Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Kralj Ronaldo nastavlja pohod: Zabio je i 40. različitoj selekciji

Komentari (65)
  • Koji ste vi likovi, pricate da zabija malim ekipama, daleko od toga sa Portugalom osvojio prvenstvo, Spanjolskoj davao 3 gola i puno puno velikih ekipa je palo pod njim.. a i ova tri gola samo pokazuju koliko je jak, mi nesto pricamo a gubimo od Azera, pa sta nije netko nas dao njima 3 gola? Pa da vidimo koliko je jak, danas svi igraju nogomet i pricate gluposti .. Messi i Ronald9 se ne trebaju usporedjivati, jer su obojica iznad svih i jedu sve pred sobom bilo kad i bilo gdje

    11. 9. 2019,   12:05
    • Kojim je to još Ronaldo velikim ekipama dao golove? Šta lupaš ti? Messi je u karijeri protiv najjačih reprezentacija Njemačke, Brazila, Portugala, Francuske, Čilea, Španije, Engleske, Urugvaja, Italije, Kolumbije postigao 19 golova. Ronaldo je protiv istih reprezentacija postigao tek 4 gola. 1 protiv Argentine (prijateljska utakmica) i 3 protiv Španije. Messi za razliku od Ronalda daje golove i protiv jačih reprezentacija dok ovaj briljira samo u kvalifikacijama protiv Latvije, Andore, San Marina itd. Messi je reprezentacijama koje su u Top 50 dao 56 od ukupno 68 golova za reprezentaciju, a Ronaldo 35 od 93.

      11. 9. 2019,   17:58
  • Svaka cast. Kakvu volju za usojehom. On i Messi su jedan drugoga tjerali na visu razinu tokom karijere.Respect

    11. 9. 2019,   10:50
  • Drugi gol je poseban...

    11. 9. 2019,   09:23
  • Najjaci ikad

    11. 9. 2019,   14:09
  • Najbolji igrac na planetu od kad postoji nogomet

    11. 9. 2019,   12:35
  • Možemo ga voliti ili ga možemo mrziti ali on je najbolji...

    11. 9. 2019,   09:42
    • Ne. Vidis ovdje jedna velika prednost ide Ronaldu u korist spram Messija. Ronaldo igra protiv jako puno razlicitih europskih zemalja u kvalifikacijama i na europskom prvenstvu. Dok tamo juzna amerika ima dosta manje zemalja. Copa America ima oko 15-20 timova koji se natjecu, Europsko prvenstvo preko 50. A od tih 50, 10 su respektabilne reprezentacije, a ostalih 40 vrece za nabijanje.

      11. 9. 2019,   09:47
    • Vreće za nabijanje poput Azera ili pak Finske ili možda ipak na Maltu misliš?!

      11. 9. 2019,   10:55
    • Da sve vreće za nabijanje. Finska se malo popravila ali opet reprezentacije poput spanjolske, njemacke, francuske, portugala pa i hrvatske to rutinski rijesavaju...

      11. 9. 2019,   10:58
    • !:1 na Rujevici par mjeseci prije Rusije, pobrojao sam repke koje nismo uspjeli pobijediti u kvalama plus još ona sramota od Estonaca u prijateljskoj.

      11. 9. 2019,   11:18
    • shaman u razdoblju 2015-2020 odigralo se (odnosno odigrati će se) 5 (slovima: PET) copa america..Messi je imao sasvim dovoljno prilike i za nastupe i za golove i za trofeje sa repkom..

      11. 9. 2019,   11:33
    • da..... vreće za nabijanje. I na SP u Rusiji je briljirao protiv "vreće za nabijanje", Španjolske, kada je rezultat bio, ne Španjolska - Portugal, nego Španjolska - Cristiano Ronaldo 3 : 3.

      11. 9. 2019,   11:54
    • @BlackRonsky - Pa nazabijao se Messi za repku, lik ima 20 golova manje od Ronaldo ali i 30 utakmica manje.. Nego ovdje govorimo o broju reprezentacija kojima je mogao zabiti, kako da Messi zabije protiv 40 razlitih reprezentacija kad igra protiv 3x manje reprezentacija, kuzis?

      11. 9. 2019,   14:28
    • BlackRonsky, Messi za razliku od Ronalda daje golove i protiv jačih reprezentacija dok ovaj briljira samo u kvalifikacijama protiv Latvije, Andore, San Marina itd. Messi je reprezentacijama koje su u Top 50 dao 56 od ukupno 68 golova za reprezentaciju, a Ronaldo 35 od 93.

      11. 9. 2019,   17:54
    • Messi nema ništa osvojeno s repkom i zato nije najveći ni u svojoj domovini, a kamoli na svijetu!!!

      12. 9. 2019,   09:02
    • pa šta što je dao jačim reprezentacijama Messi..Čovjek u najvažnijim utakmicama ispari sa terena..doslovno, i na klupskom i na reprezentativnom planu..donekle je bio faktor odluke u ranijoj fazi karijere, ali u ovim "poznijim" godinama lik pukne po pritiskom..čak i za Barcu, u stanju je zabiti 4 gola na Nou Campu, a u gostima nemat šuta na gol..Messi je generalno vještiji u nogometu, ali Ronaldo je veći igrač..moje mišljenje..

      12. 9. 2019,   10:22
    • To sto gube nije do Messija.. Argentina nema kvalitetnog trenera, kao ni Barcelona. Takoder, tim se sastoji od 11 igraca, i da 1 ne igra kako spada ostalih 10 bez problema to isprave. Medutim Messi jednostavno nema srece sto mu tim igra losije u velikim utakmicama.. Pa lik je doveo Argentinu do finala SPa 2014te i ti kazes lose igra.. Pogledaj samo Argentinu ovaj SP, doslovno cijeli tim samo doda loptu Messiju i ceka da on sam nesto napravi.. I kako onda ocekujes da on dogura daleko sa Argentinom? A pogledaj npr. Portugal prosli euro, ljudi su bez utjecaja Ronalda pobijedili vecinu utakmica. Toliko o tome. Onaj Valverde je direktno kriv za oba prosla ispadanja Barce iz LPa. Ajde prvo se mozda i moze desiti, ali opet ispadnu iducu godinu na istu foru, i lik jos i dalje sjedi na klupi.. To mi nije jasno

      12. 9. 2019,   11:08
    • nemoj mi pričati o time da se tim sastoji od 11 igrača..pričamo o messiju i ronaldu..oni moraju doći do izražaja u tih 11..što se tiče SP 14 svi znaju da je najzaslužniji bio Di Maria, zatim Mascherano, pa zatim svi ostali..za ronaldov euro itekako je put do finala bio sa potpisom ronalda..a finale, kada je već ozlijeđen, proveo je uz crtu igrališta..nešto što ni u najluđim snovima nisam vidio da messi radi..svi pričaju da ronaldo zabija slabim reprezentacijama, ali činjenica je da je svaki igrač u povijesti (ili europljanin ako hoćeš) mogao uraditi isto, ali nije..pa nemože sve biti do protivnika, valjda se nešto tiče i samog igrača..

      12. 9. 2019,   11:49
    • "pričamo o messiju i ronaldu..oni moraju doći do izražaja u tih 11" Pa dolaze, Messi još i više. Ali ne može sam igrač osvojiti ako nema još 10 dobrih iza sebe i trenera. Dok je bilo Xavija i Inijeste, Messi je zabijao isto, ali osvajao je trofeje, zatim su se oni umirovili a Real je imao Modrića i Kroosa na vrhuncu pa su oni osvajali sve... Ne moze jedan igrac nista postici sam, ako je tako, sta onda Ronaldo nije u juventusu sad prosle god osvojio LP? Zato sto ima Pjanjica, Matuidia itd. iza sebe, a ne Modrica i Kroosa, pa malo ne moze nista..

      12. 9. 2019,   12:28
    • BlackRonsky, ako je ko nestajao u najvažnijim utakmicama to je definitivno Ronaldo, a ne Messi i to kroz čitavu karijeru i na klupskom i na reprezentativnom planu. Nijedna utakmica nije bitna kao finale LP, a gdje je Ronaldo bio protiv Barce 2009, Liverpoola 2018 i Atletica 2x? Čak je i protiv Chelsea zabio gol u onom finalu pa je promašio penal kada je bilo najbitnije. Lik jednostavno puca pod pritiskom. Gdje su tu sad sve one utakmice samo protiv Barce gdje je bio nevidljiv u LP 2008, 2009 i 2011 godine. U onom polufinalu protiv Barce 2008 je i penal promašio. Gdje su tu sad sve one godine kada je Real ispadao iz lige prvaka, a Ronalda nigdje nije bilo. Dok mu nisu doveli Kroosa, Modrića, Isca, Balea nije mogao dovesti Real ni do finala. Čak je i poslije nestajao sa terena iako je Real osvajao LP. Nigdje ga nije bilo u onim polufinalima protiv Citya i Bayerna, sva ona finala LP osim protiv Juventusa, nestajao je i protiv Napolija kada ih je Ramos spasio u osminifinala. Da ne spominjem sad i sve one utakmice u Primeri. Zabije po 4-5 komada Granadi, Getafeu, Osasuni itd, a kada dođe utakmica protiv Atletica, Barcelone, Villareala, Valencie, Seville njega nigdje nema, a Real je redovno prosipao bodove. Real je za njegovo vrijeme osvojio tek 2 titule u 9 godina. A o njegovom nestajanju u najvažnijim utakmicama za reprezentaciju tek da ne govorim. Lik će uskoro imati 100 golova za repku, a nijedan u nokaut fazi SP lol a i u nokaut fazi EURA je situacija tek malo bolja.

      15. 9. 2019,   11:08
    • A Messijevo SP 2014 je bilo itekako sa Messijevim potpisom. Protiv Bosne je Argentina pobjedila 2-1, a Messi je jedan zabio tako što je uzeo loptu na centru i sve je sam uradio. Jedino što je napravio dupli pas sa Higuainom i bilo mu je dovoljno da zabije gol. A drugi gol koji je Argentina dala je bio autugol Kološinca nakon Messijevog ubačaja. Protiv Irana je Argentina zabila jedini gol u zadnjoj minuti, a zabio ga je naravno Messi šutem sa 20-ak metara. Protiv Nigerije je Argentina zabila 3 gola, a 2 je zabio Messi. Jedan od stative koju je pogodio Di Maria, a drugi je zabio opet sam iz slobodnjaka. Treći gol za Argentinu u toj utakmici je postigao Rojo nakon kornera. Protiv Švicarske u osminifinala Messi je opet napravio slalom u 118 minuti i asistirao Di Mariji za jedini gol na utakmici. Protiv Belgije u četvrtfinalu neposredno prije gola koji je zabio Higuain je Messi oduzeo loptu Felainiju. Druže moj, svi znaju da je Messi najzaslužniji što je Argentina igrala finale SP, a samo fanovi Ronalda pišu da je DI Marija najzaslužiji. Messi je na tom SP-u učestovao kod svakog gola koji je Argentina zabila osim kod onog gola Roja protiv Nigerije. Messi je u toj utakmici nakon 2 gola izašao u 60 minuti. A s druge strane Di Maria je učestovao jedino kod gola protiv Švicarske (Messi mu asistirao lol) i kod onog prvog gola protiv Nigerije kada je pogodio stativu pa se lopta odbila Messiju.

      15. 9. 2019,   11:08
    • A Ronaldo na EURU 2016 je sve golove i asistencije imao protiv Velsa i Mađarske. U svim ostalim utakmicama ga nigdje nije bilo niti je imao gol ni asistenciju. Donese im pobjedu protiv Mađarske, a uzme im pobjedu protiv Austrije kada je promašio penal lol Ronaldo nikad neće odigrati neko veliko takmičenje kao Messi SP 2014 ili Copa Americu 2016 kada je Messi imao 5 golova i 4 asistencije.

      15. 9. 2019,   11:24
    • ajd' ne pričaj gluposti, ona, npr., utakmica protiv Španjolske na SP (Španjolska - Ronaldo 3 : 3) je bila njegova maestralna izvedba. A što je Messi pokazao na SP u Rusiji?

      15. 9. 2019,   11:31
  • Ronaldo i Messi se vise ne radaju i .

    11. 9. 2019,   18:39
  • Kakvi iskompleksirani komentari haha. Bitno da Messi igra dobro za argentinu.

    11. 9. 2019,   10:58
  • Trpaj Kiki

    11. 9. 2019,   11:03
  • Razlika izmedu CR7 i Messia je to sto messi nezna igrat s Argentinom a CR7 trkmu riješi sam. Najbolji igrac svih vremena CR7

    11. 9. 2019,   13:24
    • Upravo je obrnuto. Messi za razliku od Ronalda daje golove i protiv jačih reprezentacija dok ovaj briljira samo u kvalifikacijama protiv Latvije, Andore, San Marina itd. Messi je reprezentacijama koje su u Top 50 dao 56 od ukupno 68 golova za reprezentaciju, a Ronaldo 35 od 93.

      12. 9. 2019,   02:10