Istraživanje gemiusAudience za srpanj pokazalo je odličan rezultat čitanosti portala 24sata.hr. Sa četvrte pozicije smo skočili na drugu među hrvatskim stranicama
Hvala čitateljima! 24sata.hr je drugi najčitaniji portal u državi
Čak 812.409 hrvatskih građana u srpnju je pratilo portal 24sata.hr. Ova je brojka rezultat mjesečnog istraživanja gemiusAudience, koje mjeri posjećenost hrvatskih web stranica. S 38.000 čitatelja više nego u lipnju, 24sata.hr postao je drugi najčitaniji portal u zemlji, preskočivši po plasmanu index.hr i tportal.hr. Prvu poziciju i dalje drži net.hr.
- U ljetnim mjesecima, redakcija 24sata.hr posebno se potrudila svaki dan donijeti nove sadržaje, korisne savjete i zanimljivosti. Ovaj trud su nagradili i naši čitatelji te im ovim putem želimo zahvaliti na vjernosti, rekao je Hrvoje Dorešić, izvršni urednik 24sata.hr
Ljetna shema 24sata ove je godine ponovno donijela brojna iznenađenja čitateljima. Zanimljive akcije u kojima su čitatelji i reporteri izazvale su veliki interes - primili smo, primjerice, preko 1000 slika vaših kućnih ljubimaca koji uživaju u odmoru. Veselile su vas i naše nagradne igre i darovi, poput besplatnih kuharica. Posebno su čitane bile pozitivne ljudske priče, nogometni transferi, a veliki je broj ljudi upravo na našem portalu pratio Olimpijske igre. Osim toga zajedno s nama sudjelovali ste u akciji udomljavanja kućnih ljubimaca te pratili gdje je najbolja zabava na Jadranu.
I ostali portali Styria-grupe u srpnju su ostvarili značajni porast posjećenosti te zajedno dosežu do čak 64,07 % tj. gotovo 1,300.000 hrvatskih internet korisnika.
Uz konstantni rad na poboljšanju stranice, poput nedavnog redizajna naslovnice, tim 24sata čitateljima nudi brze, jasne, zanimljive i točne informacije u svakom trenutku i gdje god se nalazili. Osim kroz web stranicu, sadržaj 24sata.hr je moguće pratiti i na Facebook stranici 24sata te mobilnom portalu i mobilnim aplikacijama o kojima više možete pročitati ovdje.
Istraživanje gemiusAudience provode partnerske istraživačke tvrtke Valicon i Gemius S.A. koje prate posjećenost hrvatskih web stranica. U istraživanju sudjeluje oko 150 hrvatskih stranica. Istraživanje gemiusAudience postalo je standard u internetskom istraživanju, koji su prihvatile sve relevantne medijske agencije, internetski mediji i oglašivači u državama istočne i srednje Europe. Podaci ovog, za sada, jedinog istraživanja posjećenosti hrvatskih web stranica su usporedivi i javno dostupni na web adresi: http://www.audience.com.hr/