Obavijesti

Tech

Komentari 283

Još brutalniji: Pogledajte kako izgleda Rimčeva zvijer iznutra

Još brutalniji: Pogledajte kako izgleda Rimčeva zvijer iznutra
20

Rimčev novi električni automobil zasigurno je jedna od najvećih zvijezda automobilskog sajma. Ovaj izlog najnovijih tehnologija nastao je od nule, a vozač će u njemu do 100 km/h ubrzati za 1,85 sekundi

VIDEO

Prava "elektrobomba" odjeknula ja je u srijedu u Ženevi. Rimčev novi hiperauto uvjerljivo je bio najveća senzacija sajma, a pogotovo nakon što su objavljene njegove nestvarne brojke performansi. Ubrzanje do stotke u 1,97 sekundi, maksimalna snaga 1914 "konja", okretni moment 2300 Nm...

POGLEDAJTE VIDEO:

Pokretanje videa...

01:11

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve ovo napravio je tim Rimac Automobila i sve to u Svetoj Nedelji, pokraj Samobora. Cijeli automobil je napravljen iz nule. Šasija je u potpunosti izrađena iz karbonskih vlakana, ovjes je moguće softverski kontrolirati, tu je i revolucionarni sustav Torque Vectoring. Popis ide u nedogled. Novi uradak Mate Rimca izvana izgleda vrlo moćno. Agresivno i brzo, no prava se "istina" krije ispod silnog karbona.

Iz Rimca navode kako je novi C_Two uz kolosalnu snagu, uzbudljiv i iznutra. Interijer novog Rimčevog auta opremljen je trima zaslonima, koji po potrebi prikazuju apsolutno sve informacije o trenutnom stanju automobila. Također, u unutrašnjosti se ističe nekoliko prekidača, koji upotpunjuju suradnju između moderne digitalne tehnologije i klasičnih gumbi. U kokpitu tako vozač u realnom vremenu može pratiti telemetriju i stanje vozila, koja se naknadno može skinuti na pametni telefon ili prijenosno računalo.

Rimac otkrio "C2": Električni superautomobil juri 412 na sat
Rimac otkrio "C2": Električni superautomobil juri 412 na sat

Kao jednu od glavnih novih funkcija Mate Rimac je izdvojio tzv. sustav Driving Coach. To je konfiguracija automobila i sučelja koja vozaču poboljšava iskustvo vožnje po trkaćim stazama. Naime, taj sustav vozaču jasnim i preciznim audiovizualnim sugestijama na zaslonima "pomaže" u lakšemu savladavanju staze, najboljih točki kočenja i idealnih putanja. Reklo bi se, nešto nalik na videoigrice, no s uzbuđenjem stvarnog svijeta.

Rimac 'bocnuo' Hammonda, on mu poručio: 'Ja sam počašćen'
Rimac 'bocnuo' Hammonda, on mu poručio: 'Ja sam počašćen'

Ista ta tehnologija vozaču pruža sigurnosni sustav naziva ADAS (Advanced Driver Assistance System) u vožnji prometnicama. Uz pomoć raznih skenera, lasera i kamera, Rimčev C_Two predviđa rizike na cesti, automatski koči i izbjegava sudare. Usto, C2 opremljen je i sustavima praćenja mrtvog kuta i prometnih traka, kao i adaptivnim tempomatom s mogućnošću autonomne vožnje.

Svi ovi sustavi omogućeni su uz suradnju s Nvidijom, koja je Rimčev hiperauto opremila svim mogućim hardverom. No, C2 je u suštini, pravi vozački auto, spreman da usreći svakoga, od iskusnih trkača do najvećih amatera u vožnji. Iz Rimca navode kako kupnja ovog automobila nije samo kupnja proizvoda, objekta, nego i ulazak u obitelj Rimac Automobila. Svaki od 150 primjeraka u potpunosti je moguće prilagoditi željama kupca te je tvornica spremna učiniti sve kako bi C_Two bio u potpunosti individualan i prilagođen budućem vlasniku.  

Sve nas je zanimalo kako izgleda i koliko brzo ovaj hrvatski stroj može ići, no što je zaslužno za  zastrašujuće performanse krije se ispod lijepog, uglancanog odijela modela C_Two. Automobil ima 4 elektromotora, za svaki kotač po jedan, što mu ujedno omogućava pogon na sva četiri kotača. Motori zajedno razvijaju ukupno 1914 konjskih snaga, što Rimčevom automobilu omogućava nevjerojatno ubrzanje do sto 1,95 sekunde i maksimalnu brzinu 412 kilometara na sat. Poboljšane su i baterije koje sada omogućavaju ovom automobilu autonomiju od 650 kilometara, a  napravljene su od litija, nikla i magnezija. Nevjerojatnih 6900 ćelija od napona 720 Volta s kapacitetom od 120 kWh i pomalo nevjerojatnom snagom 1,4 MW.  

Sustav hlađenja sastoji se od 7 rashlađivača koji uz pomoć najsofisticiranije posebne tekućine ne dozvoljavaju pregrijavanje komponenti potrebnih za pokretanje ovog hiperautomobila. Za prijenos snage na kotače služi potpuno elektronički diferencijal.

Poboljšan je i kočni sustav koji sada ima mogućnost regeneriranja snage prilikom kočenja do čak 150 kW, a automobil zaustavljaju Brembo karbonsko-keramičke kočnice promjera 390 mm. Osim za bolje prianjanje podlozi zadnji automatski podesiv "spojler" služi i za zaustavljanje. Mijenjanjem svog položaja prilikom kočenja omogućava potpuno zračno kočenje koje rezultira bržim zaustavljanjem i jednostavnijim manevriranjem kroz zavoje, ali i ukupnu stabilnost vozila. Zbog velike težine baterija kompletna šasija kao i struktura načinjena je od karbon, a na mjestima su stavljeni dijelovi aluminija kako bi bio čvršći ako dođe do prometne nesreće.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 283
VIDEO

A1 diže cijene od lipnja
za 6,9 posto

A1 diže cijene od lipnja

Povećanje naknada se odnosi na puni iznos mjesečnih naknada tarifa, paketa i opcija bez obračunatih popusta, a već ugovorene popuste korisnici i dalje nastavljaju koristiti

Tesla otpušta 300 radnika u pogonu kod Berlina
SMZBOG LOŠE POTRAŽNJE

Tesla otpušta 300 radnika u pogonu kod Berlina

Američki proizvođač električnih automobila Tesla izvijestio je da će otpustiti 300 radnika zaposlenih 'na određeno vrijeme' u pogonu kod Berlina, nakon najave otkaza širom svijeta zbog posustajanja potražnje i oštre cjenovne konkurencije
Najstariji restoran u Zagrebu: Na brijegu je sve 'po domaći'
SKENDERICA 1912

Najstariji restoran u Zagrebu: Na brijegu je sve 'po domaći'

Od samog otvaranja, u restoran Skenderica dolaze gosti željni jednostavne, domaće hrane. Sir i vrhnje koje nabavljaju na Kvatriću ide u najfinije štrukle