Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Igrači Zvezde pokazali ožiljke: Nitko na Rivi nije htio pomoći

Komentari (570)
  • Od svih medija u Hrvatskoj i regiji samo Index hr i B92 su prenijeli da su sinoć u Srbiji napadnuta 2 mlada tamnoputa nogometaša, napadači su ih prvo slijedili i oponašali, potom vrijeđali rasistički, a kad je jedan od mladih nogometaša reagirao i rekao im da se smire onda su ih fizički napali, prošli su sa otprilike sličnim ozljedama kao i ovi vaterpolisti, samo ipak ovdje se radi o 2 roba iz Afrike, dok su u Splitu napali pripadnike nebeskog naroda...

    11. 2. 2019,   12:44
    • Kad takneš jednog pripadnika nebeskog naroda, to ti je isto kao da si 100 muslimana. Tako je tamo prije 20 oli nešto godina govorio najveći današnji mirotvorac i moralna vertikala u regionu, te predsjednik države matice nebeskog naroda. Tako da je razumljiva šutnja medija

      11. 2. 2019,   13:00
    • A kakve veze Hrvati imaju sa tim?

      11. 2. 2019,   13:00
    • A kakve veze Hrvati imaju sa muslimanima?

      11. 2. 2019,   13:01
    • Prije manje od 24 sata Srpski veliki vođa AV je na presici gotovo sa suzama u očima izjavio da je nemoguće da se to dogodi u Srbiji, da se napadnu nevini sportaši...

      11. 2. 2019,   13:06
    • Da li ti osudjuješ napade ili pravdaš ?

      11. 2. 2019,   13:08
    • @Stiv Ista stvar I tamo kao I kod nas,isti profil "ljudi",tih I takvih likova,isti par cipela I ovi s Rive I ti tamo..Al ne trebamo gledati njih nego sebe I rijesio se "otpada" u nasim redovima.."Kisa u Kragujevcu","Tuca u Beogradu"..to nije nas problem..Oni imaju svoje k..ene,a mi svoje..Ako stavimo u stranu ovu pricu,onaj manijak s palicom koji je jurio ove,isti bi bez problema I tebe jurio,napao ako bi ga poprijeko pogledao..Nebitni su ti vaterpolisti sad,oni su se vratili otkud su dosli,a ovaj ostaje kod nas..

      11. 2. 2019,   13:10
    • Kakve veze tvoj komentar ima sa ovom clankom???.....Osim da su huligani iste kukavice i ista govna i u Hrvatskoj i Srbiji, da ne kazem braca!

      11. 2. 2019,   13:12
    • Ne znam u kakvoj je to vezi sa napadom u Hrvatskoj (Splitu) ali očito se radi o pokušaju relativiziranja i ignoriranja.

      11. 2. 2019,   13:17
    • A ja budala mislio da smo mi napredniji od Srbije, ili da to bar želimo biti, ali ispada da je stvarno istina da su roditelji onih najglasnijih Rvatina ustvari dijelom Srbi, tako da svoju kulturu održavanju i u Hrvatskoj.

      11. 2. 2019,   13:22
    • Car Selesije osuđujem napade i u Splitu i u Srbiji, u Splitu su vaterpolisti vrijeđani i napadnuti na nacionalnoj osnovi, u Srbiji su nogometaši vrijeđani i napadnuti na rasnoj osnovi, samo za otprilike sličnu stvar i slične ozljede zbog jednog slučaja je nastao međunarodni incident i za napadače se traži 12 godina zatvora, a u drugom slučaju deca se malo napila i zaigrala...

      11. 2. 2019,   13:27
    • Stiv_Maden To je zato što se incident ne posmatra izolovano već vuče za sobom ceo teret hrvatsko-srpskih odnosa

      11. 2. 2019,   13:30
    • a srpski mediji o tome napisali 1 clanka, naravno 0 komentara...a kod nas za slican slucaj, vec 20 clanaka i 5 000 komentara...

      11. 2. 2019,   13:30
    • @Stiv ako mogu predloziti da se preselis kod njih,da se angaziras na tom slucaju :)) Ponesi neku tablu,navedi,napisi sto im imas za poruciti I prosvjeduj tamo kod njihovih nadleznih organa,kampiraj pred zgradom :)) Toplo preporucam :)) Mi cemo ovdje rijesavati nase probleme,pricati o tome ti tamo pripomogni komsijama :)) Vjerujem da jako suosjecas s tim tamnoputim mladicima :)))

      11. 2. 2019,   13:35
    • Ratovalo se u Srbiji, a oni krenuli naorujed. Stvarno su nebeski narod......

      11. 2. 2019,   13:38
    • Stiv,ako se mi ponašamo kao i oni šta to govori?Da su bili purgeri isto bi dobili batine,to govori o našim talibanima da su isti kao beogradski ,zagrebački ... ..Treba mijenjati zakone..Ovo nije bila ni navijačka skupina već sportaši...bolesno...

      11. 2. 2019,   13:40
    • Da,zaboravlja se u cijelom slucaju da ovdje nisu napadnuti neki ratoborni navijaci,delije il kako li se vec zovu vec sportasi,ljudi koji rade svoj "posao",koji nisu tu dosli s nekom zlom namjerom..Zamisli da netko tako napadne nase vaterpoliste u Beogradu il stajaznam na Modrica il Lovrena da se krene s palicama tamo dok su u setnji..To bi bio grijeh,sramota nad sramota, treba strogo kaznjavati,te I takve koji god da bili..

      11. 2. 2019,   13:48
    • Proslo lito je u okolici ST napadnut lik sa dresom nekog njemackog kluba. Iskidan dres i puno vise ozljeda je zadobio pa neki mediji su objavili sve u 10 slova a neki nisu ni objavili taj incident. Njemacka nije uputila prosvjednu notu RH …….. Hrvati u Njemackoj nisu nista osjetili , niti su bili prozivani , niti ugrozeni, …….. Sad koja je razlika njemca i sad srba ? U cemu je kvaka da ovi imaju 300 clanaka, puste osude, note, Hrvati iz Vojvodine odma ugrozeni ……. Pa jesmo li mi Hrvati stvarno manjina u RH ,jesmo li jos robovi srbije ?

      11. 2. 2019,   13:50
    • Mthesecond ja oduvijek osuđujem huligane i nabio bi im najstrože kazne za razliku od mnogih naših portala i novinara kojima su ovakvi bili borci protiv Mamića i HNS-a, koliko je od strane medija bilo huškanja na određene ljude i Hrvatsku reprezentaciju, Mamića su više puta fizički napali čak i pucali na njega, suca Brunu Marića skoro ubili, reprezentaciji slali poruke "Sve izgubili daboga" i više puta pokušavali izbaciti (Milano, Francuska, svastika), Modrića vješali i klali, a Janicu najodvratnije vrijeđali, sjećam se ona novinarka Dea sa Indexa kako je u emisiji Otvoreno branila huligane iz Saint-Etiennea, sve žile su joj poiskakale koliko se svađala, da su to samo mladići koji ne vole nepravdu, da su pravi huligani u ložama, tek kad su napadnuta prekodrinska braća shvatilo se ozbiljno...

      11. 2. 2019,   13:53
    • Proslo SP nogometa u RS par Hrvatskih navijaca napadnuto radi dresa Hrvatske reprezentacije ……… Jednom ,dva put spomenuto i poija vuk magare …...Zanimljivo jos da nisu napadnuti od strane par huligana , napala ih srpska policija sta je jos gore u ciloj prici koju niste toliko napuhali niti kritizirali. Neznam, mozda su vam i u toj prici bili ugrozeni srbi ili srpski policajci ….ili nije bilo mista za pljuvanje po HR i Hrvatima pa nije bilo ni 300 clanaka ………… itd itd

      11. 2. 2019,   13:55
    • @pocetak kraja..postoji razlika,to sto si to spomenuo,taj slucaj to sigurno nije bio "medjunacionalni sukob",nisu covjeka napali zato jer je Nijemac,nije ga netko nas ili tko vec napao iz tog razloga..to je bio neki birtijaski,mozda medjunavijacki obracun kakvih ima svako malo..ovaj slucaj ovdje je nesto drugo..

      11. 2. 2019,   13:56
    • I kaj sad? Kaj moramo mi biti kao i oni?! Čega se pametan stidi budala se ponosi...

      11. 2. 2019,   13:59
    • "Kada društvo 30 godina živi u kulturi nasilja i ratnih narativa, ovakav napad ne može ga iznenaditi" pročitati OBAVEZNO!!! i hrvatska i srpska strana, jer upravo taj članak razotkriva istinu o ta dva naroda i u što su ih pretvorili njihovi veliki vođe!

      11. 2. 2019,   14:00
    • Ne, napadnut je jer je Nijemac i nosi dres nekog njemackog kluba. Lika su spasili u jednom kaficu i tu je ispricao kako su mu prisli govoreci da skine taj dres …………………..

      11. 2. 2019,   14:02
    • Gump nisu nas pretvorile "nase velike vode" nego samo jedan voda koji je htio veliku srbiju. Hrvatska je krvavila i rusila se , nije srbija a to je velika razlika. I nikad Hrvati nece progutat tvoju udbasku udicu o izjednacavanju agresora i zrtve

      11. 2. 2019,   14:05
    • @thu, ti si napao te vaterpoliste kad osjećaš krivnju ? Jadan ti, ja ne osjećam nikakvu krivnju, napali ih, dobit će kazne i kraj priče. A vas boli što će Srbija reći, zanima me zašto ?

      11. 2. 2019,   14:05
    • @stranac, oni krenuli dalje? pa oni na ovu temu imaju 100 clanka, digli se politicari na noge, presice, ovo ono. . samo zato sto su oni zrtve... a kad naprave s**nje onda nikom nista... prave se ludi...

      11. 2. 2019,   14:06
    • Znaci ipak smo mi manjina u svojoj drzavi i kad su srbi u pitanju moramo prelazit cestu ili se sklonit. Jer ne daj boze da imam los dan pa ga slucajno neznajuci da je srbin krivo pogledam ili ocesem ramenom. Odma su ugrozeni, napadnuti, , salju note, politika se ispricava zbog incidenta ………. ……….

      11. 2. 2019,   14:08
    • Sve što je prislano ni mački nije drago- a ovo ste gadno prisolili dok neke druge bitne stvari ostaju neslane

      11. 2. 2019,   14:14
    • ovo desničarsko pametovanje i relativiziranje "a što se niste javili kad je napadnut ovaj i ovaj naš" mi je toliko glupo i toliko neinteligentno, da mi se inače ne da ni odgovarat na takve dječje stavove... ali eto ipak ću se spustit na njihov nivo percepcije, radi građanske svijesti i odgovornosti educiranja, kojeg očito nije na vrijeme odradio onaj tko je trebao... dakle kada odgajaš dijete, pa ti dijete u školi napravi sranje - to je prvenstveno TVOJ problem, isključivo tvoja sramota i odgojna neodrađenost, kada netko drugo dijete napravi sranje tvom djetetu, to je problem prvenstveno NJEGOVIH roditelja i njihovog neodgoja! naravno zaštitit ćeš svoje dijete, ako je žrtva nečijeg mobinga i neodgoja, poduzet ćeš mjere, kontaktirat institucije, ali ti taj čin neće izazvat SRAM, neće te emocionalno dotaknut vlastitom odgovornošću kao kada to isto učini tvoje dijete! pa jednakom analogijom mene NE ZANIMA kada sranja rade druga djeca u drugoj zemlji, nekoj drugoj djeci, jer to je problem njihovih "roditelja", sramote njihovog društva i (ne)aktivnosti njihovih institucija... moj zadatak je svoje dijete odgojiti u najciviliziranijim ljudskim normama, na ponos i čast mojoj kući i osudit svako njegovo sramotno ponašanje... jel vam sad jasnije???

      11. 2. 2019,   14:19
    • Whataboutizam. Omiljeno oružje retardirane desnice.

      11. 2. 2019,   14:19
    • i umjesto da se bavite babskim zagledavanjem u tuđe dvorišt - time što ONI rade, radije se brinite o tome što MI radimo da se to NE PONOVI i da se nikome ne ostavi povoda za takve presice i podizanje tenzija!!!

      11. 2. 2019,   14:22
    • Podizanje tenzija samo ako su srbi slucajno napadnuti ili ugrozeni ???? Poanta price Gump . Po cemu su to oni posebni ?

      11. 2. 2019,   14:29
    • Nebeski narod, dovoljno objašnjenje

      11. 2. 2019,   14:30
    • Hvatate se ko muhe na govno kad se spomenu Srbi, nebi se uopce cudio da je sve izrezirano.. Iskreno u tom divljem gradu nebi obukao majicu sa grbom Šibenika, a kamo li Dinamov ili Zvezdin dres...

      11. 2. 2019,   16:13
    • Napisati cu komentar, ne da se nadovezem na komentar, nego zato sto, je prvi. Osudujem napad na bilo koga iz bilo kojih razloga tipa, vjerskih, nacionalnih, rasnih ili seksualne orjentacije! Ali meni nesto drugo nije jasno, kako ljudi mogu biti tako nelogicni i netakticni. Da su bili u civilu, nitko ih ne bi ni primjetio, ali zasto u trenerkama CZ sa grbom, ok grb je bio odispod jakne, pokriven, ali ocito su ih svi prepoznali. Zasto nisu bili u civilu? Ljudi moji ovdje je bio rat, jako puno ljudi je ubijeno, osakaceno, silovano....Oni nisu imali rat, oni nemaju tu bol i gorcinu koju imaju ljudi s ovih prostora. Napadaci se vjerojatno nisu ni rodili, ali njihovi roditelji jesu, mozda su invalidi, mozda imaju, ubijene u porodici, pa te price koje cuju dok roditelji razgovaraju kljucaju u njima i rezultiraju bjesom prema srbima.To nije razlog za napad, ali mozemo ga bar razumjeti. Decki su trenerke i grb dozivjeli kao provokaciju, a na to su vodeci iz CZ trebali prije misliti. I da, nemojte djecu nazivati nacionalistima, mrziteljima srba, ovako ili onako...Oni se nisu rodili, upravo napad Srbije na Hrvatsku ih je takve napravio. A posljedice ce se vidjeti jos bar dvije-tri generacije.

      11. 2. 2019,   17:21
    • Sux@to je i meni palo na pamet, mozda je sve izrezirano, da bi dobili moralni poticaj protiv Hrvatske. Dugo ih vec optuzuju da nemaju patriotski pristup kao Hrvati.

      11. 2. 2019,   17:25
    • koga briga sta se radi u srbiji, gledamo svoje dvoriste, a kod nas u dvoristu je krkaluk teski

      11. 2. 2019,   18:14
    • Ovo sto se vidi n'a snimci nista me ne sokira huligana ima svagdje a posebno Hr i Sr. Ali Sto je sokantno je to sto kad su huligani pobjegli majmuni se naslagali okolo i nitko da pomognem to je tako bijedno da vas vecina moze biti stid sto ste hrvati. Da je doslo do ubojstva ja nebih sudio huliganima jer to se od njih moze ocekivati négo ovim bijednim gledaocima. Da se nadjem u Srbi i da vidim da je neki hrvat u toj situaci da ga zovem ustaso umjesto da muvpomognem to kod zdravog razuma ne mozes da zamislis. Zato je veijeme da se pitate jeste li dio tog bolesnog i nacionalistickog drustva koje cijeli balkan vodi u propast. Rodjen sam u inostranstvu i svaki dan vidjam srbe hrvate bosance zajedno pitam se ma jel moguce da ste tamo kazem u Sr ili Hr toliko bezposleni da vas nista osim nacionalizma ne interesuje .

      11. 2. 2019,   18:22
    • pa u srbiji se prije par mjeseci gazila i kidala hrvatska zastava.. nit note nit osude nit protesta... nevini su boli glava. a vi koji trkeljate o pomoci junacine krzljave jel bi podmetnuli glavu izmedju manijaka s palicom i od stijene odvaljenih srba + crnogorac..ajte spavat

      11. 2. 2019,   18:33
    • Théo ti mislis da ja pravim razliku izmedju Srbina Hrvata Ne nedo bog onda bi bio kao vi tamo, samo gledajuci svaki dan neko sranje tu cudim se kako mislite i jedni i drugi sa takvim nacijonalizmom da idete napred i da opravdavate svaki takav cin ili u Srbi ili u Hrvatskoj.

      11. 2. 2019,   18:50
    • Nacionalizam sa tim nema nista. Naucite razliku izmedu nacionalizma i sovinizma. Ja sam nacionalist , patriot, domoljub a te srbe ne bi ni pogledao a kamo li napao

      11. 2. 2019,   18:55
    • @edi...nemam ja veze s nacionalizmom ,ne bi napao te decke nikad pa ni tad. nego kazem zamisli kad takav manijak u hrv vidi tu scenu iz srbije.

      11. 2. 2019,   19:05
    • Kaki Nije nacionalizma kad rulja vice ubi cetnika ili tako slicno. Ne znam konda n'as je neko prokleo n'a ovim pristorima.

      11. 2. 2019,   19:56
    • Kako ide ona pjesma kad je cijeli stadion pjevao, u...Hrvata sa S....nema brata...ali gledajmo svoje dvoriste, tamo se to nikad ne bi desilo. Prelazite sve granice, ovaj napad je za svaku osudu, ali kad se uzme sve u obzir, rat, odnosi dviju zemalja, povjest CZ u Hrvatskoj, od Dinama do belih orlova....trenerka i grb ispadnu provokacija.To su znali i igraci i klub!

      11. 2. 2019,   20:36
    • Da ali ... Znate .. i oni su ...... ? Zar mi ne smijemo priznati našu krivicu ? .. a ovo je naša krivica. Zar nama zemlja za uspoređivanje ne može biti netko drugi osim Srbije ? Važno je da je Srbija iza nas, pa makar mi bili predzadnji. Mi se ne možemo izdići iznad primitivizma ? Da su hrvati napadnuti i da su se morali braniti ne bi ništa rekao .. ovako .. Ja spadam u manjinu koju je sram ovakvih barbara i ovakvog javnog sramoćenja Hrvatske.

      11. 2. 2019,   21:00
    • Nema opravdanja za primitivizam jer to normalnom čovjeku jednostavno mozak ne dopušta. To su neki sportaši, uglavnom 20-godišnjaci koji s ničim nemaju veze kao sa zadnjim ratom ili čak 2 svj. ratom koji je uključivao četnike i ustaše prije 75 godina. Tko god pokušava opravdati napad noževima na splitskoj rivi kao gladijator, mozak mu funkcionira na istom nivou kao napadačima. Djeca su na rivi bježala i vrištala kad su krvoloci protrčavali rivom u pol bijelog dana i mahali pajserima i noževima na isti način kako su Turci krenuli u na napad na Split 1657. godine. Googlajte malo Kandijski rat ("Obrana Splita od Osmanlija 1657"). Sve je isto kao danas. Stranci u šoku gledaju divljake s pjenom na ustima i ništa ne razumiju.

      12. 2. 2019,   00:04
    • a vidje ovog primitivca "Naucite razliku izmedu nacionalizma i sovinizma. Ja sam nacionalist, patriot, domoljub" hahahaha hebote ti si golo dupe od čovjeka, a ne patriot! ajd majketi koja je razlika između nacionalizma i šovinizma pametnjakoviću nacionalisto??? patriot je čovjek koji voli svoje i poštuje tuđe, a nacionalist je kukolj, korov koji mrzi sve što nije njegovo, pa i svoje ako ne podržavaju njegove plitke nacionalističke svjetonazore... drito takav su ti stav imali ustaše u NDH - ubijali su, klali, i u logore deportirali i vlastite sunarodnjake, ako se nisu pokorili njihovoj nacionalistčko fašističkoj politici...

      12. 2. 2019,   13:55
    • Gump, a to isto nisu radili komunisti ? Lolololololololol

      12. 2. 2019,   14:12
    • gump ponovi gradivo pa se javi. Nacionalisti su ok za razliku od komunista, sovinista , fasista

      12. 2. 2019,   20:18
  • Da su nasi bili u Dinamovim ili Hajdukovim dresovima u Srbiji nebi nista bolje prosli.Znao si ku ides i ti obuces dres,cista provokacija

    11. 2. 2019,   12:48
    • I kad san procita da splitom upravlja ekstremna navijacka skupina a u beogradu se svaki tjedan ubijaju zbog klubova droge i svega. Dosli provocirati pa dobili po sebi

      11. 2. 2019,   13:13
    • Da je baba muško zvala bi se Duško. Da sam ja bogat ne bi bio siromašan. Znaš li onu pjesmu, "Eh da sam slavan, ko bi bio mi ravan". Ovo se je dogodilo a ono sa Dinamovcima je golub na grani. Može biti, a i ne mora.

      11. 2. 2019,   13:17
    • ti mladiči su rođeni provokatori, dobiju pa onda kmeče...goloruka opančarska nejač...ali zna se obuč u trenerku dres pa šoto braco po rivi...malo sutra

      11. 2. 2019,   13:19
    • @miroslav34 I što ti to govori? Da smo jednaki kao i oni!

      11. 2. 2019,   13:23
    • Da znao. Pa ovaj jedan je valjda tu igrao!? To je bila prljava opklada,ocekivali su sranje,samo nisu racunali s pravim sranjem,to im je prvi put bilo da su se bojali za zivot,zato se i stvorila sva ta nepotrebna hajka.

      11. 2. 2019,   13:24
    • Najbolje da su jos i kokarde navukli,uvijek se mozes pravit glup i rec nismo znali.

      11. 2. 2019,   13:26
    • Ma daj vise sa ovim, pa on nesmi beogradom setat u zvezdinom dresu jer ce dobit batine a ne se pravit pametan pa po Splitu setat i provocirat.

      11. 2. 2019,   13:27
    • Koliko vidim, vi svi podržavate ove koji su tukli a ne ove koji su tučeni.

      11. 2. 2019,   13:29
    • Našle se kukavice bez mozga i krenuli u akciju...Da je ijedan vaterpolista bio sklon nasilju ne bi se dobro proveli.Razbježali bi se jer su kukavice.

      11. 2. 2019,   13:39
    • Nitko nije pomogao. A tko bi ti i mogao pomoći pa ljudi ne žele imati problema sa sugrađanima radi tebe.

      11. 2. 2019,   13:54
    • Ma ovo je općenito sramota, busamo se u prsa da smo turistička zemlja da smo divni krasni, a zapravo smo jadni. Jer sve je postalo provokacija i opravdanje za batinanje. Frizura je provokacija, oblačenje, seksualno opredjeljenje, boja kože... kako je uopće normalno i prihvatljivo da tražimo opravdanja zašto se nekoga u sred dana u kafiću može mlatiti, pa daj se malo ljudi zapitajmo što mi želimo od našeg društva...

      11. 2. 2019,   13:56
    • ima dovoljno turista da ne trebamo četbike koji glume turiate kao da nam nikad ništa nisu napravili

      11. 2. 2019,   13:59
    • @solo Barca meni je drago što ti tako misliš, samo ovo je poruka i svim ostalim turistima, nije ovo nešto što nitko drugi neće pročitati. Po toj logici trebamo otjerati i talijane i njemce jer i oni su u 2. svjetskom ratu radili sranja... ili postoji neki vremenski rok koji treba proći 50 godina, 100 godina?

      11. 2. 2019,   14:03
    • Crov nije u tome problem tko je a tko nije problem je njihova politika. Njihova usta su puna Hrvatske za sve smo im mi krivi, a ovaj Pupovac jedva čeka tako nešto kako bi izašao iz eupe u kojoj je da sere po svemu što mu Hrvatska i Hrvati daju u toj Hrvatskoj. Vučić stalno ima nešto protiv nas, Kosovo lakše proguta nego Hrvatsku. Hrvatska i Hrvati su svima trn u oku radi svega što imamo, a neke veče zemlje nemaju koliko i mi samo još nismo niti svjesni gdje živimo. "Ostajem tu? Ostajemo".

      11. 2. 2019,   14:11
    • ja bi jim pomogo...skidat ,,svetinju,,

      11. 2. 2019,   14:17
    • Whataboutizam. Omiljeno oružje retardirane desnice.

      11. 2. 2019,   14:21
    • Pa naše mlade nogometaše ili vaterpoliste tj. još djecu su napali koliko se sječam kod njihove braće Crnogoraca. Inače naše bi u Srbiji ubili barem Dinamovce, za torcidaše neznam jer se oni tuku za srbe

      11. 2. 2019,   14:42
    • @DT2311 ma stoji, Vučić i Pupovac svaki na svoju stranu su nevjerojatni paraziti. Ja samo kažem da mi sami sebi štetimo ovakvim događajima. I da apsolutno se slažem da je ova država trn u oku raznim politikama. Nažalost niti naše vlade ( sve do sada) niti mi kao narod nemamo pojma kako da ovo bogatstvo koje imamo kapitaliziramo i napokon dignemo standard života na razinu na kojoj bi trebao biti.

      11. 2. 2019,   15:25
    • Citam komentare kao sta bi bilo da smo mi u Beogradu u Dinamovom ili Hajdukovom dresu kako bi prosli, morate samo da napravite razliku izmedju vas i profesionalnih sportista, vi se gledate kao publika ili sto bi vi rekli gledatelji, a oni su ucesnici tog sportskog dogadjaja, ne znamo da su ikog od Hrvatsskih sportista da ne kazem sportasa napali u BG ili u Srbiji. Poz sa one strane Drine :)

      12. 2. 2019,   13:03
    • Lemi , nisu nikog napali jer nitko od nasih sportaša ni u ludilu nebi hodao tako obucen,inace bi ih pobili. A ako ne poznajes "netrpeljivosti" pogledaj rukometne duele naših dviju reprezentacija u srbiji,pa pogledaj u Hrvatskoj. I tu bi prici bio kraj

      14. 2. 2019,   19:02
  • Kako bi se ja proveo da sjednem u sred Beograda u dresu od Dinama?!. Isto? Gore? Srbska obilježja nikada neće biti dobrodošla u Hrvatskoj jer je to otvorena provokacija i kao takva će biti i tretirana.

    11. 2. 2019,   12:48
  • Ja sam Hrvat , Dalmatinac i branitelj i želim reći što ja mislim o ovome. Po meni je još rano da se u Hrvatskoj paradira sa obilježjima države sa kojom smo ratovali i koja nam je nanjela puno zla a još uvijek nisu stvari razriješene i nismo se " pomirili ". Ne opravdavam nasilje, ali ta djeca nisu kriva za to , niti sa jedne niti sa druge strane. Sve je to odraz nas odraslih koji smo im takve poruke prenijeli. Ja osobno bi tu djecu pokušao zaštititi da sam bio tamo , ali isto tako nebi razapinjao ni našu jer nisu ni oni krivi za ovo.

    11. 2. 2019,   12:53
    • je krivi su roditelji sto su debile odgojili..😉

      11. 2. 2019,   12:56
    • Nikad nije rano kada se rasčiste sve stvari iz prošlosti. Ali pošto se ništa nije rasčistilo, vrijeme paradiranja neće niti doći, sasvim razumljivo

      11. 2. 2019,   13:02
    • Bolja je parada ponosa

      11. 2. 2019,   13:13
    • Pa parada ponosa nije nikoga napala, niti je ubijala nedužne civile , niti su vršili masovna strijeljanja i druge zločine. Bilo bi dobro da i mi koji se nazivamo normalnima imamo hrabrosti pa napraviti paradu za bolji život, za bolju budućnost naše djece, paradu protiv korumpiranih političara i uhljeba. Ali čini mi se da veće kojones imaju ovi iz parade ponosa nego mi ,

      11. 2. 2019,   13:17
    • Nitko nije "paradirao". Ljudi su mislili da su u normalnoj državi, u normalnom gradu, među normalnim ljudima i da je tako svejedno jesu li u dresu Manchestera, Bayerna, Lazia, Zvezde ili Steaue. Na žalost, krivo su mislili.

      11. 2. 2019,   13:23
    • Zaboravili su da idu u Split, nacionalini park prirode i orjunastva

      11. 2. 2019,   13:25
    • Ma baš si ti zavirio njima u glavu i znaš šta su mislili...... a možda su baš mislili da idu u inat prošetat gradom u dresevima i da se slikaju i kad se vrate da se pohvale kako su u sred Splita delije bile.

      11. 2. 2019,   13:26
    • Čuj ovoga, svejedno jesi li u dresu Bayerna, Manchestera, Zvezde hahahaha. Nikada neće biti to troje isto. Nemojte vi koji niste okusili rata u bližoj i daljnoj rodbini onima koji jesu nametati svoje stavove jer nikako ne mogu biti isti....

      11. 2. 2019,   13:28
    • Rat je bio prije 28-29 godina. Koliko su ovi momci stari? Ko ti kaže da su njihovi očevi ratovali? Odakle pravo nekome generalizirati neki narod? Da li zbog političara i 5% populacije koji su vodili ratove treba sve buduće generacije stigmatizirati? Zašto nitko ne razmišlja u tom smjeru?

      11. 2. 2019,   13:53
    • Da nisu nosili te oznake, popili bi još par pića u kafiću. Sad malo razmisli o inteligenciji vaterpolista 😀

      11. 2. 2019,   13:58
    • i konobara. Mozda bi dobijo i kakvu baksu

      11. 2. 2019,   14:02
    • BTan, Split rata nije okusio a Splićani, Zadrani i svi između su prvi podvili rep i utekli u Švedku, Njemačku, Istru i druge civilizirane krajeve

      11. 2. 2019,   14:40
    • O čemu ti Rodijak govoriš? "Prerano je paradirati s obilježjima države s kojom smo ratovali". Ti momci nisu došli "paradirati" nego odigrati utakmicu, a usput su htjeli popiti kavu.Tu utakmicu je netko organizirao s momčadi iz države s kojom smo vodili rat. S tom istom državom se trguje i uspostavljeni su svi međudržavni odnosi. I što bi ti sada htio. Prošlo je puno godina i vrijeme je da mladi ljudi misle na budućnost a ne na neko prošlo vrijeme. Meni nije normalno da mladići koji nisu bili ni rođeni za vrijeme rata danas žive neku silnu mržnju i želju za odmazdom prema isto tako mladim osobama druge države.

      11. 2. 2019,   14:46
    • Hahaha, blažena civilizovana Istra koja onima koji su iskusili rat pametuje lolblol lolololol

      11. 2. 2019,   14:46
    • BTan, već kad si iskusio rat i sve njegove ljepote, trebao si iz njega nešto i naučiti.

      11. 2. 2019,   14:50
    • Naravno, a to jest da nikako ne može onaj koji nije ništa iskusio razmišljati kao onaj tko jest o nekim stvarima. Pa ti budi i dalje ''napredan'' 👍

      11. 2. 2019,   14:55
    • O čemu ti vinja govoriš ???????? Ti i tvoji ste za rat u Hrvatskoj čuli samo preko televizije očito . Da ste samo živili u Hrvatskoj a ne aktivno sudjelovali u obrani onda bi moj dječače drugačije govorio. I zaobiđi ovakve teme jer nisi kompetentan da o njima govoriš. Ja osobno Srbe i Srbiju nikad neću moć voliti, uvijek ću ih pokušati izbjeći . Najbolje što mogu je da se suzdržim i budem kulturan da ih ne napadam, ali nikad neću biti sretan ni miran ako su mi u blizini. To od mene ne može nitko tražiti i od drugih branitelja i ljudi koji su osjetili njihovu dobrotu.

      11. 2. 2019,   15:20
    • Rodijak - poštovani ratniče, ne trči pred rudo jer ne znaš s kim razgovaraš. I nije uopće sporan tvoj stav prema Srbima ili bilo kome drugome, to je tvoje pravo. Ja o tome ni ne govorim Govorim o državama koje imaju uspostavljene diplomatske i sve druge odnose pa državljani obje zemlje to moraju poštivati. A ako ti smatraš da je to loše onda si trebao skupiti istomišljenike i zahtijevati da svi odnosi sa Srbijom budu prekinuti, onda bi tvoja diskusija imala smisla, ovako je bespredmetna.

      11. 2. 2019,   15:39
    • Jozo, daj vode . . .

      11. 2. 2019,   15:40
    • Ma briga me ko si i što si...... ali objektivan sigurno nisi. A kažeš imamo diplomatske i sve druge odnose sa Srbijom.....jeli...? A mi bi se samo trebali pridržavati po tebi. Pa u cijelom svijetu se zna šta je utakmica ili sportski događaj visokog rizika. Ni BBB ne dođu u Split sa obilježjima Dinama jer znaju šta slijedi, a ovi se prave grbavi pa misle da Crvena zvezda neće nikoga isprovocirati. Ma daj molim te kaži mi sa kojeg planeta si ti ?

      11. 2. 2019,   16:00
    • Oni su izisli u tim majicama ili trenirkama upravo da provociraju. Kralj je najgore prosa? Pa vjerovatno je pisa poruku nekom u srbiju kako setaju Splitom sa zvizdinim obiljezjima i hebu kevu Hrvatima.

      11. 2. 2019,   16:25
    • da trebalo bi provjerii poruke i selfije junaka . brojka napadaca se lagano penje sa 5 na 8 9 10, a za 2 godine ce biti cijela riva izvrsila linc na mladji uzrast paraolimpijaca iz srbije. koga briga sto oni imaju za reci , ionako 99 posto srba ne bi obuklo nikakva obiljezja jer je jasno da moze biti problema. koje gluposti.

      11. 2. 2019,   17:32
    • TheoBeusan..... ti meni minus ja tebi +

      11. 2. 2019,   17:40
    • btan, indolentni homofob koji će naći bilo što samo da mrzi, ti si zao čovjek i neprikriveni sadist, da dođe opet do rata ti bi zasigurno radio s zarobljenicima

      11. 2. 2019,   18:33
    • btan srbine, bjezi sa ovog portala sa svojim provokacijama, mozes i na traktoru, to vam dobro ide

      11. 2. 2019,   18:50
    • Nemam traktor, doniraj, po mogućnosti John Deer

      11. 2. 2019,   19:19
    • Poštovani gospodine, Toliko ima istine u vašim recima da mi nije jasno kog vraga traze i idu. Treba napraviti zid i da se nikada Srbi i Hrvati vise ne vide. Da se ne lazemo Srbi se boje Hrvata, a Hrvati mrze Srbe. Zid i nikada vise. Cuvajte se i svaku sriću želim.

      11. 2. 2019,   22:47
    • Tea, poštovano gospođo, da se ne lažemo, ima nas jako puno Hrvata koji ne želimo nikakve zidove i koji ne mrzimo Srbe, dapače, smatramo ih bližima i od Mađara, Poljaka ili Iraca. I ne želimo da nas se Srbi boje, dobrodošli su i rado ćemo s njima popiti kavu i popričati na skoro istom jeziku. Ima takvih zemlja i naroda koji vole zidove, mržnju, strah i ograde, pa im se gospođo Tea možete slobodno pridružiti i odseliti.

      12. 2. 2019,   09:17
    • @Tea1234: Najbolje bi bilo da su svi ljudi jedne vjere, onda nebi bilo ni mrznje ni ratova. Nebi tribali ni zidove. Al onda opet pomislim, a tko bi posunetio tolki narod.

      12. 2. 2019,   09:30
    • vx123@ ajde dečko ne trkeljaj i govori u svoje ime a ne u ime ostalih. To što si naškrabao bolje izbriši,.... u stvari bi najbolje bilo da se potpuno izbrišeš i nestaneš.

      12. 2. 2019,   16:13
    • Jozo, daj vode

      12. 2. 2019,   17:01
    • Voda nije dobra ni u koljenu..... može vina.

      12. 2. 2019,   17:24
    • vx123...Dobro ti je napisa RodijakJozo da ne trkeljas. To sto si nadrobija nemoze tisucu krava sazvakati u godinu dana. U misto da dajes upute Tei sto ce radit sto mislis da ti odselis u Srbiju kad ih tako volis i ispijas snjima kavicu na dedinju.

      13. 2. 2019,   09:22
    • Tea Srbi se hrvata boje. Haha kako da ne. Pa vi ste ratovali sa knindjama a ne sa cijelim srpskim korpusom. Srbi su istjerali Turke sa Balkana, sjebali Austrougarsku i Švabe a da se vas boje...

      13. 2. 2019,   19:53
    • user....ahahahahahahahahahahahahahaha ovako se slatko nisan nasmija 20 godina ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha jel ti to DEDINA prica uz sljivovicu?

      13. 2. 2019,   20:32
    • Druze Tito kupit ču ti fiču, a mercedes Anti Mihajloviču

      13. 2. 2019,   20:47
    • Marine, drži se ti svoje Hercegovine i pusti nas Hrvate na miru.

      14. 2. 2019,   08:44
    • vx123...Drza bi se ja moje Hercegovine da mi je tamo kuca. Na tvoju veliku zalost moji su korijeni iz srca Dalmacije. Aj drago mi je da si ipak koristija google i informira se o korijenima prvog Hrvatskog predsjednika.

      14. 2. 2019,   09:35
    • Forzza Spalato

      14. 2. 2019,   09:47
    • Tuđman je bio Hercegovac? Prvi put čujem.

      14. 2. 2019,   09:57
    • vx123....Za mene je Tudjman drugi a ti sad gadjaj ko je bija prvi!

      14. 2. 2019,   10:37
    • Da nije drug Tito?

      14. 2. 2019,   13:11
    • Marine, nisi ti kriv što imaš takvo prezime... onaj na kojeg ti misliš nije ni predsjednik ni hrvatski, bio je bosanac. Tvorevina na koju misliš nije bila država, iako je to stavila u naziv. Taj tvoj Pavelić je sam tražio da principe di Savoia postane hrvatski kralj, što znači da je on formalno bio predsjednik, pa samim time ta tvorevina i nema obilježja države. Čak se i prozvao Tomislavom II. Prije njega, bilo koji ban je značajniji vođa od tvog neuspješnog pjesnika koji je uveo jednostranačje i diktaturu i poslao Mačeka u Jasenovac.

      14. 2. 2019,   13:39
    • vx123@ ti si pokazao na čijoj si strani i čiji si. Srbe voliš i opraštaš šta su Hrvatima napravili , a istovremeni mrziš Hrvate. Ja mogu jedino zaključit da si ti u najboljem slučaju dijete iz miješanog braka.

      14. 2. 2019,   21:31
    • Rodijače, a što sam u najgorem slučaju?

      14. 2. 2019,   22:49
    • Za takve poput tebe je samo nebo granica. Povijest nas je naučila da od gorega uvijek i još gore . A ti si perspektivan i imaš dobre temelje da pomakneš granice.....buuuuaaaahahahahahahaahaa

      15. 2. 2019,   06:16
    • vx123...ja bi ti odgovorija sto si U najgorem slucaju ali ce me ispostovati ovi tvoji.

      15. 2. 2019,   09:57
  • Čeka se konferencija moralnih vertikala Vučića, Dačića, Vulina čije će riječi doživjeti opravdanje velikih moralista ovog portala sa sramotnim dvostrukim mjerilima

    11. 2. 2019,   12:36
  • A nisu se sjetili da u Splitu postoji Hajduk i Torcida koja ima daleko dužu povjest od Delija, kako im je uopće palo na pamet sjest u kafić sa grbom zvezde na majici. zamisli da ja sjednem u centar beograda u sa grbom hajduka, uključite mozak ništa drugo.

    11. 2. 2019,   12:43
    • istina,nije im palo na pamet da po splitu još hodaju agresivni neandertalci..

      11. 2. 2019,   12:45
    • Koliko godina misliš još širiti mržnju?

      11. 2. 2019,   12:50
    • Eno primjera ,ljetos kad je bilo svijetsko ,covjek dobio kaznu zbog kockica.nasi su zaostali ali nisu ni njihovi medene pcelice.

      11. 2. 2019,   12:51
    • Veliki nedaj boze da rat pocne, ti isti neandrtalci bi branili tebe i tvoju Hrvatsku. Ti, koji jih oznacavas neandrtalcima puno su mozda pametniji od tebe ali imaju nisku stopu tolerancije prema onima koji su nas htjeli pobiti. Mozda ne ovi mulci ali njihovi očevi... Ti cvjetko veliki onda muči

      11. 2. 2019,   12:52
    • Sad više ne, kada se tako što dogodi, sigurno se više ne može mirno sjesti u centar Beograda, ali do sada se itekako moglo. Poglavito ako si samo sjedio i pio kavu, a ne galamio i prkosio, Sada više nikako. E, pa upitaj se tko je kriv za to!

      11. 2. 2019,   12:53
    • To nisu bili navijaci niti huligani spremni na tucu i sukobe sa istim sa druge strane vec igraci kluba cija sluzbena znakovlja imaju nosit svakamo i u svakoj prilici!!

      11. 2. 2019,   12:54
    • . . . ti isti neandrtalci bi branili tebe i tvoju Hrvatsku . . . da se more bolje krast

      11. 2. 2019,   13:11
    • Ivica... Takvi i jesu tebe branili. Posredno tebe ne, jer si jos u jakoj proslosti negdje plivao u paralelnome svijetu... To ste vi, cvjetkoljubci. Takvi kao politicari. A BAŠ su takvi izazvali rat, kao sto si ti. Ivice odi bacaj cvijeće po beogradu pretučenim dečkima. Ali gledaj da hodaš u kockastome drese. Znas, tamo je miroljubiv narod

      11. 2. 2019,   13:12
    • Pa i ajdukov grb ima zvezdu...

      11. 2. 2019,   13:16
    • Aj nemoj mu sad s ajdukovom zvjezdom i orjunastvom rusit kontracepciju, koju je tako tesko sklepao

      11. 2. 2019,   13:18
    • Hajdukov grb više nema zvezdu a ako bude trebalo imat će. Kao i do sada što je bilo

      11. 2. 2019,   13:45
    • A kad se samo sjetin utakmice Hajduk-Zvijezda, pa kad je spiker objavio: Umro je drug Tito. Ne mogu se samo sjetit, jel se ta utakmica igrala u Beogradu ili Splitu. Toliko o dosljednosti.

      11. 2. 2019,   13:50
    • Čuj bili tiću nije čudo da ste nabubali zvezdaše al da hrvatske repka s Modrićem nije dobrodošla u vašu koljevku nogometa,?Crtali ste svastiku,napali svojevremeno Niku Kovača,mučki s leđa Maminja pa palež,droga,nerad,tukli vlastite igrače.Zato srbeki dobro ste prošli.

      11. 2. 2019,   14:26
    • ja se nemogu načuditi ovim Zvezdašima pa u Splitu tuku i igrače Hajduka a di neće Zvezdine...jbte ovi ko da su s Marsa pali.....

      11. 2. 2019,   14:48
    • @Ivan "ogromna" zvijezda,iste boje je bila I na dresu Hajduka nekad,pod tom zvijezdom su igraci Hajduka branili boje svog grada,Dalmacije,Hrvatske,pronosili slavu Hajduka po svijetu..Dok su recimo Zg klubovi igrali Ndh ligu,surovali s fasistima,agresorima nekad,oni se nisu Dali,branili su svoje,nase pod istom takvom zvijezdom..Sto se tice ovih vaterpolisti nisu izasli na kavu u dresovima Zvezde,nisu se sepurili tamo u tome (tek onda bi vidjeli svog Boga :) vec su imali neke trenerke,podmajice ispod jakni valjda,znaci nije bilo nesto vidljivo iz aviona..Konobar je zakuhao cijelu frku,taj neki mulac..Mozda je mislio da su neke delije u pitanju pa ga to zasmetalo..Ako su mu rekli da su vaterpolisti onda bi svakako trebao odgovarati zbog izazivanja tog incidenta..Ljudi sjeli mirno ko I sav ostali svijet,nisu dosli cetnikovati I ovaj ih tjerao,ukazivao prstom na njih,ko zadnji seljak se ponio..Zbilja jadno..Ajde da su bili neki navijaci nebi se dizala tolika prasina,al gdje ces na sportase,normalne ljude dizat ruku..Tako lijep grad a takvi likovi obitavaju tu,sramote Split..Split ispada divlji zapad zbog takvih..Ubijaju dobri duh tog grada..I jos sebe nazivaju Splicanima..Veze to nema sa Splitom.

      11. 2. 2019,   15:13
    • mulac koji je iša na utakmicu u Sofiju pa sta na benzinsku nešto popalit...malo ga srpska milicija pomilkila a on se osvećuje.....eto to su Split i splićani .Nikad niti jednog nisam uo da se ogeadio od čuvenog transparenta upućenog našoj reprezentaciji..........cijeli Split zna organizatora i crtače svastike a svi šute.... e vidiš to je taj dobri jugoslavenski duh toga grada.............

      11. 2. 2019,   16:59
    • Nemoj ukljucivati mozak leba ti...

      11. 2. 2019,   17:50
    • Niko te nebi pipnuo.

      13. 2. 2019,   14:14
    • Ovca007_1; Klub o kojem pišeš zove se Crvena zvezda! Znači, kao prvo, ne možeš nikome mijenjati ime po svojoj želji! A drugo, hoćeš li reći da su na nebu ili npr. na američkoj zastavi zvijezde ili zvezde, to je tvoja stvar.

      14. 2. 2019,   14:26
    • A kako je nas prvi precjednik mogo bit i sporcki direktor Partizana

      14. 2. 2019,   14:28
  • Osudjujem taj vandalski čin i sramim se svakog napada koji naš čovjek napravi, kao u ovom slučaju. Ali isto tako čitam, vec 2 dana se sve Hrvate proglašava ustašama, zbog ovakvih bolesnika cijela jedna nacija trpi...Isto tako, čitam da su sinoć u Kruševu napadnuta 2 tamnoputa igrača (Senegalac i Kamerunac), pa me sada zanima kako bi bilo Srbima da ih sve proglasimo rasistima i mrziteljima?! Zaključak: ta nedjela su djela pojedinaca, sto zbog zatrovane sredine, što zbog odgoja... Zakoni se podhitno trebaju pooštriti, i to do maksimuma. Jedino tako ce se nesto promijeniti...Ali ne mora cijela nacija biti taoc takvih bolesnih umova, loših ideologija i huliganstva. U protivnom ce nam nakon što svi normalni i obrazovani odsele iz Hrvatske, ostati upravo takvi: šljam i huligani.

    11. 2. 2019,   12:47
  • isto to bi se dogodilo i da su igrači bilo kojeg našeg kluba, a naročito Dinamo, Hajduk, došli popiti piće u klupskim obilježjima u Knez Mihajlovu. A isto to bi se dogodilo i npr. igračima Lazia da su došli u trenerkama popiti piće u Rimu negdje u kvartu gdje je većina Rominih navijača i da ne nabrajam dalje. A isto to se dogodilo našim navijačima u Novom Sadu na europskom prvenstvu u rukometu. Znači ništa neočekivano. Trebali su imati nešto u glavi i obući "civilnu" odjeću ako su već htjeli malo prošetati bez pratnje.

    11. 2. 2019,   12:50
  • makar mislim da ovaj događaj nema veze sa politikom, neupitno je da Hrvati ne mogu tek tako zaboraviti svoje iskustvo sa susjedima, tim više što oni svoju agesiju nikad nisu priznali, rijetki za nju odgovarali, a nikakvu štetu nadoknadili. Zar se na tome može graditi pomirenje i zaborav?

    11. 2. 2019,   13:10
  • Sad ovi koji su se digli na stražnje noge zbog ovog incidenta, zamislite da je netko s dinamovim grbom tako sjedio u kafiću u Srbiji i da su ga napali. Isti ovi koji ovdje prosipavaju lažni moral bi za taj slučaj rekli da je lik glup kada po Srbiji šeće s dinamovim grbom. Dvostruka mjerila fujjjjjjjj

    11. 2. 2019,   12:57