Obavijesti

Tech

Komentari 6

Digitalna transformacija u autobiznisu - online kupovina

Digitalna transformacija u autobiznisu - online kupovina
1

U Hrvatsku je stigao novi trend te je automobil moguće kupiti preko interneta – od odabira do dostave na kućni prag. Kupovina preko interneta doživljava veliki uzlet

Da i u Hrvatskoj online dućani zauzimaju sve više i više prostora, ne začuđuje više nikoga. I službeni izvještaji Državnog zavoda za statistiku pokazuju da je u 2016. godini čak 33 posto ispitanika u Hrvatskoj kupovalo preko interneta.

No međutim, doslovno od jučer, u Hrvatskoj je moguće nešto što smo si donedavno teško mogli zamisliti – kupnja automobila preko interneta i to od detaljnog pregleda dostupnih modela pa sve do dostave na kućni prag. Ovu svjetsku inovaciju, uz bok gigantu Amazonu, jučer je lansirala hrvatska tvrtka AutoZubak kroz svoj brend Neostar.

Od online pregleda automobila preko rezervacije do dostave

Radi se naime o potpuno novom načinu kupnje rabljenih automobila koji bi mogao promijeniti dosadašnje uobičajene obrasce ponašanja kupaca, i to kroz 2 segmenta. Naime, neostar.hr nudi potencijalnim kupcima intuitivne alate za pregled ponude rabljenih automobila i pregled samih automobila do u najsitnije detalje, mogućnost rezervacije odabranog automobila, online plaćanje te online dogovor o dostavi automobila na kućnu adresu. Ovakav način kupnje štedi vrijeme, pa i novac pa će sigurno mnogi koji traže kvalitetan rabljeni automobil posegnuti za ovom tehnologijom.

Sigurnost kupovine je na prvom mjestu

S druge strane, s obzirom da je sigurnost u kvalitetu onoga što kupujemo na internetu jedna od najvažnijih karika u promjeni ponašanja potrošača, AutoZubak Neostar je uveo dvije dodatne inovacije. Kupac uz automobil dobiva i sva osiguranja te dvogodišnje jamstvo i osiguran besplatni servis. To znači da je prodavač prilično siguran u kvalitetu onoga što prodaje. I ono najljepše – ako vam se ne svidi automobil koji ste odabrali i koji vam je dostavljen na kućni prag možete ga vratiti u roku do 15 dana!

AutoZubak se širi na europsko tržište

A iako je riječ o tvrtki koja je do sada svoje poslovanje koncentrirala u Hrvatskoj, ambiciozne planove otkrio nam je Dimitrije Trbović, predsjednik Uprave AutoZubaka.

„Ova tehnologija koju smo jučer lansirali u Hrvatskoj omogućit će nam širenje poslovanja i izvan naših granica – želimo iskoračiti na cjelokupno europsko tržište, a to će nam ova naša digitalna transformacija i omogućiti. Kao što danas naručujete u Hrvatskoj knjige iz Njemačke ili maskice za mobitele iz Kine, tako ćete sutra u Francuskoj ili Sloveniji moći naručiti automobil iz Hrvatske“, tvrdi Dimitrije Trbović.

Iako je, i kada gledamo u povijest, da spomenemo samo Fausta Vrančića, Ivana Vukića i njegov torpedo ili Josipa Belušića i brzinomjer, jasno da je u Hrvatskoj uvijek postojalo ona posebna žica za izume, veseli činjenica da i danas sve više i ambicioznije zauzimamo mjesto u inovacijama koje nam pripada - od Rimčevih superautomobila, pametnih klupa, pa sve do, od jučer, i kupnje automobila iz naslonjača.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 6
VIDEO

Što će biti s TikTokom ako ih netko kupi u SAD-u i što to znači za njihove korisnike u Europi?
PRIJETI IM ZABRANA

Što će biti s TikTokom ako ih netko kupi u SAD-u i što to znači za njihove korisnike u Europi?

Plus+ Sa stručnjakom za kibernetičku sigurnost razgovarali smo o pozadini zabrane TikToka, tehnološkim posljedicama ako ih netko kupi i kako bi takav TikTok funkcionirao

Iznimno tanki Honor X8b košta kao trećina top modela danas, ali dolazi s nizom dobrih aduta
PRISTUPAČAN I SNAŽAN

Iznimno tanki Honor X8b košta kao trećina top modela danas, ali dolazi s nizom dobrih aduta

X8b dolazi u kućištu tankom samo 6,8 mm te je među najtanjim uređajima, a i prilično je lagan sa svojih 166 grama.
Suradnja u AI-ju Hrvatske i Slovenije može donijeti veću konkurentnost poduzeća
AI KONFERENCIJA

Suradnja u AI-ju Hrvatske i Slovenije može donijeti veću konkurentnost poduzeća

Konferenciju su organizirali Infobip, Slovensko-hrvatski poslovni klub SLO CRO i slovensko veleposlanstvo u Zagrebu, s ciljem razmjene znanja i iskustava u primjeni AI-ja u poduzećima kako bi s time uspješnije poslovali.