U Focusu RS sada se nalazi 2,3-litreni četverocilindraš s 320 KS, koji je štedljiviji i čišći, a ima i 4x4 pogon. No, opremili su ga i Drift modom za vožnju po stazi
Brutalni Ford Focus RS uz 320 'konja' dobio i mod za driftanje
Novi Ford Focus dobio je ultimativnu RS izvedbu kojom se nastavlja tradicija sportskih modela započeta 1968. s Escortom, a potom i Sierrom. Riječ je o jurilici ozbiljnih sportskih performansi po pristupačnoj cijeni, suparniku Audija RS3 ili Mercedesa A45 AMG. U Fordu su uvjereni da će svojim performansama i voznim odlikama biti u samom vrhu. Pokretat će ga turbo benzinski motor sa četiri cilindra obujma 2,3 litre s više od 320 KS koje razvija pri 6.800 o/min, a pogon će biti na sva četiri kotača. Upravo je na pogonu najviše inovacija pa uz pomoć elektronike može prebaciti 70 posto snage na stražnju osovinu i 100 posto okretnog momenta na pojedini kotač.
Tehnologija je to preuzeta s WRC-a, a Ford upravo tu ima iskustva i uspjeha. Druga inovacija je smanjena masa pogona. Naime, zbog elektroničke kontrole okretnog momenta izbačena je RevoKnuckle – Fordova inovativna varijacija McPherson ovjesa sprijeda koja odvaja pomake ovjesa od pomaka upravljača, pa je i tu smanjena masa za 20 kg. Mjenjač je šest stupanjski ručni, a iz Forda najavljuju i limitirane snažnije inačice u skorijoj budućnosti. Osim po performansama, novi Focus RS nije teško prepoznati ni po agresivnom izgledu, piše Autostart.
Vozač će u Focusu moći birati između četiri načina vožnje, normalni, sportski, trkaći i drift. Ovaj posljednji se sastoji od posebno razvijene kalibracije pogona na sve kotače kojim se mijenja raspodjela sile kako bi se moglo postići kontrolirano preupravljanje na stazama.