Obavijesti

Tech

Komentari 9

Hibridni Peugeot na testu: U vožnji stvari nisu tako bajne

Hibridni Peugeot na testu: U vožnji stvari nisu tako bajne
5

Peugeot je 3008, uz klasični 2.0-dizelaš od 163 KS, opremio i elektromotorom od 37 KS pa 3008 troši manje, ima pogon na 4 kotač, a može voziti i samo na struju

VIDEO

Hibridi su novi trend koji Peugeot nije želio propustiti. Za razliku od brojnih benzinskih hibrida poput Priusa, u Peugeotu su se odlučili elektromotor upariti s dizelskim motorom. Tako poznati 2.2-litreni HDi pokreće prednje kotače, dok je na stražnju osovinu priključen 37 KS jak elektromotor. Teoretski, to znači da 3008 HYbrid4 ima ukupno 200 KS i pogon na sva četiri kotača. U vožnji stvari ipak nisu tako bajne kako zvuče na papiru. Istina, HYbrid4 kreće sa sva četiri kotača, ali ne samo da je papučicom gasa vrlo teško dozirati snagu, nego ni upravljačka elektronika ne uspijeva uskladiti dva različita pogona.

Apsurdno za automobil s pogonom na sve kotače, ESP radi intenzivno na skliskim podlogama pokušavajući ujednačiti pogone, pa HYbrid4 kreće teško i sporo. Uključivanje i isključivanje različitih motora funkcionira efikasno i uglađeno u laganoj i nezahtjevnoj vožnji. No reakcija na kick-down je također spora i neadekvatna pa nemate osjećaj da ovaj automobil ima 200 KS, naročito ne pri visokim brzinama na autocesti kada vam snaga najviše treba. Umjetan je osjećaj, kao i kod svih hibrida uostalom, i na papučici kočnice. No taj dio bi žrtvovali zbog inteligentnog regenerativnog kočenja iako treba znati da se ono ne uključuje dok brzina automobila  ne padne ispod 120 km/h.

Zbog hibridnog pogona narasla je i masa 3008-ice, i to za 140 kg, na visokih 1808 što se osjeti. Da bi tešku karoseriju držao u zavojima ovjes mora biti tvrd pa je HYbrid4 prilično neudoban. Ima i manji prtljažnik, pa treba vidjeti isplati li vam se doplata od 66.000 kuna u odnosu na klasični 3008. Naročito stoga što ne troši manje od 6 litara na 100 km.

Izuzetno bogata oprema

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.

Kožnata  unutrašnjost doplata je od 14.110 kuna, no HYbrid4 je već serijski vrlo bogato opremljen: dvozonska klima, šest zračnih jastuka, ESP, Bluetooth, MP3, posebni ukrasi...

Ne ispušta plinove ni zvukove

U ZEV režimu rada, 3008 HYbrid4 možete voziti samo na struju. Kada je baterija puna - dva do tri kilometara, piše u brošuri, no mi smo pažljivom vožnjom na otvorenoj cesti uspjeli čak osam.

Peugeot 3008 HYbrid4 2.0 HDi FAP

masa: 1808 kg
dimenzije: 437x164x191cm
obujam:  1997 ccm
snaga:  147 kW/200 KS
ubrzanje (0-100km/h):  8,5 s
najveća brzina: 191 km/h
potrošnja:  4,0 l /100 km

cijena: 302.550 kn (testni model)   277.700 kn (bez doplata)
konkurencija: Citroën DS5, Peugeot 508 RXH, Opel Ampera

PLUS: bogata oprema i osjećaj prestiža, potrošnja goriva, pogon na sve kotače, moderan i prostran interijer, atraktivan dizajn, niska razina buke
MINUS: tvrd ovjes, komplicirano upravljanje, masa, mali prtljažnik, neprecizan upravljač, osjećaj na papučici kočnice

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 9
VIDEO

Isprobali smo: Honor Magic 6 Pro s top baterijom i kamerom puca na sam svjetski vrh
NUDE INOVATIVNA AI RJEŠENJA

Isprobali smo: Honor Magic 6 Pro s top baterijom i kamerom puca na sam svjetski vrh

Honor je u Magic 6 Pro ubacio svoje najjače adute i napravio telefon odličnog dizajna koji ima impresivnu bateriju

FOTO Rimac otvorio novi pogon u Ujedinjenom Kraljevstvu: 'Zaposlit ćemo preko 70 ljudi'
ukupno 1850 kvadrata

FOTO Rimac otvorio novi pogon u Ujedinjenom Kraljevstvu: 'Zaposlit ćemo preko 70 ljudi'

Euro 2024., raspored i satnica svih utakmica: Poznati su svi sudionici, kako kupiti ulaznice?
VODIČ ZA PRVENSTVO

Euro 2024., raspored i satnica svih utakmica: Poznati su svi sudionici, kako kupiti ulaznice?

Cijene ulaznica se kreću od 30 eura za najjeftinija mjesta do 1000 eura za najskuplje. Za sve utakmice u skupini hrvatski su navijači dobili po 10.000 ulaznica