Obavijesti

Tech

Komentari 0

Dubioza Kolektiv poklanja besplatne Viber stickere!

Dubioza Kolektiv poklanja besplatne Viber stickere!

Viber i Dubioza su prepoznali priliku da ponude nešto više pa je tako nastalo partnerstvo, gdje je Dubioza prvi glazbeni bend u regiji koji nudi integrirano iskustvo korištenja Vibera sa svojim prijateljima.

Dubioza kolektiv ne miruje i opet iznenađuje! Nakon nedavnog izlaska pjesme „Treba mi zraka“ s Dinom Dvornikom, duhovitog videa „Protjera“ s Tarikom Filipovićem i Moranom Zibar, te preseljenja zagrebačkog koncerta u najveću dvoranu u državi, Dubioza Kolektiv predstavlja strateško međunarodno partnerstvo s Viberom.

Viber nije samo način komunikacije ili aplikacija za izmjenu poruka, već je postao puno više od toga. S preko 900 milijuna korisnika u svijetu, predstavlja vodeću platformu za interakciju, dopisivanje, zabavu ali i stvaranje odnosa između raznih brendova, institucija ili glazbenika sa svojim fanovima i korisnicima.

Viber i Dubioza su prepoznali priliku da ponude nešto više pa je tako nastalo partnerstvo, gdje je Dubioza prvi glazbeni bend u regiji koji nudi integrirano iskustvo korištenja Vibera sa svojim prijateljima. Suradnja Vibera i Dubioze donosi 16 animiranih stickera koji su dostupni u cijelom svijetu, a kampanja osim u regiji, kreće istovremeno i u Francuskoj, Italiji, Grčkoj, Mađarskoj te ostatku Europe.

Stickere, koji postaju sve korišteniji način komunikacije na Viberu, dizajnirao je član Dubioze, Vedran Mujagić, i potpuno su personalizirani, animirani i što je najbitnije - besplatni!

„Kad smo mi bili djeca, skupljali smo i razmjenjivali klikere, a današnja omladina razmjenjuje isključivo stikere. Zato smo zadali zadatak Vedranu, koji je u Dubioza kolektivu zadužen za dizajn, da nacrta dubiozne Viber stikere, pa da i mi imamo digitalnog konja za trku.“ - izjavili su članovi Dubioze povodom lansiranja Viber partnerstva i stickera.

Besplatni stickeri preuzimaju se na ovom linku.

Osim stickera i Public accounta, Dubioza će po prvi put u regiji predstaviti Viber bot putem kojeg će svi pratitelji Dubioze na Viberu moći sudjelovati u nagradnim igrama te osvojiti ulaznice za koncerte u svojoj zemlji. Tako će, na primjer, njihova publika u Hrvatskoj dobiti priliku preko Vibera osvojiti ulaznice za zagrebački koncert 17. studenog 2017. Za koncertom Dubioze u Zagrebu vlada izniman interes pa je stoga koncert preseljen iz Doma Sportova u zagrebačku Arenu.

>>> Link za Viber bot

Zanimljivo je također da će pratitelji Dubiozinog accounta na Viberu imati priliku putem Public Chata biti u stalnom kontaktu sa svojim omiljenim bendom.

Stvaranjem partnerstva s Viberom na razini svijeta Dubioza još jednom potvrđuje svoju originalnost u načinu komunikacije sa svojim pratiteljima i fanovima, koji će, vjerujemo, biti oduševljeni što od sada mogu sa svojim prijateljima komunicirati i putem Dubioza stickera.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
VIDEO

Što će biti s TikTokom ako ih netko kupi u SAD-u i što to znači za njihove korisnike u Europi?
PRIJETI IM ZABRANA

Što će biti s TikTokom ako ih netko kupi u SAD-u i što to znači za njihove korisnike u Europi?

Plus+ Sa stručnjakom za kibernetičku sigurnost razgovarali smo o pozadini zabrane TikToka, tehnološkim posljedicama ako ih netko kupi i kako bi takav TikTok funkcionirao

Iznimno tanki Honor X8b košta kao trećina top modela danas, ali dolazi s nizom dobrih aduta
PRISTUPAČAN I SNAŽAN

Iznimno tanki Honor X8b košta kao trećina top modela danas, ali dolazi s nizom dobrih aduta

X8b dolazi u kućištu tankom samo 6,8 mm te je među najtanjim uređajima, a i prilično je lagan sa svojih 166 grama.
Suradnja u AI-ju Hrvatske i Slovenije može donijeti veću konkurentnost poduzeća
AI KONFERENCIJA

Suradnja u AI-ju Hrvatske i Slovenije može donijeti veću konkurentnost poduzeća

Konferenciju su organizirali Infobip, Slovensko-hrvatski poslovni klub SLO CRO i slovensko veleposlanstvo u Zagrebu, s ciljem razmjene znanja i iskustava u primjeni AI-ja u poduzećima kako bi s time uspješnije poslovali.