Obavijesti

Tech

Komentari 1

Digitalni mediji su pokazali manjak kreativnih agencija

Digitalni mediji su pokazali manjak kreativnih agencija
1

S Igorom Mladinovićem, kreativnim direktorom Imago Ogilvy, ususret konferenciji Digital Takeover razgovarali smo o tome kako privući pažnju korisnika, ali i izazvati određenu reakciju.

VIDEO

Digitalizacija je stvorila okruženje s velikim brojem informacija i reklamnih poruka, a u kojem je pažnja korisnika smanjena. Igor Mladinović je u razgovoru napomenuo da se media miks po njegovom mišljenju i dalje radi potpuno krivo, a govoreći o trendovima u marketingu kaže da je jedini trend koji on prati kvalitetna i iskrena komunikacija.

Kakav je vaš dojam o tome kako je digitalna transformacija utjecala na agencije koje se bave kreativom i osmišljavanjem marketinških kampanja?

Digitalna transformacija, odnosno, digitalniji mediji su otvorili bezbroj mogućnosti za kreativno izražavanje agencijama i svim ostalim kreativcima. Međutim, istovremeno su ti isti digitalni mediji pokazali koliko je u biti malo kreativnih agencija i kreativnih ljudi oko nas. Odlično je to pojačalo za naš rad. Uz relativno mali trošak imaš priliku pokazati koliko si (ne)kreativan.

U današnje vrijeme okruženi smo s bezbroj informacija i reklamnih poruka, a istovremeno pažnja korisnika je smanjena. Kako se probiti u tom šumu informacija i postići ne samo vidljivost poruke već i zadržati pažnju, odnosno, izazvati određenu reakciju potrošača?

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.

Znate da vas u društvu ljudi najbolje slušaju kada počnete pričati znatno tiše od ostalih. Onda izgleda kao da imate nešto važno za reći i da ste vrijedni pozornosti. Bučni likovi željni pozornosti su rijetko poželjni članovi društva. Isto je i u oglašavanju. Reći nešto pametno, zanimljivo, drugačije i to tako da te drugi žele čuti, a ne da im vrištiš u uši je vjerojatno bolji put.

Mnogi vaši projekti su nagrađeni od strane struke. Što vam pomaže da budete kreativni u osmišljavanju kampanji?

Ista stvar kao i prije 15 godina – vruća kupka. U kontekstu digitalnih medija, dobrodošli su u smislu da te neke ideje iz kade lakše dođu do potrošača. Ništa više od toga.

Što treba imati na umu kada se odlučuje na kojim platformama će se neki brend, proizvod ili usluga promovirati?

Ideju i potrošača. Prema tome se odabire medij koji će ideju u najboljem svjetlu prenijeti potrošaču. Ako ne znaš svirati, neće ti pomoći niti najbolja gitara na svijetu, štoviše, samo će pokazati koliko si loš. Tako je i s medijima… ako nemaš dobru ideju, potpuno su beskorisni pa čak i kontraproduktivni.

Koji trendovi će u narednom razdoblju biti prisutni u marketingu?

Jedini trend koji ja pratim je kvalitetna i iskrena komunikacija. Svaki mediji koji će mi u tome pomoći, bit će mi dobar trend.

Kako se mijenja media miks s promjenom ponašanja potrošača u digitalnom dobu?

Media miks se po mom mišljenju i dalje radi potpuno krivo. Kvantificira se prema dosegu i broju pregleda, prodaju se klikovi, view-ovi, reakcije… umjesto da se planira prema kvaliteti prenošenja poruke. Nevjerojatno mi je da brojni klijenti ne razumiju koliko njihovi agresivni i prekobrojni oglasi (web banneri, fb oglasi, Instagram oglasi…) iritiraju potrošača i imaju potpuno suprotan efekt od onog željenog.

Možete li kao kreativni direktor reći je li u vremenu neprestanih inovacija i promjena postalo još važnije izazvati emocije kod korisnika te jesu li neki kreatori sadržaja zanemarili taj aspekt?

Emocije je oduvijek bilo važno izazvati i uvijek će ih biti važno izazivati. Ljudi su emotivna bića i kada govorimo o vrednovanju brendova, uvijek govorimo o emocijama. Međutim, emocije nisu priglupe fotografije ili video materijali sretnih obitelji s labradorom, nisu isprazne klišeizirane poruke. Emocije koje izazivamo kod ljudi moraju biti povezane s vrijednostima brenda, a način na koji ih izazivamo mora biti neočekivan i drugačiji.

Na ovogodišnji Digital Takeover dolaze poznati stručnjaci iz područja novih tehnologija, marketinga i poslovanja. Koji od najavljenih govornika je već privukao vašu pažnju?

Radije bih rekao da je prošle godine bio izvrstan Stephen Attenborough, a ove godine ćemo tek vidjeti tko će mi privući pozornost.

 

Konferencija Digital Takeover održava se 12. ožujka u Cinestaru Branimir Centra Zagreb. Ekskluzivni edukacijski partner konferencije je IEDC-Poslovna škola Bled. Sve novosti vezane uz konferenciju pratite na službenoj stranici i Facebooku.

Budite korak ispred promjena u digitalnom svijetu i osigurajte svoje mjesto već danas. Redovna cijena kotizacije iznosi 2.400 kn do 3. ožujka, a last minute 2.800 kn.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 1
VIDEO

Emil Tedeschi: Ne postoji kristalna kugla koja garantira uspjeh
DIGITAL TAKEOVER

Emil Tedeschi: Ne postoji kristalna kugla koja garantira uspjeh

Predsjednik Uprave Atlantic Grupe jedan je od najuspješnijih biznismena u Europi, a njegov poslovni put do vrha inspirativna je priča o poslovanju u kojem uvijek treba imati rješenje u rukavu za najgore situacije

Evo kako kupovati povoljnije nakon sezonskih sniženja
ZNAČAJNA UŠTEDA

Evo kako kupovati povoljnije nakon sezonskih sniženja

Ljetna sezonska sniženja su završila, no to ne znači i kraj popustima i niskim cijenama. Ako pomnije pratimo ponude u trgovinama i web shopovima, proizvode po sniženim cijenama možemo kupovati tijekom cijele godine
Znate li što je kriptomarka? Evo kako izgleda prva hrvatska
Marka iz budućnosti

Znate li što je kriptomarka? Evo kako izgleda prva hrvatska

Uskoro će se na domaćem tržištu pojaviti prva digitalno-analogna kombinacija poštanske marke, čiji će dio služiti za uobičajeno slanje pošte, a dio za korištenje na blockchainu