Remi Gaillard od prodavača cipela postao je jedan od najpopularnijih ljudi na svijetu postavljajući video snimke različitih "spački" na YouTube. Mi tražimo svog Remija...
Pogledajte Remija Gaillarda i krenite se nabrundavati za EP
Radio je u trgovini cipela, dobio otkaz i započeo novu karijeru. Kao prodavača cipela nitko ga nije znao, ali kao Remija Gaillarda na YouTubeu, upoznao ga je cijeli svijet. Svojim humorističnim spletkama Remi je osvojio srca milijuna ljudi diljem svijeta.
Simpatični Francuz snima svoje pothvate, a u javnosti je postao poznat nakon 2002. godine i finalne nogometne utakmice francuskog kupa.
Remi se obukao u dres Lorienta, ušao na teren i slavio pobjedu s igračima. Čak mu je čestitao i tadašnji francuski predsjednik Jacques Chirac koji nije posumnjao u njegov identitet. Potpisivao je autograme na terenu, svi su mu čestitali, a nitko nije znao da nema nikakve veze s klubom koji je osvojio francuski kup.
Njegove video snimke na You Tubeu imaju preko 1.3 bilijuna gledanja, a svaki video koji postavi ima zagarantiranu gledanost od barem milijun ljudi. Njegov video "Mario Kart" ima 47 milijuna gledanja.
Projekt Požuji na tribine, Nabrundavanje 2012" jednim je dijelom inspiriran upravo Remijem Gaillardom. I mi tražimo našeg Remija. Naravno, bez onih situacija u kojima Francuz ismijava policiju i redovito završava u marici. Knjaz je siguran da u Lijepoj našoj ima boljih Remija.
- Zato smo i ovo sve pokrenuli. Dokažite nam da u Hrvatskoj ima boljih Remija od originala - rekao je Robert Knjaz.
Ekipa Narundavanje već je pokazala da ima talenta. Pogledajte OVDJE kako su se primili rješavanja zadataka.