Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Penal ili ne? Hajduk poveo na Poljudu nakon sumnjivog faula

Komentari (198)
  • ovaj drugi se drzi za glavu jel misli da je prekrsaj u napadu hahaha,kakav SMIJEH od penala :D Borci za pravdu :D Ja ne bih mogao uopce zamislit da hajduk bude prvak drzave,pa kakva bi to sramota bila u europi 1 utakmica i odmah ispadanje iz kvalifikacija za LP

    22. 9. 2019,   18:00
    • Sramote HRV u svakom pogledu. Također, kada je penal u njihovu korist bio opravdan ili ne nije važno - tada se ne bune. Goreg kluba u čitavoj Europi dugo nisam vidio...

      22. 9. 2019,   18:05
    • Jesi pocistio bar 2 reda na supi

      22. 9. 2019,   18:09
    • ovo nije bio penal, u redu...sudac ga je svirao...šta su trebali ovi "borci za pravdu" napustit stadion, svi izać van???15 godina se Dinamu uz nadmoć koju ima sviraju smiješniji penali, kad se mi žalimo onda smo kmečavci, sviraju se penali van 16 metara, protiv Hajduka se uvijek sviralo...sad jedan penal na štetu Intera, odmah drvlje i kamenje po Hajduku...dajte malo budite realni...nije ga igrač Hajduka svirao...koliko penala se nije Hajduku samo ove sezone sviralo, ali jedan glupi se svira, odma ste svi popili svu pamet ovoga svijeta...malo se spustit na zemlju...malo objektivnosti nebi falilo

      22. 9. 2019,   18:14
    • Dino,pa sta nisu oni tad govorili da ako je Hajduk bolji da bi Hajduk dao 2 gola i pobjedio.Isto tako inter je mogao dati 2 gola pa ovaj penal nista nebi znacio,zar ne purgeri? :)

      22. 9. 2019,   18:16
    • A vaša objektivnost prošle sezone se ajduku toliko pomoglo da je to bilo sramota više, ali onda ste kao i sad bubice bili ni a da bi rekli suci su vam u prvom djelu prošle sezone donijeli barem 7,8 bodova da ne budete na začelju...

      22. 9. 2019,   18:17
    • Naravno da će završiti treći i to samo zbog Osijeka koji je ove sezone malo lošiji radi one trenerčine kojeg su imali na klupi, inače ne bi ni treći...

      22. 9. 2019,   18:20
    • ...ovo penal nije...al kad se samo sitim penala koji su sve sudeni za dinamo ovo je kamilica...sudani u vinkovcima, penal na 17 metara na poljudi, pokraden hajduk u kup, vrsaljkova ruka...itd itd...i ovi internet navijaci nesto imaju za rec...prejadni su...siluju hrv nogomet vec 15 godina sa sudackom mafijom...gadniji nemogu bit...licemjeri na kvadrat...svugdi sam bia ali jadnih ljudi od purgera nisam vidia...stvarno su dno dna...

      22. 9. 2019,   18:20
    • veni vidi a tek tomislav kis protiv vinogradara u kupu.... uhhhhh :)

      22. 9. 2019,   18:21
    • @Dino Murić - nisu ni igrači dinama svirali penale pa ste kmečali svaki put... nemate obraza niti malo.. kad vam ide dobro onda šutite makar na štetu drugih... cinizam na maksimalno... jednostavno bezveze ste kao klub postali...

      22. 9. 2019,   18:21
    • Kad bi i bilo istina to što govoriš ta tri kluba su na tri zadnje pozicije i sve ih dobili u debelom hendikepu, a protiv konkurencije dinama i rijeke ne sude čiste penale. Malo uključiti vijuge... Inače hnl sudce treba kompletno transformirati zbog nepotizma i podobnosti. Najbolji pokazatelj je da ih nema na sceni u Evropi

      22. 9. 2019,   18:23
    • ...mi za razliku od vas priznamo kad penal nije...ali kad je sviran penal na 17 metara na poljudu koliko vas ima obraza rec da je bia penal, koliko vas ima obraza rec da je hajduk ostecen u finalu kupa, da ono nije bio penal na sudaniju...nula ste od ljudi....gamad i smradovi

      22. 9. 2019,   18:24
    • Da se razumijemo bilo je odgurivanje s dvi ruke igraca Intera

      22. 9. 2019,   18:43
    • nisuUpravu u pravu si :D

      22. 9. 2019,   18:45
    • Pa vi ste rekli i da je cist zuti za Jradievo simuliranje !!! A penal i crveni alpskom cedi !! Jos se mesar, sageo i psuje Jradia , a udario ga kopackom po potkoljenici , bez lopte !! O tome cutite !! Ovdje je udario Ismalia s obje ruke u ledja !!! Gavranovic pada i na manji/bez kontakta!! Zato skace koljenom golmanima u ledja, psuje mater protivnicima, nakon sto na njima pravi prekrsaje !!!Svicarsko dno-dna !!

      22. 9. 2019,   18:47
    • Si uzel terapiju ?

      22. 9. 2019,   19:38
    • Ne kužim, utakmica Hajduka a svi ajdukovi navijaći pričaju o dinamu? Pa vodi se razgovor o tome je li penal bio ili nije a ne o tome kako su sudci sudili za dinamo??? Nije uopće sporno koliko su sudci navlačili da dinamo bude prvak ali mi je krajnje bolesno pravdanje ajdukovih navijača: pa sudci su stalno navlačili za dinamo pa što se bunite kad navlače za ajduk... Hm, U ovoj sezoni ajduk je osvojio barem 7-8 bodova samo i isključivo zahvaljujući sudcima. Nadam se samo da vodstvo ajduka nema više običaj nakon utakmice vodati sudce na večere po splitskim restoranima.

      22. 9. 2019,   20:16
    • Penal nije bio i točka. A ovom greškom se ne mogu opravdati eventualne ranije sudačke pogreške protiv Hajduka ( po meni jedina greška je bila nedosuđeni penal protiv Dinama ). Sada bi trebalo suditi raznorazne sumnjive penale za Rijeku jer pritiv Osijeka i Intera nisu suđeni evidentni. Glupost.

      23. 9. 2019,   07:10
    • HAJDUK VAS VOLI KA I VI NJEGA,PUSA BBB

      23. 9. 2019,   18:55
    • Simulacija, ajmo reci nije bio penal. Zasto se onda tvrdi da je navlacenje za Hajduk, kad je brutalan prekrsaj oznacen kao simuliranje, a ne penal ??

      23. 9. 2019,   21:18
  • Hajduk treba osnovati svoju ligu gdje mogu imati svoje sudce i suditi penale kad ih rezultat ne ide... nekad klub vrijedan spomena sada samo klub koji živi na staroj slavi i očekuje poguranac.... Splitu se više isplati gurati RNK Split nego hajduk... hajduk je označen kao propali projekt..

    22. 9. 2019,   18:07
    • Zasto Inter neda 3 gola ako su bolji pa im taj jedan penal nebi znacio nista?

      22. 9. 2019,   18:12
    • Nije to varazdin dovoljno 1

      22. 9. 2019,   18:20
    • @MrRacoon - zašto hajduk ne zabije 3 gola pa im "taj" penal ne bi značio ništa??

      22. 9. 2019,   18:22
    • Pa i zabio je,eto 2-1 i bez penala.Kaj te muci njofra?Kaj si zbediran?

      22. 9. 2019,   18:32
    • Ja ne znam sta je vama? Penal cist. Obrambeni igrac gurnuo Ismajlija s dvi ruke

      22. 9. 2019,   18:40
    • MrRacoon - nisam mislio na ovu utakmicu, nego utakmice gdje ste kmečali da vam je nepravedno dosuđen: aut, korner, prekršaj, penal... svaku moguću situaciju ste se žalili i to protiv najslabijih ekipa u HNLu... toliko ste nesposobni da vam i korner zastavica smeta da pobijedite nekog..

      22. 9. 2019,   18:42
    • Ovaj mazalovic je placen od dinama da ozlijedi Caktasa i Bradarica. U zatvor ga treba poslati ...

      22. 9. 2019,   18:44
    • Evo poznata ajdukčka realnost ni p od penala Ismaili guran sa dve sve ruke buhahaha, strašno evo vam dokaz vaš realnosti nema je nikad uvijek ste vi pokradeni ma koliko očito bilo da vam se pomogne to nije istina vi ste pokradeni hahaha

      22. 9. 2019,   18:45
    • dinamo=hdz

      22. 9. 2019,   18:47
    • Pa gdje ste vi bili kad se Mr Respect bacao protiv Cibe,kluba koji je bio tada uvjerljivo zadnji i u bankrotu?Jel nije to 10 puta gore ili ti pratis nogomet samo od jucer?Pustit cu nek vas gusi malo,uzivajte u pogledu na tablicu i pozdrav iz Medunozja od mene i tatte

      22. 9. 2019,   18:53
    • Mene ništa ne guši čuj guši me netko pobjeđuje Benficu, fenerbahče, Atalantu i igra LP protiv najboljih ekipa na svijetu dok netko ispada od tamo nekakve gzire i slavi jednu slučajnu pobjedu protiv Dinama ko da su dobili Barcelonu, ali eto i to ti je dokaz što je Dinamo naspram vas, totalno me zaboli za HNL sami neka on igra dobro u Europi kao što igra u zadnje vrijeme, ali da ne brinite se Dinamo će završiti prvi na kraju vi treći to je realnost koju vi ne znate i ne možete prihvatiti

      22. 9. 2019,   18:59
    • Pa jazo ako te zaboli,zasto onda komentiras?Ocito te gusi hihi,stavi ovo sto ti tatta plati za parizer na dinamo osvaja,hajduk treci i eto para.

      22. 9. 2019,   19:04
    • Čuj tata mi plaća kakva ste vi djeca majko moja mila, ja komentiram vaš poznatu realnost o tome kako ste vi uvijek pokradeni, evo ni p od penala likovi tu govore čisti penal, to što ste prvi pa neka ste, treba pustiti da se djeca malo vesele što ćeš s njima...

      22. 9. 2019,   19:08
    • Oprosti dinamo12 ali guranja je bilo i to nije sporno nikome pa ni tebi. Osim ako se pretvaras da vidis drugacije ???!!!

      22. 9. 2019,   23:18
    • Daj budite jednom u životu realni, nije penal... Da je ovo suđeno Dinamu mogu misliti kakvi bi komentari bili jadni ste

      22. 9. 2019,   23:21
    • U tome je stvar sto su Dinamu sudjene i gore stvari od ovoga, ali sudac je bio neumoljiv u ovoj odluci. Bio je bocno od igraca i to guranje je bilo toliko naglaseno da se nije moglo ne viditi. Cak i sama brza reakcija suca sve govori o tome sta se dogodilo

      22. 9. 2019,   23:28
    • Jednog dana kad budeš imao i malu trunku realnosti onda može pričati ovako ne, ti ne znaš što je realnost očito...

      22. 9. 2019,   23:32
    • U cemu nisam bio realan ' Jeli sudac brzo dosudio ? Jest. Sto znaci da je vidio situaciju bolje nego mi jer je bio na 4-5metara. Jeli gledao na bocnu stranu igraca ? Jest. Sto znaci da je vidio obe ruke igraca Intera koje su odgurnule Ismajlija koji se pripremao za skok.

      22. 9. 2019,   23:38
    • Ovo nije penal, svatko tko kaže da je, nije realan, pogledaj koliko i navijača Hajduka kaže da ovo nije penal, ali eto za neke je realnost nepoznat pojam kad se radi o njihovoj ekipi kažem da je ovo suđeno Dinamu ne moram već znam koje bi bilo tvoje mišljenje....

      22. 9. 2019,   23:46
    • Ja cu opet ponoviti da su za Dinamo sudjene i gore stvari. Od one cuvene Vrsaljkove ruke kad se doticni razbranio do onih penala kad je Maric sudio ono sto je on samo vidio. Ako cemo biti licemjeri a ne viditi dvi ruke koje su cisto odgurnule Ismajlija dok se pripremao za skok onda mi nemamo o cemu pricati. Jeli Ismajli pao na zemlju sam od sebe ili ga je netko odgurnuo ? Sta cemo s tim rukama koje su radile svoj posao ? Kako je sudac tako brzo reagirao bez da je trebao nekoga konzultirati. Sve te cinjenice govore u moj prilog. Isprva se niti meni nije cinilo da je penal, ali kad sam pogledao snimku vidio sam da jest.

      23. 9. 2019,   00:03
    • stvarno ste smiješni , svaku odluku u korist hajduka , a očito na štetu protivnika , vi opravdavate odlukama u korist dinama koje su se dogodile prije 3 , 5 , 15 godina , možete i gledati malo dalje prije 30 godina , kad bi se neko potrudio pa da nađe sve greške u korist hajduka za to razdoblje (a nikoga to i ne zanima , jel su greške prisutne svugdje , i gdje sude najbolji europski suci , pa i uz VAR ) , bilo bi to jako puno grešaka , nitko ne bi ovu pogrešku komentirao da vi ne skačete i na krivo dosuđeni aut na centru protiv hajduka

      23. 9. 2019,   08:04
    • Jesu greske prisutne svugdi ali onako navlacenje za Dinamo protiv Rijeke u kupu i prije toga protiv Hajduka se ne dogadja ZA svakoga. I to nije izuzece. To je postalo pravilo zadnjih 10 godina. A sto se tice penala, nema spora da je kontakta bilo i to je svakome jasno. Vidljivo odgurivanje s dvi ruke. Ja ne skacem na svaku odluku protiv Hajduka, niti na aut, ali kod ovakvih stvari je sve cisto i nema polemike.

      23. 9. 2019,   15:52
    • Evo rekao si da će danas analiza potvrditi i potvrdila je nema penala kao što sam rekao realnost nula bodova...

      23. 9. 2019,   22:54
    • E a bio bi prekrsaj u napadu da je obratno. Sta je onda prekrsaj po svim kriterijima ? Onda prekrsaj ne vrijedi za sve isto

      23. 9. 2019,   22:55
    • Nauči nogometna pravila pa se javi... Penal nije svi se slažu samo ovakvi koji žive u svom svijetu gdje je njihov ajduk uvijek pokraden

      23. 9. 2019,   22:59
    • Eto mislio sam da jest, premda ne mogu shvatiti neka pravila. Po meni je Dinamov onaj jos jedan penal mislim u 27 minuti cak i najocitiji a taj nije niti prikazan, a sto se tice Hajduka ne mislim da je Hajduk ovde guran, jer ipak kontakta je bilo a Inter je uputio samo jedan udarac u okvir do kraja utakmice. Hajduk bi svejedno pobijedio, ali nije mi drago da se ovo dogadja

      23. 9. 2019,   23:06
  • Suca na hladenje godinu dana..pa nek si misli

    22. 9. 2019,   17:55
  • jesan li ja lud ili na naslovu članka piše video/anketa, ali ja nigdi ne vidin video. Nabijen vas prevaranti ušljivi gladni

    22. 9. 2019,   18:45
  • Bit će te prvaci Hrvatske k'o Granada Španjolske!

    22. 9. 2019,   19:07
  • Ako je to penal onda su jučer za dinamo trebala biti suđena 3 penala . Prvo je Gavranović napucao u ruku igrača Varaždina i odmah napravio prekršaj u napadu , nakon što je lopta pogodila igrača u ruku. Drugo igrač Varaždina zasutavlja Gojaka tako što mu blokira nogu i on pada .I treće na Petkoviću se moglo sudit reda radi pošto suci sad vuku za Hajduk jer se boje batina od torcide.

    22. 9. 2019,   19:33
  • Evo i Toplak kaže jučer čista dva penala za Dinamo nisu svirana, nisam vidio niti jedan članak o tome ovdje, a sad zamislite da je umjesto Dinama u toj situaciji bio Hajduk, hmmmm. Inače niti sam nisam sinoć spominjao te vjerojatne greške suca čisto jer Dinamo nije zaslužio dobiti tu utakmicu zbog svoga ˝lako ćemo˝ pristupa, a na kraju krajeva niti Bjelica nije a rekao o tome znajući da čak i da je sudac pogriješio razlog poraza je zbog pristupa njegovih igrača, a ne zbog suca. Možda bi iz toga i ˝bili˝ mogli nešto naučiti a ne uvijek dizati buku kada su oni oštećeni a u ovakvim situacijama kada se sudi za njih šutjeti.

    22. 9. 2019,   20:13
  • Ovako. Postoji nekakav poguranac. Sudac je odlučio da je to dovoljno za penal makar lopta nije bila ni blizu igrača Hajduka. Nek experti odluče da li je ovo dobra odluka. Problem je samo licemjerje hajdukovih navijača i ništa više.

    22. 9. 2019,   19:36
    • Nijedan navijac Hajduka nije ni osporio da ovo NIJE jedanaesterac al je fascinantno tko nam drzi predavanje iz morala i etike. Sjeti se samo proslog derbija na poljudu pa nam onda daj svoje "strucno" misljenje o tome sto tada sudac nije svirao penal vec je jos Jradiu dao nezasluzeni zuti za navodno simuliranje zbog kojeg je kasnije dobio i crveni. Kako vi nama ono kazete: gledajte svoje dvoriste pa onda susjedovo. Eto da vam onda istom mjerom uzvratimo ovom prilikom. L.p.

      22. 9. 2019,   20:22
    • Kao što sam rekao teške ste licemjerčine. Tako je bilo još i u bivšoj državi. Greške na svoju štetu potencirate a one u vašu korist prešućujete ili relativizirate. Tako je bilo u bivšoj drźavi tako je i sada.

      22. 9. 2019,   20:36
    • Svaka čast Ero. Samo šteta što to klipan neće skontat.

      22. 9. 2019,   20:51
    • Sinko wolfl, dežurni si pljuvac Hajduka uz contrerasa, Bruna i antu tako da nemaš više što govoriti o licemjerju, ti si pravi primjer svega što pišeš za navijače Hajduka. Vidimo se na sljedećem članku o Hajduku ili Dinamu jer tebi nije bitno kad ćeš pljuvat pa makar bio i članak o Maji Suput.

      22. 9. 2019,   20:55
    • Ma vidi bogati. Koliko vas istina boli. Umislili ste si da je dalmatinski tovar najpametnija životinja u svemiru, pa kad netko napiše suprotno, onda je licemjer. Nije licemjerne napisati da Dinamo otima djecu iz Dalmacije, ali je zato vrlo licemjerno napisati da Hajduk krade djecu iz dinamovog omladinskog pogona. Dolazak More dokaz da je Mamić kriminalac dolazak Kiša pobjeda hajdukove struke. Mlaćenje svega što se kreče a ne odgovara hajdučkim standardima to je sasvim ok. Suce delegate, trenere, Kostelićku, Srbe, strane radnike. Svastike, maksovi mesari, ustašovanje, pirotehnička divljanja ma sve super. Napadanje delegacija drugih klubova, namještena prvenstva, falsificanje povijesti gdje se brišu zvjezde s dresova Kad netko veli nešto protiv toga to je licemjerje. Stalno se spominje Vrasljkova ruka, ali nekako se zaboravlja Pašalićeva ili Strinićev gol rukom. Ukradena prvenstva, lažirana prvenstva, izbacivanje u nižu ligu pa ekspresno vraćanje. Ništa vi o tome neznate. Ali zato znate sve o drugima

      22. 9. 2019,   21:38
    • Wolfl: klub koji se u bivsoj drzavi borio protiv nepravde i ugnjetavanja se pretvorio u ugnjetavaca i to je razlog zbog kojeg je pukla ljubav izmedju navijaca hajduka i dinama. I to je jedina prava istina. Zar smo se borili protiv rezimski klubova prije 90-ih da bi vi postali pod Francekom novi rezimski klub u reziji tadasnjeg Canjuge, a danas Mamica i slicnih. Stoga kad pricas o licemjerstvu lijepo procesljaj ispred svog dvorista a onda pametuj nekom o moralu i etici. P. S. Imam ti besplatan smjestaj u Hercegovini ako slucajno zelis pohodit vaseg od zakona RH odbjeglog tate Zdravkeca pa da ga mozes poljubit u dup.... za ove godine privilegiranosti i "legalne" kradje.

      22. 9. 2019,   21:49
    • Toliko ste licemjerni da nećete priznati da ste pod Francekom osvojili više titula nego u dvadeset godina poslije njega. Izgleda da vam brojanje ne ide od ruke. Vi ste se borili protiv režimskih klubova???? VI sluge svakog režima. Toliko ste se borili protiv režima da vam je režim za mediteranske igre napravio novi stadion , dok je Dinamo za Univerzijadu dobio nove sjedalice.

      22. 9. 2019,   22:23
    • Moj Wolfl ko je vama kriv kad ste toliko pohlepni da od tadasnjih 300 milja njemackih maraka koliko je Francek izdvojio za Maksimir vi niste bili u stanju napraviti ni krov za jednu tribinu. A od danasnjih silnih miliona i ogromnih pluseva s kojim se dicite stadion vam se ipak raspada na dijelove. Danas hocete sa novcem od grada i poreznih obveznika da vam se ponovo gradi stadion. Gradite ga sami o svom brasnu bagro jedna licemjerna. Samo pompozno najavljujete a Bandicu i HNS-u se uvlacite u prkno. Bandic vam je klub pumpao lovom a ostali zagrebacki klubovi (cibona, mladost) svi redom grcaju i financijski kolabriraju jedan za drugim. A sto se tice borbe protiv rezimskih klubova reci cu ti i ovo: dok je torcida 70-ih i 80-ih godina setala beogradom i nosila hrvatske sahovnice vi niste ni postojali kao navijaci. Kad malo bolje razmislim nista se posebno nije promijenilo, jer ni danas ne postojite kao navijaci.

      22. 9. 2019,   22:36
    • A što tebe briga postojimo li kao navijači? Hvala bogu takvi kao što su hajdukovi niti ne trebamo postojati. Obično divljaštvo i huliganizam. Ti se kao prosječni dalmatinac ponosiš takvima, ali vjeruj ogromna većina purgera prezire BBB i huligane. To je jedini razlog zašto ih je tako malo niti će ih biti više. A tko je koliki Hrvat to vidimo kad igra hrvatska reprezentacija. Isto kao i što znamo tko je što predstavljao u komunizmu. Mižete vi do milje retuširati stare fotografije i brisati zvjezde s grbova.

      22. 9. 2019,   22:51
    • Ocigledno ti moc zapazanja i logika nisu jaca strana jer sami nadimak Ero daje naslutiti da nisam Dalmatinac vec Hercegovac i ne, ne ponosim se ni ja divljastvom i osudujem ga. Sto se pak tice Hrvatske reprezentacije, nikada necu shvatiti pojedince koji navijaju protiv repke ali isto tako mi nikada nece bit jasno ko je dao vlast i PRAVO da privatizira repku za Zagreb jer 14 godina je ta ista repka bila uskracena Splitu i samim tim cijeloj Dalmaciji, a znamo sto je Dalmacija dala u Domovinskom ratu za ovu zemlju. Prema tome kad vec pricas gluposti onda se malo raspitaj i o pozadini cijele price pa se bar potrudi biti kolko tolko objektivan. Sto se petokrake tice nismo je nikad brisali i nemamo zasto. Ona je dio hajdukove povijesti, a kako opisati cinjenicu da vi imena mijenjate ko ja sezonske jakne? Dicite se uspjesima Croatie iz 90-ih a kad vam netko spomene njihove dugove koji su jos nepodmireni onda glumite da zato nikad niste culi. Ko je onda veci licemjer?

      22. 9. 2019,   23:09
    • Pa ti se klipane wolfl pravis da znaš nešto a u biti pojma nemaš, pričaš o svemu osim o onome o čemu trebaš, jer znaš da je istina i zaobilazis to...

      22. 9. 2019,   23:11
    • Potpisujem i Brbic i torcida su lani kad je Dinamo dobivao ovakve penale govorili o lakrdiji i siđenju u korist Dinama a sad šute ili u najboljem slučaju kažu tko radi taj i griješi

      23. 9. 2019,   13:46
    • u cemu je problem, ja kao hajdukovac kazem da ovo nije penal... realno kazem kao i uvijek... nemoj da se podsjecamo ko je licemjer, jer kad su se za dinamo sudili ovakvi penali, nisam procitao komentar od strane dinamovca tipa "ovo nije penal ovo je smijurija" nego svaki drugi je bio kmecavci i slicno

      24. 9. 2019,   09:28
  • Gledaj reakcije igraca Hajduka pojma nemaju sta je ovaj sudio kad ono on pokazuje na jedanaesterac hahaha

    22. 9. 2019,   20:52
  • Kad se sudi u korist Hajduka, nema nepostenog sudjenja, eto ne buni se niti jedan. Ajdukovac, a i Brbljic je zadovoljan.

    22. 9. 2019,   19:03
    • Što pizdekaš? Velika većina komentara hajdukovaca kaže da nije penal i da sudačku organizaciju treba rasformirati

      22. 9. 2019,   19:49
    • Shvenji, najbolje da Nas Hajduk, odredi sudce, i formira sudacku organizaciju. Zadovoljan?

      22. 9. 2019,   19:55
    • Opet pizdekanje... Zna se godinama koji korumpirani lobi diktira sudce. Treba dati priliku mladim sucima i dovesti neovisnog stručnjaka izvana da ocjenjuje i promovira najbolje. I brzo bi imali na evropskoj i svjetskoj sceni vrhunske sudce, a automatski i u hnl-u. Pogledaj slovence i srbe i zapitaj se zašto nema naših nigdje

      22. 9. 2019,   22:10