Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Globalni pad prodaje: Sprema se kriza za svijet automobila?

Komentari (92)
  • Nije auto hamburger ili jogurt da trebaš novi svaki dan. Ljudi kupe auto i većina je mirna barem pet, ako ne i više godina. Osim toga trube na sav glas o kojekakvim zabranama, limitima i slično pa proizvođači umjesto auta kak se spada, 1,6 tona pokreću sa malim nabrijanim motorčićima - 3 cilindra, 1000 kubika i 140 ks. A sad čude kako netko za to ne želi izdvojiti 25-30 tisuća eura. Električni pak koštaju puno više od toga, a nemaju niti domet niti potrebnu infrastrukturu.

    29. 7. 2019,   07:37
  • Kad prodaju one uskopljene/kastrirane/feminizirane 1.0 motore s faking turbom, punim pravom zasluzuju krizu.

    29. 7. 2019,   07:02
    • Ma da...nista manje od macho 3.0 ...😂😂😂

      29. 7. 2019,   07:48
    • Pa u pravu je. Neka im je.

      29. 7. 2019,   08:00
    • Daj se malo informiraj, nesto procitaj pa onda pljuj po 1.0 motorima. Ne bi dalje komentirao jel ću dobiti žuti

      29. 7. 2019,   08:05
    • Buraz napisi konkretni argument za te motore kad ves pises nesto.

      29. 7. 2019,   08:47
    • I mene zanima konkretan odgovor..jer vozim 1.0 Ford od firme po njemačkoj..i da ne muljam,ali to ako dođe do 80 000 a da ne rikne,svaka čast

      29. 7. 2019,   10:28
    • Gotovo svi ti trocilindrasi imaju garanciju na 100000km,tako da ne vidim problem.U firmi inamo fiestu 1.0 sa 100ks trocilindraš.Već je prešla 150000 kilometara bez ikakvih problema.

      29. 7. 2019,   12:57
    • Pa, 1.0 motori, prave se za gradsku voznju...ili mozda hocete reci da je 100 000 gradske voznje i autoceste isto...?? 100 000 gradske je kao i 300 000 autoceste...

      29. 7. 2019,   13:41
    • Ti auti ne traju dugo i nece sigurno moc prec ko neki normalni i posteni 2.0 ili 3.0 motori. A takodjer taj zvuk 1.0 je kao kosilica. Nedo bog ic uzbrdo s nekim teretom a da je klima upaljena usput.

      29. 7. 2019,   13:48
    • Pinochetov helikooter.......inače ti mali 1.0 motori prisutni su nekih 5 godina a isti su zamjenili 1.4 1.6 i 1.8 atmosferce za tvoju informaciju. Puno su jeftiniji za održavanje i manje trose. Za sad su se pokazali dobar izbor. I daj se više malo informiraj nemoj lupetati gluposti, ispadaš smiješan. Vidim da tvoj mentalitet je jos uvijek na dobrom starom golfu dvici dieselu, ali vremena se mjenjaju prijatelju

      29. 7. 2019,   16:27
    • Ovako. Ti motori su napravljeni downsizingom zbog glupih eko normi. Netko se opametio pa je rekao da ne treba raditi vise downsizing. Amerika je imala isto downsizing 80ih i to se pokazalo uzasno lose kod njih pa tako i kod nas. 1.0 motori su motori za kosilice. Ti motori nikad nece trajat kao gore navedeni a zato na spomen brda i klime trose ko blesavi i muce se. Jednostavno receno..pisi propalo za te motore. Niti jedan covjek koji voli aute i voznju nece to kupiti.

      29. 7. 2019,   16:56
    • Daj molim te odi i zatrazi test voznju bilo kojeg auta s tri cilindra...mozeš konu ili s crossa ili t rocka. Vjeruj mi iznenadio bi se. Ljudi prelaze prek 100.000 tis kilometara s njima bez problema, al naravno uvijek postoji neka greska. Imam diesela 1.9 tdi pa znaam koliko košta ulaganja u dizelaše. Zato dajeem prednost benzincima uz redovito odrzavanje mogu jako dugo

      29. 7. 2019,   19:14
    • baš to pinochet@ u nekim uvjetima ti motorići doista troše puno više nego neki normalan 1,8 do 2,2 motor. malo gdje manje troše, u gradu se i vide neki pomaci ali sve van grada je i lošije od starijih motora, meni to nije nikako zanimljiv motorić kad gradske vožnje imam 20 sati u godini

      29. 7. 2019,   22:55
    • @ichbin2 varaš se ,na otvorenoj cesti im je potrošnja dosta manja nego po gradu.Fiesta 1.0 100ks turboboost motor,o d Zagreba do Splita prosječna potrošnja oko 4.5l, po gradu oko 6.5l.

      31. 7. 2019,   12:09
    • ja imam 19tdi g3 star 25g pa troši jedva pol litre više na otvorenom a u gradu je oko 5i pol, otvorena cesta je za mene 70 do 90kmh tu i moj troši oko 5 a tu minijaturu gonit po autoputu na 120 130 nema šanse da troši manje od 7i po

      31. 7. 2019,   12:53
    • ima mi rođo tako mali motor kupljen u uvjerenju da manje troši međutim to nije tako, psuje ko vrag na taj motor

      31. 7. 2019,   12:54
    • Ti sad mene hoćeš uvjeriti,da ja iako vozim taj auto 2godine da sam slijep kod zdravih očiju.Troši koliko sam ti napisao.Imam jos i pežoa 3008 dizela 1.6 sa 112 konja, i troši prosječno litru vise.

      31. 7. 2019,   15:19
  • Nema kod nas pada kad država kupuje najveći broj automobila i tako umjetno dižu potrošnju, a s time i rast BDP-a. Za vrijeme ove HDZ-ove vlade već tri puta su se naručivali auti za državu, a kad su za jednom naručivali za vrijeme Milanovićeve vlade onda je to bio skandal. Milanovićeva vlada u četiri godine jedanput, a HDZ-ova vlada u tri godine tri puta i to pretežno luksuzne blindirane limuzine, a pojedine modele su uzeli s nosačima za strojnice. Bolnice propadaju, a blindirane limuzine s nosačima za strojnice su prioritet ovoj korumpiranoj vladi.

    29. 7. 2019,   08:49
  • Cjene si previsoke, cjena jednog passata ili golfa u zadnjih 20 godina je porasla za 100%. To je kod većine auta, ljudima su plaće ostale iste ili porasle 10-15 % a svi troškovi su otišli oko 50-100%. Ljudi su se i zasitili kvalitetom novih auto, puni elektronike koja se puno više kvari od motora i djelova koji su potrebni da bi auto vozio. Auta su postala luksuz a i reklame se radi klimatskih promjena da se treba manje vozit. Ovo bi trebalo bit pozitivno za klima ali negativno za radna mjesta i biznis. Ali ipak je nemoguće drzati tempo rasta iz godine u godinu, recesija je kao bumerang. Što ga jače baciš, brze se vraća. Tako i recesija, što god više proizvodnja raste, recesija će se brze vratit. Što se tiče Kine, ljudi su u početku masovno kupovali kineske proizvode, kad su vidjeli o čemu se radi, smanjila se potraznja.

    29. 7. 2019,   08:15
  • nema pada kad se kupuje uvozno smece iz EU sa spustenom kilometrazom... postali smo otpad EU-a... pogledajte malo njusku... 95 % oglasa uvoz i soderasi

    29. 7. 2019,   07:44
    • ne možeš naći auto sa ispravnom servisnom knjižicom. nitko ti se više ne želi javiti nakon što spomeneš servisnu knjižicu

      29. 7. 2019,   09:52
    • Pa nemoj kupovati "smeće" u EU,kupi auto star 2 godine sa 100-120gr CO2 (dizel) ili 110-130gr CO2 (benzin),komplet davanja sa uključenon "naknadom za zbrinjavanje" 6-7tkn (navodim podatke za normalan auto cjenovnog ranga cca15 tis.€)Nemoj preko Njuškala,otvori Autoscout de. ili Mobile de. pronađi auto koji je još pod garancijom,dogovori dopremu u HR (oko 400-500€) i to je to.Nema smeća.

      29. 7. 2019,   16:52
    • ako ima kilometre ne znači da je loš, sve je u održavanju, moje fend je dovuko iz švabije auto sa 300tkm i 6g star, vozio ga 2g i 100tkm i sad je kod nas sa preko 700tkm i imao sam samo jedan kvar od 500kn, razletila se pumpa volana od turaže. mi smo prezadovoljni koliko nas malo košta

      29. 7. 2019,   22:29
  • Siromašni se rađaju masovno, bogati vrlo malo. Ljudi nemaju novca za novi auto, kupuju se stare krame navodno generalno sređene, a kad prođe 6 mjeseci odlaze i po dva ključna dijela po kvaru. Na koncu to ispadne skuplje nego da je investirano u novi, a ni novi nisu cijepljeni od pogrešaka. Zbog gomile elektronske pomoći u automobilima sve je nenormalno skupo, kad se još doda porez na promet motornih vozila i PDV auto od 120 000 Kn košta ko sv Petra kajgana. To je za našu zemlju, ne vjerujem da vani postoje bitne razlike, pogotovo u zemljama u razvoju.

    29. 7. 2019,   07:26
  • Auti su postali preskupi u odnosu na kvalitetu koju nude. Znam puno ljudi koji bi si mogli i htjeli priuštiti novi auto, ali nemaju što prebrati pa rađe voze stare kante jer u im ljepše i prije svega udobnije. Auto industriju je zahvatilo pomodarstvo kao nikada prije i ide u smjeru kojeg dobar dio kupaca ne voli. Što se tiče zagađenja i smanjivanja motora, mase automobila i skidanje s auta svega i svačega što mu umanjuje udobnost smatram to licemjerjem jer jedan cruiser kojih nekoliko na dan posjeti samo npr. Dubrovnik ili Veneciju, zagadi zrak koliko i milijun automobila. Koliko CO2 i ostalih stvari ispusti samo jedan avion na jednom letu? Airbus A380 na jednom letu potroši 150.000 kg goriva. Novi automobili koji zadovoljavaju normu Euro6, čak mjereno i po starom sistemu su izuzetno čisti auti, a mi raznim trošarinama na CO2 odbjamo ljude da kupe takve aute, ali zato nema problema kupovati one koji ne zadovoljavaju niti Euro 4.

    29. 7. 2019,   16:16
  • Kod nas se ceka pad poreza za ugostitelje, sad ce oni krenut u nabavu novih igracaka..

    29. 7. 2019,   08:46
  • Kod nas će se pad zabiljeziti, sledeće godine. Mnogi nisu uspjeli od turizma zaradit novog BMWea ili novu mečku.

    29. 7. 2019,   08:01
  • Što je tu čudno? Tvornice proizvedu 1 auto za 2 sata, ti ga voziš 5-20 godina. Kome da se proda?

    29. 7. 2019,   08:54