Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Istina o struji: U Hrvatskoj više punionica nego električnih auta

Komentari (90)
  • tko če to i kupit kad je skupo ko vrag, a ni struja nebude jeftina ako bude više tih auta na cestam, tako da je to navlakuša, plati skupo novu tehnologiju a poslje bude struja ili neka trošarina satrala tržište. bolje se okrenuti proizvodnji biodizela nego struje

    19. 8. 2019,   09:03
    • vec sada je skupo postalo punjenje struje... poceli su naplacivati i kod nas.. u njemackoj je jako skupo na javnim punionicama...

      19. 8. 2019,   09:24
    • Zato kupis Teslu i punis besplatno. Tesla financira punjenje za svoja vozila.

      19. 8. 2019,   09:33
    • Bolju kupit daciu 75. godiste nego Teslu

      19. 8. 2019,   11:54
    • Slažem se sa ichbin2 da se bolje okrenuti proizvodnji biodizela.Ti onako trebaš utrošiti boga oca vremena da se auto napuni strujom,a ovako stavi crijevo i ono puni i izbaci kad dođe do kraja i to sve za 2 minuta,a onako ti treba 2 sata da napuniš auto strujom.A ako će se život automobila okrenuti na elektičnu energiju,onda bolje sačekati još par generacija električnih vozila.

      22. 8. 2019,   17:35
    • Ta priča o električnim autima i njihovom nultom utjecaju na okoliš je prenapuhana. Ako za proizvodnju struje koristimo elektrane ugljen i druga fosilna goriva i tako dobivenu el. energiju tankamo u el. Auto, kako je zagađenje 0? Isto tako cijena proizvodnje el. Automobila, sam auto bi imao manje pokretnih dijelova, ali problem su baterije koje imaju svoju cijenu i vijek trajanja. Trenutno su to li-fe baterije. Kad bi se udesetorostručila ili povećala do 100 puta prodaja el. Auta to bi tek bile ozbiljne brojke, koliko bi porasla cijena litija i sirovina koje idu u baterije? Znači zagađenje el auta nije 0 kako se pokušava predstaviti, nego zagađenje nastalo proizvodnjom, eksploatacijom i nakraju reciklažom tog auta. Isto ko i auta s klasičnim motorima? Zašto država ne potiče plinaše, kojinsu ekološki prihvatljiviji i Hrvatska ima dovoljno plina za svoje potrebe?

      26. 8. 2019,   20:22
    • papajaoo7:Plin?Jel ti znaš kako plin smrdi.Ne bih uzimao plin kad bi se besplatno prodavao,a ne da ga još treba i platiti.A kad u gužvi staneš iza plinaša jel znaš kako to smrdi.

      27. 8. 2019,   00:01
    • Zavisi sta je skupo. E-Corsa cca 30'000 eura. BMW i3 mi j3 osobno ruzan, ali se vec od 18k EUR moze dobit. I Ford Focus, e-Golf sve se polovno sa cca 35k km moze naci za oko 20k EUR. Baterija traje dugo, nema troskova servisa, ulje, kocnice se manje trose, nema razno raznih filtera itd. I normalno trosak benzina. A HR jos poticaje daje. Sa Teslom Model 3 se sa 17 kw napravi oko 100 km. A ako doma punis jeftinom strujom, to je cca 8.5 kuna na 100 km. Nista 👍

      16. 10. 2019,   16:41
  • pa u švabiji je završilo doba besplatnog punjenja i sad košta po prijeđenom kilometru isto koliko i dizel

    19. 8. 2019,   09:38
  • Nek prvo bude prihvatljiva cijena automobila pa ce se mozda i kupovat,.

    19. 8. 2019,   09:22
    • Brate ako ekipa moze nakon 2 godine u njemackoj kupit bmw 2016 godiste moze se i Tesla. Al jbg nije to onda balkanac,kaj ce u njegovom selu rec ako nije doso sa Bmw-om kojeg ce vratit nakon pola godine jer nemoze otplacivat lizing,ali ce rec kaktiga da ga je prodao jer je dobio vise za njega nego sta je dao. Pa di zivimo covjece :D

      20. 8. 2019,   19:48
  • Do posla i nazad doma svaki dan napravim 250km. Sa dizlom trosak mi je oko 12€ na dan. Tankam u austriji, juče cjena dizla 1.10€. Novog kadjara sam platio 22000€. Kako prešaltati na e-auto? Kako doči do posla i doma bez stajanja pola sata na pumpi? Šta ako mi zatreba odma auto kad stignem kuči a baterija prazna? Koliko košta dobar e-auto naspram dobrom kadjaru? Mora proči još pokoja generacija da bi e-auto bio konkurenca klasičnim automobilima, moje je mišljenje takvo.

    19. 8. 2019,   11:05
  • MAknite poreze za elektro vozila kao Norveska koja najvise uvozi Tesla-e i ostalih pa ce bit vise kupaca

    19. 8. 2019,   11:47
  • na zalost pola ih ne radi, samo su prijavljene da postoje

    19. 8. 2019,   08:59
  • Pa turisti dolaze sa elect.

    19. 8. 2019,   09:30
  • Više zagadi jedan elek auto nego 10 diesela, od cega se baterije prave i kako, a da ne govorin di poslije s tim baterijama, u mene sve benzin jer se zna da se oduvijek vozilo na benzin, na diesel se grijalo a na plin kuhalo. Pametnome dosta

    19. 8. 2019,   11:28
    • Ja sam prodo dizelaša prije pol godine u kupio benzinca. Dizelaš je loš proizvod

      19. 8. 2019,   11:55
    • Kolko vise? U cemu se mjeri zagadenje? Koje su brojke u proizvodnji klasicnih auto? Druge industrije, kolko one zagaduju? Daj mi brojke za usporedbu.

      19. 8. 2019,   12:00
    • Ja ne znam šta su brojke. Ja samo vidim dok dizelaš da po gasu ( Tj. onda ništa ne vidim ispred sebe )

      19. 8. 2019,   12:14
    • Električni auto nema auspuha a, po tebi, više zagađuje od dizelaša i benzinaca?! Super ti je logika. Inače se motori dizela i benzinaca rade od drva ili od algi?! Informiraj se na internetu (Google) o reciklaži baterija električnih auta pa nećeš pričati gluposti. Baterije nisu nuklearni otpad. Iz njih se reciklažom ponovo iskorištavaju korisni sastojci a od tvojih ispušnih plinova pacijenti odlaze na odjele onkologije i pulmologije. S takvim razmišljanjem tipičnih parazitskih mozgova "nema nam pomoći". Pogledaj što klimatolozi tvrde, otvori oči i zatomi svoj parazitski ego pa pomozi da i tvoja djeca (ili tuđa) mogu živjeti na Zemlji kao što si i ti mogao. Ili ćeš i dalje financirati arapske, ruske i američke profitnocentrirane, zemljodestruktivne štakore.

      20. 8. 2019,   22:20
    • Električni auto radi na struju, jel? A iz čega se dobije ta struja. Pa u Europi još uvijek dobar dio te struje se dobije iz fosilnih goriva. Znači zagadiš negdje drugdje to nema veze, bitno je da ispod zadnjeg branika nema auspuha, jaka ti logika. Računaj kompletan ekološki otisak el. Auta i on nije ni probližno to što se predstavlja.

      26. 8. 2019,   20:27
    • papajaoo7: Mislim da nisi u pravu. Gledaj dizelaša kroz 20 godina. I gledaj električni auto kroz 20 godina. Koji će više zagaditi u tih 20 godina rada ???

      27. 8. 2019,   09:00
    • Ti vjerovatno pod dizelašim smatraš golfa dvicu. Pogledaj suvremene dizele, ili pogledaj benzince sa eko 6 normom koji su još uvijek u manjini, ali. Isto tako sa el autom gledaš samo pod zadnji branik istog. Pogledaj koliko se ugljena spali da bi se dobila ta struja što se tanka u takav auto. Isto tako računaj ukupno zagađenje koje nastaje proizvodnjom i eksploatacijom i el. Auta kao i ovih s unutarnjim sagorjevanjem. Postoje studije na tu temu.

      27. 8. 2019,   11:14
    • Samo OMCO voli glof dvicu. Utipkaj u youtube Omco golf dvica :-)

      27. 8. 2019,   13:53
  • neisplativo. el. automobil vulgaris košta oko 270k kuna pandan nekom gradskom koji košta cca 100k ICV. to je 170k razlike. čak i da uzmemo da je punjenje gratis(a nije, daleko od toga), da prosječno potrošimo 10k kuna na benzin godišnje to je 17 godina da bi bili na nuli, ako naravno ne računamo promjenu baterije par puta koja sve to odgađa na još par godina. da ne govorim da domet vulgaris el. auta je 150km ako ne koristiš ništa, dakle cca 100, 120 s klimom, radio, ne znam što ne. a ove punionice nisu baš tako brze, tako da ideš na neki put izgubiš dan.

    19. 8. 2019,   10:45
  • Zahvaljujuci ovim autima struja ce poskupiti brutalno.

    19. 8. 2019,   11:07