Tidal bi trebao nuditi glazbu u većoj kvaliteti od konkurenata, a Jay Z je već dobio podršku brojnih glazbenika koji su uoči predstavljanja Tidala poplavili svoje profile
Glazbenicima poplavili profili, jer Jay Z pokreće servis Tidal
Ako pratite svoje omiljene glazbenike na Twitteru ili Facebooku, vjerojatno ste vidjeli da su mnogima od njih poplavili profili. Na taj su način odlučili podržati glazbenog mogula Jay Z-ja koji bi tijekom dana trebao predstaviti svoj glazbeni servis Tidal i tako ući u gusto tržište u kojem želi konkurirati Spotifyju, Appleu i drugima.
Tidal se temelji na dva servisa švedske kompanije Aspiro, koju je kupio Jay Z za 56 milijuna dolara. Na stranici se uz cijene od 10 i 20 dolara za uslugu opisuje kako će Tidal biti prvi glazbeni servis koji spaja najbolju kvalitetu zvuka, video u visokoj rezoluciji i priče. I dok neki već ismijavaju Spotify, tek treba vidjeti kako će tržište reagirati na još jedan glazbeni servis.