaju ono što se njima ne sviđa i zabranjuju sa izrekom političke poruke a onda i sami rade i još više prisiljavaju,živimo u svijetu gdje nam određuju što je u redu a što nije.

      30. 8. 2018,   01:14
    • kakve veze fifa ima sa klubom? pa nisu sve organiizacije iste ,ne rade isti ljudi na čelu svake nogometne organizacije. šta bi sad svaki klub trebao preuzeti pravila fife da se po tebi zadovolji pravda ? to ''turanje'' homoseksualnosti je čisto podizanje svijesti među ljudima koje je očigledno itekako potrebno obzirom na to šta masa i dalje misli o homoseksualnosti u 2018. godini. da vama ne smeta sama homoseksualnost ne biste se zalili na nikakva ''turanja''.

      30. 8. 2018,   01:23
    • Kako da nema FIFA i UEFA odlučuju što može a što ne u nogometu i kakve političke poruke se mogu slati.

      30. 8. 2018,   01:27
    • Zar to nisu političke poruke ma o bilo kojim da se radi isto bi to rekao za bilo koju političku poruku koja nema veze sa nogometom,druga stvar na SP je FIFA zabranila isticanje bilo kakvog simbola koji nema veze sa sponzorima što opet znači naturanje nečega,ja kao što sam već naveo u jednom od komentara i koliko se vidi da i vi nemate tolerancije prema drugima recimo za primjer vjernika.

      30. 8. 2018,   01:34
    • bez obzira na fifu i uefu, klub ima i vlastita pravila . nitko se ne slaže iovako ionako s tim velikim organizacijama i njihovim političkim igricama. ali tu nije riječ o tome. stvar je u tome da nisu homoseksualci krivi što i na račun njih , elita gradi lobi i puni sebi džepove. jer komentari na ovaj članak nisu išli prema fifi i uefi nego prema homoseksualcima koji se ''svugdje guraju'' i '' nameću se'' . a takva izjava je totalna glupost i zloba.

      30. 8. 2018,   01:39
    • a budimo realni; političke poruke upakirane u dobru namjeru, karitas i slično su redovita pojava na svim utakmicama tako da ne znam čemu se uopće daje tolika pažnja ovoj. ja ti kažem, da ljudima ne smeta homoseksualnost, ne bi se toliko ni uzrujavali oko ovoga.

      30. 8. 2018,   01:41
    • E pa u tome leži i najveći problem što pojedine organizacije na račun ljudi grade sebi kojekakve lobij i tolera ono što im se dopada a ono što ne kažnjavaju bez obzira dali je to humano ili ne.

      30. 8. 2018,   01:43
    • Ako je tolerancija onda tolerancija za sve a ne ono što nam se kaže zato većina ljudi i odbija to,igranje ljudskim sudbinama ma kakve one bile je prljavo a oni to rade na takve načine da i kažnjavaju ono što njima ne paše ili što im nije plaćeno kao u slučaju na SP kad su igrači mogli samo da nose oznake sponzora SP i ništa drugo zato i govorim o dvostrukom pravilima.

      30. 8. 2018,   01:48
    • A narod bi trebao da se osvijesti ne nečijeg naguravanja i da svatko pogleda sebe prvo pa onda da donosi bilo kakve odluke.

      30. 8. 2018,   01:49
    • Nije problem u tome nego većini ljudi je dosta natura Anja kojekakvih ideja od velikih ma kakve one bile a veliki to dobro iskorištavaju.

      30. 8. 2018,   01:51
    • Kao crkva isto što natura a svoje zato imaš ljudi koji vjeruju ali ne vjeruju crkvi i njihovom maltretiranju ljudi dok se oni bogate i stalno su uz "elitu" a prwpovjedao ljudima drugačije.

      30. 8. 2018,   01:53
    • Srecom ima nas jos normalnih koji ne prihvacamo da su sve devijacije i perverzije normalne i mislim da cemo uspjeti pobjediti u tom "ratu". Velika pomoc je i promjena vlasti i politike u Americi jer se od tamo sve siri i financira.

      30. 8. 2018,   19:15
    • BB; kako ćete pobijediti Rimokatoličku Crkvu u tom "ratu"? Pa ona je vodeća u svoj toj perverziji i devijaciji? Glede SAD-a, jel ti doista misliš da se tamo nešto promijenilo? Osim što im je na čelu jedan od tih (kako kažeš) perverznih i devijantnih?

      30. 8. 2018,   19:19
    • DM, ja bi prije rekao da je Hoolywood vodeci sa podrskom perverzijama i devijacijama, a crkve (sve, a ne samo rimokatolicka) ce se takodjer morati pocistiti. Trenutno se samo rimokatolicka pokusava boriti sa perverzijama u svojim redovima dok druge sute iako nisu nista bolje. Sto se tice Amerike, buduci zivim u Americi vidim promjene i ide na bolje. Trebati ce vremena da se popravi sve sto su ovi liberali napravili zadnje desetljece, ali bitno da se ide u dobrom smjeru. I po cemu je Trump perverzan i devijantan? Po tome sto je imao heteroseksualni odnos sa zenama?

      30. 8. 2018,   19:30
    • RKC se bori? Protiv čega? Pa predvodi ju jezuit. Jel to sve ne kazuje o toj Crkvi? Trump je idealan primjerak pravog kršćanina, koji se u svemu drži kršćanskog nauka. Takvi bi svi trebali biti. Ili možda i jesu? Nažalost...

      30. 8. 2018,   19:51
    • Koliko ja vidim sve je u javnosti i protjeruju se i prokazuju perverznjaci sto nije bio slucaj donedavno. Ne vidim druge crkve da ciste svoje organizacije? Ili ti mislis da kod ostalih toga nema? :)) Kaj se tice Trumpa, motas se. Prvo si rekao da je perverznjak i devijantan, a sad samo nije idealni Krscanin? Tko je? Ako mu je to jedini zamjerka onda stvarno ne znam o cemu si pricao u svojem prijasnjem postu!?

      30. 8. 2018,   22:06
    • Srecom ima nas jos normalnih koji ne prihvacamo da su sve devijacije i perverzije normalne i mislim da cemo uspjeti pobjediti u tom "ratu". tko to '' vi'' ? u kojem ratu? između koga je taj rat? što pobjednik dobiva u tom ratu?

      31. 8. 2018,   12:45
    • Pobjednik dobiva normalan svijet u kojem se djeca od 9 god ne ubijaju jer su "nesigurna u svoju seksualnost" kao ono jadno dijete nedavno.

      31. 8. 2018,   19:13
    • izmedu koga se odvija taj rat? i kako stvoriti taj svijet? liječiti homoseksualce?

      31. 8. 2018,   20:39
    • Pa rekao sam ti, izmedju nas normalnih i vas ultra lijevih liberala kojima je sve normalno osim onoga sto stvarno jest. Stvarno ste gori i od ovih ultra desnih sto nije lako. A taj svijet ce se stvoriti kada se makne nametnuta politicka korektnost i jasno definirianje sto je normalno, a sto su devijacije. Nikoga ne treba lijeciti i treba pustiti ljude da zive sa svim mogucim pravima, ali pustiti mene i moju djecu na miru i ne nas tjerati da proglasavamo nesto normalnim ako to po zdravom razumu i logici nije i ne moze biti. Ja imam pravo imati svoje misljenje isto kako se i oni i svi drugi drugaciji bore za svoja prava. Jasnije?

      31. 8. 2018,   22:36
    • jasno mi je. ti (i tebi sličnima) želite da vaša intuitivna logika odredi što je normalno a što ne, bez obzira na znanost i istraživanja. naravno da smiješ imati svoje mišljenje ali i ja smijem tebi reći da tvoje mišljenje nema utemeljenja (čvrstih argumenata) i samim time ni zaključci koji proizlaze iz tog mišljenja nemaju temelje . i zato ne mozete ''pobijediti'' niti necete, i zato će te sve više ljudi, posebice mladi, osuđivati ako javno govoriš ''devijantnim'' ljudima da su nenormalni. i zamolio bih te, politiku i mene ne stavljaj u isti koš i nemoj me politički etiketirati . nit lijevo nit desno. ne treba mi ni crkva a ni država za osnovnu etiku i moral. pogotovo ne ova država !

      1. 9. 2018,   01:22
    • nije točno,ne smiješ imati svoje mišljenje jer si odmah napadnut sa svih strana,kao i na 24 sata,napisao sam mišljenje koje ne vrijeđa nikoga normalnoga i dobio crvenih pun kur..,očito na neki način vrijeđa admina...

      2. 9. 2018,   09:40
    • Ma o kojoj znanosti i istrazivanjima ti pricas?? :))) Koji je to iole ozbiljni znbanstvenik stavio potpis na istrazivanje koje kaze da su homo i ostali "normalni"? Ne pricaj gluposti! Uspjeli ste lobiranjem izboriti da se to ne zove bolest, ali nitko vam ne zeli "potpisati" da se (vi drugaciji) isti kao normalni heteroseksualni par jer niste! Jedino sto je znanstveno dokazano je da ako je nesto 2% od neke cjeline, to se zove devijacija od normalnoga. To pravilo vrijedi za sve osim za homoseksualnost kod ljudi!? Cak i homoseksualne zivotinje se vode kao devijacija od normalnog. :))

      4. 9. 2018,   19:18
    • e sad ti slijedi crveni,ja dobio 3 a još lijepše i pristojnije mapisao slično kao i vi

      4. 9. 2018,   19:34
    • Znam :)) To je ocekivano na ovom portalu. Vec sam ovom lijevom strucnjaku jednom sve lijepo rekao, pa mi je cijeli profil izbrisan :)) Standardno kad nemaju odgovora...

      4. 9. 2018,   19:56
    • Ljudi koji više brinu o brigu tuđoj no o svojoj guzici vole se nazivati normalnima, mada to nije uvijek tako. Često iza pjene na ustima stoji neki osobni poremećaj.

      5. 9. 2018,   04:44
    • Još traje debata o tome e to već nije normalno.

      5. 9. 2018,   08:30
    • "Jedino što je znanstveno dokazano je da ako je nešto 2% od neke cjeline, to se zove devijacija od normalnoga."?!?! Hrvata ima (po procjenama) 10 milijuna u cijelom svijetu, a ukupan broj ljudi na Zemlji je oko 7,5 milijardi. Kolika smo tek mi onda devijacija? (to se ponajbolje dade zaključiti po komentarima onih koji sami sebe nazivaju - normalni)

      5. 9. 2018,   09:34
    • Kakve to veze ima sa brojnim ukupne populacije na zemlji i sa brojnim populacije Hrvata na svijetu,a kad bi bilo Hrvata ima 0,05% na ukupnu svjetsku populaciju,ali to se tako ne može gledati ni uspoređivati.

      5. 9. 2018,   10:50
    • Orahova1; čitaj sa razumijevanjem: moja opaska se odnosi na uopćeni komentar o postotku nečega u nekoj cjelini (stručno pojašnjenje gospodina BB)...

      5. 9. 2018,   11:24
    • Pa zašto ti je onda komentar o populaciji nacije i nacionalnoj prupadnostia govoriš o devijacij ovdje nije pitanje nacionalnosti to ne može biti devijacija,ti se možda nisi dobro izjasnio a ne kako ti kažeš da ja čitam sa razumijevanjem.

      5. 9. 2018,   11:37
    • Orahova; Citiram BB: "Jedino što je znanstveno dokazano je da ako je nešto 2% od neke cjeline to se zove devijacija od normalnoga." Od NEKE cjeline (naglašavam!)! Znači od bilo koje cjeline. 7,5 milijardi je neka cjelina, a 10 milijuna je određeni mali postotak od te cjeline. Sukladno citiranom - devijacija od normalnog. Nemoj ispravljati mene, ja se samo držim stručnog mišljenja uvaženog BB. Ispravljaj njegov netočni navod... I ne želim time reći da je cijeli hrvatski narod devijantan, ali jedan dobar dio je (devijantan od normalnog/naprednog/tolerantnog)...

      5. 9. 2018,   12:48
    • Strasno koja inteligencija u ovog Muhvica hahaha! Ne zna kaj bi rekao, pa vadi iz konteksta. Tipicni "inteligentni" trol :))

      5. 9. 2018,   15:30
    • ma htio nešto kao ispasti pametan kad ono....

      5. 9. 2018,   15:59
    • Izvađeno iz konteksta?!?! OK. Citiram: "Jedino što je znanstveno dokazano je da ako je nešto 2% od neke cjeline to se zove devijacija od normalnoga. To pravilo vrijedi za sve osim za homoseksualnost kod ljudi!?"; citat završen, sa naglaskom na ovo VRIJEDI ZA SVE). Jel sad kompletiran kontekst?

      5. 9. 2018,   16:38
    • hahaha,uporan,de malo razmisli....

      5. 9. 2018,   16:48
    • Ja razmislio, ajte vi... (mission impossible)

      5. 9. 2018,   16:55
    • Hahahaha! Mislim da ovaj treba pomoc i da se obuce ujutro :)))

      5. 9. 2018,   18:43
    • BB, na Tita misliš? U pravu si...

      5. 9. 2018,   18:47
    • Sad je sve jasno nakon ove 7C fore :))) Muhvic, je jos balav i "znanje" vuce sa zavjeraskih stranica kao i vecina balavaca u danasnje vrijeme.

      5. 9. 2018,   18:52
    • BB i Tito, pa vi ste na istoj razini. Što misliš koliko mi je napora trebalo da se toliko nisko spustim? Sad me HGSS treba izvlačiti...

      5. 9. 2018,   18:55
    • Ufff :))) 8A! hhahaaha

      5. 9. 2018,   19:09
    • Bolje biti i 8.a nego trostruki ponavljač 1. razreda specijalne...

      5. 9. 2018,   19:26
    • Ahahahaha! Ajde klinjo primi se ti skole i ostavi se interneta jer ti ocito treba jos lekcija :)

      5. 9. 2018,   19:41
  • živimo u vremenu kad moraš prisilno ili na neki drugi način mahat zastavom i sav sretan na sav glas vikati da je homosexualnost super i divna a pritom skrivati poriv za povraćanjem od toga...bravo Brekalo

    27. 8. 2018,   18:27
    • Svatko ima pravo izraziti svoje mišljenje ; on ima pravo biti tolerantan / netolarantan prema bilo čemu ali isto tako ljudi koji posluju s njim imaju pravo odabrati žele li (ne)tolerantne ljude u svom poslovnom carstvu. Dakle izražavaj svoja mišljenja koliko hoćeš ali budi spreman na odobravanje/neodobravanje okoline. Živimo u 2018. Nakon toliko znanstvenih i medicinskih/psiholoških istraživanja i dokaza postaje apsurd i dalje voditi rasprave o tome je li normalno ili nije biti gej. . To je razlog zašto se toliko brendova/klubova/firmi zeli ograditi od bilo kakvog oblika netolerancije. Jer ne žele da ih se povezuje s takvim slučajevima. i To je jedini razlog zašto će dozivjeti lavinu negativnih komentara i potencijalno ugroziti karijeru. Bez obzira na mišljenja pojedinaca, to je činjenica. Kao i Blanka Vlašić i njeno izbacivanje iz Nike-a ako se ne varam. Teško je ljudima pojmiti da je danas neprihvaćanje homoseksualaca kao normalnog zbog svoje seksualne orijentacije u rangu neprihvaćanja crnaca kao normalnog zbog boje koze!.

      27. 8. 2018,   18:54
    • Živimo u 2018 i ti sa takvim stavom želiš mene uvjeriti da je to normalno i zdravo , vidi sad ovako :nemam problem sa time ALI kad non stop mašete sa tim zastavicama i busate se da ste homo onda ste već dosadni...ja ne idem ulicom i ne uzvikujem da sam hetero...mislim da pretjerujete i postajete odvratni...

      27. 8. 2018,   19:13
    • e sad ovako : svi homoseksualnost povezuju jedino i isključivo s paradom a parada je sve samo ne slika gejeva u hrvatskoj . Svi vec znaju da su parade praktički partiji u kojima oni zeljni paznje dobiju svojih pet minuta pa se skinu goli i rade sranja. Ali što je tu čudno? Debila i degenerika ima u svakom sloju društva pa tako i među njima i naravno da će takvi biti u prvom redu parade jedva čekati da neka boca nekome padne na glavu. Kada pričamo micanju stigme sa homoseksualaca pričamo o onima koji nikad neće izaći na parade jer nitko osim njih niti ne zna da su gej , pričamo o ljudima koji žive s psihološkim teretom i strahom od društva, familije i javnsti općenito i njihovih reakcija. Takvi ljudi se osjećaju posramljeno zbog onoga što jesu samim čitanjem ovakvih komentara. I oni su većina, a ne šareni gologuzi minioni na paradi! Za većinu niti ne znate jer neće nikada podići glas niti zahtijevati išta, a kamoli javno i izreći da je gej. I da, svatko ima pravo na svoje mišljenje ali isto tako sva ta mišljenja na kupu stvaraju atmosferu (ne)prihvaćanja. I zanimljivo, utječu sam na one za koje vas ''boli briga''. Pa ako te doista boli briga, reci ''live and let live'' i vrati se svom heteroseksualnom zivotu. Nekome ćeš pomoć, a sebi odmoć nećeš. Dok neprihvaćanjem ponovno sebi ne radiš ništa, ali na nekoga tamo koji čita, itekako utječeš...

      27. 8. 2018,   19:29
    • Poslovanje??? On je tu da igra nogomet a ne da prisilno podupira nekog tamo na vrhu i njegove stavove... to nema veze sa nogometom i protivi se svakoj volji pojedinca. To ti je koda sve gay osobe moraju hodat oznacene, ista stvar i mogucnost izbora.

      27. 8. 2018,   19:31
    • vaše mišljenje je nerazumijevanje, ništa drugo. ne baratate činjenicama. ja nemam problema s prihvacanjem misljenja koje je drugacije od moga, ali vase misljenje ne proizlazi iz edukacije vec iz laičkog ''men to nije normalno'' il jos bolje, iz biblije.

      27. 8. 2018,   20:16
    • Vjerojatno iz totalne neukosti brkaš LJUDSKA PRAVA s demokratskim pravima! Nemaš nikakvo "demokratsko" pravo osporavati drugim ljudima da budu ono što jesu, ili ono kakvima žele biti.Ako ovdje na portalu pljuješ po njima, smatrajući ih bolesnima, nastranima, degradiraš ih kao ljude posve istih socioloških, moralnih, kulturoloških vrijednosti, a različitih preferencija. Dok ti ovdje "samo" pljuješ preko tipkovnice, drugi neki debili će otići korak dalje, pa će ih dočekati s kamenjem, sakriveni u kakvom grmu...Razmisli o tome... Ti ljude žive oko nas u miru, rade poslove kao i mi, možda vas liječe,mozda vam nose poštu, uče djecu u školi.Jesu li vam ikada govorili o svojoj seksualnosti na informacijama? Kladim se da ne poznajete niti jednu homo-osobu, a ima ih navodno 10% u cjelokupnoj populaciji. Razmislite tko kome nanosi štetu - oni vama ili vi njima!

      27. 8. 2018,   20:20
    • Aj ne s.ri! Imam prijatelje koji su gay i postujem ih i volim, jer se zna tko su i sto su, nemaju potrebu paradirati i izigravat zrtve kao 80% gay populacije. Nije problem u gay orijentaciji, vec forsiranja istog, nametanja i izigravanja zrtvi. Ti ne baratas nikakvim cinjenicama, pa licimjerno nazivas glupima one koji ne djele tvoja razmisljanja. Neko spustanje na zemlju ne bi skodilo...

      27. 8. 2018,   20:24
    • Niti mi njima niti oni nama stetu nanose,normalni ljudi zive svoj zivot sto bolje mogu i pustaju da tako i drugi zive... stetu nanose jednima i drugima ovi frustrirani koji preko njih zele nesto vrijedno u zivotu postici ili ime si napraviti...eto napisano u jednom od postova ako se ne slazes velike kompanije odmah prijete i drugima tako da jednom slijedi otkaz,progon,pljuvacina....na obzoru se nazire jedno zdravo drustvo....robova

      27. 8. 2018,   21:02
    • Pricas gluposti! Zasto se vecina mora uvlaciti manjini? Zasto nitko ne nosi trake za invalide ili ljude s posebnim potrebama?? Zato sto su se rodili takvi i zive ponosno. Ako si gey i nisi ponosan na samog sebe onda je ocito da i sam mislis da si poremecen TOCKA.

      27. 8. 2018,   21:09
    • burroughs, dali je cijeli hetero svijet kriv što se nekolicina homo ekipe ne osjeća sigurno pred svojim roditeljima i bližim prijateljima da to prizna("pričamo o ljudima koji žive s psihološkim teretom i strahom od društva, familije") ja imam prijatelja koji je homo i cijenim njegovo prijateljstvo ali nit ja njega uvjeravam u svoje ni on mene u njegove sexsualne stavove

      27. 8. 2018,   22:27
    • Danko zapitaj se zašto netko živi s psihološkim teretom i strahom od društva, familije i ne želim nikome docirati, ali se upravo iz tvoje završne rečenice vidi koliko ljudi ne shvaća problematiku što ih ne sprječava da se uključuju u raspravu. Što uopće znači uvjeravati nekog u seksualne stavove?!? Pa nije tu na stvari koju pozu voliš već "palili" te tvoj ili suprotan spol pa mi samo objasni kako bi to vas dvoje jedno drugog uvjerili da ipak pokuša probati i ovo drugo if you know what I mean...

      28. 8. 2018,   11:06
    • showys: ti sa svojim prijateljima onda nikada nisi pričao o temi homoseksualnosti jer da jesi znao bi da je itekako netočno to da 80% gej populacije paradira.

      28. 8. 2018,   11:52
    • lakej999 "ja ne idem ulicom i ne uzvikujem da sam hetero..." haaaa, gayyyyyy!!!

      28. 8. 2018,   16:24
    • točno,ne smiješ imati svoje mišljenje nego samo njihovo tj. od onih na vlasti,za svako drukčije bit ćeš kažnjen,demokracija je bolja i veća u koreji

      2. 9. 2018,   09:42
  • Ako sam dobro shvatio zabranjeno je velicanje bilo kakvih parola ,politickih stranaka kao i pokazivanje slike na dresu.A vidi ovo nije zabranjeno.Ma bravo!

    27. 8. 2018,   18:34
    • aha ajmo zabraniti antidiskriminaciju hahahah. šta pričaš ti

      27. 8. 2018,   18:55
    • ako bude, ja s time problema necu imati. seljačino zadrta, sram neka te bude.

      27. 8. 2018,   19:11
    • Diskriminacija gejeva vise ne postoji u civiliziranim zemljama poput Njemacke! Jedina 'zadrta seljacina' ovdje si ti koji ne vidis otkud to sve dolazi i s kojim razlogom. Pogledaj sta se desava u Americi, feministica optuzila 15 ljudi da su ju silovali (od toga je 1 proveo 7 godina u zatvoru - nevin), SJW zele uvesti jos ne znam koliko zamjenica u jezik jer se ljudi ne zele kategorizirat pod musko ili zensko, a ako im se ne obracas sa tom zamjenicom onda to smatraju nasiljem (neki zele da im se obracas sa their theirs, neke nove su ziff/zaff il tako nesto). Znaci doslo je do toga da se zbog preosjetljive manjine zeli mijenjati bioloska osnova i nametnuti normalnim ljudima da neki covjek nije musko/zensko vec da je on 'non-binary marsovac'.

      27. 8. 2018,   21:17
    • Kakva je ovo diskriminacija? Ovdje se samo dize prasina i nista drugo.

      27. 8. 2018,   21:40
    • Pazi zadrte seljacine. Jos malo i bit ce normalno da te guzi onaj tko se izjasnimpederom. Bez tvoga pristanka

      27. 8. 2018,   23:05
    • buco7.totalno si u pravu. sve ovo vodi tome..

      28. 8. 2018,   16:04
  • Podrska Brekalu.

    27. 8. 2018,   18:41
  • Našim i stranim liberalnim medijima bi trebalo objasniti da nije homofobija ako ne želiš promovirati tuđi svjetonazor i stil života. Homofobija bi bila da se ne radi o nošenju nekakve vrpce, već da sam Brekalo stavi natpis recimo "mrzim homoseksualce". A on vidjeli smo po njegovim izjavama, niti ih mrzi, niti je homofob. Mediji, sramite se.

    27. 8. 2018,   18:39
    • Taraba mi se osjecamo uvrozeno od vas manjinaca i po tebi mi nemamo nikakva prava nego moram razmisljati kako mi vi odredite.. .. Bolesno skroz na skroz

      31. 8. 2018,   10:56
  • zaprepastio sve??? vau,znači ako kažeš svoje mišljenje ti si sve zaprepastio a ništa loše nije nikome rekao niti uradio

    27. 8. 2018,   18:27
    • Pa nije to iskazivanje mišljenja ako iskažeš netrpeljivost prema određenoj grupi ljudi?!

      27. 8. 2018,   18:31
    • Dokle god se ti ljudi budu osjećali ugroženo (ako bi samo ovdje pročitali komentare imaju i zašto!), treba im davati podršku i isticati da nisu drugačiji od svih.Oduzimanje ljudskih, pa onda i svih ostalih prava, upravo ovako ide - najprije uvrede, pa pljuvanje, pa kamenje, pa palice...a bogami, ima još i goreg...

      27. 8. 2018,   18:43
    • Uvik sam ti komentira objave da su smeće i da si izrod. Ovde si 100% u pravu

      27. 8. 2018,   18:45
    • Ja ti ne bih dao nikakav karton, ni žuti, ni crveni, jer vjerojatno nisi ni kriv ni odgovoran za slabo obrazovanje, a možda i za inteligenciju, u što spada i mogućnost analitičkog i logičnog zaključivanja.

      27. 8. 2018,   19:22
    • eto,svako treba tako reći što misli kao i ti,makar bila budalaština ali teba ti to dozvoliti,

      27. 8. 2018,   19:24
    • TITO LEGENDA HEROJ moje mišljenje nije da je homoseksualnost bolest, već devijacija. Bolest je i reći nekome gruba riječ, a devijacija je nešto što se može objasniti na drugi način. Za bolest imaš dijagnozu, za homoseksualnost ne možeš dati dijagnozu. To je prirodna devijacija. Dio prirode. Drugi je par rukava što je priroda sva u životu i reprodukciji, i manjinski dio jedinki ne može obnašati reprodukciju jer su homoseksualne naravi. No to nismo krivi mi, niti ne sudimo ljude zato, već je to do prirode. S druge strane, sam sam čitao neka vjerska svjedočanstva ljudi koji su se oslobodili homoseksualizma.. ali svejedno ne bih to nazivao bolešću.

      27. 8. 2018,   19:26
    • Homoseksualci ne traže pomoć, nego im se nameće ! Pomoć im je samo da ih pustite na miru.Kroz stoljeća im se "pomagalo", uglavnom progonima, zatvaranjem, vezanjem u sobi, da ne sramote obitelj, za vrijeme dok kao svaka prava kršćanska obitelj pohode svetu misu...

      27. 8. 2018,   19:52
    • Ovaj Čovik kojeg držiš na profilu i čije ime nosiš je najveći zločinac naših prostora. Nije tolerira drugačije. Ništa nije bolji od Hitlera, Staljina i ostalih.

      27. 8. 2018,   19:57
    • TARABA_5, vidim da ste jako lijepo ogorčeni na "kršćansku obitelj". Smeta vam moral i pomisao da postoje zbilja i takve časne obitelji? Vaš problem. Inače, ako niste znali: najveći broj progonjenih u svijetu je kršćana. Ne homoseksualaca, nego kršćana, koji se progone i ubijaju na tisuće.

      27. 8. 2018,   21:30
    • Tito zločinac je bio teški homofob i svatko tko istinski slijedi titu mora biti homfoban. Komunisti su streljali homiće, npr. Che Guevara je bio jedan od najgorih homofoba, a usto i rasist (mrzio je crnce). Zanimljivo, današnji ljevičari uz titovu sliku i Che majicu paradiraju u lgbt povorkama što dovoljno govori o intelektu ljevičara. Uglavnom, mislim da je homoseksualizam neka vrsta teške seksualne perverzije kojoj se neki labilni ljudi jednostavno prepuštaju. Čitao sam negdje da je u američkim zatvorima 80% zatvorenika imalo homoseksualna iskustva, znači homoseksualac možeš postati i u određenim okolnostima iako si cijeli život bio sa ženama. Čitao sam da u svima nama čuči 10% homoseksualnog gena i da se taj gen pojačava u određenim okolnostima. Zna se da je među američkim rudarima koji su masovno sa istoka išli na zapadnu obalu početkom 19. stoljeća bilo jako puno homoseksualizma, a oni su manje više svi bili oženjeni muškarci, samo bez obitelji koje su ostavljali na istočnoj obali i tako okuženi samo muškarcima na nekim planinama zapadne amerike počeli prakticirati homoseksualizam. Danas kada mediji homoseksualizam promoviraju kao najnormalnija pojava, mnogi labilni ljudi na zapadu se tome prepuštaju i zbog takve progresivne lijevo-liberalne propagande zapadma civilizacija kakvu danas poznajemo za 50 god. neće postojati jer to vodi samouništenju. Doći će na ove prostore nova civilizacija koja voli puno klanjati i to je odgovor prirode na devijacije koje nam se nameću.

      28. 8. 2018,   00:47
    • homofob ti je u glavi,

      2. 9. 2018,   09:17
  • Sad ćete vidjeti "liberale" iz raznih udruga kako skaču na zadnje noge (pri tome vrijeđajući vjerske svetinje, dok ovaj njihove nije vrijeđao) samo zato što Brekalo ne želi promovirati njihove vrijednosti. Ajmo jedan kontra-test: neka svaki homoseksualac ateist nosi fino na ruci križ. Ako odbije, možemo ga jednako ovome proglasiti za kršćanofobiju, zar ne?

    27. 8. 2018,   18:42
    • U kojem kontekstu vidiš homiće i kršćanstvo? Pojasni! Možda u onom gdje su tisuće i tisuće nevine djece stradalo od nastranih katoličkih svećenika?

      27. 8. 2018,   18:49
    • Taraba_5, aha, opa, sa teme Brekalovog neodobravanja homoseksualnog stila života na temu zlostavljanja djece od strane katoličkih svećenika. Vidite kako ste ogorčeni što jedni mogu (i to mnogo) pogriješiti, a tuđe bludništvo biste odobravali, i još biste htjeli da im drugi plješću, pa ste uvrijeđeni? Koješta.

      27. 8. 2018,   18:52
    • Po čemu je ljubav između dvije žene ili dva muškarca - bludništvo? Traže li oni da i ti sudjeluješ, možda? Da li si zato u panici?

      27. 8. 2018,   18:58
    • TARABA_5, ljubav nije bludništvo, bludništvo je jedno, a ljubav drugo. Ako netko živi sveto - bez bludništva - tko smo mi da sudimo tim ljudima. Mislim da ne razumijete da ne vidite poantu, a poanta je da nečije ne-promoviranje određenog stila života ne znači da je netko protiv njega. A ako je to za vas homofobija, onda ste vi za mene kršćanfob eto, što ne želite nositi kršćanska obilježja po rukama i promovirati kršćanstvo. Fino si vi razmislite o tome.

      27. 8. 2018,   19:03
    • Nemam razloga razmišljati,pogotovo o ovako bedasto nabacanim tvrdnjama, bez glave i repa.Imam sreću, za razliku od tebe, da mi je život puno lakši, jer nastojim voditi isključivo brigu o svojem, a ne o tuđem životu...pri tome pogotovo mislim na ntimnu sferu tog pitanja.Dakle, uopće me ne intrigira zamišljanje dva istospolca u krevetu, isto kao što me nije briga što ti radiš sa svojom partnericom.Za mene posve ista stvar - ne zavirujem, ne zamišljam, ne zanima me.

      27. 8. 2018,   19:37
    • TARABA_5 ako su vama nešto bedasto nabacane tvrdnje a nemate odgovor na njih, onda to sve govori. To su samo vaši bjegovi i nemogućnost odgovora. Kad kažete da nastojite voditi život isključivo o svojem, a ne tuđem - po čemu zaključujete da ja ne vodim o svojem, a ne tuđem? Ni Brekalo ne želi voditi računa o tuđem načinu života, pa mu takvi kao vi prigovaraju. Mislim nije mi jasno, jel vi uopće znate što želite reći, imate definiran neki stav ili?

      27. 8. 2018,   21:32
    • TARABA_5; sam si rekao "...nastojim voditi isključivo brigu o svojem, a ne o tuđem životu..." pa onda ne beri brigu o homoseksualcima i isto preporuci vodstvu wolfsburga bit ce i njima zivot laksi kako kazes. Netko ranije je u komentarima spomenuo kako se uvijek hvataju ljudi gay parada i da to nije ni 10%, a vidis kako se u napadu na krscane uvijek spominju svecenici pedofili. Znaci sve isto radite ali eto vi ste svi moralne vertikale.

      27. 8. 2018,   21:55
  • podrška Josipu Brekalu

    27. 8. 2018,   18:51
  • Zanimljivo je i licemjerje novinara koji je pisao ovaj članak: "Ne samo ovim stavom koji je u suprotnosti s onime što propovijeda nauk pape Franje" - ovo je potpuno netočno. Papa Franjo govori da ne treba suditi homoseksualca kao osobu, već homoseksualnost kao grijeh. To vam stoji u katekizmu katoličke Crkve: Bog nikada ne sudi osobu, već grijeh koji ta osoba čini. Prema tome, gdje ste vi vidjeli da je Brekalo osudio homoseksualnu osobu? Nigdje. Nigdje nije rekao: mrzim homoseksualce. Nigdje nije rekao: mrzim tog i tog homoseksualca. Već je rekao i podijelio stav Pape Franje: ne odobrava svejedno homoseksualizam kao primjer moralnog života. I homoseksualci mogu živjeti sveto - ako ne žive u bludništvu. A bludnik može biti i heteroseksualac. Na koncu su u istoj gabuli svi koji su bludnici. Nitko nije izuzet i svi mogu propasti. Prema tome, dragi novinari 24sata, nemoje molim vas svjesno iznositi neistine (i namjerno iskrivljavati) stav i učenje katoličke Crkve.

    27. 8. 2018,   19:01