Digitalna transformacija, content marketing, native oglašavanje, big data i video... Sve su to teme o kojima će vodeći globalni i regionalni digitalni stručnjaci govoriti na Digital Takeoveru...
Digitalna revolucija: Uberov direktor na Digital Takeoveru
Digitalna transformacija, content marketing, native oglašavanje, big data i video... Sve su to teme o kojima će vodeći globalni i regionalni digitalni stručnjaci govoriti na Digital Takeover konferenciji u ožujku.
Jedan od tih vodećih stručnjaka bit će i Rob Khazzam, generalni direktor Ubera za središnju i istočnu Europu. On će se u prezentaciji na Digital Takeover konferenciji, koju organizira 24sata, fokusirati na pozitivna iskustva koja donosi digitalna transformacija, osobito u području urbane mobilnosti, s primjerima iz prakse država koje su predvodnice u implementaciji modernih regulativa.
Razvija nove usluge
Khazzam je inače u Uberu zadužen za razvoj međunarodne strategije i poslovne operative u 20 gradova diljem devet država. Istodobno surađuje s lokalnim generalnim menadžerima na razvoju Uberova poslovanja te razvoju novih i poboljšanju postojećih usluga.
Prije dolaska u Uber radio je u investicijskim kućama, gdje je bio zadužen za strukturiranje tvrtke, akvizicije i ulaganja u raznim sektorima. Na Richard School of Business diplomirao je poslovnu administraciju s počastima. Ujedno je i nositelj titule financijskog analitičara CFA Charterholdera.
Digital Takeover konferencijom prije dvije godine pokrenuta je transformacija digitalne scene u Hrvatskoj, a njome se želi osvijestiti važnost ulaganja u digitalno oglašavanje. Dok se u Hrvatskoj u digitalno oglašavanje ulagalo tek 12 posto medijskih budžeta (zadnji dostupni podaci; izvor: HURA AdEx 2015.), u SAD-u su ta ulaganja na 38 posto, a u Ujedinjenom Kraljevstvu su prešla polovicu svih oglašivačkih ulaganja.
Nabavite ulaznice
Konferencija ima ambiciju postati središnje mjesto susreta za one koji odlučuju i za digitalne eksperte u regiji.Kako bi to postao, Digital Takeover je sa svakim predavanjem okupljao sve veći broj vodećih ljudi iz hrvatskih tvrtki, medijskih agencija i stručnjaka za digitalnu transformaciju.
Više od 1000 sudionika i stručnjaka te uspjeh dosadašnjih Digitalnih Takeovera motiv su za najveću regionalnu digitalnu konferenciju koja će biti 14. ožujka 2017. u Cinestaru u zagrebačkom Branimir Centru.
Na vrijeme osigurajte svoje mjesto i budite dio digitalne konferencije te praktična znanja i vještine razmijenite s vodećim stručnjacima koji će predstaviti najnovije trendove.
Digital Takover konferencija ponudit će, uz tri ključna predavača, i seriju kraćih predavanja nazvanih “brain snack” te panel diskusije i predavanja internacionalnih predavača. Na konferenciji će biti i radionice koje će voditi stručnjaci u digitalnom marketingu, koji su ujedno i predavači s bogatim iskustvom na Visokom učilištu Algebra, edu-partnerom cijele konferencije.
U prodaji su od danas Early Bird kotizacije za Digital Takeover konferenciju. Ulaznice u ograničenoj količini možete kupiti po cijeni od 1.500 kuna, a u njihovu je cijenu uključeno sudjelovanje na svim predavanjima, panelima i ostalim programskim formatima konferencije, kao i ručak te pauze za kavu. Early Bird ponuda vrijedi do 26. veljače, nakon čega redovita cijena kotizacije iznosi 2.500 kuna.