Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Kamere će stići i na autoceste: Žele zaustaviti divlje vozače

Komentari (145)
  • Zele zaustaviti divlje vozace ??? Jedino sto vi zelite i molite boga da sto vise njih vozi koji kilometar brze od dozvoljenog, samo da bi namakli koju kunu u prepraznu drzavnu blagajnu ! P.S. . . Kako u Njemackoj ljudi nisu divlji a voze i 250 i 300 km/h na sat ?

    10. 6. 2019,   09:50
    • Točno tako !

      10. 6. 2019,   09:56
    • Šuti, ovo dolazi na naplatu zbog pojedinaca (čitaj divljaka), uvijek je tako i bilo, zbog nekolicine neodgojenih UVIJEK ispašta većina..

      10. 6. 2019,   10:00
    • ne dolazi, jer da zele te divljake lako spreme u buksu ak na dionici sa 130 vozis 230

      10. 6. 2019,   10:04
    • točno,lako bi namjestili kamere da ulove samo one koji idu 200 na sat

      10. 6. 2019,   10:17
    • Jedini problem je nekultura bahatih vozača s vezom koji nakon prometne budu pušteni. To se jedino može spriječiti zatvorskim kaznama. Dugotrajnim. Bez povlastica.

      10. 6. 2019,   10:19
    • Ma neka namjeste kamere da zaustave SVAKOGA tko ide iznad ograničenja. Ako piše 80 vozi 80. ne 90 ne 100 jer eto ti i tvoj auto to možete nego 80. I nikad nećeš platit kaznu. Dakle SVAKOG, ako postoji neki fond za donacije da se kupi još ja ču otvorit trajni nalog i svaki mjesec financirat jednu kameru ako treba.

      10. 6. 2019,   10:20
    • Nikakve zatvorske kazne, samo udaraj po džepu

      10. 6. 2019,   10:20
    • 80 je još ok,samo što ima brdo cesta gdje je to ok brzina a stave znakove 50-60 .ceste van naselja gdje nema ni psa,nema kuća,i niti zavoja pretjeranih.a zanimljivo patrole sa radarom su uvijek na takva mjesta.pogledao sam za te nove kamere,i kod poreča(kadumi) već mi je jasno otprilike gdje če biti,gdje su stavili znak 50 a cesta i široka,i ravna i sa strane polja.

      10. 6. 2019,   10:27
    • Autoceste u HR i one u Njemackoj su iste kvalitete (standard autoceste). . . . . u Hr ogranicenja 110 - 130 a u Njemackoj na pola autocesta bez ogranicenja brzine. Kod njih manje nesreca nego kod nas (prokapite). Apsurdno je da mi na dionici od Rijeke prema Karlovcu ogranicis brzinu na 100 - 110 bez ikakvih logicnih razloga . . . a ja se s mojim vozilom mogu kretati brzinom od 170 u potpunoj sigurnosti (novo vozilo od dvije tone kojem je 170 - 60% maks brzine sa svim mogucim elektronskim pomagalima). Jedini razlog tim apsurdnim ogranicenjima brzine i kaznama je punjenje praznih blagajni.

      10. 6. 2019,   10:27
    • Zasto bi netko vozio auto koliko ide ? Ok, ako zelis isprobati da vidis kako je to . . . Ali bas za Njemacku, 70% automobila koje posjeduju nijemci je ograniceno na 250 (elektronski) - a mogli bi i 20 - 30 (pa i 50) km brze.. . . .. Ti isti se voze 180 - 200 (gdje je dopusteno ) i sve 5. manje nesreca nego kod nas.

      10. 6. 2019,   10:33
    • Drži se ograničenja pa makar pisalo 30 a možeš ići 110 pa nećeš dobit kaznu.

      10. 6. 2019,   10:37
    • vozim se cesto autom po njemackim autoputevima. imam auto od 250 konja. naravno da sam probao do koliko ide. 275 je bilo maksimalno. i to sam jednom napravio i to je to. u ostalim situacijama ukljucim tempomat 150 i lagano jer voznja na 200 i vise umara covjeka nenormalno puno. takoder, njemci imaju puno racova na cesti di su ogranicenja 60 ili 80, a tamo koliko god ides brzo bez tolerancije te kazni.

      10. 6. 2019,   10:48
    • Razumijem ove koji govore da ako je ogranicenje 30 da se drzis toga . . . . znam da ti ljudi ne voze puno i ne prevaljuju komade puta velikih udaljenosti, pa kad krenu iz stana na vikendicu koja je 15km udaljena, voze se "penzionerski" i ispod ogranicenja i stignu za pol sata i to je ok. Oni ne znaju da kad trebas prevaliti 1200 km ceste da je razlika u putovanju i do 3 - 4 sata ako se vozis prosjekom od 100 (na autocesti) i prosjekom od 140 (veci prosjek necu spominjati). Dakle, nije isto da li cu stici za 12 sati putovanja ili za 8. Ok, sad ce netko reci, tko ti je kriv sto putujes toliko daleko, ili idi avionom, ili nemoj uopce ici , ili . . . . Ok . . . evo jedno pitanje za ove koji zagovaraju postovanje ogranicenja od 30 ili 50 . . . koliko ste puta vidjeli apsurdna ogranicenja, da ste se zapitali ili rekli na glas - pa jesu ovi normalni ?

      10. 6. 2019,   10:50
    • Kad pročitam da "on" svojim vozilom može ići 170 i više potpuno sigurno...evo predlažem da se uputi amandman da se tebe oslobodi ograničenja i da voziš minimalno 200.

      10. 6. 2019,   11:11
    • ja najviše idem po cestama van naselja,jer nisam u gradu a i mjesta,sela su najviše,i za 15-20 km napravit da idem 50 bi zaspao za volanom jer realno su večina dionica gdje komotno možeš 80 a prije 40 godina je to bila neka normalna brzina po tim cestama oko 80 kad su se fiće vozile.kad je bio članak ovdje za jednog hrvata koji je u njemačkoj platio kaznu jer je išao 120 a ograničenje 100.a kad sam vidio slike te ceste sa 100 ograničenjem pola cesta ovdje sa takvom dionicom znakovi su 50 .kako to

      10. 6. 2019,   11:12
    • Kinetička energija ti raste sa kvadratom brzine...E=(m*v2)/2...znači nije ti da raste linearno sa porastom brzine...a tu kinetičku energiju mora, u slučaju sudara, apsorbirati tvoje vozilo....a ono se na ENCAP testu testira pri brzini od 64km/h....sad je vjerojatno jasnije zašto se ne testira na većim brzinama i zašto se ne može samo tako prepucavati sa ograničenjima i koliko se tu može potegnuti.

      10. 6. 2019,   11:22
    • @kaius, upravo dobro si primjetio da su ogranicenja brzina stara i 40 i vise godina . . . . . a automobili su prije 40 godina bili takvi kakvi su bili da im je 130 km/h bilaskoro maksimalna brzina a zaustaviti se sa 100 do 0 im je trebalo pedesetak metara i vise (makar su u prosjeku bili duplo laksi od danasnjih automobila). Danas se svi noviji automobili zaustavljaju sa 100 na manje od 40 metara a oni malo bolji, malo skuplji se zaustave sa stotke na oko 30 - 32 m. I sad nek mi neko kaze da je ogranicenje na otvorenoj cesti od 70 prije 40 godina i danas isto takovo na istom komadu ceste opravdano !? Nema sanse . . . . . . . . . .osim za naplatiti kaznu !

      10. 6. 2019,   11:24
    • ja,ne govorim o potegnuti koliko auto ide nego o nekoj umjerenoj brzini što i da je 80 nije nak velika brzina ako je dobra dionica ,pregledna ili znaš cestu i da nema kuća. primjer,pogledat dionicu ponte ponton -motovun.kilometri ravne ceste sa malo blagih zavoja i znak je 60.nema veze sa pameću.a tamo je jedno mjesto gdje inače se stave sa radarom. a poslije toga dolazi dio sa zavojima skoro a i jačim zavojima i isto je znak 60 .i da ono prvo na ravnom nije samo uzimanje para to mi nemože nitko reć.

      10. 6. 2019,   11:28
    • @nervozni, nema veze kineticka energija u ovoj debati. To sto si ti napisao je istina i tocno, ali ako pises u tom smislu, onda trebas uvrstiti u pricu vrstu vozila, njegovu zasticenost, tehnicke karakteristike, elektronsku opremu koja cini voznju sigurnijom, itd, itd. primjer.... Motociklist koji se vozi 100 km/h ima daleko manju kineticku energiju od mene u vozilu od dvije tone. Njemu ce trebati veci put kocenja da se zaustavi nego meni (moje vozilo staje sa stotke u 34 metra). U slucaju nezgode, udarca u prepreku, ja sam daleko zasticenija od njega. Kad bi bilo pravde ( a naravno da se zbog politike o tome ne moze pricati), razlicita ogranicenja bi trebala postojati za razlicite vrste vozila. Samo, to je SF . . . . kako bi se onda punio proracun ?

      10. 6. 2019,   11:29
    • puno stvari kod nas treba standadizirati ili npraviti update. od brzina na nekim dijelovima (ne tvrdim da treba biti 1000 kmh, ali neke stvari barem sa 40 na 60 dici di za to postoje uvjeti), minimalna velicina parkirnog mjesta jer vec normalna vozila poput golfova, insignia, c5, c5,... ne stanu u obiljezeno podrucje, te takoder izvodacima radova postaviti kazne kada na autoputu zatvore jednu traku, a nema niti jednog radnika ili stroja (kao prijedlog da onda naprave dvije trake di se po zaustavnoj omoguci voznja za vrijeme radova uz ogranicenje 80, a ne jedna traka sa 60.

      10. 6. 2019,   11:34
    • Pa upravo zato su stavljena ograničenja da SVA vozila krećući se tom brzinom mogu sigurno proći tu dionicu. Naravno da će supersportski automobil sa dobrim vozačem moći možda i dvostrukom većom brzinom proći...s druge strane mora se uzeti u obzir i recimo natovareni golf dvojka sa dedom od 70 godina jer će i on htjeti voziti tom cestom. Dakle uzima se prosjek, ne uzima se sa koliko max km se može proći ta cesta nego se misli na sav promet. Dakako da ima nelogičnih znakova koje treba revidirati, tu se slažem.

      10. 6. 2019,   11:40
    • Ajde ti giustizia prepotetni covjece zivi u njemackoj i vozi 200-300km/h

      10. 6. 2019,   11:42
    • i parkinzi su ludnica,kod mene da ima jedan pametan sve bi "resetirao" (veća parkirališta,a i manja. kad vidim koliko neiskorištenog prostora ima samo zato jer nisu parkinzi napravljeni ukoso i za lakše uć i izać i onaj dio između lievoj i desnog parkinga bi upola manje mjesta bilo u tom slučaju dovoljno i na kraju bi stalo dosta više vozila.za parkirat na takva mjesta gdje moraš skrenut pod 90% za uć treba velik razmak ,da su ukoso ne

      10. 6. 2019,   11:44
    • postoji model kazni prema postotku primanja jer jednoj teti iz konzuma i jednom menajeru konzuma kazna od 3 soma nije ista

      10. 6. 2019,   11:55
    • @giustizia dobro pohvalio si se da imas tenk od auta, koji je ajmo reć siguran na toj brzini za tebe, sta ce se dogodit samnom kad ne mane u autu od 1400kg naleti netko ko ti sa svojim od 2 tone i 180kmh brzine, imo je i onaj nogometas brabusa od 2 tone pa je ziv izgorio.

      10. 6. 2019,   12:28
    • na autocestama ja se više bojim onih koji "neznaju" da treba dat žmigavac prije nego se ubace u lijevu traku i isto tako "zaborave" ako stiže vozilo na toj traci trebaju sačekat da prođe

      10. 6. 2019,   12:46
    • Daj ne se*i. Vozi po propisima i nećeš dobit kaznu. A ako si pre*lup da znaš zašto su ograničenja na dionicama ceste kakva jesu, onda ne znam kako si uopće došao do vozačke. Valjda si ju kao i svi ostali krkani kupio u bosni

      10. 6. 2019,   17:44
    • problem je u likovima koji zele diktirati di se koliko vozi. U njemackoj nisu ludjaci jer di nema ogranicenja furaju koliko ide (kako tko) a di pise 30 se voze 30, cijela kolona se vozi 30, nitko ne trubi ko retard nego se postuje ogranicenje. Ja 3-4 puta godisnje vozim cca 1400km u komadu i vozim 120, kad je no limit dignem na 200 na kojih 10ak min i dalje onda 120 u tih 13-14 sati voznje mozda 20% ljudi me prolazi velikim brzinama, ako me tko prodje onda to bude netko tko vozi 125 i prestize me kao kad se teretnjaci prelaze. jednostavno mentalitet, svi se nesto hvataju za kamere kao da printaju kaznu svakome, alo sinek ako vozis kako pise pazi sta ...nece biti kazne...

      11. 6. 2019,   17:33
    • 200 kmh na pravoj sirokoj autocesti uopce nije velika i opasna brzina. Kod nas sa dvije trake je ali 150 se komotno vozis i nece ti nitko nista.

      12. 6. 2019,   05:54
    • audi u njemackoj imas i uze ceste nego nase dvije trake + zaustavna di nema ogranicenja, a da je asfalt daleko losiji. ja sam za to da dignu do 150 na autoputu, ali da nemaju toleranciju. jesi li 152 vozio kazna. znaci da se svi drze zakona.

      12. 6. 2019,   13:28
  • Od Grobnika do Karlovca ograničenje je uglavnom 100 km/h nigdje nije dopušteno 130 km/h. To onda nije autocesta a uredno se naplaćuje cestarina. Treba onda na toj dionici stavit plave znakove koji obilježavaju cestu rezerviranu za promet motornih vozila kao što su na potezu od Rijeke do naplatnih na Grobniku.

    10. 6. 2019,   09:43
  • Ma nemam ništa protiv, ali znate sami da samo služe za punit proračun

    10. 6. 2019,   09:39
  • Ajmo postavit kamere za nadzor dolaska saborskih zastupnika na radno mjesto. Svako nepojavljivanje, autmatski kazna na adresu, korištenje mobitela, gledanje pornjave itd.

    10. 6. 2019,   10:22
  • Prodaju maglu, jer kad su postavili prve kamere po Zg, nakon par mjeseci na nekoj sjednici nisu rekli "spasili smo toliko i toliko zivota" ili "broj prometnih nezgoda je pao za..." ili nesto slicno, nego je recenica glasila "novi radari su se vec isplatili, naplatili smo toliko i toliko milijuna kn kazni". Kamera za koju vozac ne zna nikoga nece sprijeciti da 100 m dalje ubije nekoga, samo ce mu doci kazna kuci. Pametnije bi bilo staviti senzor brzine i semafor, ako ides prebrzo pali ti crveno i puno jeftiniju kameru za one koji produ na crveno. I to se do sad moglo staviti od tih novaca na 1000 mjesta, ali onda nebi bilo toliko para u kasi... Obicna gamad koja misli na svoju guzicu, da je njima imalo stalo do nas potrudili bi se oko pametnijeg rjesenja, edukacije, drugih prekrsaja koji mogu dovesti do sudara...

    10. 6. 2019,   09:59
    • reko ministar za svaku uleženu MUP dobije nazad 4....no mora bit jasno da se broj nesreća i mrtvih povećava...da ovo rješenje nema nikakve veze s sigurnoću već punjenjem budžeta - a ja sam magistar cestovnog prometa..pa odgovorno tvrdim to što sam napisao..

      10. 6. 2019,   10:55
  • ocete mi i po stanu stavljat kamere

    10. 6. 2019,   09:35
    • Neće stan je privatno vlasništvo. Cestu koristim i ja i ti i svi drugi i zbog toga se veselim ovim kamerama. Nadam se da će ceste postati barem malo sigurnije.

      10. 6. 2019,   09:49
    • Ma da imam donirao bi za još 1000 kamera. Ceste nisu privatno vlasništvo pojedinih divljaka i neki red se mora poštovat. Ne želim i neću strahovat na cestama zbog par budala.

      10. 6. 2019,   09:59
    • Marsovac, isto tako je i auto privatno vlasnistvo i kamera ne smije snimati unutrasnjost automobila pa to znaci da ne smiju vidjeti tko je vozio, dali prica na mob i dali je vezan sto znaci da i dalje se izvuces od kazne bez ikakvih problema jer prvo moraju pitati tko je vozio auto :)

      10. 6. 2019,   10:18
    • vegas, s javne površine moš snimat šta oš...nema predpostavke privatnosti...a službene kamere MUPa ili onog koga MUP ovlasti ne podliježu nikakvom zakonu..jer na žalost oni su izuzeti iz zakona...niti ih po AZOPu moš tužit...to ti je još komunizam....oni samo žele širenje ovlasti..ali ovih iz komunizma...tako da se param od smijeha...da nema naputaka EU - živjeli bi još gore nego u komunizmu...

      10. 6. 2019,   11:01
    • To što je tvoje privatno vlasništvo ne znači da unutar svog privatnog vlasništva smiješ kršit zakon. Jasno i jednostavno.

      10. 6. 2019,   11:56
    • ALi da s obzirom kakav je narod BigBrother je kao prvo neizbježan kao drugo zaslužen.

      10. 6. 2019,   11:56
    • btw, to tvoje privatno vlasništvo policija bez ikakvog naloga može pretražit kad god hoće..iako bi im bio potreban nalog suda....ja takav nalog u životu nisam vidio...kao i tebe i tvoju kuću, stan, brod, bicikl, motocikl...pravda-pravosuđe...samo se nasmij...i sa svim time oni ne mogu ulovit niti jednog kriminalca poput gucića, nadana, merzelice, sanadera, todorića, mamića, bandića....toliko o zakonu u RH

      10. 6. 2019,   12:07
    • Mara...ne pricaj gluposti jer po tome tvome znaci da ja sa javne povrsine smijem snimati tebe u tvom stanu kroz prozor dok vodis ljubav sa muzem-zenom i ne mozes mi nista. Na javnoj povrsini smijes snimati sve i svakoga dokle god je taj netko na javnoj povrsini. Sa uredjajem za snimanje videa ili slike ne smijem ulaziti u privatni prostor jer time narusavam ustavom zajamceno pravo na privatnost svakog gradjanina RH. Znaci unutrasnjost automobila je privatan prostor i ne smijem snimati unutra nego samo izvana. Kamere mupa nisu svete krave i ovo sto ti mislis smiju snimati samo uz odobrenje suda zbog nekog navedenog razloga. npr. prate te zbog sumnje od nekih kriminalnih radnji. Sve drugo je protuustavno i na svakom sudu ih dobijes odmah na prvom rocistu. Znam jer sam fotograf i taj dio zakona mi je jako dobro poznat. Bez naloga policija nista ne moze pretraziti i ne pricaj i tu gluposti...odnosno moze samo sto im onda to na sudu ne znaci apsolutno nista i sud takve dokaze odmah odbacuje jer su izuzeti bez dva svjedoka i bez sudskog naloga. Bezobrazni....nitko niti u jednom trenu pa tako ni ja nisam napisao da mozes u bilo kojem vlasnistvu krsiti zakon pa tako i mislim da ni policija ne smije krsiti moju ustavom zajamcenu privatnost u mome vozilu.

      10. 6. 2019,   13:13
    • Kakva glupa rasprava je nastala iz ovog mog komentara o tome da je kuća/stan privatno vlasništvo... Ni po zakonu ni po zdravoj logici se kuća nemože uspoređivati s automobilom iako eto i jedno i drugo su privatno vlasništvo... Totalno glupo za uspoređivati.

      10. 6. 2019,   14:10
    • vegas pitaj pravnika - pojma nemaš.....sve što je vidljivo s javne površine ulice, sokaka - je dozvoljeno snimati....po zakonu RH...to kaj ti pojma nemaš nemoj druge učiti gluposti...

      11. 6. 2019,   12:41
    • sad sam izvrsio istovar pa se moze doc pogledat

      11. 6. 2019,   13:33
    • Mara..ponavljam ti...fotograf sam i radim za novine i ne smijem te slikati kroz prozor u stan pa niti u dvoriste iako je vidljivo sa javne povrsine i to je sve utuzivo jer mi narusavas privatnost. Ako sam na prozoru onda smijes ako sam unutra onda ne....lijepo ti kazem da po tome tvome mogu tebe snimati dok se j.... i nemres mi nista jer sam ja na javnoj povrsini??? Nema veze sto si ti u svome stanu??? Ne pricaj gluposti i ista stvar ti vrijedi za auto jer unutrasnjost automobila je privatan prostor

      11. 6. 2019,   18:59
    • vegas daj prestani trkeljat...slikat profesionalno i komercijalno nije isto nego da ti slikaš osobno....za svaku komercijalnu sliku trebaš dozvolu onoga kojeg snimaš.....za privatno ne....sve što s javne površine gledaš i vidš je javno..prema tome nema privatnosti...razlikuj neke stvari i pitaj pravnika...2 stvari se razlikuju ovdje...a ti ih očigledno ne razlikuješ...ja nisam tu da ti objašnjavam...niti mi se da..ali nemoj narod lagat...ako stojiš na trgu i netko otvori prozor i slikaš jer slike ne prodaješ nekome....sve je dozvoljeno....no ako slike prodaješ - onda takvo ponašanje zahtjeva dozvolu osobe koje snimaš...

      11. 6. 2019,   19:42
    • O majko mila eto tebe koja pojma nemas opet i trkeljas i trkeljas.....Ako nekoga slikam komercijalno za neku reklamu ili plakat onda naravno da je taj netko i pristao na to slikanje iako to uopce ne treba biti tako. Primjer ti je i plakati HNS-a koji zahvaljuju navijacima na podrsci. Mislis da su pitali svakog navijaca dali ga smiju objaviti??? Ne petljaj sad druge stvari sa temom koja je ovdje, a to je da policijska kamera moze snimiti automobil ali nesmije slikati niti koristiti unutrasnjost automobila jer je to privatan prostor i to je sto ti ja govorim, a ne sto si ti sebi nesto slikala za sebe. Petljas kruske i jabuke, a ako vec ne vjerujes meni sta ti pricam evo ti onda izjava odvjetnika koji kaze: Časlav Žaja, također odvjetnik iz Zagreba, pojašnjava kako snimka ne bi smjela sadržavati detalje iz unutrašnjosti vozila, jer bi se u protivnom narušavala Ustavom zaštićena privatnost. No, on ističe kako je vlasnik “na poziv mjerodavnog tijela” dužan otkriti tko je vozio u času prekoračenja brzine. “Odbijanje davanja podataka povlači zakonske posljedice”, veli Žaja.

      11. 6. 2019,   20:00
    • Pa ponavljam...policija ne smije reci da nisam bio vezan, da sam koristio mobitel u voznji jer su time narusili moju privatnost u mome automobilu koja mi je zajamcena ustavom. Smije mi poslati obavijest o pocinjenom prekrsaju i traziti ime vozaca kojeg ja opet nisam duzan reci odnosno mogu navesti ili vise vozaca pa je na njima da saznaju tko je vozio ili se mogu pozvati na zakon di blizeg clana obitelji nemoram odati ako cu ga time dovesti da ga kazneno ili prekrsajno gone. Ne znam kako se to tocno kaze

      11. 6. 2019,   20:07
    • On je samo jedan od odvjetnika. On niti više ne prakticira pravo. To je njegova definicija. No sve što se vidi s javne površine je javno, osoba i autu, balkonu ili dvorištu i krovu koja je vidljiva, nema osnove za zaštitu privatnosti. Imaš slučaj sunčanja na balkonu - prekršajno su kažnjeni za remećenje javnog reda i mira, isto kao i vika ili glasna glazba, svađanje unutar stana ili kuće je i dalje remećanje javnog reda i mira....jel shvačaš? ako ne, onda radi kako želiš. Ali osoba smije snimati sve što vidi s javne površine - to je javno...to je barem jasno...

      11. 6. 2019,   22:03
  • Gledam onu podravsku magistralu. Sva je toliko dotrajala da jadna puca na sve strane. A da ne privam kako je širina tolika da se kamion s kamionom mimoilazi i ima doslovno par centi razmaka da se ne dira retrovizorima... tu zaostajemo za europom jedno 70 god. Al vidim kamere najmodernije,najskuplje... pa da ste tu lovu ulozili u cestu siguran sam da bi gradjani bili sigurniji nego s ovim kamerama... koji odljev mozgova imamo u drzavi,i to se najvise vidi na ovim primjerima

    10. 6. 2019,   09:49
  • Kutina-Zagreb, svaki malo ograničenje 100-110;čemu?? Karlovac-Rijeka, od Bosiljeva 110; to je brza cesta a ne autoput na kojem se naplaćuje cestarina... Radovi nakon svakih par km, ako nema radova onda stoje čunjevi iako nitko ništa ne radi i tako cijelu godinu. Cestarina raste i tjera se naše građane na lokalne ceste gdje ste stavili kamere na svaku drugu vrbu i banderu... Na kraju se autocestom voze stranci koji ionako ne voze po ograničenjima ali za njih ne vrijede ista pravila kao za nas domaće, nego oni kao da su povlašteni pa ima se za jurnjavu od 200+km/h naplati 1000kn kazne i to je to a našima 5000kn + zabrana upravljanja vozilom na 6mj... Ne podržavam brzu vožnju i divljanje, ali razdvojite brzu vožnju od idiotske vožnje jer ograničenja, pogotovo na lokalnim cestama stoje od Marije Terezije dok su cestom konji vukli kola, u najboljem slučaju je prošao fićo ili trabant koji su uspjeli navući 50km/h koliko je dozvoljeno a da ne spominjemo koliko su auti napredovali na svim područjima... ....ali bana državom ionako mogu vladati samo majmuni... pametnome dosta...cao pusa bok

    10. 6. 2019,   10:49
  • Nikad dosta pljačkanja. Četnici su za vas sveta bića

    10. 6. 2019,   09:37
  • Sad ce stara cesta postat groblje zbog preticanja! Autocestom ce ti do splita trebat sat manje nego starom, a 3x jeftinije. Hvala, vjerodostojno!

    10. 6. 2019,   10:12