Obavijesti

Tech

24sata pokorio Berlin! Čak 4 zlata među 11 osvojenih odličja

24sata pokorio Berlin! Čak 4 zlata među 11 osvojenih odličja
1

YouTube serija ‘Isti san’ osvojila je tri zlata, projekt #bezsrama jedno, a dobili smo i tri srebra i četiri bronce. 24sata su dokazala da imaju najjači i najnagrađivaniji native advertising studio na svijetu

VIDEO

24sata su danas dokazala da imaju najjači i najnagrađivaniji native advertising studio na svijetu. Žiri berlinskog Native advertising instituta dodijelio nam je 11 odličja čime je 24sata postao nagrađivaniji od Bilda, Forbesa, CBS-a i ostalih velikih svjetskih kuća.

POGLEDAJTE VIDEO:

🥇🥇🥇🥇Rekord u Berlinu: 24sata osvojio čak četiri zlatne nagrade za najbolje native kampanje na svijetu! Prva YouTube serija JoomBoosa osvojila čak 3 zlatne medalje!

Posted by 24sata on 9. studenoga 2017

Među nagradama najviše se ističu tri zlata za YouTube seriju “Isti san”, čiji je pokrovitelj bila Coca-Cola. U 10 epizoda glavne uloge imaju JoomBoosovi mladi influenceri, stasali u YouTube Talent showu “Videostar”.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.

“Isti san” dobio je zlato za najbolju seriju pod pokroviteljstvom, najbolje korištenje influencera i najbolje korištenje YouTubea.

Talent show “Videostar” dobio je broncu u kategoriji najbolje serije pod pokroviteljstvom.

- Pomeli smo svjetsku i domaću konkurenciju. JoomBoos je najveća YouTube mreža u regiji. Gledanost joj je 40 posto viša od nacionalne televizije - rekao je voditelj JoomBoosa Matej Lončarić, koji je s Natašom Šudelijom, voditeljicom native tima 24sata, primio prestižna priznanja u Berlinu.

Sva ta priznanja ne bi bila moguće da na projektima nije radio naš vrhunski native studio, koji je dobio broncu u kategoriji Native studio godine do 20 zaposlenika. Srebrnu nagradu dobili smo za kampanju #bezsrama koju je Native studio radio za Plivu. Žiri ju je nagradio kao projekt s najboljom strategijom i kao jednu od najkreativnijih kampanja.

Cilj kampanje bio je edukacija žena o kontracepciji i njezinoj važnosti kroz upitnike, članke, interaktivni mikrosite i društvene mreže. Kampanju je pregledalo više od 300.000 čitatelja.

Osim te nagrade, kampanja #bezsrama dobila je i zlato za najbolje korištenje online medija. Druga uspješna native kampanja 24sata, #SkiniSe za melanom, u istoj konkurenciji osvojila je srebro. Kampanja koju je naš specijalizirani portal Zdrava Krava realizirao za dm upozorila je ljude na važnost samopregleda u sprečavanju raka kože. Kampanju je pregledalo više od 250.000 ljudi koji su mogli naučiti više o svojoj koži, kako se zaštititi od sunca i gdje se pregledati ako sumnjate na rak.

- Biti u konkurenciji s velikanima poput NY Timesa i CBS-a je fantastična stvar. Presretni smo i ponosni, vraćamo se kući s punim rukama nagrada - rekla je Nataša Šudelija.     

Native studio 24sata osvojio je 11 nagrada

U stručnom žiriju sjedili su najbolji eksperti za marketing i native u svijetu. Oduševljeni su studiom 24sata koji je pomeo konkurenciju i najavio nove vrhunske kampanje.     

1. najbolje korištenje influencera za ‘Isti san’, zlato

2. najbolje korištenje YouTubea za seriju ‘Isti san’, zlato

3. korištenje online medija za kampanju #bezsrama, zlato

4. serija pod pokroviteljstvom za ‘Isti san’, zlato

5. najbolja native strategija za kampanju #bezsrama, srebro

6. najkreativnija kampanja za#bezsrama, srebro

7. korištenje online medija za kampanju #skinise za melanom, srebro

8. serija pod pokroviteljstvom za ’Videostar’, bronca

9. najbolje korištenje teksta za#bezsrama, bronca

10. najbolje korištenje YouTubea za ‘Videostar’, bronca

11. native studio godine, bronca

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

VIDEO

VIDEO Ovaj humanoidni robot kreće se kao ni jedan do sada
NOVA GENERACIJA

VIDEO Ovaj humanoidni robot kreće se kao ni jedan do sada

Boston Dynamics je predstavio svoju sljedeću generaciju humanoidnog robota, potpuno električnog Atlas robota

Netflixov prihod poskočio u prvom tromjesečju, imaju i ogroman porast pretplatnika
UZLAZNI TREND

Netflixov prihod poskočio u prvom tromjesečju, imaju i ogroman porast pretplatnika

Američka digitalna platforma za streaming filmova i televizijskih serija Netflix izvijestila je o skoku prihoda i dobiti u prvom tromjesečju, uz više od devet milijuna novih pretplatnika i podignute cijene
Najstariji restoran u Zagrebu: Na brijegu je sve 'po domaći'
SKENDERICA 1912

Najstariji restoran u Zagrebu: Na brijegu je sve 'po domaći'

Od samog otvaranja, u restoran Skenderica dolaze gosti željni jednostavne, domaće hrane. Sir i vrhnje koje nabavljaju na Kvatriću ide u najfinije štrukle