Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Ne želim više patiti: Belgijka je potpisala papire za eutanaziju

Komentari (144)
  • Oni koji se protive legalizaciji eutanazije trebali bi biti na njezinom mjestu, pa bi brzo razumjeli zašto ju treba legalizirati. Strašno...

    22. 12. 2017,   22:56
    • Zloupotrebe su ogromne i moguce..sto se kaze..bolje sto krivih na slobodi nego jedan i zatvoru...u tome je stvar...i covek koji je pod velikim bolovima nije u stanju da razumno rasudjuje...cesto je tako..

      23. 12. 2017,   02:41
    • Dobri su mi ovi vjernici, samoubojstvo kamenovanjem je ok ali inekcijom nije? U čemu je razlika osim što ovi drugi ne pate?!

      23. 12. 2017,   08:32
    • Je li @znanstvenik, da li je ona izabrala da se ovakva bolesna rodi? Ima žena itekako pravo da presječe te muke, borila se do jednog momenta, ali više ne ide. Te vjerske fore prodaji unutar svoje majčice crkve.

      23. 12. 2017,   08:46
    • Ups, ode replika na pogrešan komentar

      23. 12. 2017,   08:50
    • Oni koji zagovaraju ubojstvo iz milosrđa neka se samo zapitaju, hoće li roditelji "pritiskati# dijete od recimo 14 godina da istu zatraži. Hoće li ljudi koji se brinu o osobama pod demencijom to iskoristiti da oni potpišu da ih se ubije a neznaju što potpisuju

      23. 12. 2017,   13:45
    • Ne trpaj sve u isti koš, postoje velike razlike od slučaja do slučaja. Ova žena je itekako svega svjesna. A tko zna, možda se predomisli u zadnji moment.

      23. 12. 2017,   13:55
    • Samo kažem kako može biti manipulacija, što recimo dijete od 10 godina zna što je eutanazija. Ono naprimjer vidi kako roditelji stalno plaču jer je bolesno i recimo roditelji mu kažu kako bi volili da umre da se ne pati i sad to dijete kaže doktoru: "Volio bih da umrem da se ne patim" bi li ga ti ubio? Je li dijete to reklo zato što želi ili da udovolji roditeljima

      23. 12. 2017,   15:04
    • da se takve odluke donose u hrvatskom saboru,moglo bi biti manipulacija. ovako,beri svoju brigu i uzivaj u svom zdravlju. onaj tko se ne slaze sa ovom djevojkom i njenom odlukom je obican psihopat koji voli ljudske muke,bas kao i majka terezija.

      23. 12. 2017,   19:05
    • shizofrenija?

      23. 12. 2017,   19:20
  • Meni je to OK. Svi smo vlasnci svojega života...

    22. 12. 2017,   22:54
    • Meni kao osobi koja vjeruje u nesto vise, koja vjeruje da u zivotu moras steci unitarnje uzvisenje kako bi presao na visu frenkvenciju, oduzimanje zivota nije rijesenje. Da sam ateist i da sam siguran u to svoje rijesio bih se zivota odmah, nema smisla ako ce sve jednom zauvijek nestati.

      22. 12. 2017,   23:08
    • tuna111 naravno ti odlučuješ za sebe. nemoj za nju

      22. 12. 2017,   23:17
    • Pitala bih te jel ti oduzimanje zivota rjesenje da trpis neizdrzive bolove

      22. 12. 2017,   23:28
    • nedaj bog nikome takvu odluku. Ali ovoj ženi želim da sama odluči, a sigurno je neizdrživo i više ne može izdržati

      23. 12. 2017,   00:13
    • Koja notorna glupost. Ti nisi ni birao da ces se roditi, nisi ni znao, nisi nikoga pitao - o kakvom vlasnistvu ti pricas kada o samom pocetku svog zivota nisi imao pojma? Nisi nikakav vlasnik zivota uopce. Stvoren si samo jer te netko zelio, volio, izabrao oduvijek - i samim time imas svoju svrhu i nikakvo pravo da oduzimas svoj zivot. Onaj tko te stvorio zna i sto ce s tobom. Ama bas sve na ovom svijetu i sve ono sto vidis ocima je stvoreno(ima stvoritelja) i sve necemu sluzi. Ne postoji stvar na svijetu koja nije stvorena sa svrhom i koja ne sluzi necemu. Evo samo sada ova slova sto ti tipkam sluze i izumljena su za sporazumijevanje - da me razumijes. Sada kada uprem "Odgovori" to je netko izumio da se posalje poruka. Ne postoji stvar koja nema svrhe, pa tako i covjek. I u NAJVECOJ PATNJI postoji smisao i svrha. A nju je dao Isus Krist, za 2 dana slavimo najveci dogadjaj u povijest ocovjecanstva, utjelovljenje Boga. Dao je odgovor na patnju tako sto je (povijesne cinjenice) brutalno patio, oskrvnili su ga, probadali, rezali, i ubili - i sto? USKRSNUO JE! Osobe koje nemaju osobni odnos sa Isusom Kristom to ne mogu vidjeti i razumjeti, nazaost.

      23. 12. 2017,   04:32
    • Drugi koji su dali odgovor na patnju su odmah bili apostoli Kristovi, Svi redom, sve do ijedan (osim Ivana koji je umro prirodnom smrcu) su dopustili da ih se kamenuju, bicuje, pretuce, zakolje, naopacke objesi na krizu i ubije. POVIJESNE CINJENICE. Ponavljam. Tocno se zna kakvom su smrcu umrijeli i gdje im se grobovi nalaze. Zbog cega? Zato sto su svjedocili Isusa Krista, da su ga vidjeli uskrslog i svi su posvjedocili to preko 40god govoreci istu stvar i na kraju potvrdili i zivotom. Njima nije problem bio patiti kada znaju zbog koga pate i koja im je nagrada. Sami Bog je dosao na zemlju u ljudskom tijelu i patio je nenormalno, ali nije se dao eutanaziji. A tko smo onda mi ljudi da si oduzimamo zivote? Ps. ja ovakve slucajeve razumijem, to su teska psihicka stanja i stosta toga, ali svejedno - cin ni u ludilu opravdavati kao i samoubojstvo. Ali cinjenica je da im je moralna odgovornost manja.

      23. 12. 2017,   04:38
    • Gospon Znanstvenik, molim vas da nas ne hranite ovakvim zatucanim porukama. Svi mi vjerujemo u nesto i svatko bira sam u sta ce vjerovati,ali nemojte nametat svoju vjeru. Vasa je i moja,ali ne u ovakvom zatucanom obliku, jer s jedne strane gledamo ovakve fanatike kao sta ste vi,a s druge citamo o popovima koji su pedofili i vjerouciteljima kao onom o neki dan, a svi su oni izabrali Boga... naseg Boga. A da se ne prica o masovnim je*****ama u crkvama i pobacajima... tako da malo smanjite dozivljaje. Ako pop moze izabrat da ce silovat jadno djete i sj mu zivot, onda i ova zena moze odlucit da umre i olaksa si bol...pitam se sta je tu veci grijeh?!

      23. 12. 2017,   06:17
    • tuna111, upravo zato sto sam ateist, sto znam da nema nicega nakon, pokusavam u ovom zivotu napravit sve sto mogu i najbolje ga iskoristit, zasto bi se rijesio jedinog sto imam?

      23. 12. 2017,   07:21
    • Isus?Aha onaj ciju krv pijete i cije tijelo jedete

      23. 12. 2017,   07:23
    • Znanstvenik jel na kraju sve stvoreno, izumljeno ili pronađeno? Odluči se...

      23. 12. 2017,   07:27
    • Po cemu znas da nema niceg nakin? Netko bio,vratio se, pa ti reko ili?

      23. 12. 2017,   07:36
    • Jer je to jedino logicno, s obzirom da ne vidimo umjesanost tog "boga" u svakodnevnom zivotu ljudi ovdje.

      23. 12. 2017,   07:41
    • Ok, stoji, ja sam agnostik pa stvarno nebi znala. Al nemrem rec ni da nema niceg poslje.

      23. 12. 2017,   07:46
    • Tako su male šanse da mogu reci da sam siguran, no nikad ne znas, moguce da se i iznenadimo :D no ponavljam, malo je vjerojatno

      23. 12. 2017,   08:04
    • Ma slazem se. Imam i krstenje i prvu pricest i krizmu,u crkvi se nebi udavala nikad, al gledam sve to drukcije. Lijepi su mi i obicaji itd, al trebam dokaza. Kad se molim, molim se tati di god da bio.to je za mene vjera. To mi daje snagu, jer je bio tu... A On mi ga je uzeo kad sam bila dijete...pa eto, vjerujem da nesto postoji kako god se zvalo, ali fali mi dokaza u smislu ok, bio sam vidio sam, vratio se i mogu rec da je to tak tak i tak.

      23. 12. 2017,   08:15
    • Ovaj sebe naziva "znanstvenik" i trkelja takve gluposti

      23. 12. 2017,   09:38
    • Jesam li na sta rekao za nju? Njezin zivot, ako zeli radi sta hoces, ja samo znam da ja tu injekciju ne bi pravio za nju. Ovi sto bacaju spike da su ateisti, vkerovatno nisu niti pokusali zamisliti Boga nesto drugacijeg nego sta ga predlaze katolicka crkva. Umjesanost Boga u danasnji zivot je smijesno i za govorit, on(ako postoji, ja vjv da da) je postavio sustav koji funkcionira kako funkcionira, savrseno, te je dana svakom od nas potpuna sloboda uz neka usadena pravila moralnosti, koje imamo od pocetka vrste. Zato mislim da je Bog neko energetsko misaono bice, koje je ovo sve stvorilo u nekoj vrsti kvantnog racunala, zbog savrsenosti i matematicke umjesanosti u sve, a kako je on satkan od predpostavljam dobre energije, ubojstva bi bila stetna energija za njega i njegovo to "racunalo". Ovo je samo moje misljenje, i nadam se da je procitano do kraja, a ne da ste u pola poceli tipkati odgovor.

      23. 12. 2017,   12:13
    • tuna111 varaš se u nekoliko stvari, jedna od njih je da su pravila moralnosti usađena od početka vrste. nikako, od početka vrste je bilo moralno i poželjno pridonositi ljudske žrtve za raznorazne dobrobiti, što se oštro kosi sa tvojom teorijom da su ubojstva "loša" a moral usađen od početka vrste. moral su unutarnja pravila odnosno uvjerenja što je ispravno a što ne i osjećaj morala je individualan, ono što je moralno za tebe ne mora biti za nekoga drugoga i obrnuto.

      23. 12. 2017,   12:59
    • Ja ne vjerujem i odbacujem sve verzije boga, od deistickog, mormonskog, do katolickog itd.

      23. 12. 2017,   13:00
    • tako je paulaner ++

      23. 12. 2017,   13:02
    • Decki, umjesto baljezganja i gubljenja vemena po portalima ne bi vam bilo lose da procitate koju knjigu u zivotu, narocito od najpoznatijih i najboljih skolara danasnjice koji su pisali na temu Isusa Krista i njegovo uskrsnuca. Cak i mnogi ateisticki skolari se slazu oko nekih stvari oko Isusa Krista (tipa. da je skoro najsigurnija stvar u daljnjoj povijesti ikada - ta da je Isus postojao i da je razapet i ubijen pod Poncijem Pilatom). Da ne idem dalje sada.. Ne bi vam bila losa knjiga "Istraga o Kristu" za pocetak od Lee Strobella. Nevjerojatna je kolicina gluposti koju ljudi pisu ovjde i misle da je vjera nesto slijepo, bez dokaza. Znate, postoji nesto sto se zove reasonable faith. Umjesto google argumenata i ovoga sto procitate na portalima, kupite si koju knjigu i intelektualno se podignite jer vi nemate po ovome sto citam uopce razvijen nacin razmisljanja. Jos vi puno morate papati da bi raspravljali s nekim... Ovi argumenti koje vi koristite, sutnuli bi vas iz prve ozbiljne apologetske i skolarske debate jer to su argumenti za djecu koji se vec dugo ne koriste u akademskim krugovima jer su besmisleni i pobijeni.

      23. 12. 2017,   15:22
    • @samopurgeri Fali ti dokaza? hahah. Ne postoji ama bas nista u povijesti sto i blizu dolazi Isusu Kristu po autenticnosti. Covjece imas manuskripte koji datiraju i nekoliko mjeseci nakon Njegovog zivota. Ima toliko dokaza da boli glava, ne znas gdje da krenes. Od samih rukopisa kojih ima preko 20 000 na raznim jezicima, a na grckom originalnom preko 6000, od samih apostola koji su svi redom polozili zivote i dopustili da ih ubiju samo zato sto su svjedocili uskrslog Krista (povijesne cinjenice), pa do samog slucaja uskrsnuca i ljudi koji su se tu nasli.. Itd. Imas dokaza koliko hoce. Vjerujete u mnoge gluposti kroz cijelu povijest samo na osnovu par papira gdje prvi manuskrpti datiraju stoljecima i stoljecima poslije samih dogadjaja.. Pocevsi od Homera i Ilijade pa do Julija Cezara, Aleksandra Makedonskog itd.. A nista se ne moze ni blizu usporedit sa Isusom Kristom, nista. To i ateisgticki i agnosticki skolari tima Bart E piznaju. A vama fali dokaza hehehe.. Koliko ste vi na pravim mjestima trazil dokaze? Koliko si se potrudila i procitala priznatih znanstvenih knjiga na tu temu?

      23. 12. 2017,   15:29
    • Znanstvenik, ja vjerujem da je IK postojao kao osoba, no ne i da je bio sin bozji, vec prevarant koji je neobrazovane ljude varao. Nije slucajno da se rodio u Jeruzalemu gdje su svi bili nepismeni divljaci i seljaci, a ne u Kini gdje su vec imali razvijenu kulturu i pismenost. "povijesna cinjenica" uskrštrenja nije činjenica, nit je dokazana, jer da je, vec bi svi bili krscani. Samim tim sto je nekoliko zaludenih zena i apostola reklo da se to desilo, to nije odmah cinjenica. To je priča. Oni su vjerojatno bili uvjereni bili u to, i umrli su zbog svojih krivih uvjerenja, kao i milijuni ljudi kroz povijest, uostalom, to nije nista cudno. Pricas o "zastarjelim" argumentima, pa pobij ih onda, sto cekas, kad je tako lagano, posrami nas sve. Nemoj se skrivat iza kuta onih nekoliko naučnika znanosti koje mozes na prstima nabrojat.

      23. 12. 2017,   15:38
    • Uostalom, istrazivanje povijesti i odgovaranje na pitanje "jel postojao IK" ne daje odgovor postoji li bog, jer nitko se ne moze vratit unazad, i provjeravat njegova "cuda"...mozemo samo slusat pricice, kao sto samo i slusamo od crkve, dzamije, sinagoge itd.

      23. 12. 2017,   15:40
    • Strucnjak,upravo tako

      23. 12. 2017,   16:01
    • Strucnjak, kako rekoh., sami taj argument da je Isus bio neki mag, prevarant, da je varao itd. je katastrofalan argument KOJI SE VISE NE KORISTI U OZBILJNIM ZNANSTVENIM KRUGOVIMA. To se u ozbiljnim debatama vise ne koristi. Koliko si otvoren za t da si apsolutno u krivu? Procitaj koju knjigu od Gary Habermasa, Lee Strobela i slicnih, njima je to kruh. Naravno da je cinjenica oko apostola! Istina je da mnogi ljudi umiru za svoja UVJERENJA, ali svi apostoli, 40godina su istu stvar pricali, - da su vidjeli uskrslog Krista. Dzihadist kada se raznosi u svojim uvjerenjima on samo VJERUJE da ce ga docekati djevice i sl. On ne zna sto ga ceka. Apostoli su bili u poziciji da su znali sto je istina, a sto laz. Ako nisu vidjali uskrslog Krista, onda su bili najveci debili u povijesti covjecanstva jer su godinama i godinama bili ubijani zbog toga, a znali su da je to laz jel. Koliko bi ljudi danas umrlo zbog necega ako ZNAJU ( a ne uvjerenje) da je to laz? Pa nitko. Ne zna se koji je gori argument, a su oni svi halucinirali (medicinski nemoguce), da je Isusa pojeo pas, da je skinut ziv sa kriza, da je bio ziv u grobu itd.. Znam apsolutno svaki argument koji se koristio prije, ali su jos davno i ateisticki skolari odustali od takvih argumenata jer nemaju smisla. Sve se kasnije svodi na apostole. Ako je npr. Krist bio ziv i nije ubijen u grobu, zar bi covjek koji je toliko mucen, prebijen, izranjavan, nije mogao ni hodati izasao iz groba i uvjerio ljude da je Spasitelj svijeta?

      23. 12. 2017,   16:12
    • Pa on bi bio najveci jadnik koji postoji i samo bi kretena mogao uvjeriti u nesto, pa nije mogao ni pricai. Bio je u hipovolemickom soku. Trebas znati kako su rimljani u detalje provodili razapeca u povijesti pa bi ti neke stvari bile jasnije. Zaista ti od srca preporucujem knjigu za pocetak "Istraga o Kristu" koju je napisao bivsi poznati ateisti koji je godinama proucavoa slucaj Isusova uskrsnuca. Vrhunska je knjiga. Ne moras se ti sloziti na kraju, ali tu ti je odgovoreno na sve te lose argumente koji se vise ne koriste. Ps. uskrsnuce kao uskrsnuce naravno da je nemoguce dokazati jer je to sve bilo 2000 godina unazad. Ali kazem, postji nesto sto se zove reasonable faith. Vjera sa cvrstim argumentima i cinjenicama. Ubjedljivo najbolje objasnjene svih tih dogadja je da je Isus zaista uskrsnuo. Sve ostalo je jednostavno prelose i toliko puta demantirano. Ovaj video od 20min je fenomanalan, debata izmedu ateista i krscanina. https://www.youtube.com/watch?v=ZZVgM3gxxh8

      23. 12. 2017,   16:16
    • @znanstvenik znači li to da 5 milijardi ljudi na ovome svijetu koji nisu kršćani i ne priznaju Isusa kao svog spasitelja i osloboditelja da ih Bog neće primiti u kraljevstvo nebesko? znači li to da postoji elitna grupa ljudi kojima je zagarantiran život vječni samo zato što vjeruju u ono što vjeruješ i ti, a svi ostali su osuđeni na vječnu propast? znači li to da milijuni dobrih ljudi nemaju tu predispoziciju života vječnoga u raju samo zato što su rođeni na drugom geografskom području i imaju usađena drugačija vjerovanja? nitko ne osporava postojanje Isusa Krista kao povijesne osobe no nategnuta mi je teorija da je jedna konkretna osoba sa jednog specifičnog područja iz jednog specifičnog razdoblja spasitelj i osloboditelj cijelog čovječanstva i tko ne vjeruje u tu dogmu osuđen je na vječni pakao.

      23. 12. 2017,   17:09
    • Sve to i dalje ne drzi vodu da nismo vlasnici svoga zivota, zbog cega je i pocela ova rasprava. Onaj ko nas je stvario zna sta ce sa nama? Roditelji,okej,do nekih godina,ak si mislio na Boga,sori to ti ne priznam.Ne moze mi nitko govorit kako cu zivjet i sta cu sa svojim zivotom,pa eto,cak ni roditelji. Nije se rodio jos,a bome ni nebude :D

      23. 12. 2017,   17:20
    • Hah, kako moze "isus je prevarant" argument zastarit? Pa to je osnova svakog drugog argumenta-ako Isus nije lagao, ako nije bio prevarant, ako je govorio istinu i cinio cuda-onda se po tvome i ateisti slazu da bog postoji. Ako je cinio cuda i nije lagao- bog postoji. No to nije tako. Kako cinjenica da je netko prevarant moze zastarit? Nit moja nit tvoja strana nije bila tamo- no ja kazem da mu ne vjerujem(jer nije logicno da netko pretvara vodu u vino) a ti kazes da je...pa moze onda kakav dokaz za takvu suludu tvrdnju? Apostoli vjerojatno nisu znali da je laz, cista zabluda, kao onaj u americi sto ih je sve natjerao da popiju otrov zajedno. Kazes da ih procitam jer se oni razumiju, jer im je to kruh. Pa ja ti kazem da procitas Hitchensa, Dawkinsa, Harissa...i njima je to bio kruh.

      23. 12. 2017,   17:33
    • Inace, ti sam si u svom stivu od teksta odmah bacio sumnju na ovaj video koji si postao. Naslov videa je "doktor dokazuje isusovo uskrsnuce" a ti si sam gore priznao da to ne moze biti dokazano, nego si "povjerovao u to zbog argumenata i zakljucaka"...Rekao si da si pobio sve te "zastarjele argumente" nisi, samo si me uputio na neke knjigebkoje to "kao rade", usput.

      23. 12. 2017,   17:36
    • Od kada je civilizacije bilo je ne ugodno ubiti neku osobu. Ljudi niti tada nisu htjeli ubiti, no zbog velikog ne znanja, su se odlucivali na takve stvari. Vecinom su to bile zivotinje. Kada se govori o moralu gleda se globalno, a ne od osobe do osobe.

      23. 12. 2017,   18:42
  • Hrabra zeno .. odluka je tvoja .. vjerujem da nije bila laka .. podrzavam takav zakon !!

    22. 12. 2017,   23:24
  • najgora je patnja-bol,meni je eutanazija ok-kad bih se nasla u takvoj situaciji-niti da ja trpim niti moja obitelj

    22. 12. 2017,   23:09
  • Jadna žena...

    22. 12. 2017,   22:51
  • Ne razumijem one koji se protive eutanaziji (a to su zdravi ljudi koji se nisu nasli u tako teskoj situaciji pa sole pamet bolesnima). Ja bi ih samo upitala sto toj jadnoj zeni ostaje od zivota? Lijeka ocito nema, trpi bolove, mozda oslijepi i bude prikovana skroz uz krevet, spavati ne moze. Kakav je to zivot kad ti je svaki novi dan mucenje? Cemu da se ona raduje?Pa to ni najgorem neprijatelju ne bi pozeljela.

    22. 12. 2017,   23:38
  • ZA legalizaciju eutanazije. Znam da ni sam ne bih volio biti ziv da sam na njenom mjestu..

    22. 12. 2017,   23:05
  • Mislim da bi svatko trebao imati pravo da prekine svoju patnju.

    22. 12. 2017,   23:20
    • Tko moze zabraniti nekome da si prekine patnju? Samoubojice ne mozes kazniti.

      22. 12. 2017,   23:33
    • @-jesen-: i svejedno nemamo to pravo kao ljudi, već se ljude treba naći obješene, trovane, propucane, i slično.

      23. 12. 2017,   00:22
    • Istina, nimalo lijepa slika. Ali, nije lijepo niti biti ruka smrti. Pojedinci to za sada rade dobrovoljno i iz uvjerenja. No, sto cemo kada bi to bilo u opisu lijecnickog poziva!?

      23. 12. 2017,   00:34
    • Kada se kuga širila, i doktori su počeli shvaćati da ne mogu učiniti puno da zaustave širenje kuge, počeli su u svojem uvjerenju da će učiniti stvari boljima (učinili su ih gorima, dapače) ubijati pacijente koji su pokazivali simptome da nema povratka. Na kraju krajeva, doktori rade jako puno gadnih stvari, ali svejedno jako, jako dugo nisam čuo da je netko upisao Medicinsku, ili studira da postane kirurg zato jer želi pomoći ljudima, ne, već jer 'tamo su pare', kako bi se reklo. Doktor bi trebao učiniti /sve/ da spasi pacijenta, naravno, ali također i smanjenje bolova, patnje i muke. Zato se rješavamo i boli, ne? A kada više nema alternativa, kao npr. kod Marieke Vervoort i jako puno drugih ljudi o kojima ne čitamo, što onda? Meni bi prvome bilo lakše ubiti iz milosti i sažaljenja, nego bilo kojeg drugog razloga. Ne kažem da bi bilo lako, ali bi bilo lakše, ne samo meni kao doktoru, već i pacijentu, a to je posao doktora, da mu olakša stvari. Skrati muke. Bilo to liječenjem, ili u ovom slučaju, neizbježnom smrću.

      23. 12. 2017,   04:11
    • Slažem se, no zašto misliš da i liječnici nisu ljudi i da ne bi imali psihičke posljedice nakon karijere u kojoj se mogu "pohvaliti" za smrt stotina osoba (kada bi eutanazija bila legalna). Mislim da je najbolji način smrtonosna injekcija koju si možeš aplicirati sam ili nešto slično.

      23. 12. 2017,   07:32
    • U Svicarskoj se eutanazija sprovodi na nacin da pacijent koji ce biti eutanaziran, sam ispija koktel koji se stavi pred njega. Stoga mora biti jos pri zdravoj svijesti..... Ipak, ovo je tema koja zalazi preduboko u sve moralne i duhovne svere i kao takva nije za odluciti samo na osnovu "trpjeti bol ili ne" jer danas postoje razne mogucnosti za sprijeciti bolove.

      23. 12. 2017,   10:23
    • Naravno, ako postoji drugi način, kao npr. u Švicarskoj, bio bi još i više prihvaćen nego smrt injekcijom! No, kod nas je eutanazija i pravo na smrt još uvijek samo bajka, kao i puno moralnih i duhovnih tema, pa ajmo zaključit ovdje. Ugodni blagdani!

      23. 12. 2017,   11:33
  • Hebeno je ovo, kome može biti svejedno kada to pročitaš

    22. 12. 2017,   22:56
  • Podržavam eutanaziju zašto da čovjek trpi i pati ako nema više pomoći to su jako teške situacije ne znaš kome je teže ili toj osobi koja trpi ili obitelji koja sve to gleda a ne može pomoći

    22. 12. 2017,   23:46