Više od 800 milijuna koristi Facebookov Messenger, a kompanija sada planira to iskoristiti kao novo veliko područje na kojem bi mogli korisnicima prikazivati oglase
Htjeli ili ne: U vaš Messneger uskoro bi mogle stići reklame
Facebook želi zarađivati na svemu što nude korisnicima, a kako se čini sljedeći velik izvor prihoda mogao bi im biti Messenger. Naime, TechCrunch navodi kako se iz dokumenta koji su dobili, vidi da će unutar aplikacije za slanje poruka tijekom proljeća lansirati i oglase.
Naime, prema planu tvrtke će moći slati oglase ljudima koji su ranije već započeli razgovor s njima. A, kako bi se pripremili za tu zaradu, iz Facebooka su preporučili komapnijama da već sada pokrenu razgovore s fanovima kako bi im kasnije mogli slati oglase.
To znači barem da oglasi neće biti slučajni, ali ne i nužno da neće biti naporni. Ako ćete razgovarati s nekom tvrtkom oko proizvoda koji ste kupili, oni će vam kasnije moći slati oglase za druge proizvode koji bi vam se mogli svidjeti.
Naravno, treba računati i na mogućnost da će testiranja oglasa u Messengeru imati previše negativnih reakcija i da će ovakav plan odbaciti.