Obavijesti

Tech

Komentari 76

Hrvatska igra 'zapalila' svijet: SCUM zaradio 11 milijuna eura

Hrvatska igra 'zapalila' svijet: SCUM zaradio 11 milijuna eura
6

Zagrebački Gamepires ostvario je ogroman uspjeh i u pet dana prodao gotovo 650.000 kopija svoje igre SCUM. Zbog toga će morati zaposliti niz novih programera i community stručnjaka, ali i širiti se u novi prostor

VIDEO

Nova hrvatska igra SCUM već danima ne silazi s prvog mjesta liste najprodavanijih igara na online platformi STEAM. Survival igra zagrebačkog Gamepiresa u prvom danu se prodala u fantastičnih 250.000 kopija, a pet dana kasnije dostigli su 650.000, rekao nam je Andrej Levenski, suosnivač studija poznatog i po igri Gas Guzzlers. 

Igra je ostvarila zaradu od gotovo 11 milijuna eura jer se trenutno prodaje po 16,79 eura. Naime, igra je objavljena u Early Access programu na Steamu, gdje se obično objavljuju igre koje su još u razvoju.

U razgovoru za 24sata Levenski otkriva kako je lansiranje igre premašilo njihove najoptimističnije prognoze.

- Naša projekcija je bila da će biti ogroman uspjeh ako igra prođe 100.000 kopija, to je bila ta psihološka granica, tako da je ovaj uspjeh van svih očekivanja - rekao je Levenski. 

Na produkciji igre surađivao je i hrvatski studio Croteam, u kojem također ponosno kažu da je ovo ogroman uspjeh za hrvatski gaming. 

- Svi smo u jednu ruku sada postali dio Gamepiresa da im pružimo podršku jer su forumi prepuni komentara, upita korisnika - rekao je Daniel Lučić iz Croteama. Naime, u Gamepiresu su u pet dana objavili već petu zakrpu za igru kojom ispravljaju sve nedostatke i dodaju nove funkcionalnosti. 

- Svaka im čast i dobro da oni sada nemaju lansiranje neke igre. Teško je zamisliti koliko je to poruka na dnevnoj bazi i na svim mogućim platformama - rekao je Levenski koji kaže kako su već angažirali cijeli niz ljudi, ali da će i morati zapošljavati nove ljude, a u prvom redu tu misli na programere. Uspjeh igre natjerao ih je i da traže novi prostor. 

Na pitanje o tome gdje leže razlozi ovakvog uspjeha, Levenski kaže kako su već neko vrijeme pripremali teren jer je igra iznimno kompleksna u odnosu na slične naslove poput Fortnitea ili PUBG-a. 

- Ovaj broj je čisti organski rast nastao iz našeg rada - kaže Levenski i dodaje da su od starta uzeli normalan ljudski pristup prema igračima, što su oni i prepoznali.

Što je točno SCUM?

SCUM je igra preživljavanaj u otvorenom svijetu, ali za razliku od aktualnih hitova nudi iznimno detaljnu razinu prilagodbe likova i praćenje metabolizma te nešto višu dozu realizma igre u kojoj ćete morati sakupljati resurse i opremu da bi preživjeli u krajoliku koji vas može dizajnom podsjetiti na brojne dijelove Hrvatske. 

- Originalni plan je bio da u Early Access fazi budemo otprilike godinu dana, ali igrači će imati svoje zahtjeve i to će se sigurno mijenjati - otkriva nam Levenski. Dodaje kako će oni oblikovati igru, koja će jednom kad bude potpuno gotov proizvod najvjerojatnije imati i višu cijenu.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 76
VIDEO

Vozili smo novu Škodu Kodiaq: Impresivno prostrani SUV
SVJETSKA PREMIJERA

Vozili smo novu Škodu Kodiaq: Impresivno prostrani SUV

Rijetko koji model na tržištu ovdje nudi više prostora, i iskreno, trenutno nam ne pada na pamet ni jedan veliki SUV koji bi imao više prostora od ove Škode

Osječki gimnazijalci prijavili su se treći put: U Školi budućnosti došli  smo i do pobjede...
VELIKA MOTIVACIJA

Osječki gimnazijalci prijavili su se treći put: U Školi budućnosti došli smo i do pobjede...

Nastavnica informatike Jelena Radlović i njezini učenici u I. gimnaziji Osijek po treći put su se prijavili za sudjelovanje u edukativnom projektu tvrtki STEMI i Infobip uz podršku A1. Učenici su željni novih znanja
CARNET nabavio 5686 komada opreme i uređaja za pomoć u učenju djeci s teškoćama
ATTEND PROJEKT

CARNET nabavio 5686 komada opreme i uređaja za pomoć u učenju djeci s teškoćama

U dvije godine provedbe 32 odgojno-obrazovne ustanove u 22 grada opremljene su modernim uređajima, računalima i programima, te su educirani stručnjaci koji rade s djecom s teškoćama