Obavijesti

Tech

Komentari 1

AdScanner i Styria uvode nove tehnologije u medijima

AdScanner i Styria uvode nove tehnologije u medijima

Dvije austrijske tvrtke koje posluju u Hrvatskoj – AdScanner i Styria Media Group – uvode nove tehnologije u medijima i oglašivačkoj industriji.

VIDEO

Tehnologija Rapid Data Vectoring tvrtke AdScanner omogućuje Styriji da pripremi sve svoje platforme za sinkronizaciju između TV oglašavanja i digitalnog oglašavanja u stvarnom vremenu. AdScanner je inovativnim uvođenjem „TV kolačića” i sinkronizacijskih signala omogućio značajno povećanje ključnih pokazatelja uspješnosti za područje učinkovitosti marketinga.

Prosječni TV gledatelj gubi interes u prvih nekoliko sekundi oglašivačkog bloka i sve se češće prebacuje na svoj „drugi zaslon” – pametni telefon, tablet ili računalo. To preusmjeravanje i paralelna upotreba većeg broja uređaja otvaraju prostor za nove mogućnosti oglašavanja.

TV oglašivačima nudi se mogućnost da njihove digitalne oglašivačke kampanje budu sinkronizirane s njihovom TV aktivnošću ili TV oglasima konkurencije. To im omogućuje da bez odgode reagiraju na neočekivane okolnosti kao što je primjerice preuranjeno pokretanje kampanja konkurenata. Sinkronizirano oglašavanje otvara prostor za društvenu interakciju i dodatnu personalizaciju oglašivačkih kampanja.

PowerPoint Presentation

Nadalje, kako bi se povećao doseg kampanja na više kanala (cross-channel) i postigla bolja integracija između TV-a i digitala, AdScanner je razvio i uveo upotrebu „TV kolačića” koji omogućuje analizu, planiranje i kupnju kampanja na temelju navika TV gledatelja ili prethodno viđenih kampanja (retargeting). 

Marin Ćurković, izvršni direktor tvrtke AdScanner, rekao je: „Cilj je odmaknuti se od sociodemografskog televizijskog oglašavanja temeljenog na panel analizi i prijeći na ciljanje na stvarne navike, interese i klastere. Taj je pristup već postao standard u digitalnom oglašavanju i ključno je za TV oglašavanje da ide u istom smjeru.”

Zoran Turković, direktor digitalnih medija 24sata, rekao je: „Cilj je promijeniti način konzumiranja TV sadržaja i prilagoditi se navikama današnje publike koja je davno izašla iz tradicionalnog okvira, a istodobno oglašivačima pružiti sve relevantne informacije o kampanjama u stvarnom vremenu.”
 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 1
VIDEO

A1 diže cijene od lipnja
za 6,9 posto

A1 diže cijene od lipnja

Povećanje naknada se odnosi na puni iznos mjesečnih naknada tarifa, paketa i opcija bez obračunatih popusta, a već ugovorene popuste korisnici i dalje nastavljaju koristiti

Tesla otpušta 300 radnika u pogonu kod Berlina
SMZBOG LOŠE POTRAŽNJE

Tesla otpušta 300 radnika u pogonu kod Berlina

Američki proizvođač električnih automobila Tesla izvijestio je da će otpustiti 300 radnika zaposlenih 'na određeno vrijeme' u pogonu kod Berlina, nakon najave otkaza širom svijeta zbog posustajanja potražnje i oštre cjenovne konkurencije
Najstariji restoran u Zagrebu: Na brijegu je sve 'po domaći'
SKENDERICA 1912

Najstariji restoran u Zagrebu: Na brijegu je sve 'po domaći'

Od samog otvaranja, u restoran Skenderica dolaze gosti željni jednostavne, domaće hrane. Sir i vrhnje koje nabavljaju na Kvatriću ide u najfinije štrukle