Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

I po električnim automobilima Hrvatska je na europskom dnu

Komentari (91)
  • Skupi su, nedostatnog dometa, nema punionica, teško je doći do poticaja, kako ga puniti ako stanuješ u stanu bez garaže i slično. Za sada su namijenjeni jedino eliti koja ih dobavlja kao drugi ili treći auto u porodici. U Hrvatskoj će još dugo biti tako.

    17. 6. 2019,   07:04
    • Točno tako kako kažeš, a poticaji su priča za sebe, razgrabe se za par minuta. Tako da ne stoje tvrdnje da Hrvati ne kupuju električna vozila. Kupuju, ali nisu ludi trošiti novce za nešto što još ne funkcionira kako bi trebalo.

      17. 6. 2019,   08:15
    • A upitno je i da li manje zagađuju okoliš.

      17. 6. 2019,   08:22
    • Kad sve uzmeš u obzir razlika u zagađenju između konvencionalnog u emv-a je puno manja nego što se misli ...

      17. 6. 2019,   08:23
    • @ptica neznalica: - ovisi o izvoru struje i tehnologiji recikliranja baterija - u razvoj obje stvari se sve više ulaže, dijelom i zbog polakog prelaska na električne automobile. Što više počnu dominirati kao korišteno prijevozno sredstvo razvoj će se sve više ubrzavati sve većim ulaganjima. Ovo je tek početak pa se ni mreža ni kapaciteti ne mogu baš još direktno uspoređivati s tehnologijom koja se propagirala i razvijala preko 100 godina. Samo nek napreduje.

      17. 6. 2019,   08:45
    • mah,kod nas če brzo nešto izmislit i za one sa elektr. autima čim ih bude malo više da uzimaju pare. zašto oni npr koji stavljaju plin i manje zagađuju moraju platiti kod registracije više samo zato jer ga imaju.to je mali primjer ali mnogo govori o tome kolika je briga za okoliš.

      17. 6. 2019,   09:33
    • Nema tu nikakve brige za okoliš. Nedavno se moglo pročitati da jedan kruzer godišnje zagadi zrak kao milijun automobila, da ispusti 3,8 milijuna litara otpadnih voda i slično. Usput, kada se gosti sa kruzera sjate u grad zagađuju sve oko sebe, a troše minimalno. Usput je dodano da Hrvatska od kruzera zaradi 53 milijuna eura, a saniranje ekoloških šteta izazvanih turizmom koštaju 338 milijuna eura. Dakle, čemu onda takav turizam služi?

      17. 6. 2019,   10:17
    • To da su skupi je relativan pojam, skupi su za one koji ce u 10 godina s autom napraviti do 100k km. Dok s druge strane ljudi koji su non stop na cesti i koji kroz 10-15 godina naprave 400-500 tisuca km, ustede su zapravo nevjerojatne. Mogu ti to reci iz prve ruke jer sam sa svojim mercedesom napravio pola milijuna km u 15 godina, svaki kilometar sam platio u prosjeku 1kn, znaci ostavio sam pola milijuna samo za gorivo, plus auto koji je kostao negdje oko 450 tisuca kuna, plus servisi, ulja i filteri, ajme majko. Tako da po tome ispada da su elektricni auti vec sad za dobar dio ljudi daleko isplativija i bolja kupovina! Glavni uvjet je da se s autom konstantno vozis.

      17. 6. 2019,   20:55
    • TechExpert, - prvo, koji prosječni Hrvat radi 100000 godišnje? Niti taksijaneri, drugo - set baterija koje treba promijeniti nakon nekog vremena je valjda 1/4 ako ne i 1/3 cijene auta, treće - onaj tko radi "tvoju" kilometražu mora barem svaki drugi dan biti negdje neštekan jer ljudi se ne voze samo oko svog kvarta nego i putuju, četvrto - što znači ušteda kroz 10 godina? Ako ti je do štednje nemoj imati nikakav auto. Nabavi bicikl, jedi jogurt, zimi se grij, a ljeti hladi po šoping centrima. Umrijet ćeš sa velikom ušteđevinom za tvoje nasljednike (ako ih imaš) ili će sve što ostane iza tebe na svoje ime uknjižit država. Ako sve nabrojeno nije argument kupi si auto na struju i uživaj u jeftinoj vožnji.

      18. 6. 2019,   07:21
  • Ionako nemamo industriju pa ne zagađujemo, možemo si priuštiti kojeg dizela...

    17. 6. 2019,   07:23
  • kakvi poticaji?? imaš određenu kvotu koju podjele prijateljima. ja da sada kupim el auto i odem s računima u ministarstvo okoliša rekli bi da je kvota odavno podjeljena prema tome ne bljezgajte gluposti. kada će biti prodano 500 automobila i svi dobiti poticaje ond aje to to a ne samo odabrani. hrvatske gluposti.

    17. 6. 2019,   07:51
    • Točno, tko je lud kupovati električne aute a do poticaja praktički ne možeš.

      17. 6. 2019,   08:17
    • ma i ti poticaji,.. a gledao sam cijene bicikla malo.oko 1000 eu a prije mjesec dana u trstu vidim elektr. 450 eu nova novcata.tako je i za aute.nabijena cijena i onda daju poticaj.

      17. 6. 2019,   09:16
    • kaius - samo hrvatima možeš prodati muda pod bubrege ( a svi kao pametni, učeni, napredni, inteligentni - da ne pričamo kako konstruktivno svi razmišljaju i sve probleme riješavaju ) jer neuroni nikad nisu bili spojeni - bez komunikacije.

      17. 6. 2019,   11:11
    • jedino sm oprvi u smodopadnosti, narcisoidnosti i visokom mišljenju o sebi samima iako nas rezultati i pojedinačno i kao društvo demantiraju ( ali to nam vjerojatno podmeču mrski neprijatelji koji su ljubomorni na našu pamet i sposobnost )

      17. 6. 2019,   11:13
  • ali zar stvarno? u državi gdje je preko 300.000 blokiranih ljudi vi se ovome čudite?

    17. 6. 2019,   07:47
  • hrvatska je ispod dna po standardu tako ta ova informacija i neko iznenađenje

    17. 6. 2019,   07:49
  • Hajde pisite clanke u cemu smo pri vrhu :D Makar i bila negativna ljestvica, dno je vec postalo dosadno.

    17. 6. 2019,   07:07
  • Nemam za posteni dizel ili benzinac a kamo za elektricni

    17. 6. 2019,   07:57
  • Nije stvar u popularnosti nego u placi. Tko ce kupiti auto od 300000 kn. Da imam i toliko ne bih kupio auto nego neka cetiri rusevna zida jer sam medju puno onih bez osobne nekretnine. Porediti skandinavce i nas je glupost. Tamo ljudi elektricni auto zarade za godinu. Kod nas ne mozes ustediti za dobar elektricni bicikl. Da se ponovim. Nije rijec o popularnosti nego u standardu.

    17. 6. 2019,   09:26
  • na dizel se obraduje polje, na plin se kuha, na struju pere, na benzin vozi

    17. 6. 2019,   10:42
  • A kako može biti drugačije sa nesposobnim ministrima financija koji nas samo zadužuju i onda se time hvale kao uspjehom.

    17. 6. 2019,   21:14