NEOSVOJIVE GRIPE Atmosfera u Splitu je kao u doba velike Jugoplastike, čiji brend klub svakako želi zadržati. Na utakmicama se zato i pušta stara himna
Kao u doba Jugoplastike: Split bi želio očuvati slavni brend...
Nikola Vujčić sam vuče cijeli klub na svojim leđima, ali ima privilegij da slobodan dan iskoristi kako bi s društvom isplovio do Visa i odmorio mozak u ribolovu.
No telefon je uvijek uključen, pa nam se tako Vujo, dva dana nakon velike pobjede nad moćnom Cedevitom, javio s broda i kratko porazgovarao.
- Svakog zanima što je novo u vezi s Darijem Šarićem, no i mi čekamo. Već pet petaka i pet ponedjeljaka obećavaju nam da će se sve riješiti, pa ništa. S njim u rotaciji dobivamo kvalitetu više - kazao je Vujčić, ne želeći priznati da to znači i rast ambicije.
- Naš primarni cilj je dobiti sve utakmice doma, a vani što uspijemo. Moramo dovući klub do privatizacije i očuvati brend živim - kazao je Vujčić, jedan od inicijatora akcije da se proslavljeno ime kluba Jugoplastika sve češće spominje.
- Ime ne možemo vratiti, jedino kad bi se pojavio neki sponzor koji bi to mogao platiti, no nije toliko važno vraćanje imena koliko da se ono veže uz klub, da se poštuje tradicija. Zato na utakmicama i puštamo himnu Jugoplastike, koja je vrlo dobro prihvaćena i navijači je rado pjevaju - zaključuje Vujčić.
Navijači su oduševljeni prekrasnom pričom s Gripa. Ne samo u Splitu. I u Zagrebu i ostalim dijelovima Hrvatske ljubitelji košarke s veseljem dočekuju svaku pobjedu.