Mediapro, vlasnik TV prava za La Ligu, naredio je Osasuni da za utakmicu protiv Barcelone napravi posebne dresove jer se gledatelji žale da su obje Osasunine garniture preslične Barcinom dresu
Presedan u nogometu! Naredili klubu da napravi nove dresove
Malo je trenutaka u posljednje vrijeme u kojima se tradicija ima snage boriti s modernim nogometnim kapitalizmom koji uzima sve više maha.
Pa tako gledamo kinesko-indonezijski derbi Milana i Intera u Seriji A, gledamo i kako klubovi mijenjaju imena, čak i grbove ili ih modificiraju uklanjajući pojedine dijelove s njih kako bi se umazili novim sponzorima kako ih slučajno ne bi uvrijedili jer se isti kose s njihovim vjerskim idealima. Da ne pričamo o bolesnim ciframa koje igrači zarađuju, neki i do dva milijuna kuna tjedno!
Sve zbog priljeva novca i sve veće zarade, a nitko za mišljenje ne pita one bez kojih nogomet ne bi ni opstao. Navijače. I tako klubovi za koje su navijali od djetinjstva dobivaju novi izgled, nova imena, nove grbove, a u slučaju Osasune, i jednokratne nove dresove. Da, Osasuna mora napraviti dres za jednu utakmicu...
Ovi vam dresovi ne valjaju, napravite nove
Mediapro, vlasnik prava za španjolsku ligu, naredio je klubu iz Pamplone da za utakmicu protiv Barcelone na Nou Campu napravi posebne dresove jer se gledatelji žale da su obje Osasunine garniture preslične Barcinom domaćem dresu.
I tako će klub osnovan 1920. godine zbog naloga multimedijskog giganta iz Španjolske morati napraviti dresove za jednu utakmicu.
Na njima će biti i posebni slogan 'Osasuna se nikad ne predaje'. Ali zato se tradicija predala modernom nogometu pa je klub brže bolje objavio da će ovi 'posebni dresovi' ranije biti pušteni u prodaju one koji ih žele kupiti.
Osasuna bi se mogla predati već u srijedu na Nou Campu jer ako izgubi, a Leganes doma dobije Las Palmas, sigurno ispada u drugu ligu...
Tamo barem neće morati tiskati jednokratne dresove...