Obavijesti

Tech

Komentari 11

Bez stresa u gužvi: Romobila ima za 800, ali i za 8000 kuna

Bez stresa u gužvi: Romobila ima za 800, ali i za 8000 kuna
1

Iako izgleda poput igračke, to je vozilo koje može pojuriti i 30 kilometara na sat, što može biti opasno i lako je zaraditi ozbiljne ozljed. Stoga uvijek treba biti oprezan na cesti

VIDEO

Neobičan je osjećaj tijekom prvog korištenja električnih romobila. Maleni su, djeluju nestabilno, ali već nakon desetak metara vožnja postaje gušt.

No dobro je barem prvi dan držati se prve brzine, a treba znati i da električni romobili neće krenuti sami pritiskom na gas. Kao kod običnih, treba se dobro odgurnuti da bi vožnja počela.

'Ljudi se lome, treba regulirati vožnju električnim romobilima'
'Ljudi se lome, treba regulirati vožnju električnim romobilima'

Iako izgleda poput igračke, to je vozilo koje može pojuriti i 30 kilometara na sat, što može biti opasno i lako je zaraditi ozbiljne ozljede. Zbog toga se redovito vozim s kacigom. Treba biti posebno pažljiv i pri vožnji izvan uređenih staza ili na neravnom terenu. Mali kotači na romobilima lako zapnu na rubnjaku, a i kamenčić ga može izbaciti iz ravnoteže, pa je pametnije malo smanjiti gas.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.

Ne smije se voziti ni “pod gasom”. Romobili su nestabilni sami po sebi, pa vozaču treba dobra ravnoteža.

Za stabilnost i sigurnu vožnju obje noge trebaju biti na gazištu, a tijekom vožnje nizbrdo nije dobro ubrzavati jer je lako završiti na podu. Na romobilu ne bi trebalo nositi ni vrećice s placa.

Ne vole biti na suncu

Vožnju električnim romobilom ograničava baterija i trebala bi uvijek biti puna.

Kao u mobitelima, ni baterije u romobilu ne vole ekstremne vrućine, koje su uz asfalt još više, a za njih nije dobro ni stalno voziti punim gasom. Najekonomičnije je držati se normalne brzine od 15-ak kilometara na sat.

Ne treba romobil ni ostavljati satima na suncu, čak ni u prtljažniku automobila, ako je cijeli dan na suncu.

Na cijenu električnih romobila najviše utječu snaga motora, kapacitet baterije, ali i kvaliteta izrade te softver. Kod nekih se dodatno plaća i ime. Pri kupnji treba paziti i na nosivost. Neki su dizajnirani za težine do 100 kilograma, a na nekima se mogu voziti i vozači s 20 kilograma više. Masa vozača utječe i na doseg romobila.

Promjer kotača romobila vrlo često je osam inča (malo više od 20 centimetara), ali puno je sigurnija i udobnija vožnja na onima s kotačima od 10 inča, čiji je promjer oko pet centimetara veći. Romobili se razlikuju i prema “pametnim” funkcijama. Neki nude mogućnost spajanja mobitela na romobil pa se na zaslonu pametnog telefona mogu pratiti stanje baterije i kilometraža te upravljati nekim funkcijama. Naravno, kupac mora odlučiti želi li “pametniji” romobil ili su mu važnije vozne osobine.

Novi gospodari gradskih ulica: Isprobali smo hrvatski romobil
Novi gospodari gradskih ulica: Isprobali smo hrvatski romobil

Veći kotači stabilniji

Romobil Xiaomi Mi 365 ima gume promjera 8,5 inča, teži 12,2 kilograma, doseg mu je 30 kilometara, nosivost 100 kilograma, a vrijeme punjenja pet sati. U Mikronisu stoji 2999 kuna.

Hrvatski romobil MS Neutron N2 ima kotače od 10 inča pa je stabilniji, nosivost mu je 120 kilograma, maksimalna brzina 32 kilometra na sat, doseg 20 kilometara. U Instar Computer Centeru stoji 4199 kuna, s popustom 3989.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 11
VIDEO

A1 diže cijene od lipnja
za 6,9 posto

A1 diže cijene od lipnja

Povećanje naknada se odnosi na puni iznos mjesečnih naknada tarifa, paketa i opcija bez obračunatih popusta, a već ugovorene popuste korisnici i dalje nastavljaju koristiti

Tesla otpušta 300 radnika u pogonu kod Berlina
SMZBOG LOŠE POTRAŽNJE

Tesla otpušta 300 radnika u pogonu kod Berlina

Američki proizvođač električnih automobila Tesla izvijestio je da će otpustiti 300 radnika zaposlenih 'na određeno vrijeme' u pogonu kod Berlina, nakon najave otkaza širom svijeta zbog posustajanja potražnje i oštre cjenovne konkurencije
Najstariji restoran u Zagrebu: Na brijegu je sve 'po domaći'
SKENDERICA 1912

Najstariji restoran u Zagrebu: Na brijegu je sve 'po domaći'

Od samog otvaranja, u restoran Skenderica dolaze gosti željni jednostavne, domaće hrane. Sir i vrhnje koje nabavljaju na Kvatriću ide u najfinije štrukle