Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Klopp se klanja: Guardiola je za mene najbolji trener na svijetu

Komentari (54)
  • Dobar je ovaj Klopp. Šta je onda on, kad pobijedi najboljeg na svijetu?!

    8. 11. 2019,   21:00
    • Logično. Bolji od najboljeg. 😂😂😂

      8. 11. 2019,   22:24
    • Svaka cas da je otvoreno priznao ono sto realno i stoji. Pep je uistinu najbolji trener na svijetu. Osvojio je toliko toga, dokazao je da se zna nositi sa toliko razmazenih zvijezda u svlacionici sve ove godine, osvajao je naslove gdje god se pojavio, tik taka se veze uz njegovo ime, sve u svemu, naklon to poda i jednom i drugom

      9. 11. 2019,   06:56
    • Tika-taka se počelaigrati za ere Rijkaarda na klupi barcelone. Pep je samo još usavršio.

      9. 11. 2019,   08:28
    • Je, jer je Španjolska reprezentacija dominirala od EP 2008. tom igrom. Znači da su već u kvalifikacijama 2006/2007. počeli sa takvom igrom. Sjećam se da su govorili da reprezentacija igra kao Barcelona. Od noge do noge.Što je bilo razumljivo, pošto su u reprezentaciji imali Xavija i Iniestu.

      9. 11. 2019,   08:45
    • Je. Tika taka se veze uz Pepa i Barcelonu. Uopce mi se neda ulaziti u diskusije sa nekime tko ne voli Pepa i svaka pohvala na njegov racun bude nekakvo kontriranje koje nema nikakvog smisla. Rijkard je vodio Barcelonu sa igracima tipa Deco, Guily, Ronaldihno. Zavrsio je sezonu 3. barcelona je dovela Pepa, obaj se rijesio tada najzvucnijih igraca na svijetu Ronaldinha, Deca itd i osvojio naslov, a nije ulozio nista vise nego RM te godine. Pod Rijkardon je Barcelona zaostala za RM 10-15 bodova, toliko o tik taki

      9. 11. 2019,   09:00
    • Po čemu si ti to skužio da ja "ne volim" Pepa? Iskreno ću ti reći, više volim žene.

      9. 11. 2019,   19:05
    • A o tome kako je uspio jer je imao igrace mozda najbolje polazuje danasnji rezultat bayern munchena koji je satrao dortmund. Prije tjedan dana im euntracht uvali 5 komada, promjene trebera i momcad prodise. Momcad puna zvijezda. Dakle sa zvijezdama u ekipi treba znati kako ih voditi, treba biti psiholog, nije placen da bi vodio trening i osmisljavao treninge, za to ima strucni stozer

      9. 11. 2019,   20:25
  • Napokon malo kvalitetnog nogometa...

    8. 11. 2019,   20:19
  • Najbolji trener ikad, a morao se dokazivati u ekipi di je imao Messija, Xavija, Iniestu.. otisao u Bundesligu u momcad koja je na vrhu desetljecima... dosao u Englesku i dobio milijarde da trosi.. to je kao da igras Football Manager na "easy" mode. Biti ce najbolji trener kada preuzme klub koji je u rasulu i koji mu nece dat neogranicen budzet (poput sto je Klopp preuzeo Liverpoola u ocajnim trenucima), i s takvom momcadi osvoji Ligu prvaka i bori se s multimilijarderskim klubom do zadnjeg kola za titulu. Najbolji trener je Klopp, pa sljedeca 3-4 mjesta prazna, pa onda Kruno Jurcic, pa dalje nek se redaju kako hoce.. mozda u top10 moze Guardiola upasti

    8. 11. 2019,   21:36
    • Nije ti vođenje nogometne ekipe football manager, tu treba biti vrhunski psiholog da se iskontrolira sve te razmazene zvijezde, sto ovaj ocito je. Moze se reci da je stvorio najboljeg igraca na svijetu svih vremena - Messija, time sto je potjerao Ibrahimovica. A da nije samo tako upravljati ekipom najbolje ti svijedoci Niko Kovac. Pep je bolji od Kloppa, iako kapa do poda obojici

      9. 11. 2019,   07:00
    • I dalje – mogu mu dati to da je vrhunski psiholog, ali ne trener. Kada uzme osrednju ekipu i s njom bude dolazio u finale lige prvaka ili osvajao (vidi Kloppa s Dortmundom ili Liverpoolom), onda ce bit vrhunski trener. Dok god ima easy mode, moze bit dobar psiholog ali ne-dokazani trener

      9. 11. 2019,   13:36
    • I ja mislim da grijesis....mislim da je njegov posao najtezi.. Vidi kako je real propao u kratkom vremenu a spizidli su para i para...treba imat ono nesto da mozes sa velikim klubom ostat na vrhu...iaoko mi je Pep jako antipatican

      9. 11. 2019,   13:42
    • Moguce istina, ne kazem da je doci i voditi ekipu od 20 zvijezda samo navedi momcad prvih 11 i ajd bok.. ali opet ono sto njemu u ekipi ne stima, on moze dobiti sto pozeli kao zamjenu (citaj: kupiti) i poslozi kako zeli. Mnogi drugi to ne mogu. Ranieri sa Leicesterom nije mogao potrositi 300m funti na obrambene igrace, pa osvojio Premiership. Klopp slicna situacija kao i Ranieri.. kad s osrednjim klubom gdje su resursi jako limitirani Pep napravi fantastican rezultat, tad cu mu skinut kapu

      9. 11. 2019,   13:46
    • Eto vidis, bas u tome je poanta...on moze kupiti scakog igraca kojeg pozeli, ali to mu ne garantira uspjeh...real je imao carlosa, ronalda, beckama, figa, raula, itd...i nisu skoro nista napravili zato jer ih trener nije znao ustimat....tako da Pep i nije za male klubove...on ima nos i ono nesto samo za velike...a to je tezak posao jer je pritisak jos veci kad su u pitanju milijarde koje ti eventualno ne donesu uspjeh...svaki dan zivi s tim rizikom

      9. 11. 2019,   14:27
    • Dobio je Murinjo više milijardi jer je United bogatiji i mogao je kupovati šta je htio pa su ga otjerali. Guardiola ima neviđenu igru a to je i pokazao protiv Dinama koji ne može preći centar a solidan je klub. Guardiola nema ni Messija a ni Ronalda pa je među par najboljih na svijetu jer ima igru.

      10. 11. 2019,   03:37
    • Mislim da mnogi podcjenjuju sposobnost Pepa da uvede red u svlacionicu prepuni zvijezda. Konacno, mnogi govore da on ima neograniceni budget. Ok, ali netko tko daje novac iz nekog razloga ima povjerenje da to sto on pozeli i ma smisla i odobre mu budget. Recimo Niko Kovac koji je najsvijeziji prolimjer nije imao tu situaciju. Mozda i zato jer su ljudi u klubu vidjeli da svlacionica ne klapa i da nema smisla ulagati u igrace kada ce se sve to brzo raspasti. I konacno, gdje god je dosao sve je osvojio. Sta god tko rekao to nije lako usprkos budgetu

      10. 11. 2019,   07:10
  • Ma to se Jurgen malo šali.

    8. 11. 2019,   20:39
  • Fini je gospodin taj Klopp pa Murinjo i Guardiola ( pogotovo prvi ) di god dođu dovedu sve najskuplje i opet rezultat upitan

    8. 11. 2019,   23:55
  • Guardiola je avangarda od trenera al klopp je najbolji.guardiola je izmislija i prvi ugeja laznu devetku.

    8. 11. 2019,   21:58
  • To je uobicajna pila naopako, ali je istina sto je rekao Pep je promjebio nogomet isto kao i nekolko njih prije njega od kojih svi uce.

    8. 11. 2019,   21:35
  • "Ma kakav Pep, taj može samo u Španjolskoj i Njemačkoj dominirati, neka dodje u Englesku da mu Stoke objasni neke stvari tokom hladne, kišne noći"... Ah... Čekaj malo... :D

    9. 11. 2019,   02:49
    • Neka Pep uzme Stoke pa neka objasni Liverpoolu nešto....sa onim budžetom koji ima Stoke....Ah...čekaj malo...

      9. 11. 2019,   07:06
    • hahah a kada je preuzeo bayern govorilo je se kako nije smio preuzeti united ili city jer se boji konkurencije i kako ta njegova tititaka ne bi prolazila u toj ligi i kako bi pep vidio šta znači boxing day. pišete komentare isto kao da drugi treneri nisu imali neograničen budžet u cityu , a i u drugim klubovima. koliko je npr. mourinho potrošio novaca u unitedu , a šta je napravio? a prije je bilo još laške dovoditi igrače jer finansijski fer plej nije postojao

      10. 11. 2019,   10:01
  • A niti jedan niti drugi nisu znali nogomet igrati hahahah

    9. 11. 2019,   22:10
  • Najveca prevara na svijetu. Barcelonina generacija ga je stvorila i samo se nasao na pravom mjestu u pravo vrijeme, a kasnije uzeo Bayern i City gdje je pljuvao novce kako god je htio. Da ode u Inter, Milan, Napoli, Sevillu, Leicester pokazalo bi se kolika je nula.

    8. 11. 2019,   20:05
    • Da, da... vidimo koliko je Barca losija od kad je on otisao. Vidimo kako Bayern fantasticno razbija u bundes ligi od kad je otisao... smijesan si.

      8. 11. 2019,   20:14
    • On je stvorio barcelonu...

      8. 11. 2019,   20:15
    • Barkelonu su stvorili suci

      8. 11. 2019,   20:28
    • Šta pričaš gluposti, najveća prevara je murinjo a ova dvojica dijele drugo i treće mjesto

      8. 11. 2019,   20:33
    • Lik treba pola milijarde da osvoji prvenstvo!Da stvarno je najbolji!Klopp se sprda s njim

      8. 11. 2019,   21:33
    • Burek poredis momcadi od prije 7 godina i danasnje!Interesantan si

      8. 11. 2019,   21:34
    • Barcu je stvorio cruyff, a preporodio ronaldinho.guardiola je samo preuzeo cruyff filozofiju i doveja do savrenstva.

      8. 11. 2019,   22:10
    • Samo panj moze reci da je Pep prevara. Zanat je izucio od Cruyyfa a praksu je odradio u Barci B, nakon toga je dominirao Europom, otisao u Bayern rasturio ligu a sada u Cityu igra brutalan nogomet. U Cityu ne ide kao u Barci jer se nogomet razvio i prilagodio njegovom nacinu igre a isto tako treba reci da su svi treneri Uniteda zdrobili love kao i Pep a od igre i rezultata nemaju nista. Liverpool je isto tako spicio lijepu sumu love i isto tako igra odlican nogomet... ali Pep je nabio nekim klaunima komplekse pa to ne spominju :). Luka prica o sucima a od kad je var uveden od reala nema nista :D klub koji je pokrao kao hdz.... sena2 govorim o cijeloj eri nakon pepa... pod Villanovom su igrali odlicno dok se nije razbolio, nisu bili losi ni pod Enriqueom dok nije doveo Gomesa i Dignea ali nikada nisu bili dobri kao pod Guardiolom.

      9. 11. 2019,   00:20
    • Burek ,Pep je unistio tadasnji Bayern svojom tiki-takom koja nije za Bayern i unistio je igru i temelje Bayerna koja se odrazila i na Mannschaft..Bayern je uvijek davao 6-7 prvotimaca reprezentaciji i igra se temeljila prema Bayernu!Bundesligu moze osvojiti bilo koji trener s Bayernom!Lik nije prevara ali da ne trosi toliko love na igrace bio bi izvan top 5 trenera!Pa Ten Haag je za njega Doktor nogometa!Usporedi ulog u Ajax i ulog u City!

      9. 11. 2019,   01:43
    • Ne serite,mrzim barcu i navijac sam uniteda,ali Guardioli skidam kapu,covjek slaze momcad koja gazi i dupliran je na svim pozicijama,nesto kao ja u FM-u nakon 2 sezone kad si poslozis momcad po gustu

      9. 11. 2019,   02:08
    • luka94, real je jedini klub na svijetu kojeg su stvorili suci. bez njih ne bi osvojili barem pola titula i u primeri i u ligi prvaka

      9. 11. 2019,   02:41
    • "mrzim Barcu i navijac sam uniteda", ovo je referenca za gubitnika godine :)) Sto se tice Pepa prvo morate pogledati sta je napravio sa Barcinom B momcadi koju bi uveo u La Ligu da po spanjolskom nogometnom zakonu dvije ekipe istog kluba ne smiju igrati u istoj ligi, to nikada nitko prije njega nije ucinio i samo je par godina poslije isto ponovio Luis Enrique. Barcu je preuzeo u padu, u situaciji gdje se nije znalo tko pije a tko placa i prvi potez mu je bio prodati Ronaldinha. Oprostite ali za to je trebalo imati muda do poda !!! Neki kazu unistio je Bayern i to je najveca glupost koju se moze cuti u nogometu danas. Ne gospodo nije on unistio Bayern vec je produzio vijek trajanja ekipi koja je svoj vrhunac dosegla pod Heynckesom i s njom apsolutno dominirao Bundesligom 3 godine. Njegov jedini problem je sto ne prilagođava taktiku drugima, a njegove ekipe su napravljene da dominiraju nad manjim klubovima u ligi preko posjeda lopte gdje se manje kvalitetni igraci izgube sto u zavrsnicama LP nema prolaza jer u tim ekipama su vrhunski igraci koje posjed lopte Pepovih igraca ne moze zbuniti. Ljudi jos i dan danas ne shvacaju vaznost bekova pa i ne vide da je Pep u Cityu samo na bekove potrosio preko 200 miliona funti, a bas tu ga je Klopp sustigao i prestigao i Pep se po prvi put nalazi u situaciji da nema najbolje bekove u ligi. Za mene osobno Klopp je bolji trener jer ovo sto je napravio sa Liverpoolom i Dortmundom je fenomenalno gledavsi gdje su oba kluba bila prije njega

      9. 11. 2019,   06:06
    • Pep je stvorio najveceg nogometasa u povijesti nogometa i ako zbog nicega zbog toga je najveci danas. Da nije potjerao Ibrahimovica pitanje je da li bi se Messi razvio u igraca kakav je kasnije postao.

      9. 11. 2019,   07:04
    • Rijkaard je prvi gurnuo Messi-a u igru sa 16 godina.Znači nije ga Pep stvorio.

      9. 11. 2019,   08:26
    • Ne, Pep ga je stvorio u sezoni 2008/2009 je eksplodirao, Barcelona je osvojila sve zivo, on je dao 38 golova, osvojio zlatnu loptu. Ne sramoti se sa Rijkardom, to sto ga je uveo sa 16 godina ne znaci da ga je stvorio

      9. 11. 2019,   08:44
    • Barkelona 2008/2009 osvojila sve zivo, a Čelzi pet penala nisu svirana.... Da je bia Var Barka bi kantu dobila

      9. 11. 2019,   11:00
    • Kada napises barkelona onda mi je jasno da si dijete i nadam se da ti 94. u nicku ne predstavlja godiste... jer ako imas 25 godina i ako pises takve gluposti onda bi trebao potraziti strucnu pomoc... spominjes chelsea a real nije jednu lp nije uzeo bez poguranaca :D

      9. 11. 2019,   11:19
    • Real je u zadnjih 6 godina, uzeo 4 LP. To ne može biti slučajno. Najdiskutabilnija utakmica je protiv Bayerna, ali opet da su poništeni svi neregularni golovi rezultat bi bio izjednačen. Još penal u prvoj utakmici za Bayern nije bio... Real je sve LP zasluženo osvojio. Što se Barkelone tiče, ne kaže se bezvraga Uefalona Barkelona. P.S. 94 u nicku predstavlja godište.

      9. 11. 2019,   11:51
    • Hahaha klasicni navijac reala... zaboravio sve krađe i pogurance. Nema nista jace od onog crvenog kartona Cuadrada :)... covjek od 25 godina govori barkelona haha jadni tvoji roditelji

      9. 11. 2019,   11:54
    • Space pa lijepo se vidi da ga je Cuadrado namjerno nagazio po ruci, ne znam sta je upitno kod tog crvenog kartona

      9. 11. 2019,   11:56
    • Suci su irelevantni. Cinjenica je da je Barcelona pod Pepom rasturala, da je stvorio na neki nacin Messija, Iniestu, itd, kompletnu spanjolsku reprezentaciju. To je kao da netko pametan sada kaze, lako je Bjelici ima Petkovica i Olma u ekipi. Sad je to lako govoriti, ali on je stvorio momcad, igru i kolektivnje izbacio pojedince i njega su igraci iz nekog razloga bili i jesu spremni slusati, a Dinamo je u proslosti imao i jace pojedince. To se na neki nacin dogodilo i Pepu. I konacno, Niko Kovac je najbolji promjer kako je tesko da te “zvijezde” u momcadi slijede. Nije to igrica, koliko ulozis toliko dobijes. United ulaze sumanuto pa je sprdacina. Bayern se ove sezone solidno pojacao pa nista, Real Madrid stalno ulaze pa nije da rasturaju. Konacno, Liverpool je takoder godinama ulagao pa eto tek je prosle sezone rasturio, iako niti takav nije osvojio ps

      9. 11. 2019,   12:01
    • luka94, a šta bi bilo da je Casemiro dobio crveni protiv Bayerna kao što je trebao? smiješan crveni karton vidalu? šta bi bilo da casemiro nije asistirao ronaldu za prvi gol jer nije ni trebao biti na terenu? šta bi bilo da lewi nije suđen nepostojeći ofsajd kada je izašao na navasa? interesantno da je svi fanovi reala uvijek ignorišu te stvari. još spominjete penal iz prve utakmice jer ste i sami svjesni koliko je bayern pokraden u drugoj pa na sve načine pokušavate da umanjite krađu koju je victor kassai napravio bayernu. ako ćemo tako gledati više je bayern pokraden protiv reala u 2 utakmice nego chelsea protiv barcelone 2009. A najdiskutabilnija utakmica reala je protiv psga gdje je realu suđen nepostojeći penal, nije svirao PSGu penal nakon igranja rukom ramosa, i mbapeeu su svira nepostojeći ofsajd kada je izašao sam na navasa , a real minut poslije toga postiže 2 gola u 3 minute. tu je naravno i gol iz ofsajda ramosa protiv atletica, pa velika krađa bayerna i 2018 godine. ono što je se realu sviralo kao penal protiv juventusa , bayernu se protiv reala nije sviralo čak 3 takva penala + igranje rukom marcela što je on i sam priznao. real nijednu ligu prvaka nije osvojio bez sudačkih poguranaca.

      10. 11. 2019,   09:53
    • Mislim da nije potrebno trositi slova na ljubitelje Reala...Oni su najpametniji uvijek imaju odgovor na sve,a mi ostali imamo zdrave oci i hvala Bogu prijenos koji ima i ponavljanje snimke koja demantira ljubitelje lakrdije!Uostalom vidimo njihovu igru nakon vara

      10. 11. 2019,   10:47
    • Bayern oštećen kao i Chelsea hahaha Ono s Chelseaom je bilo neugodno za gledat. Opet kažem, da su poništeni neregularni golovi, rezultat je izjednačen i igraju se penali. Vidal je trebao i ranije dobiti crveni. Kad se sve skupa zbroji i oduzme neriješena utakmica u kojoj je Real po igri bio bolji. Ne postoji ekipa u LP koja nije imala sudačku pogrešku u svoju korist, a Barka ih je imala puno-previše zato se i kaže Barkelona Uefalona. Nije Real kriv što Barka dobije 3 komada od Rome, ili Juventusa, ili Liverpoola pa ne može osvojit LP. Vidimo igru nakon VAR-a? Pa i da nije bilo VAR-a Real bi ispao od Ajaxa jer su igrali loše. Real unazad nekoliko godina nikad nije bio toliko loš u knockout fazi LP. Može se reći nakon Ronalda.

      10. 11. 2019,   11:49
    • Luka mi prihvacamo vas takve kakvi jeste,tu pomoci nema..Ustvari ne isplati se puno trositi rijeci na nesto sto je vec sigurni promasaj. Takvi ste i to je to

      10. 11. 2019,   12:19
    • luka94, nije Bayern oštećen kao Chelsea nego su oštećeni više nego Chelsea protiv Barcelone. Treba sve zbrojati i sabrati. Barcelone je protiv Chelsea u prvoj utakmici oštećena za penal + 2 crvena kartona Ballacku i Bosingwi + nepostojeći ofsajd kada su Etoo i Iniesta izašli sami na Cecha. + smiješan crveni karton Abidala u drugoj utakmici gdje je Barcelona 30 minuta morala igrati sa igračem manje. To je sve ukupno 5 kardinalnih odluka na štetu Barcelone protiv Chelsea. S druge strane Real je protiv Bayerna oštećen samo za 1 nepostojeći penal u prvoj utakmici koji je Vidal čak i promašio i gol iz ofsajda Lewe u drugoj, a sa druge strane su pogurani u čak 5 situacija i to sve u jednoj utakmici. Nepostojeći ofsajd Lewi, oprošten crveni Casemiru, Casemiro asistira Ronaldu za prvi gol i 2 gola iz zaleđa Ronalda od čega je jedan bio u ofsajdu 1 metar. Kada se sve zbroji Bayern je duplo više pokraden nego Chelsea protiv Barcelone 2009. Još treba uzeti u obzir da im je Victor Kassai pokušao pomoći i 2012 godine u polufinalu protiv Bayerna kada je svirao penal za Real nakon igranja rukom Alabe, pa poslije nije svirao očigledan penal za Bayern nakon igranja rukom Pepea + trebao je dobiti drugi žuti zbog onog igranja rukom + je Ronaldo i u toj utakmici zabio gol iz zaleđa. Ne postoji sudac u povijesti lige prvaka koji je u 2 utakmice donio više odluka u korist jednog kluba kao Kassai u korist Reala. Ni Ovrebo se ne može porediti sa njim čak i da je Chelsea oštećen za 7 penala.

      10. 11. 2019,   15:50
    • luka94, i ti si opet spomenuo samo neregularne golove, ali ne i nepostojeći ofsajd Lewi, oprošten crveni Casemiru koji je još uz to i asistirao Ronaldu za prvi gol. I naravno da ne postoji ekipa u LP koja nije imala sudačku pogrešku u svoju korist ali Real ih je imao više nego ijedan drugi klub. Kako u zadnjih 10 godina tako i u povijesti. Real je samo u onoj zadnjoj sezoni sa Ronaldom u nokaut fazi poguran u više utakmica nego Barcelona u zadnjih 10 godina. Real je te sezone bio nikad gori, a svi znamo ko ih je spašavao.. U Madridu su bili u potpunosti nadigrani od PSG-a, Juventus im je dao 3 komada u sred Madrida. Bayern ih u u polufinalu zgazio bez pola tima i u Minhenu i u Madridu i na kraju su nadigrali možda jedino Liverpool gdje su opet dobili 2 gola na poklon od Kariusa.

      10. 11. 2019,   16:01