Obavijesti

Tech

Komentari 8

Ili ste digitalni ili vas nema! Krenula velika transformacija

Ili ste digitalni ili vas nema! Krenula velika transformacija
1

24sata kao digitalni lider organiziraju najveću regionalnu digitalnu konferenciju, na kojoj ćemo prepoznati i druge hrvatske kompanije kao predvodnike digitalne transformacije

VIDEO

Uspješnom digitalnom transformacijom u Europi bi se do 2025. godine moglo stvoriti čak 1,25 bilijuna eura dodane vrijednosti. Ogroman je to novac koji je potaknuo i mnoge hrvatske kompanije da digitaliziraju svoje poslovanje kako bi zadržali korak u modernom i sve bržem ekonomskom svijetu. Činjenica je da digitalna ekonomija nije nešto što dolazi nego je tu i ona raste sedam puta brže od ostalih grana gospodarstva.

Korisnici u Hrvatskoj pokazuju da su iznimno digitalizirani jer se 8 od 10 Hrvata svaki dan koristi internetom, a u danu čak sedam sati provedemo online. Digitalnom tržištu se okreću i mnoge domaće kompanije koje su prepoznale gdje se nalaze korisnici.

Tržišni podaci i istraživanje* IPSOS-a koje govori o medijskom preokretu otkrivaju važan utjecaj interneta na potrošače. Kao najveći medijski brend u Hrvatskoj, 24sata su već godinama lider na digitalnom tržištu i u digitalnoj transformaciji poslovanja.
Prvi smo lansirali mobilni HTML5 portal kao dopunu najmodernijim aplikacijama, a redakcija se snažno okrenula i produkciji jedinstvenog videosadržaja. U samo jednom danu u siječnju videovijesti su imale više od pola milijuna pregleda, a u istome mjesecu su čak 1,52 milijuna ljudi posjetila portal 24sata. Time smo treći put u šest mjeseci oborili rekord na hrvatskoj medijskoj sceni. Zato su 24sata pokrenula Digital Takeover, kao inovativnu edukacijsku platformu kojom žele osvijestiti važnost digitalnog poslovanja i ulaganja u digitalno oglašavanje. U isto vrijeme želimo prepoznati druge hrvatske kompanije kao predvodnike digitalne transformacije.

Usprkos otvaranju i dalje smo zemlja u kojoj se tek 12 posto ukupnog medijskog budžeta ulaže u digitalno oglašavanje, a i dalje je većina usmjerena prema televiziji (zadnji dostupni podaci; izvor: HURA AdEx 2015.). Procjene su da će na globalnoj razini 2018. digitalno oglašavanje premašiti televizijsko.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.

- Kod nas je internet primarni medij informiranja, koji najviše utječe na odluke o kupnji i koji dominira u životu potrošača tijekom cijelog dana. Oni koji u medijskoj industriji ne ulažu u digitalnu transformaciju nemaju budućnost – rekao je Boris Trupčević, direktor Styrije za Hrvatsku.

Kroz desetak priredbi i konferencija više od 1000 sudionika i stručnjaka dijelilo je svoja znanja te su prezentirali najnovije trendove na novome mjestu okupljanja digitalne zajednice. Sve će to kulminirati velikom regionalnom konferencijom Digital Takeover 14. ožujka u Cinestaru u zagrebačkom Branimir centru. Globalni i regionalni digitalni stručnjaci na konferenciji će govoriti o digitalnoj transformaciji, content marketingu, native oglašavanju i drugim temama.

*Analiza stanja na tržištu pokazuje da na 47% potrošača utječe internet pri donošenju konačne odluke o kupnji, a više od polovice potrošača prije odluke o kupnji putem interneta detaljno se informira o proizvodima i uslugama, a poruke poslane putem interneta potaknut će više od polovice potrošača na formiranje općeg dojma o brendu. (izvor 24sata/IPSOS 2016.)

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 8
VIDEO

Emil Tedeschi: Ne postoji kristalna kugla koja garantira uspjeh
DIGITAL TAKEOVER

Emil Tedeschi: Ne postoji kristalna kugla koja garantira uspjeh

Predsjednik Uprave Atlantic Grupe jedan je od najuspješnijih biznismena u Europi, a njegov poslovni put do vrha inspirativna je priča o poslovanju u kojem uvijek treba imati rješenje u rukavu za najgore situacije

Evo kako kupovati povoljnije nakon sezonskih sniženja
ZNAČAJNA UŠTEDA

Evo kako kupovati povoljnije nakon sezonskih sniženja

Ljetna sezonska sniženja su završila, no to ne znači i kraj popustima i niskim cijenama. Ako pomnije pratimo ponude u trgovinama i web shopovima, proizvode po sniženim cijenama možemo kupovati tijekom cijele godine
Znate li što je kriptomarka? Evo kako izgleda prva hrvatska
Marka iz budućnosti

Znate li što je kriptomarka? Evo kako izgleda prva hrvatska

Uskoro će se na domaćem tržištu pojaviti prva digitalno-analogna kombinacija poštanske marke, čiji će dio služiti za uobičajeno slanje pošte, a dio za korištenje na blockchainu