Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Thiem nakon velike borbe bolji od Đokovića, finale s Nadalom

Komentari (78)
  • Ajmo Rafa uzmi to sutra

    8. 6. 2019,   18:18
  • Ajmo se nadati da će uzeti barem set Rafi, čisto da bude zanimljivije. Mislim da za njega eventualni umor neće biti problem.

    8. 6. 2019,   16:39
  • Covjek s 2 lica, kojem PR strucnjaci govore kako da se ponasa kako bi pridobio simpatije i navijace na svoju stranu koji uz kojekakve igrice, odugovlacenja i odbijanja jucer izlaska na teren iako su uvjeti uistinu bili za izlazak na teren danas nije uspio. Ni po cemu danas nije zasluzio pobjediti, Thiem je igrao i za njega i za sebe i zasluzeno prosao u finale. Novakovi fanovi ne budite tuzni jer da je ovaj Djokovic dosao Rafi, mogao bi eventualno izaci na teren pozdraviti ga i vratit se nazad prodavat svoje price i maglu novinarima i svijetu

    8. 6. 2019,   16:28
    • Pogledaj kako je čestitao Thiemu na pobjedi na mreži,to ne mogu ni Federer ni Nadal,niti će ikad moći!

      8. 6. 2019,   16:32
    • U pravo si 100%

      8. 6. 2019,   16:35
    • Ma sta pricas ti? Nadal koji ne sere nikad publici niti svom protivniku, koji uvijek u sebi vidi krivca i gleda kako sebe poboljsati, ti njega po sportskom ponasanju stavljas u istu recenicu s ovim prostakom...cuj on je lijepo cestitao, pa to je najmanje sta moze napraviti nakon svih ovih prenemaganja sta je radio ova 2 dana...Nadal je za njega i Federera pravi primjer sportasa i covjeka, a vi nastavite pusiti Novakovo patetiku

      8. 6. 2019,   16:36
    • i naravno da se mora ponašati,iako ni to ne pomaže jer i najmanju stvar da kaže ili napravi krivo što nikad Federeru ili Nadalu ne bi zamjerili njega bi razapeli,kao i uvijek!

      8. 6. 2019,   16:37
    • Nadal je svoj respekt prema protivniku pokazao 2012.na Wimbledonu protiv Rosola,ako se ne sjećaš poslaću ti link,to je još gore od dobacivanja publici,a ako imalo pratiš tenis i Novakove mečeve znao bi da je publika uvijek protiv njega i da većinu stvari koje napravi nije bez razloga!

      8. 6. 2019,   16:39
    • Wimbledon...samo jos jedna stvar, Rafa js kralj zemlje, zemljanih mastersa i RGa,...publiku jucer nije imao na svojoj strani (pazi to je najveci igrac na zemlji ikad), nego je rutinski pomeo Federera, strah me pomisliti kako bi se Novak ponasao da u Australiji nema publiku na svojoj strani...

      8. 6. 2019,   16:40
    • a što se tiče "odbijanja izlaska na teren inforimiraj se pa ćeš vidjeti da je pametna Barbara javno uputila Novaku ispriku zbog širenja dezinformacija gdje su se i organizatori turnira javili i rekli da Novak nije otišao prije dozvole suca i organizatora kao niti da je odbio izaći na teren, i da je to gomila gluposti,a njegovo prenemaganje na terenu zbog uvjeta je klasični balkanski mentalitet,tu je pogriješio,trebao je stisnit zube....

      8. 6. 2019,   16:42
    • Kao navijac Novaka Djokovica stvarno ne bi smio pricati o bilo kojem drugom igracu i njegovom ponasanju na terenu

      8. 6. 2019,   16:42
    • Pa ako hoces iz ovog svega mojeg skinut nesto slobodno si skini odbijanje izlaska na teren...sve ostalo itekako stoji, covjek je toliko neiskren da to boli glava

      8. 6. 2019,   16:43
    • Ništa on strašno ne bi napravio ,kao što nikad ni nije,sarkastični pogledai i podizanje ruke,kao recimo protiv Federera na US Openu 2011.kad je zavukao onaj retern kod 40:15 na servis Federera za meč,a dotad nije pisnuo iako nitko nije bio na njegovoj strani, a što se tiče Nadale jučer igrao je protiv Federera,i osim što je poznato da Federera svugdje vole više nego bilo koga drugog,vjerojatno su htjeli da napokon Federer uzme bar jednu pobjedu protiv Nadala u RG taman i da ne osvoji turnir....a pariška publika je priča za sebe

      8. 6. 2019,   16:45
    • Da zavrsim raspravu jer te ne poznajem pa nema smisla, nole strasan igrac, za njegovu igru apaolutno nista nemam negativmo za reci, ali kao sportasu mu se jako jako puno moze reci i tebi kao navijacu bi bilo dobro da objektivno sagledas neke cinjenice u vezi njega nego da ga slijepo branis ko da ti je rod

      8. 6. 2019,   16:50
    • ja sam navijač Federera! a ako već pričaš o neiskrenosti moraš onda i drugu dvojicu spominjati,ne samo njega, ima tu puno stvari da se zamjeri svima nhe samo Đokoviću,ali neću o tome stobom ni sa bilo kim drugim,jer je ta priča već ispričana samo što vi okorjeli navijači zapravo niste navijači svog već hejteri nekog drugog ,vi ili popljujete nekog,ili uz čestitku svom miljeniku morate nešto dobacit za ovog drugog,to nije navijački!

      8. 6. 2019,   16:50
    • Upravo sam ti u zadnjem komentaru o djokovicevoj kvaliteta tenisa sve rekao, nikakav ja hejter nisam nego se trudim objektivno gledati necije ponasanje

      8. 6. 2019,   16:52
    • ja ga ne branim, ja sam oduvijek govorio da se on od navedene trojice najgore ponaša na terenu,ali ni ovi nisu cvjećke,samo što vi to nećete priznati,i kad vam se to napomene onda sam ja odma subjektivan i slijepo branim nekoga,al danas i jučer ga imam razloga branit,jer većina što se rekla za njega nije točna.

      8. 6. 2019,   16:52
    • e,onda objektivno sagledavaj i ponašanje drugih,a ne samo nekog koga nisi fan!

      8. 6. 2019,   16:52
    • Nigdje nisam spomenuo da je nadal cvijece, ali da se najbolje ponase od svo trojice to cu uvijek tvrdit

      8. 6. 2019,   16:53
    • u nekim ,možda i većini segmenata da,ali u svim segmentima koji čin tzv.sportsmanship ne,to ću ja tvrdit.....jesi ti navijač Rafe ili?

      8. 6. 2019,   16:55
    • Jesam...oke imas svoje misljenje, ja imam svoje i to je to

      8. 6. 2019,   16:57
    • Naravno! uživaj sutra u meču jer je to titula za Rafu,čak i set po mojem mišljenju bi bilo iznenađenje jer Thiem u zadnja 2 meča s Rafom na RG nije došao čak ni do prilike da izgubi set sa 7:5 ili 7:6 a bio je fizički na nivou,poslije zadnj tri dana nema nikakve šanse. lp

      8. 6. 2019,   17:06
    • Ono gledanje u nebo, kao netko gore je protiv njega je najgore nepostovanje protivnika koje moze biti. Zasto ne gleda gore kada on crte pogada i slicno?

      8. 6. 2019,   17:55
    • On kad je na nivou redovno pogađa crte i duboke lopte blizu crte kao i Rafael,nema šta gledat,a kad te ne ide i još protivnik opali neki sretan udarac je normalna reakcija kod svih,a danas je pogledao gore kad je Thiemova lopta od mreže otišla u out i to na break lopti mislim ili tako neki bitan trenutak i pokazivao u smislu "hvala ti Bože" jer je znao da je imao sreće...u čemu je problem? i tebi je to najveće nepoštivanje protivnika?A kada protivniku nemožeš ništa i namjerno ga udariš ramenom o rame kad prolaziš kraj njega na mreži,ili kad ga nabiješ lopticom u glavu jer osjetiš da drukčije nisi mogao pobijediti...kakva je to vrsta nepoštivanja? u koji to rang spada? ja Novaka branim samo od ne istinitih informacija,njegovo ponašanje zna biti ne korektno,i to stoji ali poklapati ga glupostima kao da je on najgori a ova dvojica vrh fair playa nikako ne dolazi u obzir!

      8. 6. 2019,   18:07
    • rio_ferdinand, gori si od Barbare. Ona se barem ispričala...Najvise mrzim kod ljudi kada plasiraju neprovjerene informacije. Nisam Novakov fan ali covjek je fer i korektan uvijek bio, osobito prema nama. Uvijek i sam prizna aut makar i na njegovu stetu. Jucer je sudac otvoreno bio na Timovoj strani nebi li sprijecio Djokovica da se docepa finala jer u svakom slucaju bi bio veca prijetnja Nadalu nego Thiem

      9. 6. 2019,   10:10
    • Daj markota ne baljezgaj...”uvijek fer prema nama” o tome ja i govorim, PR strucnjaci kazu kako da se ponasa a ti ko i dosta ljudi u Hrv pusite njegove price, a covjek kada gubi pokazuje uvijek pravo lice...a teoreticari zavjere su jos jaci, da svi su protiv Novaka i zbog toga on ne igra finale hahahaha, shvatite vi koji ne pratite tenis redovito, to je sport u kojem sudac gotovo uopce ne moze utjecat na ishod jer se tragovi svih loptica vide, a sve ostalo su uvjeti jednaki, nitko nije protiv njega i prestanite zatucano prodavato te price, bolje bi vam bilo da malo probate sagledati kako se on uistinu ponasa i koliko neiskren i drugi mu govore sta da radi

      9. 6. 2019,   12:29
    • rio_ferdinand, ti koji kao redovito pratis trebao bi znati sta je sudac napravia kad je Djokovic zaustavio igru! Trag se jasno vidio kao i publika preko malih ekrana jer je pusten celendz za publiku...Jedno je ne simpatisati nekog a drugo je mrziti! Covjeka zaslijepi mrznja. Ziv ti meni bio...

      9. 6. 2019,   12:56
    • Kraljina to sto je on napravio protiv zvereva je utjecalo na igru kolko i vjetar kada puhne a ja spavam u svom domu, jucer je djokovic izbacio loptu van a thiem nastavio igrati i promasio i izgubio poen i poslije nije apsolutno nista rekao, da je obrnuta situacija bila djokovic bi digao i Unesco i Unicef i UN na noge jer se njemu nije sudio aut...a vi koji ne mozete se pomiriti s cinjenicama i ovim o cemu ja pricam samo znate reci da netko mrzi, a to su teske gluposti, ja rijec mrznja u svom rjecniku nemam i ne zna sta ona znaci, samo se trudim sagledavati cinjenice i situacije oko sebe kako jesu, a ne se prikloniti medijima i ostalim pumpacima nebuloza oko nas i po tome formirati svoje misljenje kako ocito ti radis

      9. 6. 2019,   13:02
    • Ma da, poznato mi...A brze bolje povjerujete kada se nesto slaze, u konkretnom slucaju kad je Barbara rekla da je mec zbog Djokovica prekinut. Ne moras druze glumiti, nije potrebno. Meni Djokovic nije nista kao sto mi i ostali nisu. Navijam za Fedexa od malih nogu ali opet, ne mogu reci da je u svemu savrsen. Izgleda da je jedini problem sa Novakom sto brani boje Srpske zastave.

      9. 6. 2019,   13:18
    • Poznavajuci Djokoviceve zahtjeve i prohtjeve poput zatvorite krov u Wimbledonu vrlo lako ce se ovakve stvari povjerovati...ja nemam problema sto je on Srbin jer da imam ne bi navijao za Rakica u ufcu i Jokic mi ne bi bio najdrazi kosarkas, a tebi posto se tu pravis pametan i posto me prozivas a ni ne znas me porucujem poradi na gramatici, srpska kao i hrvatska se prije imenice zastava se pise malim slovom

      9. 6. 2019,   13:31
    • Aha, cesto poznata stvarcica. Kada ne znas sta da kazes onda gledaj gramatiku, ahahahaha...E moj druze, malen li si! Ponekad se velikim slovma pise nesto sto se zeli naglasiti ali dobro, shvatio sam poentu! Moj ti je savjet da ocistis svoje misli i dusu jer nije dobro kada druge mrzis bez razloga i zelis nesrecu. Boli njega k. sta svi mi mislimo o njemu. Covjek je broj jedan i zgrce milijune a ti gledas gramatiku i pravopis, ahahahahahaha aj vozdra

      9. 6. 2019,   13:40
    • Hahahah a stvarno si kralj nad kraljevima, procitaj si jos jednom sta sam ja rekao o mrznji posto ocito nisi dobro prvi put i brini se oko svojih problema a ne mene tu tlacit s glupostima

      9. 6. 2019,   13:59
  • Svi su oni kad stisne na terenu sve samo ne sportsmanship,Đoković vjerojatno više od drugih,ali zato može dijeliti lekcije kako se ponaša kad se u izgubljenom pogotovo ovako važnom meču priđe i pruža ruka na mreži protivniku...svaka čast Thiemu,bolje se jučer snašao dok je Đoković vodio borbu sa samim sobom u prvom setu i to ga je koštalo jednim dijelom. Svaka čast Thiemu,zasluženo u finalu,ali bojim se da je to lagana metla za Rafu,prošle godine se Thiem zvjerski borio ali uhvatio tek 9 gemova.....

    8. 6. 2019,   16:31
  • Tim je zvijer! Steta sto ne uspijeva drzati ovu razinu kroz cijelu sezonu.

    8. 6. 2019,   16:29
  • Bravooo gazi thiem legendo...srbi na suicide watchu sto bi rekli ameri, jucer petarda od Ukrajinaca, danas njihov najveci sportas skolovan od thiema. Bravo dominiče, nadam se da nećeš sutra biti raspoložen. Vamos Rafa!!

    8. 6. 2019,   17:22
    • Rafa je imao vise odmora i RG je njegov drugi dom.iako treba reci da je Thiem bio brutalan. Nek sad Djokovic glumi. Sve mu smeta od vjetra pa do lose igre. Prednost Rafi ali Thiem je vrlo opasan jedino mu on moze zaprijetiti koliko toliko.

      8. 6. 2019,   17:32
    • Thiem je stvarno odličan na zemlji, kad se Rafa povuče bit će novi kralj, ali mislim da se sutra neće dobro provesti, rafa igra briljantno i moglo bi to biti 3:0. Novak je jučer više kmečao nego igrao, i thiem je igrao u istim uvjetima pse nije nonstop žalio.

      8. 6. 2019,   17:34
    • Da,Rafa igra briljantno.jedno je sigurno: kad se Rafa povuce on ce vladati zemljanim terenima tu najvise mislim na RG.sto se tice sutra finala Rafa je velik favorit. Ali i Thiem ima sto za pokazati.prosle godine ga je Rafa lako pocistio s terena 3:0 u setovima.opet forhend spinovi ce ici na Thiemov bekend

      8. 6. 2019,   17:39
    • i tu ce thiem tesko moci odgovoriti, kao sto nije mogao ni federer. Useru, samo pati i dalje hahaha ukrajinci su vas lijepo petardirali jučer

      8. 6. 2019,   17:40
    • Jedva cekam Wimbledon! Rafa ce biti treci nositelj sto znaci da bi u polufinalu mogao ici lli na Djokovica ili na Federera. To ce biti zanimljivo. Roger je uvijek medju favoritima na travi.

      8. 6. 2019,   17:48
    • Bome i taj wimbledon bi mogao biti zadnja federerova šansa za još jedan slam, vidjet cemo. a na tebe useru ne treba trositi rijeci, samo uvrede izlaze iz tebe. Ja nikoga nisam uvrijedio

      8. 6. 2019,   17:56
  • Kao sto rekoh prije 2 mjeseca kad je osvojio prvi Masters da bi mu moglo porasti samopouzdanje za napad na RG. Iako mislim da Nadal to osvaja.

    8. 6. 2019,   17:14
  • Konacno dobre vijesti...

    8. 6. 2019,   17:06
  • Thiem je bio odlican. Novo finale RG kao i prosle godine protiv Rafe.

    8. 6. 2019,   16:34
  • Ocekivano.Djokovic voli da se iskali na slabim protivnicima i svi misle on jak dok ne dodje pravi protivnik.Ovo bi bilo 3-0 da nije bilo prekida radi kise.Cak sam prizeljkivao pobjedu Djokovica da ga Rafa ponizi i usutka mnoge koji su pricali da ce zgazit Rafu u finalu,al sta je tu je.Rekoh od pocetka turnira da ce Thiem najveci test Nadalu.Da ima dan odmora bilo bi gusto,ovako vjerovatnoo laka pobjeda Rafe i 18. GS u muzeju :)))

    8. 6. 2019,   16:54
    • Nista od toga Rafa ce jos uvjerljivije ispratit thiema nego prosle godine, nema tu ozbiljnog testa. Rafa je Bog zemlje, a nadam se da će me ugodno iznenaditi i na wimbledonu. Vamosss

      8. 6. 2019,   17:30
    • RG je uvijek primarni cilj.Neka to uzme,sve ostalo je bonus.Bitno da ostane zdrav i imati ce sanse za titulu bilo gdje :).

      8. 6. 2019,   17:49
    • Steta prosle godine i Wimbledona, izgubio je dobiven mec dvije break lopte kod 4-4 u zadnjem setu i tri break lopte kod 7-7. Bome i u Australiji je 2017. imao break prednosti u zadnjem setu protiv Federera. Takve se stvari nekada kod Nadala nisu propustale, mogso je sada vec stici Federera

      8. 6. 2019,   18:04
    • Godine cine svoje.Nadal kad je bio mladji sjecam se skoro bi svaki tjesan mec dobio.Znalo se ako ide neka drama to Rafa uzima.Zadnjih par godina je pao mentalno dosta.Slazem se da je vec mogao i trebao preci Feda,al jos nije kasno.Sad dolazi na 18.To je samo -2.Nikad blize nije bio.Samo da bira pametno turnire i ne riskira ozljede i zasto ne da uzme jos 2,3GS!

      8. 6. 2019,   18:36
    • Pa da iskaljuje se na lakim protivnicima,šteta što na AO ove godine nije imao barem blizu jakog protivnika ;) Najjači je AO 2012. break prednosti u petom 30:15 na Nadalovom servisu i promaši onaj zicer na mreži i Đoković vraća break i osvaja,ali tako je to kod svakog,to su mečevi koje je mogao i morao dobiti,ali isto postoje mečevi koje je dobio na takav način RG 2013. Wimbledon 2008.i mislim da Thiem neće biti prijetnja Nadalu,jer njemu leži Đokovićeva igra, al zato on itekako leži Nadalu,jedina kakva takva prijetnja Nadalu je bio Novak,u čijem se ždrijebu na njegovu žalost našao upravo Thiem.

      8. 6. 2019,   19:07