Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Fejs će vas prestati pratiti kad niste kod njih - ako to tražite

None Foto: STEPHEN LAM

Odsada će korisnici moći odlučiti hoće li ili ne podaci koje Facebook preuzima od aplikacija ili web stranica trećih strana biti povezani s njihovim računima na društvenoj mreži.

Facebook je u utorak objavio da će promijeniti svoju dosadašnju politiku i dopustiti korisnicima da vide i kontroliraju podatke koje druge internetske stranice i aplikacije dijele s društvenom mrežom kako bi poboljšale ciljani marketing, čime tvrtka želi pokazati da jača zaštitu osobnih podataka svojih korisnika.

To je objavljeno manje od tjedan dana nakon novih objava o postupcima najveće društvene mreže na svijetu koja je priznala transkripte razgovora nekih korisnika, nakon što ih je dugo nijekala. Uz novo obilježje uvedeno u utorak, Facebook objašnjava da želi korisnicima vratiti kontrolu nad njihovom podacima.

Odsada će korisnici moći odlučiti hoće li ili ne podaci koje Facebook preuzima od aplikacija ili web stranica trećih strana biti povezani s njihovim računima na društvenoj mreži.

"Obično koristimo te podatke za predlaganje reklame u vezi traženih proizvoda ili informacija. Ali čini nam se važnim pružiti veću transparentnost i kontrolu našim korisnicima u vezi te vrste podatka", objasnila je tijekom online konferenciji za novinare Stephanie Max, voditeljica razvoja funkcionalnosti.

Ove nove postavke privatnosti pokrenute su u utorak u Irskoj, Španjolskoj, Južnoj Koreji, a globalno će se proširiti sljedećih mjeseci i omogućit će svakom korisniku da odluči hoće li svi ili samo dio podataka koje Facebook preuzme drugdje moći biti povezani s njegovim osobnim računom.

Te informacije, koje američka skupina prikuplja posvuda, na web stranicam, e-trgovini, na aplikacijama, ili web stranicama za tisak, putem alata koje Facebook stavlja na raspolaganje drugim reklamnim i tvrtkama koje prate promet ili pretraživanje proizvoda.

Ti podaci sadržavaju i jednu vrstu aparata koji se koristi za povezivanje, njegov tip i zemljopisni položaj što omogućuje Facebooku da ponudi ultra ciljane reklame, koje se skuplje prodaju tvrtkama i ključni su izvor prihoda društvene mreže.

Komentari (29)
  • Sa svakim starijim od 20 g ko je na tom fejsu i kome može biti zanimljivo naslikavanje i komentiranje besmislenih tuđih slika nešto ozbiljno ne štima i trebao bi se zamisliti

    20. 8. 2019,   20:20
  • FB je najzločestiji virus 21. stoljeća

    20. 8. 2019,   21:48
  • Ugasio nakon 11 godina fejs u 5 mjesecu i osjecam se fantasticno. Fejs je zaraza koja te prati i gleda sa druge strane kamere.

    20. 8. 2019,   20:54