Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Čak pet puta su razbili novi Rimčev superautomobil C_Two

Komentari (65)
  • Imao je vrlo ambiciozne planove i kako vrijeme ide ispada da ih i realizira. Kapa do poda za zasad ostvareno!

    26. 9. 2019,   16:32
  • Novinarček Lotus Evija je najsnažniji cestovni autek, ono tek tolko.

    29. 9. 2019,   16:32
  • E da je ovako napravio barem svaki treći koji je pronevjerio pare na račun HR pa di bi nam bio kraj?!!?Rimac svaka čast,samo naprijed!

    26. 9. 2019,   20:13
  • Mogli su naći nekoga tko zna engleski za snimanje ovog videa.. ovo je baš bruka i ružno za slušati

    26. 9. 2019,   16:17
    • Prica sef odjela, tko bi drugi trebao? Ima jaki talijanski naglasak, pa sta? Savrseno razumljiv.

      26. 9. 2019,   17:24
    • A kao da ti boljebpricas engleski sa svojimbBalkan akcentom...

      26. 9. 2019,   17:58
    • uci ako te zanima, nauci i prosvjetli se,

      26. 9. 2019,   18:11
    • Jadnik taj taljan ..vec se mogel naucit..

      26. 9. 2019,   20:28
    • Limach-ZG - za tvoju infomraciju, radim za Švicarsku IT firmu godinama, u internacionalnom timu gdje je jedina komunikacija na engleskom jeziku.. kod mene nema balkanskog naglaska prilikom izgovaranja jer sam počeo učiti engleski sa 5 godina starosti i aktivno ga koristim svakodnevno.. Nisam - a ovaj ako je šef odjela, mogao je uložiti više trudi i naučiti taj engleski kako spada, ako ništa drugo bar pravilno izgovarati riječi, jer ovdje nije slučaj naglaska, nego frajer jednostavno ne zna izgovoriti riječ.. prilikom snimanja videa, mogli su staviti bilo koga, da glumi bitnu osobu tamo, samo da zna pravilno pričati na engleskom, jer ovo je bruka i ružno za slušati, kako sam već rekao

      27. 9. 2019,   08:32
    • Krankesvester to ti je onda isto kao kad nasi pricaju Schweizerdeutsch a rodjeni su u Svicarskoj, to ti skoro isto tako zvuci...

      27. 9. 2019,   09:13
    • Za jednog sefa odjela je ipak bitnije da vodi taj odjel kako spada nego da lijepo priča engleski. Koliko vidim, čovjek to i radi - dobro vodi odjel. I priča razumljiv engleski, ne lijep ali sasvim razumljiv da. I ako on ima zasluge za uspjeh projekta, naravno da ga treba on predstaviti a ne tamo neki glumac. Ti bi stavio glumca da lijepo priča nešto o čemu veze nema... nevjerojatno šta sve ljudima pada na pamet.

      27. 9. 2019,   10:23
    • Nisam - jedno je voditi odjel, a drugo su marketinške stvari.. želiš svoj proizvod prezentirati na najbolji mogući način.. dakle, u marketinške svrhe, prilikom snimanja promotivnih videa, treba se prikazati u najboljem svijetlu.. ako su ga već htjeli u videu, mogao se bar potruditi naučiti pravilno izgovoriti riječi, ako se već ne može riješiti naglaska.. ili je to previše za očekivati? Naravno, ako gledamo da pola građana ove države rade u državnim firmama, možda je i previše očekivati od zaposlenika maksimalnu dozu profesionalnosti, bar kada se treba prezentirati globalno

      27. 9. 2019,   10:44
    • Ti glumci bi imali smisla kod prodaje miksera. Ili frižidera. U ovom slučaju sam proizvod i oni koji su ga kreirali su marketing. Kupac ovoga želi vidjeti kreatore a ne glumce jer ovo je poseban proizvod.

      27. 9. 2019,   11:52
    • Moj engleski nije savršen, ali sve sam razumio talijana što je pričao ... Nismo svi englezi ili amerikanci , niti ima potrebe da pričamo s njihovim naglaskom ...

      27. 9. 2019,   18:35
    • Ma to je sleng sjeverne engleske pokrajine, Unison kao nase hr; Zagorje!

      28. 9. 2019,   05:40
  • cONE I cTWO to je bilo sad ide CSHIT 2020 pranje love i poticaji.

    27. 9. 2019,   13:24
  • jel ovii more kroz okuke...proć...

    26. 9. 2019,   18:16
  • Prošlo je više od godinu dana, a nema ni jednog jedinog videa daj se taj auto vozi po cesti ili ne daj Boze neka utrka, street race ili bilo sta kao sto su sa C1 radili

    26. 9. 2019,   17:53
    • Pa jos se testira ,kaj ti nije jasno?

      26. 9. 2019,   18:07
    • Baš si zločest

      26. 9. 2019,   18:12
    • Kako se C1 nije tako testirao?

      26. 9. 2019,   19:01
    • C1 se nije tako testirao jer je napravljeno svega nekoliko komada, koji su bili i ostali koncept verzije, cak ni dva C1 nisu jednaka jer je svaki razlicit po necemu. C2 je predvidjen da se izradi 150 komadakoji ce se moci voziti po cestama bilo gdje u svijetu.

      26. 9. 2019,   23:48
    • Kako su ostali koncept verzija kad ih je prodao nekoliko komada cak i u SAD i vozi se tamo po cestama

      27. 9. 2019,   07:17
    • Dakle ajmo malo koristiti mozak..... Amerika, vozilo bez homogenizacije, "nemoguce". Halllloooooo, daj malo razmisli sta pises, pogledaj sta se sve vozi po americkim cestama, raznorazne samogradnje, prerade u kucnoj radinosti, mislis da je to proslo bilo kakve testove. Ostatak se vozi po Saudijskoj Arabiji koja je neces vjerovati - pustinja. Kilometri i kilometri pjeska.... zbilja mislis da je nekom seiku koji je iskesirao milju i nesto € bitno da li je auto po standardima. Dajte se uozbiljite i pocnite koristiti mozak. C1 napravljeno manje od 10 komada svaki se razlikuje jer su testirane razlicite komponente tj. svaki sljedci je poboljsavan dok se nije doslo do C2 koji ce se proizvesti u 150 primjeraka za prodaju + testni primjerci i vjerojatno jos par za raznorazne izlozbe znaci ukupno nekih 160 komada.

      27. 9. 2019,   08:48
    • Mene zanima hoćemo li ikada vidjeti Concept One/two na trkaćoj stazi i vrijeme te staze, ma bilo koje, ne mora ni biti Nurburgring. Lako za "drag race", tu i Tesla ostavlja sve za sobom a na spomenutom Ringu je bila katastrofalna jer je nakon par oštrijih zavoja bacala u "safe mode" zbog pregrijavanja baterije. Concept One (two) je, navodno, supersportski superautomobil sjajnih trkaćih performansi, a do sad nigdje nikad nitijedan odvožen krug na bilo kojoj stazi sa službenim vremenom pa da vidimo gdje je ustvari taj auto s performansama u odnosu na konkurenciju. Jedino što puštaju na YouTube su k_r__nja u drag race utrkama na parsto metara.

      27. 9. 2019,   10:11
    • C1 na nekoj trkacoj stazi vjerojatno ne, osim ako neki od preostalih 7 vlasnika ne snimi voznju, imas voznju Hammonda, koja je zavrsila kako je zavrsila (ali to je Hammond, pa se razbijanje auta moze smatrati klasikom). C2 neces vidjeti na stazi barem jos sljedecih 6 mjeseci do godinu dana, mozda i duze, dok se ne pocne sa stvarnom proizvodnjom, osim ako se ne odluce pustiti neki od testnih primjeraka na stazu. Usporedba Tesle i Rimca je kao usporedba Mercedesa i Ferarija, jedan je "obiteljski" (Tesla) - iako ima veliko ubrzanje i dalje je limuzina a drugi je sportski (Rimac). Naravno da ce Tesla imati problema na trkacoj stazi kao sto bi i svaki drugi obiteljski auto imao, makar ga prebacili u "race" mode. Uz to kada ce pojedinci shvatiti da Rimac nije firma koja proizvodi automobile (to im nije primarna djelatnost, kao ni proizvodnja bicikala ili glisera) nego komponente za elektricen automobile C1 i C2 su samo pokaz sta se sve sa trenutnom tehnologijom moze.

      27. 9. 2019,   10:45
  • Ja u to nikada ne bi sjeo, svaka cast, ali?

    26. 9. 2019,   18:12
  • Sve smo vidjeli, osim C2 u vožnji. Ovo razbijanje maketa je smiješno...

    26. 9. 2019,   17:31
  • U hrvatskoj ne bude prodao nijedan,to je bez brige,nas boli pipica za sigurnost tog auta

    26. 9. 2019,   16:23