Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Donald Trump ne zna koja je razlika između klime i vremena

Komentari (209)
  • Dobro je pojašnjeno u članku … ako vrijeme promatramo kroz desetljeća i stoljeća, možemo govoriti o klimi. Zbog toga je pogrešno … ustvari naivno, da ne kažem suludo … misliti da nakon par toplijih godina možemo govoriti o zatopljenju na globalnoj razini.

    29. 12. 2017,   12:04
    • ma naravno! To bi bilo isto kao da kažeš da možeš gledati kako trava raste. To (promjena klime) se ne može vidjeti u par godina, to se ne može vidjeti niti za cijeli ljudski život, to se ne može vidjeti ni kroz nekoliko generacija. To je dugotrajan prirodni proces, i mi to - naprosto zbog kratkoće naših života - ne možemo vidjeti.

      29. 12. 2017,   12:56
    • Uostalom sve drzave placaju taj pariski sporazum a na sta novci odu, kako oni te novce troše da bi zaustavili ili usporili to zagrijavanje, osim sto nam peru mozak efekt staklenika, zagrijavanje, co2 i ostale gluposti, nista se ne mjenja, co2 svake godine sve veći, sad ako netko zna na sta oni trose te novce neka mi posjasni, to nije sporazum kao sporazum smanjit cemo kolicinu co2 drzat cemo se dogovora, vec eto placamo kao da ce taj novac sam od sebe popravit ozonski omotač, to placanje je kao ovo placanje crkvi, platis a ne dobiješ nista korisno zauzvrat. Jest da vjernici to neće tako vidjeti 😂😂

      29. 12. 2017,   15:49
    • ozonski omotač se je već i podosta zatvorio (tj. rupa u njemu). Tako kažu. Ako je ikada i bila rupa?

      29. 12. 2017,   16:05
    • Klima se mijenja kao sto se mijenja vec milijunima godina i to nije nista novo. kaj se tice Pariskog sporazuma, da sve drzave placaju isto i da za sve vrijede ista pravila to bi bilo super, ali nazalost nije tako i to je razlog zasto Amerika vise nije unutra i ne zeli biti "krava muzara".

      29. 12. 2017,   17:23
  • ali zato ima milijarde....čisti dokaz da ne trebaš biti pametan da budeš bogat....

    29. 12. 2017,   10:46
  • I sad je Trump glup a ti si pametan? Trump je milijarder i predsjednik najvece ekonomske i vojne sile na svijetu. A sta si ti moj Ivane? Nista smjesnije nego kad mali i beznacajni pokusavaju ismijavati velike.

    29. 12. 2017,   10:52
    • Pamet nema veze sa njegovim bogatstvom.

      29. 12. 2017,   11:03
    • "Pamet nema veze sa njegovim bogatstvom." Ovo je tipican odgovor malih, siromasnih ljudi. Pitams se zasto pametni ljudi kao to nisu bogati. Zato sto ne zelis jer ti nije stalo do novaca ?!!!

      29. 12. 2017,   11:34
    • i kerum je milijarder

      29. 12. 2017,   11:34
    • a da trump i nije baš najinteligentniji...vrišti iz svake njegove djetinjaste izjave...

      29. 12. 2017,   11:35
    • Trumpov djed je bio pametna osoba i pokrenuo je posao u naj gorim vremenima i stvorio bogatstvo svojim trudom, trumpov otac se nastavio baviti nekretninama i zgrnuo je bogatstvo kad je stvorio dobre političke veze i za državu gradio stanove po višestruko večoj cjeni od tržišne (ono što naši tajkuni rade i danas) a donald? Od tate posudio milijun kako bi kupio i preuredio svoj prvi hotel, pamet? Nitko ne spominje njegove promašene investicije poput kasina, izgubio je više novaca nego je stekao a svaki put mu pomagala država, tatica i ostali da ispluta. Pamet nema veze sa ovim. Npr da ti danas ti netko da par milijuna eura beskamatnog kredita kojeg vratiš kad budeš imao možeš okrenuti novac za tren. Napraviti od nule je problem a napraviti od miliju nije.

      29. 12. 2017,   11:43
    • Ništa smješnije kada sirotanski tukci pokušavaju pravdati sirove mafijaše.

      29. 12. 2017,   11:48
    • Zaboravili ste; Kako je Trump uspio postati predsjednikom najvece ekonomske i vojne sile na svijetu kad ne zna razliku izmdju klime i vremena a vi svi koji to znate, uspjeli ste samo pametovati kako nije potrebna pamet da bi se obogatilo ili uspjelo u zivotu? E, pa to je stvarno smijesno.

      29. 12. 2017,   12:04
    • a to ti kontaš da je najinteligentniji ako je predsjednik el :)

      29. 12. 2017,   12:08
    • Uništi me argumentom, svi predsjednici su nobelovci.... Protivnik mu bila mu bila Hillary...

      29. 12. 2017,   12:12
    • i turpin... znaš li da je trump 6 puta bankrotirao do sad ? .... i porezni obveznici mu dugove sanirali .... kako to kad je toliko inteligentan ? =)

      29. 12. 2017,   12:14
    • Očito samo budale plačaju svoje dugove.

      29. 12. 2017,   12:15
    • dobro...momku je tek 17 :)

      29. 12. 2017,   12:16
    • Ne vrijedi dalje posto vecina ne vidi ironiju u ovom clanku. Clanak je sav u tome da predsjednik Sjedinjenih drzava je manje pametan od naseg Ivana zato sto nezna razliku iznedju klime i vremena. Kao da je taj podatak mjerilo necije intelegencije. A svi oni koji insistiraju da nije potrebno biti pametan da bi se doslo do takvih svjetskih visina, pokusajte sami nesto postici u zivotu pa cu vam cetitati na vasoj inteligenciji. Po vasem uspjesni su glupi a vi neuspjesni ste pametni. Interesantna logika?!

      29. 12. 2017,   12:31
    • jel trump inteligentan ili ne...pojma nemam...al očito je da ne zna razliku između klime i vremena...a bogami...ni ti očito =)

      29. 12. 2017,   12:35
    • Postati predsjednik USA je daleko veci uspjeh od bilo kojeg Nobelovca. Nobelovci su briljantni samo u jednoj grani znanosti. Cesto verlo uskoj. Dostici takve svjetske visine kao sto je postati predsjednikom jedne svjetske velesile, zahtijeva daleko vece sposobnosti na daleko siroj osnovi. Ocito da to ne razumijete. Predlazem, pokusajte sami.

      29. 12. 2017,   12:41
    • Trumpin a zašto Trump za promjenu ne napravi nešto sam u životu?! Svaka ideja koju je pokrenuo sam je propala, čak je otpuštao savjetnike koji su ga upozoravali na propast.jedina i naj bolja ideja mu je bila kupiti prvi hotel, i ja imam istu ideju ali nemam prvi milijun. Biti predsjednik nije samostalno postignuče jedne osobe već interesnih skupina. Ja sam postigao najbolje što sam mogao, da mi padne neka lova napravio bi i više.

      29. 12. 2017,   12:42
    • Dakle da sam pokušam postati predsjednik amerike? Sposoban? Što je on to točno sposobno odradio da bi postao predsjednik osim šro su njihovi republikanci potrošili sve ljude sa pedigreom. To je zatvoren krug ljudi i interesa i iluzija je da svatko može biti predsjednik, misliš da je naša kolinda to pstala slučajno?

      29. 12. 2017,   12:52
    • i dalje ne zna razliku između klime i vremena =))

      29. 12. 2017,   12:55
    • nu.ja, gdje si pročitao da su mu porezni obveznici sanirali bankrotirane firme? U "Tom i Jerryju"? U "Čiku i Zagoru"? Ne lupetaj!

      29. 12. 2017,   12:59
    • nu.ja....a je li Kerum GLUP????? Nije nipošto glup, a drugo je što se on izražava tako "zdravo-seljački", pa ti odaje dojam "sirovine". I... btw... nije Kerum milijarder, ni kunski, kamoli dolarski.

      29. 12. 2017,   13:01
    • je ...milijarder je.....1 700 000 000 kuna duga :P

      29. 12. 2017,   16:28
    • i da...utipkaj na jubito....kerum brzina =))))

      29. 12. 2017,   16:30
    • Presmjesni su ovi internet strucnjaci bez posla kad govore za milijardera da je glup hahahah! Za kavu nemaju, a oni jako pametni!

      29. 12. 2017,   17:26
    • vraga je on glup... takvi mu podršku daju ... on samo ne zna razliku između klime i vremena :P

      29. 12. 2017,   17:28
    • nu.ja ti moras shvatiti da je ovaj clanak pisao netko na CNNu koji ima istu inteligenciju i liberalna politicka stajalista kao i ti i naravno da ovo spada pod "Fake News". Ti se jadan ulovio jer ne znas razliku.

      29. 12. 2017,   17:36
    • a znam ... ko da će trump na twiteru objavit šta istinita =)

      29. 12. 2017,   17:38
    • Batice ne znam što se toliko ložiš na trumpa, mi samo stvari nazivamo onakvima kakve jesu. 4 puta proglasiti babkrot u 6gadina je malo previše a samo jednom je izgubio svoj novac sve ostalo su novci ulagača.

      29. 12. 2017,   17:39
    • A gle ako tebi treba netko drugi reci da su CNN, BBC, CBS, DW i ostali liberalni MSM fake news onda bi se ti trebao zapitati imali li uopce smisla zivjeti takav kakav jesi dalje. ;)

      29. 12. 2017,   17:40
    • Ne lozim se ja, nego ispravljam netocne navode. Trump nije nikada bankrotirao, to su opet fake news!

      29. 12. 2017,   17:42
    • A batice, ti znaš da u americi ne postoji ljevica i da su republikanci i demokrati desne stranke a da je liberalizam kod njih sasvim upitan. I jedni i drugi rade za svoje lobije iza trumpa naftaši a iza Hillary "zeleni" nuklearni lobij.

      29. 12. 2017,   17:43
    • Nikad?! Zašto onda njegovi republikamci javno opravdavaju njegove bankrote? Zašto on govori o svojim bakrotima? Da ga nisu masoni zeli..

      29. 12. 2017,   17:45
    • Batina...a onaj gore mudrac viče da su mu porezni obveznici sanirali bankrotirane firme.... mila majko.... Nek ode u kupaonicu pred ogledalo, pa nek se išamara!

      29. 12. 2017,   17:52
    • Tko govori o potpunom bankrotu? Samo je izgubio jahtu, avion, dio dionica, par posto udjela u tvrtki i avion ali nije potpuno bankrotirao, tata mu je prvi put spasio guzicu sa par milijuna dolara. Poslje tog prvog bankrota ulaže isljučivo tuđi novac tako da nije puno izgubio. Ijako ga procjenjuju na samo 10% bogatsta za koje tvrdi da vrjedi.

      29. 12. 2017,   18:19
    • Evo opet ti sa fake news izvorima! Stvarno nemam namjeru te educirati svaki put kad komentiras nesto! Vec smo rjesili da covjek nije bankrotirao i umjesto da priznas da nisi imao pojma ti laprdas dalje. Ovakve izjave poput "Tko govori o potpunom bankrotu? " te samo cine jos jadnijim! Nisam stvarno znao da postoji nepotpuni bankrot hahaha!

      29. 12. 2017,   18:28
    • Pod potpuni bankrot mislio sam na osobni odnosno bankrot kao fizička osoba, ne on kao donald trump nije bankrotirao, bankrotirale su njegove tvrtke, ne možeš reći ni za todorića da je bankrotira. Dali je on kao Donald Trump izgubio pare DA izgubio je milijune i izgubio je udjele u mnogim tvrtkama.dali je njegova vrijednost tolika koliko on tvrdi NIJE jer su ga procjenili na puno manje novaca. Da je imao samo tih par tvrtki to bi bio i njegov osobni bankrot, Ukratko nije govno nego..

      29. 12. 2017,   18:41
    • Opet krivo! Todoric je izgubio Agrokor i blokirana mu je sva imovina! Ekvivalent Trumpovog slucaja u HR bi bio da je u stecaj otisla neka cvjecarna koja je bila u vlasnistvu Agrokora i koju je vodila Todoriceva snaha. Jasnije?

      29. 12. 2017,   18:47
    • šta ono trump kaže ...porez domovini plaća samo budala ? =)

      29. 12. 2017,   18:54
    • koliko dugo ga već ne plaća? ... dok se ne oporavi od ovih 6 bankrota el ? =))

      29. 12. 2017,   18:55
    • Možda ali ijako mu je zamrznuta imovina on očigledno ima stalni priljev novca od tvrtki koje mu vode djeca, trumpova djeca također vode neke od tvrtki, on je za svaki proizvod koji postoji otvorio jednu tvrtku, od trumpove vode do golf terena, ti misliš da jedan čovjek vodi sve to? Njemu bankrote guraju pod nos jer su to bili njegovi osobni projekti koji su izgubili milijune jer nije htio slušati nikoga. Da se vratimo na nečiju pamet, što bi ti osobno napravio da dobiješ milijun eura nepovratnih sredstava a da ti je bandić kum? Možda kupovao jeftino zemljišta i zgrade po povlaštenim cjenama i prodavao po većim?! Za to dedinitivno treba biti raketni znanstvenik. Ukratko sa toliko početnog kapitala ne treba puno pameti ako mi ne vjeruješ daj mi milijun dva eura pa gledaj kako se to radi.

      29. 12. 2017,   18:59
    • Nema vama spasa! Badava vam netko sve objasnjava kad nemate s cim shvatiti i mjesate ne kruske i jabuke, nego kruske i aute!

      29. 12. 2017,   19:02
    • Ma batice molim te, ti o milijarderima i pameti. Ja samo vidim da su u hrvatskoj preko noći ljudi od vozača kamiona, vodoinstalatera, cvječara, švercera sa pijace, konobara itd postali milijunaši i ugledni poduzetnici. Večina nije imala više od 3 razreda srednje, prvi put vidili kravatu na vjenčanju a ni danas ne znaju opće znanje ali svi, ama baš svi imaju jedno zajedničko a to je početni kapital koji nikome nisu morali vratiti i političku vezu. A ti me učiš o ekonomiji i milijunašima, od kud trumpu prvi kapital i tko ga je povezao u poslovnom svjetu? Njegova pamet? Ili milijun od tate i tatine veze. Pazi ovu revolucionarnu ideju, uzmeš milion, kupiš stari hotel i obnoviš ga, dogovoriš se sa gradskim ocima da te oslobode nameta na cc40 g i da ulože u okolnu infra strukturu i zatim ga prodaš nakon 10g za 150 mil, ili pazi ovu dogovoriš se sa gradom da ćeš sa gradskim novcem graditi stanove 10xskuplje od tržišne cjene.. Za to zbilja moraš biti pametan... Usput ako ti padne ona "ako je lako probaj sam" reko sam ti, milja eura i telefon Bandića..

      29. 12. 2017,   19:13
    • Apsolutno se slazem za Hrvatsku, ali nije Amerika Hrvatska! Hrvatska veze nema sa civiliziranim poslovnim svijetom, zato nitko niti ne zeli ulagati u projekte u Hrvatskoj! Tamo je svake godine tisuce takvih kao sto je bio mladi Trump, pa ne uspiju niti sa vezama. I potpuno si u krivu da ti samo treba pocetni kapital, tako razmisljaju oni koji nisu nikada upoznali pravi poslovni svijet. Koliko ljudi dobi nasljedstvo ili na lutriji, pa propadnu u roku par godina? Koliko sportasa se obogatilo i propalo?

      29. 12. 2017,   19:22
    • al stvarno.... zašto trump tako grčevito krije poreznu karticu ? : /

      29. 12. 2017,   19:39
    • Nitko ti ne garantira 100% uspjeh, mogo je on svoj milion potrošiti na drogu i kurve a nije, bez obzira na poslovne uspjehe i neuspjehe on zaista valja gluposti. amerika je kud i kamo sređenija ali nikako idealna, i tamo imaš spregu politike i raznih lobija. Kod nas nitko ne želi ulagati jer će te lokalni šerifi izreketariti kao i država a ako klekneš osim posla gubiš sve pa i krov nad glavom kod nas bi trump završio ko pevec. Nitko ne želi uložiti u zemlju koja je toliko politički nestabilna.

      29. 12. 2017,   19:41
    • Pa to ti i govorim, nema veze HR sa kapitalistickim zapadnim svijetom. nu.ja, kad ce HRC reci zasto je izbrisala 30k emailova koji su bili pod sudskim nalogom?

      29. 12. 2017,   20:03
    • ne stvarno..... on je predsjednik pobogu.... još nijednog nije bilo da poreznu nije objavio... šta krije?

      29. 12. 2017,   20:12
    • nu.ja, kad ce HRC reci zasto je izbrisala 30k emailova koji su bili pod sudskim nalogom

      29. 12. 2017,   20:19
    • ko je hrc...neki predsjednik države ?

      29. 12. 2017,   20:34
    • mslm.... trump je predsjednik pobogu.... nije normalno da jedan predsjednik ne da poreznu na uvid ... osim ako nešto skriva el ..:)

      29. 12. 2017,   20:35
    • nu.ja, kad ce HRC reci zasto je izbrisala 30k emailova koji su bili pod sudskim nalogom

      29. 12. 2017,   22:45
    • Ovak mozemo do sutra kad se spustim na tvoj nivo rasprave ;)

      29. 12. 2017,   22:45
    • pa ne bi brisala da nešto ne krije...tako normalno .... nisi najbistriji baš aaa ? =))))))))

      29. 12. 2017,   22:51
    • a očito nemoš skužit ni zašto trump poreznu krije ko zmija noge =)).

      29. 12. 2017,   22:52
    • Nema ju razloga pokazati vama libtardima, a njegove birace to ne interesira. Ako ce dobiti sudski nalog kao tvoja kraljica za mailove ja sam uvjeren da ce ju pokazati, a ne izbrisali i napraviti krivicno djelo.

      29. 12. 2017,   22:57
    • zašto sudski nalog....zar treba ?....nešto krije? =)

      29. 12. 2017,   23:07
    • i kim jong un je poreznu objavio zaboga =))

      29. 12. 2017,   23:08
    • Je je hahaha! Kao sto sam rekao, nitko normalan ga ne trazi da ju objavi, samo libtardi koji su tako i tako ne bitni! Evo ja trazim da ti tu sada objavis svoje pravo ime i prezime! Zasto ne bi? Nesto krijes? ;)

      29. 12. 2017,   23:15
    • čim budem predsjednik =))

      29. 12. 2017,   23:16
    • ali stvarno..... svi predsjednici prije njega....čak i bush...objaviše svoje porezne kartice ... šta trump krije ? =)

      29. 12. 2017,   23:17
    • Pa karticu ;)

      29. 12. 2017,   23:19
    • bi li ga izabrali ....šta misliš....da je objavio karticu ? =)

      29. 12. 2017,   23:22
    • Bi li Hillary da je objavila emailove?

      29. 12. 2017,   23:23
    • objavila je poreznu karticu ..... kao i svi prije njih dvoje....jedini trump nije....zašto ? =)

      29. 12. 2017,   23:27
    • Na zalost, vecina vas nikada nije iskusila uspjeh pa niste ni svjesni koliko je sposobnosti, truda i napora potrebno da bi se uspjelo u zivotu. Istina, uspjesi na sam svjetski vrh trebaju puno faktora, povoljnih okolnosti pa i puno srece, ali pojedinci koji stignu na sam svjetski vrh u bilo kojoj grani, zasluzuju su nase priznanje i postovanje a ne ponizavanje koje potice od ne znanja i ljubomore.

      30. 12. 2017,   06:17
    • Ja se u potpunosti slažem, evo baš gledam na televiziji jednog momka koji je ni iz čega došao do vrha i svjetskog uspjeha, što više predvodi jednu veliku zemlju princ william. Toliko truda i odricanja da postane princ. Ja bi volio krenuti njegovim stopama i biti princ engleske ali sam ljen i jalan na njega...

      30. 12. 2017,   09:46
    • @Crnbog, kad si tako pametan, stvarno zasluzujes biti princ. Evo ja cu te imenovati i proglasiti "Princ Crnbog od Crnbogije". PS. Nazalost sve dok ne pocnes zivot ozbiljno shvacati i misliti da je drugima lakse uspjeti, ostati ces Princ od Crnbogije.

      30. 12. 2017,   11:03
    • Navedi mi razliku između nekadašnje vlastele i npr trumpa? I jedni i drugi su rođenibsa zlatnom žlicom u ustima..

      30. 12. 2017,   11:11
    • Svi smo nesto naslijedili od nasih roditelja; Netko milijune netko intelekt. Zukerberg i Gates su pceli za malim stolom o garazi. Danas su multi milijarderi. Verovali su u sebe i zapeli. Nisu kao ti samo upirali prste u druge kao je njima lakse.

      30. 12. 2017,   11:41
    • Jesam li ja spominjao gatesa?! I sve ostale milijardere koji su svojim trudom bogatstvo stekli od 0? Nisam, spiminjao sam trumpa i njegovu pamet vezanu uz njegovo bogatstvo. Njegov djed je bio lik koji je stvorio bogatstvo.

      30. 12. 2017,   11:46
    • Znaci djed ga je postavio za predsjednika SAD pa nije morao prolaziti kroz sve predizborne i izborne kampanje, odrzavati govore pred ticucama. Ne treba imati nikakvih sposobnosti ni truda da bi se postalo predsjednikom SAD?! Pokusaj to reci svim ostalim kandidatime koji su se isto tako trudili pa nisu uspjeli. Logicno

      30. 12. 2017,   12:06
    • Pričaš o tome kao da je trump neki outsider koji se samostalno izborio. Iza njega stoji cjela vojska ljudi, na platformi republikanaca, da nije on stvorili bi nekog deugog. Njegov djed je stvorio prvo bogatstvo, njegov otac mu je dao političke veze, to nije njegova pamet. Taj čovjek valja baline svako malo, na temi nacinalizma rasizma i netrpeljivosti dobio glasove, tu ne treba truda samo veliki jezik i lice kao đon. Reci mi što je on to točno napravio osim što je izdašno financirao republikance?

      30. 12. 2017,   12:12
    • Reci za bilo koga tko je uspio stici do svjetskog vrha, u bilo kojoj grani da nije inteligentan, sposoban i da se nije morao truditi je praviti se pametan i iskazivati osobni prezir i ljubomoru prema uspjesnim ljudima. Kritizirati, ponizavati i pametovati je puno lakse nego zapeti i uspjeti.

      30. 12. 2017,   12:15
    • O čemu pričaš? Mješaš politiku sa svim ostalim. Naravno da treba trud za uspjeh, da nije želio nebi ni postao ali trud inteligencija nisu isto a isto tako ni početne pozicije. Nije isto bilo bill gatesu i trumpu. Nije isto izmisliti i plasirati neki proizvod i preprodavati zemljišta. Jedino što mu priznajem što je ideja da od svog imena stvori brand ali kao političar mi je sličan bushu mađem.

      30. 12. 2017,   12:36
    • turpin....zašto trump odbija pokazati poreznu karticu ?

      30. 12. 2017,   15:48
    • @Crnbog: "O čemu pričaš? Mješaš politiku sa svim ostalim". Ja ni u jednom komentu nisam ni pomenuo politiku. Moj prvi komentar je bi o tome kako jedan mali nepoznati novinarcic zeli poniziti i napraviti glupim covjeka koji je uspio stici na sam svjetski vrh samo zbog to ga sto nas Ivan zna razliku izmedju klime i vremena, a Trump ne zna. Ja sam rekao da je smijesno kad jedan mali nepoznati novinar pokusa praviti glupim covjeka koji je uspio stici na sam svjetski vrh u bilo kojoj grani. Mozda zato sto se radi o Trumpu vecina je odmah presla na politoku. Ja sam pokusao napomenti da nam uspjesni ljudi trebaju biti uzor a ne predmet ismijavanja zog nase lijenosti i ljubomore. Lako je sjediti doma i zaliti se kako je ovaj imao ovo a onaj ono. Svi imamo nesto ako smo sposobni to nesto iskoristiti.

      31. 12. 2017,   00:17
    • u prvom si se komentaru odmah politike dotakao gospeti

      31. 12. 2017,   01:27
    • Prvo on nije sam došao u vrh politike več je kupio to mjesto, zatupa naftaše i to je razlog zašto se amerika povlači iz svih pregovora vezanih za smanjenje onečišćenja, nije tu samo riječ o tome što nezna razlike u vremenu i klimi on je narcisoidan rasist koji nije u stanju složiti dvije pametne relenice, čak sam izgubio dvi ure svog života kako bi poslušao njegove govore što mi daje osnovanu sumnju da je uoće sam napisao knjigu već je vjerojatno platio drugome da to odradi umjesto njega. Da ne zaboravim kako je patološki lažljivac, obeća 5 milijuna dolara u dobrotvorne svrhe ako obama dokaže kako je amerikanac i naravno ništa od toga. Takva ljigava osoba koja je preveslala svoje partnere i preko mrtvih došla do uspjeha nije nikakav uzor. Čovjek koji smatra kako bi se rješili isila na način da bombardiraju iračka naftna postrojenja jer to ne bi naljutilo iračane pošto bi američke naftne kompanije brzo izgradile... Ne ni malo ne liči na ljigavog id.. ta kojim upravljaju naftni lobiji. Imaš puno boljih ljudi npr Elon Musk zašto ne, čovjek sa vizijom koji ne spominje u svakom govoru kako je milijarder.

      31. 12. 2017,   10:23
    • @Crnbog, Zao mi je sto jednu stvar nikako da shvatis; On je stigao na vrh !!! Bez obzira kako i na kakav nacin. Definicija inteligencije je 'Sposobnost prilagoditi se daoj situaciji'. Postoje milijuni drugih koji su bogatiji, koji znaju vise i bolje lagati, koji imaju vise prijatelja, koji be se uivukli i rit svakome lobiju itd - pa nisu ispjeli doci do vrha. Zao mi je sto ne mozes shvatiti da svaki onaj koji uspije dostici do vrha ima neceg osobitog; intelekt, napor i ustrajnost su glavni faktori. To vazi za Trumpa i za svakoga koji uspije doci do vrha. Da li ti volio ili mrzio neku od tih osoba to je tvoje stvar ali pokusaj shvatiti da svatko tko uspije stici do vrha mora biti vrlo inteligentan, sposoban i spreman na veliki napor i zrtvu. Bez obzira odakle polazi i tko mu pomaze. Milijuni privilegiranih i ne privilegiranih, siromasnih i bogatih pokusavaju svakog dana ali samo vrhunski ljudi stignu do vrhunca. Ja se osobno divim ljudima koji uspiju stici do vrha u bilo kojom ekonomskom, politickom ili sportskom podrucju. Takve osobe imaju neceg specijanog. Reci za bilo koju od tih osoba da je glupa samo pokazuje ljubomoru, osobnu naivnost i ne poznavanje sposobnosti koje su potrebne stici do vrha.

      31. 12. 2017,   12:12
    • kad je tako inteligentan....kako ne kuži razliku između klime i vremena?

      31. 12. 2017,   12:20
    • O kakvoj ti sposobnosti pričaš?! Shvačaš li ti koliko ljudi oko tebe ima kojima je uspjeh zagarantiran samo rođenjem. On je jedan od njih, da je počeo kao prosječan građanin nebi uspio. Ja sam već rekao daj mi par milja eura i bandićev broj i bit ću naj uspješniji poduzetnik, zašto ti je to teško priznati. Zašto bi ja bio zavidan na njegov uspjeh?zar se ne smije komentirati nikog da nebi ispao jalan? Jedino ako nisi ti jedan od onih bahatih klinaca koji mašu tatinim parama na Facebook u. Ili smatraš što mu držiš stranu da će se malo njegovog intelekta o ribati o tebe? Njegove izjave su daleko od pokazivanja ikakvog intelekta, kupiti jeftino i prodati skupo nije raketna znanost, i ja bi to radio da imam para ali nemam jer mi tata nije dao pa se moram zadovoljiti sa poslom u firmi di govorim drugim ljudima što da rade. To što je na vrhu govori da ima dovoljno glupih ljudi koji mu daju glas a isto vrjedi i za nas.

      31. 12. 2017,   14:36
    • Kad je sve tako lako da nije potrebno ni truda ni pameti, ja ocekujem velike stvari od tebe. Tko zna mozda dostgnes do vrha neke velike korporacije. Neka ti je sa sretno. Same se bojim da se razocaras kad osjetis kako je trnovit put do vrha. Jedna mala ispravka; Ja uopce ne volim Trumpa niti sam na njegovoj strani. Ja smao napominjem da se divim sposobnostima svake osobe koja uspije doci do vrha, bez obzira koja osoba, bez obzira s kakave pozicije polazi i bez obzira koliko novaca ili pomoci dobiju. Na kraju svega to je ipak njihov uspjeh jer svojom inteligencijom i sposobnoscu znaju iskoristiti sve oko sebe da bi stigli do svog cilja. Da, znaju na najbolji i najuspjesniji nacin iskoristiti sve sto im je pri ruci. Zapamti to dobro ako zelis biti uspjesan u zivotu!!! Ovaj isti recept mi je vec donio toliko dobra.

      31. 12. 2017,   16:31
    • Prijatelju, milju dvi eura pa češ vidjeti kakobse to radi. Imam volje i želje samo mi fali taj prvi milijun.

      31. 12. 2017,   16:38
    • Da, jedan od najpoznatijih milijunasa svijeta, Nelson Rockefeller je rekao da mu je najteze u zivotu bilo napraviti prvi milijun. Ali ne posustaj. Ogroman broj ih je stvorilo i prvi i drugi i treci.. Ja u stvari ne smatram da je bogatsvo jedino mjerilo uspjeha u zivotu. Uspjeh na sportskom, znanstvenom ili politickom polju su takodjer vrijedni uspjesi. Ali ponavljam; Ja se divim osobama koji uspiju stici na svjetski vrh u bilo kojoj grani djelatnosti. Zato mi mozda tesko padne kad jedan mali novinarcic pokusa poniziti jednu osobu koja je stigla do samog svjetskog vrha i praviti sebe pametnijim sto poznaje jedan maje vazan znanstveni podatak. Od toga je ova nasa debata pocela.

      31. 12. 2017,   16:54
    • Nisi ti crn bas bistar vidim ja...

      2. 1. 2018,   20:46
    • Ne bih se upustao u raspravu o 'Crnbogovoj' inteligenciji. Somo bih rekao da je tipicni pripadnik nase generacije, koja nije spremna zapeti i postici nesto u svom zivotu. Radije se voli zaliti kako je svatko ko je uspjesan u daleko boljoj situaciji od njega pa mu je lako uspjeti.

      3. 1. 2018,   05:49
    • Znači ja sam tipični pripadnik naše generacije koji je završio fakultet i zaposlio se bez rodbinskih veza i počeo raditi od dna kako bi dogurao do solidnog položaja i sad kukam kako su drugi uspješni ? Što više ovo mi je treća firma u par godina di sam napravio isto. Vas dvojica jednostavno ne shvaćate koliko veze i početni kapital znače u poslovnom svjetu niti kako prepoznati inteligentnu osobu. Za mene pohlepa, bahatost nisu oličenje inteligencije. Jeste li u opće slušali tog čovjeka? Ima puno boljih uspješnih ljudi u koje bi se trebalo ugledati on nije jedan od njih.

      3. 1. 2018,   08:25
    • @Crnbog; "Vas dvojica jednostavno ne shvaćate koliko veze i početni kapital znače u poslovnom svjetu ". Hmmm , stvarno?! Cak znam kako prepoznati imteligentnu osobu: Ona osoba koja se moze priladoditi svakoj datoj situaciji tj. Ne mastati sta drugi imaju i kako je njima lakse nego svatiti gdje je moja polazna tocka i odatke ja moram krenuti. Iz osobnog iskustva znam koliko je pocetni kapital vazan zato ga treba s naporom i strpljenjem stvarati. Ti vec imas jedan pocetni kapital - fakultet. S malo strpljenja taj pocetni kapital ce stvoriti i novcani kapital i onda ... granica je samo tvoja volja - dokle zelis. PS. Zasto sve svoje diskusije toliko vezes uz Trumpa. Ja sam Trumpa pomenu samo zato sto je clanak bio o njemu. Svaki moj koment je bio o divljenju prema uspjesnim osobama osobito onim koji uspiju stici na sam svjetski vrh, ukjlucujuci i Trumpa, ali ne iskljucivo Trumpa. Dok ti stalno nikako da se odvojis od tvoje duboke mrznja prema Trumpu. U redu ako Trumpa ne volis, uzmi za primjer neku drugu uspjesnu osobu i neka ti on ili ona bude uzor u zivotu. Interesira me kakav si fakultet moga zavrsiti s tako ogranicenom sposobnostima za osnovno komuniciranje.

      3. 1. 2018,   12:58
    • Ja ne mrzim trumpa niti ga imam zašto mrziti, nisam ljubomoran na njegov kapital koji je stekao, ja sam o njegovoj inteligenciji zaključio po onom što je on izjavio jer moraš biti idiot misleči kako bombardiranjem neke države možeš doći do mira. Ja sam svoj početni kapital kako ga nazivaš iskoristio naj bolje što sam mogao u prilikama kojima živim,probaj biti ing. Strojarstva u gradu koji više nema industrije a poslodavci smatraju da je to u rangu auto mehaničara. Tako da bi osobno rađe izabrao prvi milijun koji je dobio trump nego sve fakultete svijeta. Snalažljivost u situaciji kod nas znači biti lopov i bez skrupula, ja toliko ne želim biti "snalažljiv" ijako mogu da hoću. Steko sam svoja četri zida na pošten način i zato mirno spavam, ne vozim bentlija niti idem na sejšele ali iskren da ti budem niti patim od toga. Nisi shvatio bit onog što ti govorim, trump nije neki anonimus koji je došao do vrha počevši od dna, on je lik koji je počeo od vrha, ako pratiš njihovu političku scenu svi ti ljudi su sa pedigreom. Više se divim dizaču utega iz austrije koji je postao guvrener nego njemu, čudi me da se nije prije kandidirao.

      3. 1. 2018,   13:41
    • Crn, prvo i osnovno, tko normalan jos uvijek misli da se u Hrvatskoj moze uspjeti uz tu ukorijenjenu korupciju? Svatko tko zeli vise u zivotu ce izabrati odlazak! To naravno nije lako, ali ako si siguran u sebe i svoje sposobnosti samo nebo ti je granica u normalnoj drzavi. Ako ipak nisi onda ostajes u HR i kukas kako te netko zakida i sam znas da ne mozes nista promijeniti. Kaj se tice Trumpa, lijepo ti je rekao gore malo vislje, puno njih je imalo i vece zaledje od njega i vecu lovu za kampanju, pa nisu uspjeli postati predsjednik. Cak je i njegova vlastita stranka s podsmjehom gledala na njegovu kandidaturu dok ih je na pocetku bilo 14 republikanskih kandidata, pa ih je uspio sve pobjediti, a tu pricamo o kandidatima koji su bili daleko bolje "potkozeni" od njega. Cak i Bush obitelj je pobjedio! I onda Clintone! I ti sad laprdas o tome kak je on nesposoban i glup i kupio je izbore?! Ako tako mislis onda stvarno nije ni cudo da si svake god u drugoj firmi...

      3. 1. 2018,   15:59
    • trumpu visi optužba za veleizdaju a vi se uhvatili njegovog nerazumijevanja razlike klime i vremena =)

      3. 1. 2018,   16:03
    • Prvo ja sam firme mjenjao jer sam znao da mogu bolje i da mogu zaraditi više, u svakoj firmi sam stekao određeno znanje koje je druva firma plačala više tako da ni ova u kojoj trenutno radim vjerojatno nije do mirovine. Što se trumpa tiče o njemu govore njegove izjave, čak je i glasnogovornik aqaide rekao da ne trebaju poduzimati nikakve korake već samo širiti njegove twitove jer će on sam uništiti državu. Koji normalan poslovan i inteligentan čovjek ulazi u kandidaturu za predsjednika naj močnije zemlje svijeta bez da prouči kako je država sastavljena i kako uopće funkcionira već se nako dolaska u bjelu kuću čudi ko pura dreku koliko je to zapravo velika institucija a kao šlag na tortu prizna da o nato-u nije znao ništa a sad kad zna misli da je zastario!? Kažeš inteligentan?! Krenuo u reformu zdravstva bez da ga je proučio a kad ga je skoro sj.. Posipa se pepelom. Kad šokirano izjavi kako za vođenje države moraš imati srca i obzira prema ljudima jer tvoji potezi utječu na nečije živote a da u poduzetništvu to ne treba i da je čak nepoželjno jer eto ne utječe?! Lik je genije!

      3. 1. 2018,   20:21
    • Predsjednik SAD ne treba nužno biti profesionalni političar, on se okruži savjetnicima koji su karijerni političari, i koji su "tata-mata" za područje iz svoga resora. Npr., predsjednik Carter je, iako je bio guverner Georgije, bio ustvari vele-uzgajivač kikirikija, Reagan je, kako znamo, bio glumac (istina, jedno vrijeme i guverner Californije). Najvažnije mu je sastaviti pravi tim, odabrati prave savjetnike.

      3. 1. 2018,   20:37
    • Strasnom inteligencijom raspolazes Crn hahahaha! Apsolutno sve kaj si rekao je krivo! Pojma nemas o nicemu, a jako se pametan radis! Mijenjao firme za vecu placu hahahaha! Da si toliko dobar onda bi dobio povisicu tamo gdje si bio! O tvojoj pismenosti ne treba pricati, sve je vidljivo! Kome ti lazes? Sebi najvise ocito! Kaj se tice tvog komentara: 1. glasnogovornici teroristickih skupina su to rekli i za Obamine i za Hillarine izjave. Znaci, pojma nemas! 2. On je jako dobro znao kaj ga ceka i najavljivao je da ce smanjiti preveliki drzavni aparat, birokraciju i tu je i bila izjava da nije imao pojma da je to toliko naraslo. Znaci, ocito ne znas engleski, pa nisi dobro shvatio receno. 3. Cijelu kandidaturu govori kako je NATO zastario i da drugi moraju poceti vise placati. Znaci, ili laprdas bezveze ili lazes! 4. Reforma zdravstva je jako potrebna Americi jer je Obamacare katastrofa! Nije stao jer je zahebo, nego jer nije imao potporu Kongresa. Sada prije Bozica je uspio najvazniji dio Obamacarea rastaviti. Znaci, pojma blagog ti nemas! i 5. Izbrisi profil jer si sramota!

      3. 1. 2018,   22:43
    • Vidim da sam pogodio trumpofila u žicu.. Ja ne znam kako je kod vas u savršenoj americi ali kod nas je normalno da čovjek ide za većom plaćom i boljim radnim mjestom, kod privatnika kod kojih sam bio povišica nema, eventualno stimulacije i to ne uvijek. Firme koje bolje plaćaju traže i veće iskustvo. Ne znam ttebam li ti to nacrtati ali počneš od dna u firmi koja te primi i ulažeš u sebe i svoje znanje i uz malo sreće i pameti eto te na boljem radnom mjestu. Ja nemam potrebe lagati o trumpu i moje razumjevanje engleskog je više nego dovoljno da vidim kako valja gluposti, kao što je čovjek prije tebe naveo za biti presjednik ne trebaš znati ništa već okružiti se ljudima koji znaju. Kad sam vidio predsjednike koje je naveo i čime su se bavili vidim da je u pravu što me dovodi do sljedečeg zaključka a to da je trump marioneta naftnih lobija a stavljen je za kandidata jer je poznat i zanimljiv javnosti i ljudima poput tebe. Ukratko igru vodi neko drugi jer ipak govorimo o senilnom starcu. Kad sam pogledao njegove intervju-e sa kraja 70ih pa do 05-e nije mi djelovao toliko glup, sad mu je pola govora krcata poštapalicama "enormous" itd što i nije baš odraz inteligencije. Upravo reže sva davanja drugim zemljama ijako zaboravlja da su baš ta davanja dovele ameriku tu di je na čelo stola. Ne vidim što si toliko fasciniran sa tim tulipanom. Dosta puta sam se žalio kako mi u hrvatskoj nemamo neki izbor političara ali da se amerika toliko srozala...

      3. 1. 2018,   23:37
    • Usput što ti radiš za život?

      3. 1. 2018,   23:38
    • OK. Here is my brief biography. Education: One level above you. In addition to an University Degree, I have MBA. I am already a successful Investment banker. I think, I would be approximately your age and I have already made my first million. As I have already stated many times before, I admire successful people. If you could free yourself from your political blindness, you would realise the sacrifice, hard work, perseverance and the intellectual greatness required to reach the top. Here I am talking about every successful person, irrespective from what position they start and what assistance they get along the way. Many start from various positions in their lives, however, only brave and capable succeed. Currently, I am on leave enjoying tropical sunshine, sitting in the shade of a palm tree and trying to encourage you to reach your potential. I am rather disappointed to see that I have been wasting my time. Soon my vacation will end and I will no longer have time to waste on fruitless conversations with people like yourself. If you wish I can write you similar comments in Deutch or Espanol. This is just to give you some indication of may capabilities. Anyway, have a happy, safe and prosperous New Year.

      4. 1. 2018,   03:26
    • Trumpin ako je to točno svaka ti čast!

      4. 1. 2018,   08:46
    • Razmisli malo; Kakkav razlog lagati ? Mozda da impresioniram osobu koju sigurno nikada necu u zivotu vidjeti. Nema bas puno logike. Ne bih nikada ni pricao o sebi da nisi iskljucivo to trazio. Sada cu morati zavrsiti ovu interesantnu debatu - porque el lunes regresso al trebajo.

      4. 1. 2018,   12:14
    • Nisam tražio od tebe već od batine jer očigledno ne shvaća kako ulaganjem u sebe i potragom za boljim uvjetima možeš uspjeti čak i kod nas. Meni je iskreno drago da si uspio svojim trudom i tu ti skidam kapu. Ja nisam jalan na uspješnije ljude od mene pa tako ni na tebe, meni smetaju ljudi koji se kite tuđim perjem ili koji tvrde kako su počeli od nule a očigledno nisu. Znam da ti neće biti jasno ali prije češ mi ti biti uzor sa svojim uspjehom nego trump.

      4. 1. 2018,   12:34
    • Jedna mala ispravka; Moje korisnicko ime je Turpin17 a ne Trampin. Nikakve veze ni asocijacije s Trumpom. Moram priznati da me inznenadjuje tvoja opsesija s Trumpom. Nikako da diskutiras o bilo kome ili o bilo cemu a da to ne povezes s Trumpom. Vrlo interesantno?! Bez obzira na tvoju opsesiju i tvoju ocitu mrznju prema covjeku, stvarnost je da je Trump dostigao jednu od vrhunskih pozicija na svijetu. Poziciju o kojoj milijarde drugih ljudi u svijetu i milijuni bogatih i siromasnih u SAD mogu samo mastati. Ja mu se samo mogu diviti na takvom uspjehu kao i svakoj drugoj uspjesnoj osobi koje su uspjele stici na sami svjetski vrh. Kako je Trump do toga dosao, odakle je poceo i kakve pomoci je imao, to je za mene maje vazno. To cu ostaviti tebi za rapravu i opravdanja. Ako stvarno ne mozes podnijeti Trumpa i njegove uspjehe bolje ga je zanemariti. Pokusati omalovazavati takav ogroman uspjeh vise govori o tebi nego o Trumpu. Imas alternativu, ugledati se na tisuce drugih uspjesnih osoba. Jedna od zaostavstina komunistice ideologije kod nas je omalovazati uspjesne osobe i na takav nacin se 'praviti vazan'. Postoje dva nacina istaci se; Jedan je zapeti i istaknuti se iznad ostalih a druga je pokusati omalovazavati sve one koji su iznad tebe da bi stvorio dojam da si iznad njih ili da oni nisu iznad tebe. Jedan od ovih metoda je puno laksi ali drugi je puno uspjesniji. Good luck in all your future endeavours !

      4. 1. 2018,   12:55
    • Pa meni je bitno kako je netko došao do uspjeha i svjetskog vrha iz razloga što je nekima taj put posut vlastitim znojem a nekima tuđom krvlju tako da po meni nikako nije isto. Npr staljin je bio uspješan čovjek na svjetskome vrhu, vodio multi milijunsku državu, tebi bi on možda bio uzor pošto te ne brinu milijuni ljudi koje je pogubio da bi došao do vrha međutim meni nikako nije. Sad kad si pri usponu možda te ne brine preko koliko "mrtvih" češ ostvariti svoje ambicije ali što kad ti put presječe osoba sličnog stava i ambicija?. Zašto bi mrzio trumpa? Poslje njega dolazi netko drugi i tako u krug, njegov uspjeh je više splet okolnosti nego rezultat njegovog životnog rada.

      4. 1. 2018,   13:12
    • Stvarno sam mislio zavrsiti s onim posljednim prilogom jer se moram polako pakirati natrag u stvarni svijet. Od ponedjeljaka trebat ce ponovo zaraditi koji novcic za stare dane. Da li ce to biti euri, dolari ili kune zavisi od trenutne 'exchange rates'. Ne mogu a da ne odgovorim na ovaj posljedni 'Crnbogov' prilog koji mu je do sada najbolje napisan sa najvise logike od svih prijasnjih napisa. Jedan mali prolem je sto pokusavas moraliziratu uspjehe. To je otvaranje panodorine kutije i postaje sasvim nova i puno kompleksnija diskusija. Istina je da svi uspjesni ljudi ne rade na dobrobit covecanstva. U stvari koliko ih radi za dobrobit covecanstva zavisi od toga tko ih procjenjuje. Neki vrlo uspjesni ljudi kao Staljin, Hitler, Mao Tse Tsung itd. bi bili su pravi svjetski zlocinci ali ipak pokusati negiratu njihov genij je glupost. Trebala je ogromna sposobnost stici na tako visoku poziciju. To sto su upotrijebili svoj genij u paklene namjere umjesto za dobro covjecanstva je druga prica. U stvari tako je tesko moralizirati i procjenjivati pojedine uspjehe. To vec postaje misljenje i procjena svakog pojedinca. Socijalisti be, na primjer, ocijenili da je svaki kapitalista cak i svatko tko se obogati u kapitalistickom sustavu radnicki neprijatelj. Ja sam zbog toga govorio samo o sposobnostima, naporu i intelektu potrebnom doci na vrh. Nisam moralizirao njihove metode i ciljeve. Razmisljam kako i zasto je bas ta osoba mogla stici do tog polozaja. Milijuni drugih bi to isto htjeli.

      5. 1. 2018,   08:11
    • @Crnbog, drago mi je da ces za uzor uzeti one za koje smatras da su uspjeli svojim osobnim sposobnostima i rade za dobrobit covjecanstva. To stvara inspiraciju za osobne uspjehe. Moji uzori su takodjer osobe koje se uspiju uzdici iznad svoje okoline osobnim sposobnostima, ali i dalje ostaju dio od onoga iz ceka su potekli. Ja ipak volim analizirati svaki uspjeh i stvarno se divim osobama koje uspiju stici na sam svjetski vrh. Zasto i kako bas oni? Zasto ne milijuni drugih koji se bore za isti cilj. To je jedna tako interesantna analiza. Ovaj put je stvarno moj zadnji prilog. Pozdrav i sve najbolje svima. Htio sam reci i 'puno srece u zivotu' ali necu, jer svatko stvara svoju srecu. Stvorite si sve sto ste zamislili i naucite se uzivati u onom sto imate.

      5. 1. 2018,   08:25
    • Ovi mulci na 24sata sve živo brišu. Kada ovakvi poput turpij prijavljuju komentare. Turpijo arogancija ti doslovno curi iz očiju iako se trudiš biti kao civiliziran i uljudan. Sama činjenica da ne priznaješ parametar "sreću" kao jedan od osnovnih čimbenika u životu već ga svodiš na to da "svatko sam svoju sreću stvara" je ogroman dokaz toga. To je geslo obično oni kojima se sreća nasmiješila pa su uspjeli zaraditi lovu u životu. Vidio bih te sa tim geslom da si rođen kao ratno dijete 80-ih u Angoli. Također su očite tvoje priproste izjave tipa "uzor su mi oni koji rade za dobrobit čovječanstva". Istini za pravo hitler je danas malo kome uzor. Vjerovatno si aludirao na Bill Gatesa koji je kod za prvi operativni sustav ukrao svome cimeru. Pa-pa.

      5. 1. 2018,   08:48
    • Hmmmm. Netko bi ti trebao objasniti razliku izmedju samopouzdanja i arogancije. Jedan mali savjet; Upotrijebi toliko energije u svoj osobni napredak koliko upotrebljavas u mrznju usjesnih ljudi pa ces daleko stici. Mrznja ce te pojesti iznutra a nikakvu stetu ne pravi onima koje mrzis. Puno srece u zivotu jer tebi ce stvarno trebati puno srece da bi ista postigao.

      5. 1. 2018,   10:06
    • @Red_army, ispricat cu ti jedan istiniti dogadjaj u svezi 'faktora' srece. Poznati Juzno-Africki, profesionalni igrac golfa, Garry Player, jednu subotu igrao je prijateljsku utaknmicu sa jednim od svojih prijatelja. Iako mu je prvi udarac bio los, otisao je u bunker s pijeskom, Graryjev udarac iz bunkera s pijeskom bio je fantastican. Loptica je zavrsila kod same rupe. Na to mu je prijatelj nabacio: "Garry sto ti imas puno srece." Garry Plajer mu je na to odgovorio: "Znas sto je interesantno? Sto god vise treniram sve vise i vise srece imam. " Ovaj dogadja bi ti bilo vrijedno dobro zapamtiti

      5. 1. 2018,   22:01
    • Turpijo ne prodaj sitnu demagogiju i dječju logiku ovdje. Nitko nije rekao da se sposobnost i stručnost u nećemu ne mogu razvijati. Njegov trening je nesumnjivo imao utjecaja na udarac. Kao i sreća što tog trenutka nije zapuhao jači vjetar i odnio lopticu par desetaka metara u stranu. Naravno zaboravio si istaknuti njegovu najveću sreću. Gary Player je osoba koja je odrastala u Apartheid sustavu. Privilegirani bijelac u porobljenoj crnačkoj državi. Dok su njegovi vršnjaci crne puti robijali za privilegiranu klasu on je putovao svijetom sa obitelji po golf turnirima. Naravno da si ovaj "nevažni" faktor "zaobišao". Drugi puta barem provjeri na koga se referenciraš tako da sam sebe ne diskreditiraš sa liberalističkom demagogijom. Samo arogantni mulci koji su ili rođeni sa srebrnofm žlicom u ustima ili im je istu život na neki način strpao u usta ne priznaju parametar sreće kao relevantan u životu. Sve dok im naravno nekom prilikom avion ne padne i poginu. Tada će reći da "nisu imali sreće".

      8. 1. 2018,   09:55
    • uh, vi se još uvijek koljete oko ove teme? Svaka vam čast...., kako vam se da? No, čitajući vaša prepucavanja, moram priznati da se uglavnom slažem s Turpinom.

      8. 1. 2018,   10:44
    • također...ne čitakjući vaša prepucavanja...ne uglavnom..nego sve se slažem sa crnim i crvenim =)

      8. 1. 2018,   16:07
    • a sa trupinom se jedino ciplje mogu slagati =P

      8. 1. 2018,   16:08
    • Nije to nikakvo klanje. Jednostavno pokušavam ovom liku dokazati da je faktor sreće iznimno relevantan u životu. Međutim velika ega je teško navesti na privaćanje istine jer se tada obično ispuhnu. Pretpostavljam da je ljepše živjeti na oblacima iluzija kada ti je već život dao tu mogućnost.

      9. 1. 2018,   08:33
    • Faktor srece je bitan, ali ne u toliko mjeri da on sam odlucuje da li ce netko biti uspjesan i/ili bogat u zivotu. Te i takve izjave da ti treba puno srece da bi uspio najcesce cujemo od onih koji nisu i najvjerojatnije nikad niti nece uspjeti.

      9. 1. 2018,   19:22
    • NIkada nisam niti rekao da je isključiv. Da si pročitao koji komentar prije to bi i znao i nebi ponavljao tuđe rijeći kao papiga.

      10. 1. 2018,   09:17
    • da remiziramo...trump je toliko neinteligentan da ne kuži razliku između vremena i klime =)... i kad će porezna tumpe...šta kriješ aaa ? =)

      11. 1. 2018,   16:24
    • Dosadan si trole ;)

      11. 1. 2018,   16:28
    • u biti dovoljno je samo pročitati šta republikanski senatori misle o trumpu =)

      11. 1. 2018,   16:33
    • prvaci Republikanske partije, članovi stranke koju Trump vodi, kako je nedavno popisao Pat Bagley u Salt Lake Tribuneu: lakrdijaš (Jeb Bush), vulgaran, luđak (guverner Louisiane Jindal), karcinom (guverner Perry), patološki lažljivac (Ted Cruz), idiot (H. R. MacMaster, savjetnik za nacionalnu sigurnost), rasist (Paul Ryan), prevarant (guverner Romney), magarac (senator Lindsey Graham iz Južne Karoline), klepetalo narančastog lica (senator Rend Paul iz Pennsylvanije), moron, a onda jebeni moron (državni tajnik Tillerson), odvratan (Chaffetz, nekadašnji predstavnik Utaha u Kongresu), hvalisavac (bivši predsjednik Bush).

      11. 1. 2018,   16:35
    • Hahahaha! Tipicni komentar ogranicenog i lazljivog libtarda! Komentar napisan tako da covjek citajuci ga si misli kako se radi o nekom poznatom novinaru, a ono ti ovdje citiras KARIKATURISTA iz nacionalno beznacajnog lista iz centra Mormonskog dijela drzave. Evo ovakvi komentari su jos jedan dokaz koliko ste ocajni i kako u nedostatku pravih dokaza za vase teorije citirate karikaturiste kao relevantne izvore. Ne znam da li je vise smjesno ili jadno! Tko je slijedeci koji je cuo da je netko nesto rekao o Trumpu, cistacica u Prirodoslovnom muzeju u Washingtonu? ;)

      11. 1. 2018,   17:00
    • eto...i sad zamislite kad senatpri republikanske stranke to JAVNO kažu....a koliko ih to misli al neće u javnost =)...eto šta je i ko je trump =)).....da ponovimo.... prvaci Republikanske partije, članovi stranke koju Trump vodi, kako je nedavno popisao Pat Bagley u Salt Lake Tribuneu: lakrdijaš (Jeb Bush), vulgaran, luđak (guverner Louisiane Jindal), karcinom (guverner Perry), patološki lažljivac (Ted Cruz), idiot (H. R. MacMaster, savjetnik za nacionalnu sigurnost), rasist (Paul Ryan), prevarant (guverner Romney), magarac (senator Lindsey Graham iz Južne Karoline), klepetalo narančastog lica (senator Rend Paul iz Pennsylvanije), moron, a onda jebeni moron (državni tajnik Tillerson), odvratan (Chaffetz, nekadašnji predstavnik Utaha u Kongresu), hvalisavac (bivši predsjednik Bush).

      11. 1. 2018,   17:07
    • Da ponovimo: Pat Bagley kojem su to ovi rekli je KARIKATURIST beznacajnih novina! Sada kada bi nam nu'ja "pokazao" gdje i kada su to ovi javno rekli, sto ne bi trebao biti problem u danasnje vrijeme kada se sve snima, to bi bilo super ;)

      11. 1. 2018,   17:14
    • prvaci Republikanske partije, članovi stranke koju Trump vodi, kako je nedavno popisao Pat Bagley u Salt Lake Tribuneu: lakrdijaš (Jeb Bush), vulgaran, luđak (guverner Louisiane Jindal), karcinom (guverner Perry), patološki lažljivac (Ted Cruz), idiot (H. R. MacMaster, savjetnik za nacionalnu sigurnost), rasist (Paul Ryan), prevarant (guverner Romney), magarac (senator Lindsey Graham iz Južne Karoline), klepetalo narančastog lica (senator Rend Paul iz Pennsylvanije), moron, a onda jebeni moron (državni tajnik Tillerson), odvratan (Chaffetz, nekadašnji predstavnik Utaha u Kongresu), hvalisavac (bivši predsjednik Bush).=P

      11. 1. 2018,   17:19
    • @batina Ako mu se dovoljno duboko uvučeš u rektum možda te primi za međunožje. "Grab`em by the pussy" i to...

      12. 1. 2018,   08:18
    • Petak, kraj vrlo uspjesnog tjedna. Dok imam par minuta vremena 'za bacanje' pogledam kako ovi 'izuzetno pametni al bez dovoljno crece' 'crveni i nuovci' kao papige, ponavljaju komentare americke Holywoodske elite i njihovih medija. Zalosno je vidjeti da je ta elita toliko ovladala svjetskim javnim mnijenjem da i hrvatski 'crveni i nuovci' vise ne upotrebljabaju svoj razum nego ponavljaju ono sto im Americka elita namece. Trump mozda nije genij; mozda nije ni tako pristojan ili uljdan, ali ga svaki slobodarski um treba podrzavati, jer je do sada jedini koji se usudio usprotiviti absolutnoj dominaciji Hollywoodske elite i njihovih medija, koji nam tako agresivno namecu svoje niske moralne standarde i svoju nakaradnu viziju o buducnosti. I ograniceno pametnim treba biti jasno kako ga neprekidno i zestoko napadaju na najprljavije nacine, jer ga vide kao najvecu opasnost svojoj globalnoj dominaciji javnog mnijenja. Ako uspiju slomiti i tako samopouzdanu pa cak i arogantnu osobu na tako visokoj poziciji, teskoa nam svima. Onda cemo svi morati prihvatiti sve ono sto nam Hollywoodska elita propagira, ukljucujuci njihove pervezne moralne norme i njihovu dominaciju svih svjetskih demokratskih sustava. Zato je absolutno bitno da Trump opstane.

      13. 1. 2018,   01:59
    • Haaaaaahhhhaaa koliko si plastičnih boca skupio ovaj tjedan turpijo? Samo netko u dovoljnoj mjeri lobotomiziran trumpističkim gluparijama može misliti da netko tko si je dao nick "Crvena Armija" uzima u obzir razmišljanja nekog američkog glumca koji radi u Holywoodu. Vidim da ti kako logika tako niti povijest nije jača strana. Trump University bi stvarno trebao poraditi na suptilnijim metodama oglašavanja.

      17. 1. 2018,   11:41
  • Globalno zatopljenje je prirodna pojava isto kao i ledeno doba...

    29. 12. 2017,   11:04
    • natrpali ti minusa, a točno si rekao. I Trump je u pravu. Pa čak i sam David Icke kaže da je "globalno zatopljenje" - bedastoća. Negdje u 11. ili 12. stoljeću (o čemu postoje zapisi) desilo je je također svojevrsno "globalno" zatopljenje, kad od industrije nije bilo ni "i". Zatopljenja i zahlađenja su normalne ciklične pojave u povijesti (Zemlje).

      29. 12. 2017,   12:17
    • Icke? Jel to onaj koji brije na guštere?

      29. 12. 2017,   12:59
    • da, jest, i 90 % toga što kaže za mene su budalaštine. Kao što je (i) za mene budalaština globalno zatopljenje, a pogotovo da je uzrokovano djelatnošću čovjeka.

      29. 12. 2017,   13:03
    • barbaboro nije baš da je globalno zatopljenje uzrokovano djelatnošću čovjeka ali da smo drastično ubrzali taj proces to stoji. Zatopljenja i ledena doba su prirodni ciklusi Zemlje. Samo što smo ovaj ciklus zatopljenja mi ljudi ubrzali i to jako! 95% stakleničkih plinova proizvodi sama Zemlja...ali ih i absorbira.....za onih 5% viška smo krivi mi ljudi....malo smo sje... ravnotežu.

      29. 12. 2017,   14:16
    • Igore.... ovako..., slušaj me sada pažljivo! Čovjek, sa svim svojim dobrima, potencijalima, tj. sa svim svojim gradovima, tvornicama, naftnim poljima, poljoprivrednim površinama, dakle tamo gdje čovjek trajno boravi.... zauzima 3 % (tri posto) KOPNENE površine planete Zemlje. Posve je nemoguće, pa i da radi 10 puta veći "ršum" nego što ga sada radi, da djelovanjem sa ta tri posto djelića KOPNENE površine Zemlje ugrozi ostalih 97 % te iste kopnene površine. A kopno na planeti Zemlji zauzima negdje oko 30 % površine planete, zar ne? Dakle, uzimajući sada u obzir cijelu površinu planete (kopno+more) koliko onda čovjek zauzima prostora na Zemlji (ispada cca manje od 1 %) i što može učiniti???? Iako sam grozno veliki protivnik teorija urote, mislim da je nekome, u cilju nečega, u interesu stvarati ovu famu o globalnom zatopljenju kojemu je uzok čovjek.

      29. 12. 2017,   15:06
    • boro nije bit koliko kopnene površine čovjek zauzima nego koliko plasteničkih plinova proizvodi! Ne shvaćaš pojam prirodne ravnoteže. Da ti laički objasnim na primjeru zvrka. Zemlja je zvrk u savršenoj ravnoteži,vrti se besprjekorno.....a mi ljudi taj zvrk šutamo,bacamo kamenje na njega,proljevamo ulje ispod njega i još kojekakve gluposti.....dok taj zvrk ne izbacimo iz te savršene ravnoteže....za poremetiti tu ravnotežu nije potrebno 1%....nije potrebno čak ni 0.1%......0.0001% je dovoljno da zvrk zatrokira i stane..... i mi proizvodimo čak 5% neravnoteže. Hočeš jednu apsurdnu informaciju.... krave koje amerikanci uzgajaju za mlijeko i meso proizvedu više stakleničkih plinova (poglavito metana) dok prde nego svi auti na planeti svojim ispuhom! Samo te krave su 0.5% . Nije to nikakva fama,to je činjenica! Dokazana!

      29. 12. 2017,   15:15
    • invidico skupa sa ovom drugom izdr*otinom koji sv*ava na ickea mozete pod ruku i pravac u vrapce.

      29. 12. 2017,   15:29
    • Fzd,nebi ja medu tvoje...

      29. 12. 2017,   15:59
    • najviše popizdim kad netko kaže "to je činjenica", i to bi onda, kao, trebao biti aksiom.... jer netko kaže "to je činjenica". Naravno da krave izbacuju više metana od automobila, jer automobili ne izbacuju metan. A ti mi navodiš drukčije usporedbe, to sa zvrkom. Jednostavno je ljudska populacija toliko "nezamjetna" na Zemlji, da ne može toliko (ili "baš toliko") utjecati na prirodne cikuse. A možda čak ne može nikako! Što može mrav, ili čak ne ni mrav, nego nešto veće, npr. kućni miš, napraviti na slonu? Pa da ga staviš na slona, i da radi 100 puta veće pizdarije nego mi na Zemlji, slon to neće ni osjetiti.

      29. 12. 2017,   16:02
    • boro čitaj sa razumjevanjem,educiraj se i popij tabletice za šiziku

      29. 12. 2017,   16:07
    • prestani prditi sranja o kojima nemas pojma samo zato jer mislis da znas citajuci pizdarije koje pise icke na svom blogu. tvoj mozak je jedan veliki oblak metana

      29. 12. 2017,   16:08
    • osim vrijeđanja, navedi neke protuargumente. Ničim me nitko nije demantirao u mojoj tvrdnji da je ljudska populacija presitan element da bi naškodila znatno većem elementu. A, btw, ovome koji zna samo vrijeđati...., ja na Davida Ickea gledam kao na totalnu budalu, njegove ideje su mi smijeh. Njegov navod da je "globalno zatopljenje bedastoća" samo sam naveo kao potvrdu svojih riječi, po sistemu "eto, ako jedan takav teoretičar urote, kao David Icke, tvrdi da je globalno zatopljenje (ako ga i ima) prirodan proces, a ne nešto izazvano djelovanjem čovjeka, onda doista možete misliti koliko tu čovjek ima upliva...., a tim više jer David Icke inače apsolutno sve pripisuje djelovanju čovjeka, s ovom ili s onom namjerom".

      29. 12. 2017,   16:18
    • iščitavajući tvoj tekst došao sam do saznanja da je tvoje znanje ograničeno i limitirano da mi je apsolutno ispod časti i uvreda za zdrav razum ići secirati tvoje izmetanirani gluposti dokazivajući ti koliko si u krivu. samo ti nastavi prditi po svome gušteru. vjerojatno jedini dokumentarac koji si pogledao u svome životu dolazi sa stranice www.pornhub.com pa prema tome mi nemamo što ni raspavljati.

      29. 12. 2017,   16:23
    • Najjaci su mi ovi koji vjeruju da je svemir nastao praskom,a ne vjeruju znanstvenicima da je Zemlja u svojoj povijesti prosla kroz vise drasticnih promjena...to su veliki "intelektualci"...

      29. 12. 2017,   16:34
    • invidico izbrisi ovo sto si napisao jer si sam sebi kontradiktoran hahahahaha

      29. 12. 2017,   16:38
    • Ocito se i ti smatras "intelektualcem"...:)))

      29. 12. 2017,   17:05
    • Evo procitah vase komentare,tj prepirku koja uvijek,ama bas uvjek ode u istom smijeru. Pobornici sluzbene nauke svako drugacije misljenje etiketiraju teorijom urote ,od koje su mainstream mediji uspjesno napravili babarogu,tako da teorija urote sluzi kao degradacija uma i intelekta.Kojekakve baljezgarije kojekakvih trolova ,objavljuju u medijima kao teoriju urote ,a sa njima zajedno upakiraju i realna kriticka razmisljanja i opservacije tako da sve skupa ispadne cuspajz u ocima obicnih ljudi.fzd,igor bartulin, mainstream nauka je svima dostupna ,ali i ona sama iznosi teze u vezi odredjenih dogadjanja koje kod likova kao sto ste vas dvojica ,automatizmom postaje cinjenica,da ne kazem religija sto bi bilo ispravnije ,jer se bazira na bespogovornom vjerovanju u iznesenu tezu.Kognitivna disonanca ,nedostatak kucnog odgoja i bontona veoma brzo se emitiraju u vasim komentarima na teme u koje ste egotripicno uvjereni da sve znate ,pa cak i bolje od onih koji su iznjeli teze o kojima se debatira. Na vasu zalost svijet ne funkcionira onako kako vi mislite ,i nije sve apsolutna istina sto vidite na tv ili procitate u novinama.

      1. 1. 2018,   21:34
    • i ovo bi neko sad trebao citati?

      2. 1. 2018,   16:45
  • a ti se, Ivane, nauči pravilno pisati. Ne kaže se "vremensko razdoblje", nego samo "razdoblje", zato jer razdoblje i ne može biti drugo nego samo vremensko! Ne trebaš zahvaljivati....

    29. 12. 2017,   11:53
  • Naravno da ne zna! Covjek se rodio sa zlatnom zlicom u ustima i cijeli zivot mu je sve dano na pladnju, od diplome do novaca te mu je jos uz sve to konstanto bilo govoreno kako je on najbolji, najljepsi i najpametniji a zapravo je covjek nisko inteligentan i narcisoidan.Amerika.

    29. 12. 2017,   10:26
  • Kad ti tata posudi milijun dolara i svoje veze u politici da započneš posao...

    29. 12. 2017,   10:56
  • To stvarno nije pošteno,oni koji su najviše počeli zagađivat od izuma tvornica i auta imaju snijeg a mi ostali ne 🤔😕

    29. 12. 2017,   12:38
  • A i zašto bi morao znati. Ionako plaća likove koji to znaju.

    29. 12. 2017,   12:17
  • Trump je napisao na Twitteru... Tko je ovdje lud?

    30. 12. 2017,   10:45