Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Dolazi novi Volkswagen Passat i postaje svjetski rekorder

Komentari (77)
  • Opet skoro isti ko prethodni model iznutra

    11. 2. 2019,   13:01
  • Stvarno moraš bit lud da pored Serije 3 i C klase ti kupiš Passat

    11. 2. 2019,   12:51
    • stvarno moraš biti lud da kupiš passat

      11. 2. 2019,   12:59
    • Serija 3 i c klasa nisu u rangu passata. Passat je u klasi između serije 5 i E klase. Bmw 3 ili c klasa su kante. Tek od serije 5 i e klase su auti pogotovo kod mercedesa je elika razlika kad vozis e klasu pa sjednes u c to je kao da ne vozis vise mečku. Također passata nikad nebi kupio. Bmw 5 ili audi a6 ili e klasa

      11. 2. 2019,   13:04
    • Bravo chevichejs..... konačno netko razuman. Ja vozim mercedesa ali sve ispod e jlase nije mercedes. A ako baš usporediš passata sa 3.com i c klasom i koliko koji košta, passat je sigurno best buy.

      11. 2. 2019,   13:23
    • Svaka roba ima svega kupca...

      11. 2. 2019,   13:43
    • Bolje novi passat nego rabljena E class

      11. 2. 2019,   13:44
    • Bezlican je, na isti kalup kao i sva nova vw vozila, ali u odnosu na trojku i c klasu gdje ga svrstavate iako je on klasa za sebe, ponuda prostora je neusporedivo veca...ulozeno dobiveno, best buy, iako bi ja mozda isao ne neku napucano verziju Superba, ali to sam samo ja...

      11. 2. 2019,   14:44
    • chevichejs: provjeri prije nego što lupneš gluposti, Passat nije u klasi E klase i Audia A6 nego isključivo u klasi Serie 3 i mercedesa C klase zašto? isključivo zato što međuosovinski razmak zadnjeg passata iznosi 2,791 mm dok bmwa serie 3 iznosi 2,851 mm što znači da je bmw 3 duži gledano od prednjeg do zadnjeg kotača, a to što tebi passat izgleda veće ili ima više mjesta na zadnjoj klupi to je individualno. Klase se gledaju i mjere isključivo po međuosovinskom razmaku a ne po dužini automobila.

      11. 2. 2019,   20:17
    • A vidi ovog tulipana .....hahhahahahaaa.......... međuosovinski razmak je veći kod većih automobila , naravno, ali to nije mjerilo klase nego na kojoj je platformi rađen. Ajde dečko vrati se u svoj fiat punto i stavi tenisku lopticu na kuku da ti bude punto sport.

      11. 2. 2019,   21:16
    • Jozo poštedi nas tvojih pametnih komentara i hvalisanja u komentarima o tome što ti voziš, dokazao si da nisi baš pametan bar jedno sto puta. Hvala

      12. 2. 2019,   08:05
    • Meni je dovoljno da sam pametniji od tebe , a to sam dokazao bar jedno sto puta . Mada kad bolje razmislim .... nije teško bit pametniji od tebe .

      12. 2. 2019,   08:12
    • Oni jesu svi u istoj klasi, u srednjoj. U njemackoj ju zovu Mittelklasse, a tu spadaju medju ostalom: VW Passat, Opel Insignia, Ford Mondeo, Audi A4, BMW 3, Mercedes C-Klassa, Toyota Avensis,....malo veci je Arteon, ali i on nespada pod Oberklasse, di su A6, BMW5, E-Klasse, ali je najblizi njima...

      12. 2. 2019,   14:00
    • Ivan ne lupetaj gluposti. Sjedni u passata i kante bmw3 ili c klasu pa ces vidjet razliku u prostranosti. Passat je cak i duplo udobniji. Drugo je to ak si vidio samo passata iz 89.g. onda te kuzim. Sjedni u te kante pa u passata pa u E klasu ili bmw5 ili audi a6 pa ces mozda znat o cemu pricam

      13. 2. 2019,   00:33
    • RodijakJozo. Te likove koji voze fiat punto pa kometiraju više klase auta ne shvacaj ozbiljno. Oni samo citaju na internetu o autima i maštaju pa nama.tu prodaju spike o međuosovinskom razmaku. Teorija je jedno a praksa i iskustvo drugo. Tak i kod mene u kvartu likovi pljuju po audiju ili mercedesu a nikad ih nisu vozili a kamoli imali a najjaci su oni koji kazu da je mercedes seljacki auto a pol svijeta ih vozi a proizvodi zemlja poput njemacke. Uz Lexus najbolji auto na svijetu

      13. 2. 2019,   00:38
    • Nazad u skolu ucit osnove matematike i fizike, nebi ti skodilo, sad se ulogiraj sa trecim profilom pa jos jednom potvrdi samog sebe. Btw reci da je passat bolji od serie 3 moze samo troll kao sto si ti.

      13. 2. 2019,   08:29
    • Ne trol nego netko tko ima dovoljno para pa si može priuštit da proba jedno, drugo i treće. A ti koji možeš o tim autima čitati samo u auto magazinima i prepričavati nečije tuđe utiske može samo maštat i mjenjat boju loptice na kuki svog fiata punta.

      13. 2. 2019,   08:35
    • Činjenica je i brojke ne lažu, bmw je duži od passata minimalno, ima malo manje mjesta straga zbog toga što ispod poklopca mora biti mjesta za rednog šestaka dok vw u passat ugrađuje isključivo manje 4 cilindrične motore i onda se moraš odlučit, ako su ti bitne preformanse i užitak u vožnji definitivno ćeš kupit bmw3 jer briše pod bilo kojim passatom po voznim osobinama, sa druge strane ako ti je bitno više mjesta na zadnjoj klupi i veći gepek onda kupiš passat ali onda zaboravi na vozne osobine kakve nudi trojka ili npr alfa giulia. btw Jozo ma ti si vjerojatno onaj tip što iskače iz reklame eurjoackpota

      13. 2. 2019,   09:14
    • E kad se ovako paušalno piše onda znam koliko znate o autima. Kaže ovaj tulipan da BMW briše pod sa passatom..... buuuuaaahahhahaaa...... a jadan ne zna da ima BMW sa raznim motorima i tako passat ima razne motore. BMW 316, 318, 320, 330, 323, itd a passat od 1.6, 2.0, V6 , 4motion 20 TSFI itd itd. Stvarno smišno..... pa moja mater zna više o autima nego neki ovde.

      13. 2. 2019,   12:23
    • Kad iz bmw5 sjednes u bmw3 ili iz e klase u c to je kao da sjednes u kantu. Bmw3 je kanturina od auta. Kredenc

      13. 2. 2019,   13:35
    • Ma dobro ....nije baš kanturina i smeće , ali ništa posebno. Donja srednja klasa automobila , u rangu sa golfom ili jetom , audijem A 3 i sl. Vozio sam to kao mladić . Za ozbiljnog čovjeka to je ispod nivoa. OK je za momka do 30-tak godina , ali poslije mi izgledaju smiješni ljudi u tim autima.

      13. 2. 2019,   13:57
    • Nije smece al je kanta

      13. 2. 2019,   15:53
    • Jozo ne laprdaj, passat već godinama nema motor veci od 2000 kubika kakav vrazji v6 u kojem ti vremenu zivis, to se ne ugradjuje u passat vec 10 godina za razliku od bmw trojke koji je uvjek u ponudi imao i jos uvjek ima redne sestake benzince i dizele

      14. 2. 2019,   08:18
    • Ajde tulipane drži se punta i drugih poluproizvoda....rekao sam ti već. Na završava svijet na kraju tvoga sokaka .... ima auta i u drugim selima , gradovima, državama i kontinetima. Informiraj se kakav passat ide na američko tržište , ako si čuo za Ameriku naravno. Nikad nisi čuo za 3.6 V 6.

      14. 2. 2019,   21:39
    • jozo opet blebećeš i javno se sramotiš, mi živimo u hrvatskoj, u europi na europskom tržištu a kada bi i živio na američkom kontinentu sigurno nebi čitao čalnke o autima namjenjnim europljanima. tu vw u passat ne ugrađuje v6 niti će ga ugrađivati više. hvala

      15. 2. 2019,   13:47
    • Ti živiš u svome selu , ja živim di želim. I ako želim passata V6 3.6 ja ću ga i imati. A ti se i dalje vozaj u svome puntu 1.1......buuuuuuaahahahahahahahaahaaaaaaaa

      15. 2. 2019,   14:30
    • pa i punto je bolji od ovog vw sranja.. hahhahahahhahhahah

      16. 2. 2019,   19:57
    • Hahahahha....vidi ovog tulipana koji vozi OPLA.....hahhahahaa OPLO.

      16. 2. 2019,   20:40
    • chevichajs passat nije u nikakvoj klasi od a6 e klase i bmwa 5 jer je to visa srednja klasa. Iznad su a 8 s klasa i bmw serije 7 sto je visoka klasa odnosno premium klasa a c klasa bmw 3 audi a4 passat insignija accord mazda 6 mondeo itd je sve srednja klasa. Svi su auto godinama unazad otisli u centimetrima u plus ali klase su takve kave jesu i nemoj izmisljati nesto sto nije istina. A ako je neki auto tvrdi ili meksi ovisi i od ovjesa koji je ugraren u auto. Bmw je sasvim solidan po dimenzijama i prostranosti. Trojka iz 2005 je bila malo skucena no novi modeli to nisu. Ocito nisi sjedio u nijednoj novijoj trojci. Ja sam se vozio i u trojci iz 2016 i passatu iz 2016 i mogu ti samo reci da lupas gluposti.

      2. 3. 2019,   09:11
    • i da ti pojasnim ovjes kod istog automobila a jedan je udoban a drugi bas i ne. Kolega mi ima 320d sa obicnim ovjesom u sport paketu. Auto je dosta udoban. Dok mi drugi kolega ima 320 d sa m ovjesom i m pakteom i auto je tvrd da boli glava. a tvrd je radi sportskog ovjesa kojeg pasaat u ponudi ni nema. Da bi automobil dobro lezao na cesti ovjes mora biti kruci i nizi a to nepridonosi udobnosti. Da bi to shvatio nemoras biti neki veliki strucnjak za autoindustriju ali to je tako. Dok npr jedan poznanik ima a4 sa zracnim ovjesom i auto je lađa na tockovima. A s line sigurno nije tako udoban. Tako da generalizirat da je neki auto udoban ili neudoban a da nepogledas sto doprinosi tome je smjenso. Radio sam vani i cesto putova passatom tim iz 2016 u hr mogu ti rec da se po udobnosi i moj accord posere na pasata jer mu u accordu nakon 500km neodrveni suoak i netrne noga na gasu.

      2. 3. 2019,   09:17
    • Accord je uvjek bio bolji od passata a pogotovo onaj 2.2 dizel od 180ks, jedan od najboljih dizelasa ikada napravljen

      2. 3. 2019,   09:30
    • pa to je istina, taj motor kad je pusten u prodaju 2003 je pobrao 32 nagrade u svjetu za motor godine. Do danas je taj isi motor samo usavrsen ali po principu isti taj kao i 2003 a s obzirom da je to evolucija motora iz 2003 taj motor i dan danas je bolji od mnoge konkurencije po apsolutno svemu od momenta potrosnje pa do ubrzanja trajnosti itd. Opcenito sam autom prezadovoljan. Je Honda malo skuplja od neke jefrinije konkurencije ali Hondu samo ime koci i ljudske predrasude da bude u klasi mercedesa bmw a i audija. Apsolutno nicim nekaskaju za njima jer hvala bogu imao sam prilike usporediti auto s mnogim drugim uzivo koje sam i ja sam probao. Meni npr trojku koju je kolega imao iz 2005 nije bila nista bolji auto nego taj accord. Isto mislim i na odnos accorda zadnje generacije naspram c klase bmwa 3. Ali nikad necu reci da su oni krsevi kako govore ovi gore jer oni su lider svjetske autoindustrije i tehnolski najinovativniji itd. Honda nazalost je pomalo izgubila sportski stih nekadasnjih automobila kao integra s2000 crx prelude kada je bilo Hondino zlatno doba. Fale im takvi auti u ponudi i sa njima bi svakako privukli mnoge mlade fanove. Od trenutnih Hondi u ponudi jedino bi u obzir uzeo novi crv sve ostalo mi se nesvida. I naravno nsx....😂😂

      2. 3. 2019,   10:07
    • Leon Cro@ ... eto vidi se da nemaš iskustva i da ocjenuješ paušalno ...rekla -kazala. Kao prvo passat ima varijantu sa tvrđim ovjesom i to u običnoj varijanti , a to je opcija " Monte Carlo " gdje dobiješ jedan centimetar niži auto i tvrđi ovjes i u R varijanti. A što se honde tiće.......ja sam gledao i mislio kupiti ženi accord iz 2011. god. Pa kad sam sjeo unutra i dodirnuo prekidače koji klapaju i šuškaju kao kineska igračka, kad sam povukao unutarnji rukohvat vrata i vidio da oplata vrata šeta 2-3 cm , pa sva ta plastika na kokpitu razočarao sam se beskonačno, a da ne govorim o CRV -u , koji me je razočarao do boli. Mislim da je honda uništila samu sebe sa nekvalitetnim materijalima i završnom obradom. Motor im je u klasi sa ostalima, ništa posebno , kao i u toyote i ostalih. Ipak je VAG 1.9 tdi a sada 2.0 tdi za sve njih bio i ostao mjerilo kvalitete.

      2. 3. 2019,   11:33
    • i kakav je passat sa r ovjesom ? udobniji od mecke i bmw a? passat apsolutno nicime nemoze konkurirati ovom dvojcu. Dok sto se tice ovoga za Hondu jednostavno nevjerujem jer to nije istina. Imao sam ih 3 i u nijednoj nista nije klapatalo zveckalo i da je imalo ikakvog lufta. To mi slici opisu vozila kojeg stari vozi a zove se opel. Honda je nekad imala lose materijale u unutrasnjosti zadnjih 10 godina ne. Ocito si vozio i probao honde i 2000 godina jer u novima to nije slucaj. I opet ti kazem passat 2016 dizel. Tvrd neudoban neide nista posebno za 150ks trosi kao i vecina dizela. Oprema najosnovnija a auto kosta 20 k eura . Biram auto te klase za tu lovu koji hocu s vise opreme. Mazda 6 je space shutle za taj passat iz vana i iznutra. Passat je nekad bio odlican auto za ne bas prevrlike pare. A sada je od toga ostalo razvikano ime na balkanu za paprenu cijenu za koju se moze itakako kupiti bolji auto. Da se razumijemo, nije los ali nije ni najbolji. Passat je mozda tek 4,5 najbolja kupnja u srednjoj klasi gledano na cijeli svijet i kompletnu ponudu automobila i koliko isti kostaju. A meni je najsmjesnije sto to jos trpas sa bmw peticom ili e klasom u isti kos.

      2. 3. 2019,   11:56
    • a ovo o mom ocjenjivanju i da nesto nerazumijem te da pricam i pricama rekla kazala ostavi za sebe. Pricam o autima koje sam ja osobno probao i vozio.

      2. 3. 2019,   11:57
    • leonCro mazda 6 je boeing 747 za passata.

      2. 3. 2019,   12:12
    • Vidi se da iz vas progovara neiskustvo i neimaština. Jeste li vi ikada sjeli u passata highline ili R -line ? Taj auto košta oko 35 - 40 .000 eura. Koji auto u tom cjenovnom razredu možete kupiti a da je barem jednako dobar kao passat, ne mora biti bolji. Ja koliko znam nema ga na tržištu. A to sigurno nije ni mazda ni honda. Mazda i honda idu u rang sa opelom , fordom , fiatom itd. Passat nikad neće biti kao mercedes, ali ni mazda i honda nikad neće biti kao passat.

      2. 3. 2019,   12:47
    • Mazda 6 CD184 Takmu plus 300.000 kn Ljepša, je u , udobnija, kvalitetnija, ima više mjesta unutra i sve ono što je u Highline passatu dodatna oprema ta šestica to ima sve u tom paketu opreme.

      2. 3. 2019,   13:18
    • Škoda Seat i volkswagen idu u isti rang sa opelom i fiatom dok Honda i Mazda bez problema konkuriraju "premium" razredu iako audi nikada nije bio premijum to je samo ušminkana škoda sa istim motorima na istoj platformi. Opel insignia kojoj se ti smiješ je bolji auto od passata a ne da neće biti jedna Mazda 6, smješan si.

      2. 3. 2019,   13:21
    • rodak jozo pa ti pojma decko o autima nemas. Accord je izabran za auto godine mazda 6 lani i to u hr giulija prije toga bmw 3 takoder. i ti tu nama prosipas pamet da je to rang fiata i forda. Pa ni klase neznas a pogotovo neznas ni kakav je accord type s mazda mps itd. Tvog tog passata ostave u prasini i mostaju ko passat ili manje ako imaju istu opremu i vec su direktno na tedtovima pobjedivali passat. De molim te nom vise ista pisat jer muka mi je od ovoga stvarno.

      2. 3. 2019,   13:29
    • i zadnji put ti pisem sve aute koje ovdje spominjemo sam vozio ili imao te vozio od kolega koji posjeduju neke od tih auta. U srednjoj klasi se sve usporeduje sa bmw serije 3 koji je kao neki primjer i lider klase. Giulia ga je na testovima dobila kao i mazda 6 zadnje gen. Zadnjih par godina je izasla hrpa automobila koja su ispred pasaata po mnogoceu. a po tvom pisanju bi rekao da ti zivis u neimastini i sanjas o pasatu iz 2002 a vozio si punda i tipa a sjeo si od kolege u civica iz 91 i bmw kockicu. sramotis se decko

      2. 3. 2019,   13:34
    • Buuuuuuuuaaahahahahahahahahaaaaaaa.................... eto sve si rekao.....opel insignia je promašaj, najgori nopel ikada , a opel je presta biti auto pojavom vectre, astre, zafire,.....Pa zar je vama premium segment tvrda jeftina plastika, šuškavi prekidači i jeftini materijali na sjedalima . Azijski automobili su prvenstveno namijenjeni jeftinim i siromašnim tržištima Afrije Južne Amerike, Indonezije. To što se nađe neki mešetar pa dobro zaradi jer takva auta prodaje polupismenim tulipanima u Europi ne znaći da je auto kvalitetan, već da je trgovac dobar....aaahhahahahahhahaaaaaa.

      2. 3. 2019,   13:35
    • LeonCro ,....buuuuaaahahhahahahaaaaaa......... vjerujem ja tebiu da si se vozao u autima od prijatelja , ali nisi u svome ...niti ćeš......hahahhahahahhahahahaaaaaaaa.....tebi bi i lada bila dobra da je možeš kupiti. Ajde dječaće uzmi one plastične autiće sa pazara i idi se igrati . Ti nemaš ni za Burago i Matchbox autiće , a kamo li za pravi auto.....buuuuuaaahahahahhahahaa......koji tulipan.

      2. 3. 2019,   13:39
    • jozo, opet si zaboravio popiti terapiju..

      2. 3. 2019,   13:41
    • to sto si naveo za kupovinu japanaca vrijesi bas za polupismene vw fanove koji misle da je vw najbolji a u stvarnosti je daleko od toga. Nekada kada je vw bio narodni auto za siroke mase s prihvatljivom cijenom u doba golfa 3 4 pasata iz devedesetih i 2000 su bili lider kompaktne klase i jako blizu audija bmwa i mecke. Sada su samo ostali ime koje je s obzirom na cijenu precjenjeno. A da to tako je i u svijetu govori statistika da cijeli koncern vw koji posjeduje audi skodu seat porshe bugatti itd zajedno neproda vozila kao toyota a ni Honda nije daleko. Sam vw bez ostalih marki nije po prodaji u svjetu ni na nivou nissana a kamoli honde toyote i mazde koji prodaju sami od 8-13 milijuna vozila godisnje. Ja sam deckicu bio na ostalim kontinentima i u aziji i na zapadu i tamo vidis vw kao kod nas porsche. Nema ih.... a da europa nema carine na ostatak autoindustrije bilo bi japanaca na svakom cosku i kod nas.

      2. 3. 2019,   13:44
    • a ako pricas o poluproizvodu procitaj koji test o japanskim vozilima pa ces primjetiti da gotovo u svakoj mazdi toyoti ili hondi su materijali izrade vrhunski bez jeftinih plastika kao nekad. U automotrsport casopisu je prije 2 godine bio clanak o najcescim kvarovima tj njih 20 i top tri najkvarljivija auta u svakoj rubrici. Cak i taj fiat po kojem kenjad nije imao toliko rubrika u kojima je bio prvi po kvarljivisti kao vw. ajd zz i zivi ti u svojoj masti

      2. 3. 2019,   13:47
    • Leone dijete malo.......lip je dan i sunce je ...idi vani u pjesak sa svojim autićima i bagerima i igraj se. Podaci su neumoljivi, pogledaj u Japanu koja se auta najviše cijene i koja su prva na listi želja. Ne može se po vama siromasima svijet krojit. Toyota, mazda, honda su firme koje proizvode sve od motokultivatora, šivačih mašina do lopata i tariguza. Njihovi proizvodi se mogu u Konzumu kupiti. A ja ti ne mogu pomoći ako si ti zabrijao da je to neki dobar auto. Za siromašno tržište je dobro jer bolje je ikakakav nego nikakav. Samo mene nisu trgovci zavarali , a vi ste mladi i naivni ...... lako je sa vama manipulirat. Sigurno su i japanske gume vama bolje, i kineske patike i odjeća ....buuuuuahahahhahahahhaha........ a djeco moja naivna.

      2. 3. 2019,   13:57
    • Ja još nisam vidio nekog ozbiljnog i pametnog da vozi mazdu ili hondu....uglavnom su to neki polupismeni šarlatani koji su na kredit kupili ono što im je bilo dostupno pa sada tješe sebe uvjeravajući ostale kako je to dobra kupovina. Nema među vlasnicima mazde ili honde doktora, profesora, inženjera ili dobrostojećih privatnika. Zna s šta elita vozi.

      2. 3. 2019,   14:06
    • a ja nikad nisam vidio nikog nirmalnog da vozi vw osim nekih seljacina po balkanu vecinom iz bosne koji jos nisu culi za nista drugo osim vwa. Sto se tice komentara o tome da sam djete, necu tako nisko se spustat decko. Pojma o autima nemas. Kazes auto za sirotinju a sto je majke ti vw koji kosta kao i mazda i honda? Ako su kupci honde i mazde sirotinja onda su i kupci vw a jer vw nije nikakav premium. Btw u ostatku svjeta je standard daleko bolji nego u europi npr australija japan korea usa kanada itd a tamo dominiraju japanci. Bice da je svuda po svjetu sirotinja.....kako da ne.... idi nesto procitaj o autima pa se vrati kad ne budes toliko zelen.

      2. 3. 2019,   15:07
    • a nisi vidio nikog pametnog da vozi hondu i mazdu kad si iz neke pripizdine pitaj boga gdje. Mozda iz livna isl.

      2. 3. 2019,   15:08
    • Ma ja......buuuuaahahaha....nisam iz Livna , ali da i jesam šta ima veze. Evo u tvome svijetu i u Americi , Australiji Korei itd sve sami doktori nauka i profesori na universitetima. Ajde tulipane ne sramoti se više. The Volkswagen Golf. More than 33 million produced over 40 years and seven generations. It's not quite more popular than blue jeans, or the iPhone, but it's close. Ako želiš još argumenata samo reci. Ja ne baljezgam napamet već sa činjenicama . A ovo vjerojatno i nema koristi tebi jer ne znaš engleski pa zamoli nnekoga da ti prevede. Buuuuuuaahahhahahahaaaaaa.........................

      2. 3. 2019,   16:57
    • nazalost i meni dugo treba da shvatim s kime imam posla.....uzivaj u neznanju. Svaki komentar koji krenes pisat na pocetku i na kraju ima buahahahah. Znas koja starija osoba to pise? Niti jedna....a time pokazujes svoj nivo koji plitak kao i znanje kojeg nemas.

      2. 3. 2019,   18:34
    • Pa kako da ti drugačije dočaram kakve emocije izazivaš u meni....... normalni govor ne poznaš ...moram ovako da bi nešto shvatio. Osoba koja tvrdi da je mazda i honda bolja od europskog auta nije baš u miru sa sobom.

      2. 3. 2019,   18:41
    • Alooo,momcicu iz livna. To netvrdim ja, to tvrde auto casopisi, studije koje biraju aute godine. Bas je zadnji hrv auto godine bila giulija i mazda 6. Sta ti nije jasno? Pa ako netko kaze da je taj ato auto godine onda je logicno bolja nego passat jer su konkurencija. A ti djete kad sjednes u jednog novog japanca dpdi pa cemo pricat. Kad vw bude znao napravit auto kao nsx ili gtr onda dodi mljet. Aerton im je krajnji domet s traktor motorom.. svojim izjavama o japancima so dokazao svoje neznanje i jos se sprdas. Zavrsio sam s tom sto god ti napisao. Hvala bogu pa ima ignore opcija

      2. 3. 2019,   18:59
    • Hahhahahaaaaaaa.......... dijete vjeruje u bajke.......hahhaha...auto godine......buuuuuaaaahahahahahaahaaaaaa... daj tulipane jedan istraži malo šta je to auto godine i kako se dolazi do te titul i na kraju šta ona znači. Samo se ti pali na kinesko-japanske poluproizvode , njih ćeš si jednog dana možda moći priuštiti , i to polovonog , a o ovim pravim autima možeš samo sanjati jer si ga nikad pa ni polovnog nećeš moći kupiti.

      2. 3. 2019,   19:15
  • Haha jos jedan passat u kojeg samo.mozemo gledat . :D opaaa

    11. 2. 2019,   21:16
  • dobar auto

    11. 2. 2019,   18:54
  • Puno gluposti, al solidno vozilo

    11. 2. 2019,   16:41
  • Hehe, tehnologija ušminkavanja automobila ide među oblake, ali ono najbitnije ostaje isto i ne mjenja se već preko 100god. i čini neke korporacije toliko bogatim da mi se čini da ćemo još 100god ostati na toj tehnologiji.

    12. 2. 2019,   10:33
  • nemoze bolje ,, predobar

    11. 2. 2019,   13:12
  • Volkswagen mi je sa svakim novim modelom sve ružniji

    11. 2. 2019,   13:39
    • što,golf IV 1.9 tdi je zakon ha?

      11. 2. 2019,   14:26
    • nisam rekao da je golf 4 zakon nego mi se ne sviđa taj dizajn

      11. 2. 2019,   14:39
    • Kad već spominjete 4vorku, stručnjaci kažu "...Pod palicom tadašnjeg šefa dizajna (koncern) Hartmuta Warkußa iskristalizirao se onaj precizni dizajn, koji je definirao smjernice za budućnost Volkswagena. Golf IV danas slovi među stručnjacima kao ikona stila i predvodnik serije...", a pošto sam ja veći stručnjak i bolji dizajner od svih njih zajedno, mogu si dati za slobodno reći da je sve to *rek. ;)

      13. 2. 2019,   15:23
  • , nedostupan večini građana u RH. Cijena 440.000kn ako ne i bolje

    11. 2. 2019,   13:07
  • pristojan auto za obitelj srednjeg staleža koja si ne može priuštiti nešto iz premijum segmenta. Prihvatljiva cijena , solidna kvaliteta, n išta spektakularno ....čisto OK. Za te novce ne možeš nešto više ni očekivat.

    11. 2. 2019,   13:28