Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

5 zabluda: Jesu li beskorisni i što su sve društveni mediji?

None Foto: Jason Howie/Flickr 3

Društveni mediji su samo za mlade, na njima se uglavnom gubi vrijeme i treba ih zabraniti na radnom mjestu - provjerite što je od toga istina, a što zabluda

Iako su društveni mediji i društvene mreže sad već sveprisutni i dio su svakodnevice, još postoji niz zabluda te krivih predodžbi o tome kako se koriste. Neki Facebook vide kao koristan alat za povezivanje s prijateljima i obitelji, a neki kao potpuni gubitak vremena i privatnosti. Provjerite što je od toga istina, a što nije u odgovore na ovih pet zabluda o društvenim medijima:

1. Društveni mediji su Facebook, Twitter i LinkedIn

Iako to jesu najpoznatije društvene mreže, društveni medij je bilo koja internet aplikacija koja se zasniva na načelu da svi sudionici imaju pravo stvarati i dijeliti sadržaj. A prema toj definiciji, i Wikipedia je društveni medij.

2. Zbog društvenih mreža manje radimo

Uobičajena predodžba je da smo na poslu manje produktivni i manje posvećeni poslu jer navodno gubimo vrijeme na Facebooku, Twitteru i ostalim društvenim mrežama. Međutim, istraživanje koje su proveli Microsoft i agencija za istraživanje tržišta Ipsos pokazala je upravo suprotno. Ispitali su 10.000 radnika u 32 države i 46 posto njih reklo je kako su zbog alata društvenih medija, preko kojih izravno izmjenjuju poruke, prezentacije ili zajednički rade na dokumentima - još učinkovitiji.

Fotolia

3. Društveni mediji ne prodaju

Iako danas gotovo da nema tvrtke koja nije prisutna na društvenim mrežama, takva vrsta marketinga još izaziva dosta različitih stavova. Jedno od onih najpopularnijih je kako se preko društvenih mreža ne može prodavati.
Kako bi razotkrili taj mit, iz kompanije Dell, koja prodaje računala, svojedobno su objavili kako su samo preko jednog od svojih računa na Twitteru ostvarili prodaju vrijednu tri milijuna dolara.

4. Koriste ih samo mladi

Da, mladi su bili među prvima koji su prihvatili trend društvenih mreža kad je počeo, međutim, u međuvremenu su profile na društvenim mrežama počeli otvarati ljudi svih dobnih skupina. Štoviše, istraživanja su pokazala da 43 posto Amerikanaca starijih od 65 godina ima profil na jednoj od društvenih mreža.

Photos

5. Nebitni su za pronalaženje posla

Ako mislite da vaši profili na društvenim mrežama nemaju nikakvog utjecaja na traženje posla, u zabludi ste. Većina onih zaduženih za odabir kandidata danas prvo u tražilicu upiše ime kandidata i dobro prouči sve što o njemu može saznati na društvenim mrežama. Jedno je istraživanje pokazalo da čak 94 posto onih koji odlučuju o zapošljavanju u tom procesu koristi društvene mreže.

Komentiraj, znaš da želiš!