Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Google vam sada otkriva gdje su kamere za nadzor brzine

Komentari (94)
  • Nemam ništa protiv kamera međutim ograničenja trenutno danas su ista kao i u vrijeme Austro Ugarske ako ne i prije. Sramotno je da je bilo gdje na bilo kojoj cesti ograničenje 40 kmh, osim ako je to područje uz vrtić školu itd ali ima mnogo cesta na kojima je ograničenje 40 kmh a da nisu uz školu, vrtiće itd. Isto tako sramotno je da je na cesti sa dvije trake ograničenje 60 kmh, isto tako sramotno je da je na autocesti na nekim mjestima bez ikakvog razloga ograničenje 110 kmh i eto baš onda slučajno na tom djelu i kamera. Divljaka i pijanaca i nekulturnih bahatih vozača ima svugdje ali nigdje kao na Balkanu a razlog tome je što zapravo policiji niti vlasti nije bitna sigurnost na cestama nego berba i pljačka naroda koji ide sa posla kući i obratno, takvi se kažnjavaju a tajkuni rade puno ozbiljnije prometne prekršaje pa ih niko ne kažnjava adekvatno. Još jedan dokaz mojoj tvrdnji je da se kažnjava i vožnja bez naljepnice HR a to nema baš nikakve veze sa sigurnosti na cestama. Država nam je slučajna sramotna i ne postoji, narod hrvatski je glup do bola pa i više, policija nam je uglavnom sastavljena od nepismenih seljaka koji nisu imali gdje radit, pa eto svoj pamet sramotnu i sposobnost pokazuju skoro svaki dan kao i oni koji ih zapošljavaju. Da ne duljim, trulo sve, trulo, trulo, da se nije izgradilo puno toga u vrijeme austrougarske bili bi Afrika i to najniži rang. Fuj

    31. 5. 2019,   17:08
    • Izgradilo se za Jugoslavije, koje Austro - Ugarske....... Ali ti bi baš Austro - Ugarsku jel........ Za Austro - ugarske živjelo se u blatu i teškoj bijedi, orbalo se za dnevnicu dan noć, u svakom momentu te netko uniformiran mogao iz bilo kog razloga prebiti ko mačku jer.mu se ne sviđa npr tvoja kmetska seljačka njuška....... Misliš da je komunistička ideja i pokret dobila na masovnosti u to vrijeme zato što je bila takva moda?! Ne, nego je bila jedini adekvatan odgovor izrabljivanju do smrti običnog čovjeka, seljaka i radnika i nudila je prvi put u povijesti najnižim slojevima čast i dostojanstvo te značajnu ulogu u društvu. Ulice u nekim gradovima još uvijek su sadtavljene od zgrada građenih u Austro - Ugarskoj Monarhiji, ali te zgrade su bile državni i javni uredi povlaštene klase, te stanovi i kuće uglednika. Ima po gradovima i selima još puno starih kuća preživjelih do danas, pogledaj malo kakve su to kuće i na što sliče pa si zamisli kako je "divan" život bio u njima.

      31. 5. 2019,   17:37
    • Da mislim da je paradoksalno da se sa jedne strane tjera ljude da voze presporo s obzirom na današnje aute,a sa druge kažnjava one koji voze brže. Kod nas ima ravnica gdje u jednom smjeru piše 100 a u drugom 60. Većina voze 80-100 jer jednostavno nema smisla taj znak. Od kad sam ja živ tamo se nije dogodila nesreća,e sada što bi bilo kada bi bilo 100 sa obje nezz.

      31. 5. 2019,   17:46
    • Neminius, pogledaj druge gradove dalje od Zagreba svi centri gradova izgrađeni u vrijeme Austro Ugarske to se vidi po arhitekturi koju jugoslavija nije ni upoznala osim betonskih krletki poput mamutice i novog Zagreba, pričaš besmislice o jugonostalgiji.

      31. 5. 2019,   19:20
    • Sincro, nije baš to tako, Zagreb je kraj prvog rata završio sa nekih 60000ljudi, drugi s nekih 380000, početak domovinskog rata sa nekih 850000, znači najviše se napravilo u vrijeme jugoslavija, stare i nove. To su činjenice za zagreb tisuća gore dole

      31. 5. 2019,   20:00
    • Nisu samo za Zagreb, za područje cijele bivše Jugoslavije je. Ovdje je carevala Austro - Ugarska, a kakve su rupe postojale istočnije gdje je 500 godina carevala Turska i što je sve tamo izgrađeno nije ni za komentirati. Nema tu nikakve jugonostalgije, to je notorna činjenica. Belišće kao industrijsko naselje je izgrađeno poslije ll svj rata za potrebe nekadašnjeg Kombinata, danas Krupp - a i DS Smitha. Višnjevac kod Osijeka je također nastao nakon II svj rata. Ima toga još koliko vas volja. To što vama iz nekog razloga ne paše spominjanje Jugoslavije je drugi par cipela. Jugoslavija je radila, gradila, populacijski rasla i gledala u budućnost. Zemlje nastale raspadom Jugoslavije su ogrezle u prošlosti (osim Slovenije), stanovništvo rapidno izumire, na vlasti su uglavnom destruktivni u osnovi primitivni tipovi s gledištem na ljudsku zajednicu nalik na gledište moje prabake iako je 21. stoljeće...... Kod nas su bar izgrađene nove ceste iako smo i njih preplatili tri puta da bi se namirili svi u lancu.

      31. 5. 2019,   20:21
    • Nisu samo za Zagreb, za područje cijele bivše Jugoslavije je. Ovdje je carevala Austro - Ugarska, a kakve su rupe postojale istočnije gdje je 500 godina carevala Turska i što je sve tamo izgrađeno nije ni za komentirati. Nema tu nikakve jugonostalgije, to je notorna činjenica. Belišće kao industrijsko naselje je izgrađeno poslije ll svj rata za potrebe nekadašnjeg Kombinata, danas Krupp - a i DS Smitha. Višnjevac kod Osijeka je također nastao nakon II svj rata. Ima toga još koliko vas volja. To što vama iz nekog razloga ne paše spominjanje Jugoslavije je drugi par cipela. Jugoslavija je radila, gradila, populacijski rasla i gledala u budućnost. Zemlje nastale raspadom Jugoslavije su ogrezle u prošlosti (osim Slovenije), stanovništvo rapidno izumire, na vlasti su uglavnom destruktivni u osnovi primitivni tipovi s gledištem na ljudsku zajednicu nalik na gledište moje prabake iako je 21. stoljeće...... Kod nas su bar izgrađene nove ceste iako smo i njih preplatili tri puta da bi se namirili svi u lancu.

      31. 5. 2019,   20:21
    • Mergi, odi malo kroz Austriju, pa mi kazi kolika su ogranicenja na autocesti i probaj voziti malo brze, pa mi kazi koliku ces dobiti kaznu, a po noci bljesne bez pardona ako ides 110 gdje je 100. Pogotovo na mjestima gdje pise da je radi zastite okolisa ogranicenje. Tu su kazne ako se ne varam ekstra cifre.

      31. 5. 2019,   21:09
    • donatien, kakve to veze ima, odeš malo dalje u njemačku i nemaš ograničenja osim lokalnih. ne znam zašto bi trebali gledati što rade austrijanci

      31. 5. 2019,   21:31
    • Nema na djelovima autocesti i ok tamo i ja vozim preko 200, ali tamo se ljudi drze ogranicenja...taj cas kad je smanjenje brzine svi koce i voze po ogranicenju i daleko kulturnije nego u Hr. To je glavna razlika.

      31. 5. 2019,   21:35
    • ajde ne piši gluposti, za HR naljepnicu možeš dobiti kaznu ako odeš izvan hr bez nje. sad najednom policija dere pošten narod koji se vraća sa posla i vozi "samo malo brže", a kad netko vozi prebrzo i pregazi curicu na pješačkom prijelazu, onda "policija ne radi ništa"

      1. 6. 2019,   01:05
    • a šta mislite da na zapadu nema policije,kao i kod nas,kamera i tronožaca koji slikaju iz raslinja,žbunova ili dobro prikriveni iza civilnih automobila. nedavno sam bio u blizini studgarta i tamo okolo po malim gradićim i selima imate kamera koliko vam dragi bog hoće u svakoj zoni 30 imate po nekoliko na svakih 300-400m,a što nisam nikad mogao ni pomislit da u njemačkoj ima tronožac koji policija u civili postavlja,lijepo ga postave u nekakav žbun,raslinje ili prikriju iza civilnog kombija.

      1. 6. 2019,   08:32
    • nerminus pišete gluposti glede kuća i zgrada iz austrougarske,niti je austrougarska imala sve dobro ni sve loše tako ni jugoslavija nije imala sve dobro ni sve loše,a isto tako i današnja hrvatska nije bez mane,ali nije ni toliko loše koliko hrvatski nostalgični narod kukuleče i plače za nekakvim prošlim vremenima. budi iskren i priznaj da se živi 100X bolje nego za vrijeme juge. glede gradnje pa nemožeš ti od arhitekta od prije 100g očekivat da on bude jednak današnjem,al isto tako budimo realni pa priznajmo da je ta austrougarska granja bila ljepša i čvršća nego današnja,e sad oko kojekakvih energetski učinkovitosti ili prilagodljivosti može se pričat

      1. 6. 2019,   08:41
    • Ne pišem gluposti nego činjenice. Danas se živi bolje u Hrvatskoj nego u Jugoslaviji?!! Skini ružičaste naočale, gledaj malo današnje vrijeme i stavi se u prošlost. Danas ne postoji gotovo srednji sloj, ili imaš ili si siromah. Bilo je toga i tada, ali u puno manjoj mjeri. Tehnološki ne možeš gledati usporedbu, vrijeme prolazi, novotarije dolaze, u vrijeme Jugoslavije nije bilo kompjutera u masovnoj upotrebi, nije bilo mobilne telefonije, televizora spojenih na internet i 600 programa, nije bilo CD playera niti USB - a, nije bilo interneta, nije bilo poluautonomnih automobila s navigacijom, nije bilo hibrida niti je svaki automobil mogao ići 180 na sat kao danas. Ako si to računao, ne valja ti računica. Kvaliteta života mjeri se zajedništvom, druženjima s obitelji i prijateljima, radnim vremenom, slobodnim vikendima i praznicima i visinom plaće, Kad sve uzmeš u obzir što je bilo na raspolaganju tada, život u Jugoslaviji je bio kvalitetniji i bolji.

      1. 6. 2019,   09:26
    • da radnim vremeno,slobodnim vikendima i visokom plaćom,zato su ljudi u jugi isto kao i danas svaki slobodan trnutak fušarili uokolo,ako su bili slobodni da si poprave kućni budžet kao i danas što rade. svako vrijeme ima svoje reko sam niti je za juge tekao med i mlijeko ulicama niti danas u hrvatskoj teče,a neće nikad nigdje ni poteć

      1. 6. 2019,   09:32
    • Nisam napisao visokom plaćom nego visinom plaće. Fušarilo se oduvijek i fušarit će se. Glede meda i mlijeka, naravno da kod nas neće, ali zato u odnosu na 90% zemalja teku u Skandinaviji i Beneluxu, Švicarskoj i Austriji. Zašto se ne ugledati na one kojima je to pošlo za rukom?

      1. 6. 2019,   11:23
    • kada budemo radili i imali odnos prema državi kao ljudi iz zemalja koje ti navodiš možda bude i nama tako. a šta iz juge ljudi nisu odlazili na zapad zbog siromaštva i neimaštine,ma da zaboravi ja da su zagorci,međimurci,bosanci,srbi iz srbije,makedonci i svi ostali koji su početkom 60zdesetih pa sve do kraja 80desetih odlazili na rad u inozemstvo odlazili iz obijesti jer ima jeuga bila premala za njihove imovinske prohtjeve.

      1. 6. 2019,   14:08
    • @donatien U Austriji je ograničenje na lokalnim cestama 100 ako nije opaka frka, kod nas je na autoputu 80, a u slučaju kiše i 40... Zagreb-Split, stara cesta, po ograničenju 12 sati... objektivno ne bi smjelo biti više od 6...

      1. 6. 2019,   16:38
    • donatien, to uopće nije istina da se svi drže striknog ograničenja, dapače, skoro da nije ništa drukčije nego kod nas, da nije tako ne bi kamere postavljali, ali postoji jedna druga ogromna razlika, dispečer tamo neće zaspati pa ostaviti ograničenje od magle koja se podigla prije sat vremena i na cesti normalni uvjeti, neće ostaviti znak radovi na putu i ograničenje 40, a radovi završili nego će ga prekriti.........

      3. 6. 2019,   23:20
    • Eheheh,kod nas je znak stajao jedno mjesec dana. Meni je oduvijek bilo logično da su znakovi pomoć u prometu a ne nekakva pravila koja moramo postovati posto poto. Ima ludaka koji ce proci 120 zavoj gdje je 60 normalno no takvih ce uvijek biti. No sami smo si krivi sto postajemo metom policajaca posto većins poziva na vise policije,vece kazne,kazne za sve i svašta ne shvaćajući da drzava samo gleda da uzme novce.

      4. 6. 2019,   13:10
    • Iz pouzdanih izvora znam da su ograničenja još iz 974-te godine. Tako da pričate totalno ne osnovano. Također kamere su postavljene još davne 1342. godine no tada još nisu imali sustav da ih povežu pa nisu bile u funkciji.

      19. 6. 2019,   23:41
  • Waze navigacija ima sve i jos ima podatke di su guzve i zastoji. Koristim od kada je izasla i nikad problema sa njom

    31. 5. 2019,   15:59
  • Vozim se po ograničenju pa me zaboli gdje su kamere.

    31. 5. 2019,   16:15
  • Kamere triba staviti na svaku cestu, da pokriva svaki metar iste. Pa ko voli nek izvoli voziti brzo. SAMO ima jedan problem. Kažnjavanje triba pojačati prema svima, a ne kako prema kome.

    31. 5. 2019,   17:07
  • U svim normalnim zemljama gdje ljudi imaju malo mozga protestira se protiv kamera jer je to samo još jedan način pljačkanja naroda a kod nas se slavi dok prvi ne dobije po džepu jer je vozio 10 preko dozvoljenog na praznoj cesti. Da je državu briga za žrtve strože bi kažnjavali prekršitelje a ne da neku budalu par puta ulove u vožnji bez vozačke i nema posljedica sve dok nekoga ne ubije.

    31. 5. 2019,   16:17
    • O čemu ti, kojoj praznoj cesti? Pa svugdje ima signalizacija, zna se sto je naseljeno mjesto, koje je ograničenje tu ili na autocesti i sve sto ide uz to... imaš ograničenje na autocesti 100, a ti voziš 160. I šta ti očekuješ sada? Voziš do 120-130 i opet ti neće nitko ništa ali tebi malo i hoćeš 160-170... platiiiiiiiii...

      31. 5. 2019,   16:44
    • Neće te slikat za 10 preko.. Mora biti na više nariktana, onda bi svaki dan bilo 1000 kazni minimum

      31. 5. 2019,   16:49
    • Ili ovo, moj susjed mulac 23 gpdine imao je 6 prometnih sam sa sobom, krs lom na 4 automobila. Iz policijske evidenciji on nije opasan, alinsve dok krkan ne pomete nekoga jer ne postuje ni cestu po kojpj vozi ni ostale sudionike. I sad ti budi pametan postuj u pripiz... donjoj znak od 50 kmh, a to je ujedno broj ljudi u scim zaseocima

      31. 5. 2019,   17:03
    • immy Zar je po tebi Hrvatska normalna zemlja. I objasni mi kako u Njemačkoj, austriji, sloveniji postoje kamere. Po tebi one nisu normalna zemlja.

      31. 5. 2019,   17:05
    • Ma mi obožavamo kada nekoga oderu,pa i familiju samo da nismo sami,eto kakvi smo mi,maleni,mnogo!

      31. 5. 2019,   17:20
    • Zanimljivo kako se Slovenci u svojoj deželi voze ko s kravama, a čim prijeđu granicu s HR odma po gasu. Danas doživio, u naselju s kamerom i ograničenjem od 50 km/h baba iz SLO projurila kraj mene ko strijela. Sva sreća pa je kamera bila u kućištu. 😁

      31. 5. 2019,   19:45
    • drzave sa najvise kamera u prometu ..belgija, italija, engleska, nizozemska, svicarska, austrija, luksemburg, francuska, svedska....uglavnom sve neke zemlje treceg svijeta, BOG I HRVATI

      31. 5. 2019,   20:59
  • Sve to ok ali koji klinac ce na brzoj cesti, na samoj ravnici, 2 trake - ogranicenje 50-60km/h? Pa sta vozimo prikolice? I auto sa najslabijim mogucim motorom ce povuci 90 i time nece ugrozit niti promet niti pjesake jer ih nema. Mislim da bi se vi gospoda, vise mogli fokusirat na kamere na naseljenim mjestima i mjestima gušća pješacima. Stvarno tard moras bit kad donosit neke zakone

    31. 5. 2019,   19:42
    • na brzoj cesti je ograničenje 110, dodaj još famoznih 10% i imaš 120, pa ako ti to nije dosta...ako je na nekom dijelu ograničenje 50 onda postoji dobar razlog za to, križanje, nepregledno ili slično, uglavnom mjesto na kojem se vjerojatno često događaju nesreće jer se uvijek nađu genijalci koji misle da se tamo može potegnuti

      1. 6. 2019,   01:15
  • Ajmo svi kupit aute s 50 KS pa neće nitko imati primjedbe na brzinu. Svi ćemo biti isti, imat ćemo manje troškove i nitko se više neće moći ku..it s bijesnim autima. Kad dođe turistička sezona, zabranit ćemo ulaz svim vozilima snage motora preko 50 KS. Da ne.bi došli u napast. Privatno, boli me ku..c gdje je koja kamera; vozio sam normalno i dalje ću voziti normalno. Ako postoji logički razlog za postavljeno ograničenje brzine, poštovat ću to, ali ako negdje na cesti širokoj 7m postoji znak da se treba voziti 40 bez ikakvog razloga, naravno da tu birokratsku glupost nekog bedaka iz ureda neću poštovati.

    31. 5. 2019,   17:46
  • Nije drzava krivac. Krivci su vozaci koji voze kao da su sami na svjetu. Sto se mene tice, kamere su najbitnije u naseljenom. Za primjer. Maloprije prelazim zebru i tip u bmw-u nije ni usporio nego prosisa sredinom po ocrtanom otoku. Dakle, zaboli ga sto netko prelazi zebru. Takve treba lupati po dzepu. Represiju izazivaju oni koje boli .urac za druge.

    31. 5. 2019,   19:29
  • Riječka nova zaobilaznica ograničenje 60 na sat,nisu ni trebali trošiti tolike novce !Pokrali pare a zaobilaznica puna crnih točaka !

    31. 5. 2019,   17:57
  • Stavite vi meni malo soli (a nemam rep). Ha ha ha !

    5. 6. 2019,   13:58