Obavijesti

Tech

Komentari 5

Evo što tinejdžeri doista misle o Fejsu, Instagramu i Twitteru

Evo što tinejdžeri doista misle o Fejsu, Instagramu i Twitteru
3

Zasićen istraživanjima koja svako malo otkrivaju koje društvene mreže mladi vole ili s kojih bježe, jedan je 19-godišnjak iskreno otkrio kako stvari zapravo stoje

VIDEO

Jednom je američkom 19-godišnjaku zainteresiranom za društvene mreže koji svakodnevno čita članke o tehnologiji dosadilo čitati uvijek iste analize i istraživanja te mišljenja stručnjaka o tome kako tinejdžeri, odnosno dobna skupina kojoj on pripada, koristi društvene mreže, koje vole, a s kojih bježe te koliko im znače.

- Moj tekst ne poziva se na neko istraživanje, studiju ili brojke jer to možete naći u svim drugim člancima. Pisat ću o društvenim mrežama iz svog i iskustva svojih prijatelja, a vjerojatno će se naći neka studija koja će me demantirati - započinje svoj tekst Andrew Watts, student teksaškog sveučilišta. 

Evo što on ima za reći o društvenim mrežama i kako ih doživljavaju njegovi vršnjaci:

1. Facebook

Svi smo otvarali profile na Facebooku u srednjoj školi, a sad nam je kao obiteljska večera - dosadno nam je, ali moramo biti tamo.  Facebook nam je čudan i ide nam na živce, ali još je čudnije ako nemaš profil na Facebooku. Umjesto da objašnjavaju zašto nisu na Facebooku, većina mojih vršnjaka jednostavno zadržava profil tamo.

Ipak, treba reći da često koristimo Facebook Messenger za izmjenu poruka i volimo grupe jer tamo možemo doći pogledati ono što nas stvarno zanima, a ne što je neki algoritam prema našem ponašanju zaključio da nas zanima. 

Reuters/Pixsell

2. Instagram

Instagram je društvena mreža koju moji vršnjaci najviše koriste. Da, najviše ih ima profil na Facebooku, ali najviše objavljuju na Instagramu - uglavnom jer kad nešto 'lajkamo' ili komentiramo na Instagramu, neće tko zna sve dobiti obavijest o tome. 

Također, na Instagramu nema linkova i neće nas gnjaviti vječno isti oglašivači s pozivima da lajkamo njihovu stranicu ili portali s vijestima koje smo već sto puta vidjeli. Osim toga, Instagram volimo više od Facebooka jer na njemu još nema toliko starijih korisnika - svatko ima profil na Facebooku, ali na Instagramu ga još nema baš svatko.

3. Twitter

Iskreno, mnogi od nas ne razumiju zapravo smisao Twittera. Naravno, na svakom fakultetu postoji grupa vjernih 'tviteraša', ali osim njih rijetko ga tko koristi.  Zbunjujuće je što je sve na Twitteru javno, svatko može vidjeti i pretražiti što pišeš, očekuje se da se povežeš s gomilom stranaca, ali pod svojim pravim imenom i prezimenom.

Oni koji su na Twitteru, najčešće ga koriste kako bi se žalili na školu ili fakultet u okruženju koje je nepoznato njihovim roditeljima ili profesorima.

Viktorija Pashuta

4. Pinterest

O Pinterestu se uglavnom ne priča, osim kao o društvenoj mreži koja okuplja većinom žene i one s umjetničkom ili kreativnom crtom.

5. LinkedIn

Profil na LinkedInu napravimo obično kad nam netko kaže da moramo, ne prije nego što se približimo kraju studiranja, a tako bi i trebalo biti - to je društvena mreža za ljude na tržištu rada, a ne za nas.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 5
VIDEO

Prije 19 godina objavili su prvi video ikad na YouTubeu. Znate li koji je video najgledaniji?
A DANAS BERU MILIJARDE

Prije 19 godina objavili su prvi video ikad na YouTubeu. Znate li koji je video najgledaniji?

Nakon 19 godina postojanja, YouTube broji 2.7 milijardu mjesečno aktivnih korisnika diljem svijeta. Tada vjerojatno nitko nije mogao ni predvidjeti kakvu će popularnost ova platforma steći

Srušio se Twitter: Muskov 'X'  ne radi za milijune ljudi globalno
NIŠTA NE RADI

Srušio se Twitter: Muskov 'X' ne radi za milijune ljudi globalno

Problemi su počeli nešto prije 16 sati, a najviše su pogodili SAD, Veliku Britaniju i dijelove Europe te Azije.
Kina očekuje veliki cjenovni rat proizvođača električnih vozila
CIJENE IDU DOLJE

Kina očekuje veliki cjenovni rat proizvođača električnih vozila

Proizvođači će u ovoj godini na tržište plasirati 150 novih modela automobila, uključujući više od 110 modela vozila s pogonom na nove izvore energije (NEV), što će rezultirati žešćom konkurencijom