Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Kupio 'novi' mobitel pa našao hrpu poruka: 'I ja tebe volim...'

Komentari (192)
  • U ovom slučaju operater nije sve pobrisao pa se vidjelo da je uređaj korišten. Mene više brine koliko ima slučajeva da je operater "dobro" odradio posao i prodao rabljeni uređaj pod novi?!

    16. 8. 2019,   08:55
    • Iz aviona se moze vidjeti da uređaj nije tvornički zapakiran. Tko to ne vidi nije ni zaslužio bolje.

      16. 8. 2019,   09:05
    • Pusti ti to, svašta oni rade, osim toga u t-centru očekuješ novi uređaj, ne gledaš ga kroz povećalo...

      16. 8. 2019,   09:07
    • u skoro svakom kupljenom mobitelu dobiješ rezervnu safety naljepnicu i garantiram ti da nećeš skužit da je pakiranje otvarano.

      16. 8. 2019,   09:16
    • Naravno da moraš gledati sve, u ovakvoj banana drzavi gdje svi pokusavaju ukrasti i prevariti.

      16. 8. 2019,   09:17
    • radim u dućanu i svako malo imam pokušaje da mi vrate mobitel jer im se ne sviđa i sl. gluposti. redovito ih odbijem, ali u drugoj smjeni... dodatna sigurnost mi je paljenje moba pred kupcem, ali tek nakon što dobijem pare.

      16. 8. 2019,   09:24
    • kako mozes ne skuziti da kutija nije u originalnom celofanu i sa potrganom naljepicom "ne otvaraj ako je naljepnica ostecena"? 😂😂😂

      16. 8. 2019,   09:26
    • problem je mob u izlogu recimo 30-ak dana, a nemaš promo uređaj. kupci ga žele malo bolje pogledat i kažeš im da ni slučajno ne pale mobitel i onda budala baš stisne gumb za paljenje.

      16. 8. 2019,   09:26
    • nosim ti mob u potrganom celofanu i dok idem prema tebi pravim se da trgam foliju koja je već potrgana

      16. 8. 2019,   09:29
    • Ja sam uvijek inzistirao da mi daju zapakiran uredjaj, cak nisam dao ga otvore radi ovjere garancije. Nikad dosad nisam imao slicnih problema

      16. 8. 2019,   09:42
    • Koliko puta ste nešto kupili i vratili jer vam se ne sviđa? Kupac je uvijek u pravu. To trgovci vrate natrag u prodaju ako je ispravno, što će drugo napraviti s time.

      16. 8. 2019,   10:40
    • A koji slucaj moras biti pa da ne znas vratiti tvornicke postavke nego rucno brisati stavke...

      16. 8. 2019,   10:41
    • Previše.

      16. 8. 2019,   11:13
    • Ja kupio samsung galaxy s8 i radio je super 3 4 mjeseca i odjednom mi doslo na ekran da mi je upala voda u otvor gdje se ukljucuje punjac kakva sad voda znam da nije nigdje al reko dobro.i susio fen riza sve probo nista i dalje isto i otisao do tmobilea da vide sta je s njime dali oni mogu sta napravit kad ova sto radi tamo meni govori da je dosao vec jedan covjek sa da je ocistio sve iznutra i da se taj mobitel prodavao s greskom tom da se ona pojavi nakon 3 mjeseca,ja pitam pa kako prodajete takve mobitele od 6 7 tisuca kuna tada kad je kostao s greskom a ona meni a tako je to nama posalju zemljama treceg svijeta takve mobitele.toliko o njima

      16. 8. 2019,   11:46
    • tomislav10. Nije tu kriv operator kao prvo. Nego je kriv vlasnik koji je prodao polovni mobitel tvrtki koja to radi. Jer ako prodaješ polovni mobitel moraš napraviti ovo: Da obrišeš sve svoje informacije , i e-mail poštu, i sve slike to moraš izbrisati.. Zar ti to nemaš pojma šta treba neko napraviti ako prodaje polovni mobitel? Prvo provjeri svoje informacije i onda piši poruke.

      16. 8. 2019,   11:48
    • Nikakav vlasnik nije prodao mobitel nikakvoj tvrtci nego je prvi kupac mobitela nakon par dana vratio isti, a operater ga je onda prodao dalje kao novog. Dakle da, operater je kriv jer su prodali (sigurno za puni iznos) nešto što je već bilo korišteno.

      16. 8. 2019,   12:19
    • Baš me zanima što kaže Zakon o zaštiti potrošača i/ili Zakon obaveznim odnosima, kakvom robom se smatra roba koja je malo korištena ...

      16. 8. 2019,   13:09
    • Solo761:: Ti stvarno nemaš pojma o ovom: Da ako hoćeš dobiti jeftiniji mobitel da možeš prodati svoj polovni mobitel sa nekom cijenu ako se složiti. Pa tako je došlo do te pogreške. Svaki vlasnik koji prodaje svoj mobitel mora izbrisati sve o sebi i onda da prodaje mobitela. Bolje prouči taj dio i onda napiši poruku. A ne da pišeš bez veze.

      16. 8. 2019,   18:31
    • Crotenkista opet prosipas pamet,ajde procitaj clanak....Nemoj da je jezik brzi od mozga

      16. 8. 2019,   19:10
    • xyz10: Nemoj mi se javljati ako t i nisam pisao poruku. Ja sam se javio liku ovom: Solo761 ,a ne tebi. I onda se ti javljaš ako nije za tebe.

      16. 8. 2019,   19:54
    • Oprostite gospodaru svemira :D Ja sam se javio vama isto kao i vi njemu

      16. 8. 2019,   20:44
    • xyz10: Ja sam se javio ovom: Solo761. Jer nije imao pojma. Izgleda i ti nemaš pojma o tome. Jer ako prodaješ svoj stari ili polovni mobitel moraš napraviti ovo: Da izbrišeš sve svoje slike , facebook, e-mail poštu, i račune ako ih imaš na mobitelu. I ond ase tek prodaju mobiteli. Pa bi tebi rekao prvo provjeri informacije i onda napiši poruku. Molio bi te da se drugi put nemoj javljati ako te nisam tebi poslao poruku.

      16. 8. 2019,   21:31
    • rursk - ne možeš to napraviti, pred kupcem moraš otvoriti kutiju, ja bi ti ga bacio u glavu da ga putem otvaraš.

      16. 8. 2019,   21:44
    • Svejedno ti procitaj clanak i lupi se po usima ;)

      16. 8. 2019,   22:04
    • mogu, ali ne želim jer prema kupcima želim biti fer. a tvoja reakcija je vrhunska. nije ti možda palo na pamet da tražiš drugi mob već odmah nasilje. ko da si pod tribinom napravljen

      16. 8. 2019,   22:15
    • Možeš, ali ne smiješ, probaj to meni napraviti. A tebi nije na pamet palo da si lopov koji želi prevariti kupca?

      16. 8. 2019,   22:18
    • momak, treba znat čitat sa razumijevanjem. čitaj ponovo

      16. 8. 2019,   22:24
    • Dečko ne lupetaj. Sam si rekao da možeš prevariti kupce, a to i radiš.

      16. 8. 2019,   23:20
    • Dono:: Kao prvo tvoja je poruku vrhunska. Kada otvori prodavač kutiju ti možeš reći ovo: Da li mi možete sklopiti mobitel,a ne da bacaš mobitel prema prodavaču. Razmisli malo o tome. Jer ako baciš a nisi ga kupio to ide na tvoju štetu, a ne na prodavačevu štetu i firme. Ti nisi promislio s porukom

      17. 8. 2019,   08:18
    • Da samo vidite kako se na black friday prodaju mobiteli koji su LDU (live demo unit) tj. oni koji su su bili izloženi i upaljeni 24/7, ludilo. Od entry level prošlogodišnjih modela do flagship, 30-50 % dolje cijena i navali narode. Problem s nekim ljudima je što žele vidjeti/osjetiti uređaj koji nije izložen (određena boja mobitela recimo ili skupe slušalice) i onda inzistiraju da im se otvori kutija (unboxing tehnički rečeno) pa primaju mobitel a neki i nehotice upale isti (iako im kažeš da ga ne pale), o slušalicama da ne govorim (pa kako da znam jel mi pašu i jel dobar zvuk? Gospodine, imate recenzije, klipove na youtube pa pogledajte) A inače ako netko vrati mobitel nakon par dana jer nije iz nekog razloga zadovoljan (to se iznimno rijetko događa), onda ako je sve u redu s ambalažom i sadržajem u njoj kao i sa samim uređajem (vratiti ga na factory postavke), uređaj se vraća u prodaju

      17. 8. 2019,   08:24
    • E zato ja kupim na njuskalu za 50 posto cijene a sad ispada da mi dode i na isto samo sto sam prosao jeftinije i znam da je koristen tako da sam miran :D

      17. 8. 2019,   12:32
    • Lako za mobitel i laptop. Lagermax u Zaboku. Novi Vw golf 7 pao s kamiona razbio se cijeli prednji kraj. Sloze ga i ide u salon pod novo. Kad cete ic u zabok ogroman parking imaju sa razbijenim autima i to su sve auti sa 0km. Svi ti auti se slazu i idu u salon. Ni auto nemozes kupit da je novi a radi se o velikim ciframa.

      17. 8. 2019,   12:38
    • Lmao:: Da li ti znaš da se u oglasima prodaju stariji mobiteli pod oglasom novi mobiteli? I onda ti bude skuplje. U tim oglasima moraš dobro paziti. Jer isti mobitel koji ti kupuješ na njuškalo. Ja u jednoj trgovini novi mobitel platim 9 kuna odmah i onda uračunato u cijeni oko 40-60 kuna na rate platim novi mobitel.

      17. 8. 2019,   17:05
    • crotenkista - kako znaš da je novi?

      17. 8. 2019,   17:52
    • Dono: . Misliš da nemam pojma. Prvo pogledam onaj papir koji treba biti. I onda pogledam broj mobitela , kod tog papira broj da li se poklapa sa brojem na mobitelu. I to je to. Iz trgovine gdje kupujem mobitele.

      17. 8. 2019,   19:40
    • Dono ma nemoj ga uopce shvacat ozbiljno,samo procitaj 10ak zadnjih poruka od njega i bit ce ti sve jasno....sve zna i sve je radio :D

      17. 8. 2019,   20:10
    • crotenkista - aha, kužim, na tom papiru piše da mobitel nije korišten.

      17. 8. 2019,   21:00
    • Dono: Na papiru treba pisati ovo: broj serijski i kada je napravljen . A onda imaš još jedan papir koji mora imati isti serijski broj kao i naljepnicu na mobitelu da nije otvoren. A ako imaš dobar osjet u prstu možeš osjetiti . Da li je otvoren. I kada ti prodju mobitel treba biti u najlonu,a ne bez najlona. Kada sma kupio mobitel dobio sam hrpu papira i znam šta treba biti za mobitel. I mene ne može niko zbuniti.

      17. 8. 2019,   21:35
    • crotenkista - na "papiru" treba pisati... i treba biti još jedan "papir"- očito je da pojma nemaš.

      17. 8. 2019,   21:58
    • Dono: Čitaj cijeli poruku pametni. Zar nisi vidio šta sam napisao. Da sam dobio puno papira za novi mobitel pa znam špta se dobije. Dobije se papiri od mobitela iz koje zemlje su porijeklom , pa svi prijevodi u koje zemlje ide taj mobitel u prodaji, i onda papiri kako se slaže mobitel, i onda garanciski list koji treba biti potvrđen od firme gdje si kupio mobitel i to je to. Molim te nemaš pojma. Molio bi te drugi put pročitaj cijelu poruku

      18. 8. 2019,   08:15
    • Kakve veze imaju "papiri", pod tim misliš i upute za korištenje na raznim jezicima?! Lupaš gluposti i pojma nemaš o čemu pričaš.

      18. 8. 2019,   14:45
    • Dono:Nečitaš cijelu poruku. Molio bi te da u cijeloj poruci pročitaš. Jer sam rekao i ovo: U papirim od slaganje mobitela i na svim jezicima u kojim zemljama ide u prodaju, i napisao sam ovo: Da imaš garatni list koji treba biti pravilan sa brojem od mobitela.

      18. 8. 2019,   15:14
    • "Nečitam"?! Napisao sam pod tim misliš i (naglašavam ovo i) upute za korištenje na raznim jezicima.

      18. 8. 2019,   17:32
    • Clanak izaso ima 2 i pol dana a ovi jos razglabaju....

      18. 8. 2019,   17:40
    • Dono:Napiso sam i ovo: garanciski list . To nisi spominjo da sam napisao. Nego si mi napisao ovo: Da sam samo rekao ovo: Da se dobije listovi za sve jezike u kojim idu u prodaju, a nisi napisao da sam napisao ovo: garanciski list da sam napisao. Znači ne čitaš cijelu poruku

      18. 8. 2019,   17:53
    • crotenkista nisam ni mislio da ćeš shvatiti napisano, pod papirima si naveo i upute (knjižicu) na raznim jezicima. Zašto bi trebao nabrajati sve što si ti nabrojio kad se ni ne osvrćem na to. Jesi li sad shvatio što sam napisao, ili da ti nastavim crtati? IQ vrijednosti vanjske temperature zimi u kontinentalnom dijelu Hrvatske. Mislim na one najhladnije zime.

      18. 8. 2019,   18:28
    • MakyT - dva i pol dan i tebi je to puno?! Svašta.

      18. 8. 2019,   18:29
    • Nije puno 2 i pol dana vremena ali je puno 2 i pol dana se svađjat radi gluposti... ko 2 tuke

      18. 8. 2019,   18:31
    • MakyT: Da se može pisati u drugim dijelovima 24sata online. Pričao bi ja i po godinu dana ,a ne samo 2 dana

      18. 8. 2019,   18:46
    • MakyT - a ti si nam ovdje došao držati svijeću ili si se došao svađati?

      18. 8. 2019,   18:49
    • Evo dokaza da je vama samo do rasprave mada sam se ja javio sam zbog toga jer mi nabijate notifikacije...

      18. 8. 2019,   22:57
    • MakyT. I meni idu tako notifikacije i na PC i na mobitel. I onda ako me zanima onda odgovorim ako ne samo je na mobitelu izbrišem i idem dalje

      19. 8. 2019,   07:08
    • Da se i ja ponovo javim, crotenkista pročitaj ponovo članak pa vidi o čemu se tu priča. Kao što sam već rekao, nije "vlasnik" prodao mobitel nekome trećemu pa se ovaj čudi kao pura dreku kako to da ima slike i poruke, nego ga je iz nekog razloga vratio operateru nakon par dana korištenja. Nitko se nije uzje*ao oko toga što je bilo poruka i slika na mobitelu nego zato što je to otkrilo da je sam operater dao taj mobitel kao novi, a to se otkrilo upravo zato što je na njemu bilo poruka i slika. Ili misliš da bi mobitel postao novi da je lik prije toga napravio "factory reset"? Ti drviš o prodaji polovnog mobitela i da kada ga prodaješ se sam trebaš pobrinuti da obrišeš sve sa njega, resetiraš na tvorničke postavke. To sve stoji, ali nema veze sa člankom i ovom problematikom jer ovaj mobitel NIJE BIO prodavan preko oglasnika. Prvi kupac ga je vratio operateru nakon nekoliko dana, a ovi su ga vratili u opticaj kao novi. To je problem. Po PS-u bi se taj mobitel (i generalno sva tehnika koju kupci vrate iz nekog razloga) trebao vratiti proizvođaču na testiranje i nakon toga ako je sve u redu biti vraćen u prodaju kao "tvornički osvježen" uređaj, isto kao i izložbeni primjerci. Npr. ima kod nas u trgovinama za kupiti laptopa iz "HP Renew" programa, to su upravo takvi uređaji, jeftiniji su od istog modela koji nema tu oznaku, što je i OK jer to nije 100% nov uređaj. Toliko o tome tko nema pojma...

      19. 8. 2019,   08:37
    • Solo761:: Samo vi ne kužite na ovj strani kao prvo. Radi se o kupnji novog mobitela u trgovini. Tu trgovac nije kriv nego firma koja je stavila taj mobitel kao novi. Da se malo bolje razmisliš. Ja sam malo drugačije objasnio kako se to dogodilo.

      19. 8. 2019,   10:15
    • Evo tek sad primjetih podnaslov "Korisnik je odustao od uređaja i vratio ga u originalnoj kutiji. U T-Centru su mislili da je novi i prodali ga drugome" ! Oni su mislili! Nemaju oni što misliti već raditi prema napucima.

      19. 8. 2019,   12:03
  • Prosao kroz sve to, iphone kupio 19.6., upalio ga i u njemu poruka od 09.06. na kojoj pise dobrodosli u t-mobile.. cisto sumnjam da nisu znali, uvale pa ako prode super..

    16. 8. 2019,   08:42
  • Bitno je da se vole.

    16. 8. 2019,   08:41
  • Dajte ljudi kupite uređaj u dućanu, ak nemate keša, kupite na rate 24mj. Bez ugovora i sranja koje oni nude.

    16. 8. 2019,   09:07
    • kad zbrojiš sve, sa ugovorom je ipak jeftinije.

      16. 8. 2019,   09:18
    • Ili naruci izvana, ako ti nije zgodno otici.. ja sve te stvari kupujem u mediaworldu, telefon koji je kod nas 6000kn kod njih je 5000, novi Mac kod nas 9999 kod njih 999€..

      16. 8. 2019,   09:28
    • Sa ughovorom nikada nije jeftinije, evo ti primjer A1 one plus 7 pro 200kn platiš odmah i 439kn sljedeće dvije godine znači ukupno si platio mobitel i tarifu 10.736 HRK dok na webu taj isti mobitel kupiš za 5.400 kn neto na rate ili u kešu nebitno + 50 kn mjesečno za +bonove = 6.600 kn za mobitel i bonove 2 godine, po kojoj logici sada uz tarifu može biti jefti nije kada je skoro duplo skuplje, to vam je čisto prodavanje magle za neinformirane.

      16. 8. 2019,   10:22
    • Sa ugovorom je apsolutno najskuplje i to u prosjeku barem duplo. Ipak, jako puno ljudi i dalje kupuje mobitele na taj način. Dok je ovaca, biće i naših plemenitih operatera

      16. 8. 2019,   10:48
    • Jesam. Kupila sam u Tcomu i imao je u sebi barem 30 brojeva memoriranih i poruka pun...kofer. To u RH dolaze mobiteli a i puno drugih uređaja koje kupci vrate jer nisu zadovoljni sa njima.

      16. 8. 2019,   11:24
    • Ne može Vam nitko prodati korišteni uređaj pod novi: svi mobiteli su zapakirani tako da na kutijama imaju "sigurnosne naljepnice" proizvođača: ako je naljepnica pokidana, kutija je otvarana i uređaj nije "novi" nekorišteni. Obratite pažnju kad kupujete. Na tim naljepnicama čak i piše upozorenje da pri preuzimanju uređaja naljepnica mora biti cijela, neoštećena.

      16. 8. 2019,   11:44
    • Imao je "sigurnosnu" naljepnicu koju prodavač odmah otvori kako bi pokazao mob.

      16. 8. 2019,   11:49
    • T-com Iphone xr 6500kn, Istyle 6800 a nisam ugovorno vezan, 300 kn razlike, hvala ne

      16. 8. 2019,   13:12
  • a da je slučajno dobio severinin mobitel i u njemu fotke, onda ga ne bi vraćao, hehe

    16. 8. 2019,   08:59
  • Kupio sam "novi" Lenovo laptop u Harvey Normanu,a kada sam ga donio doma,upalim ga a laptop me traži privatnu nečiju šifru da bi ga mogao pokrenuti.Isto je bio korišten.Vratio sam ga, isto bez nekoga objašnjenja sam dobio valjda novi.

    16. 8. 2019,   08:44
  • I meni se slicno dogodilo u Hangaru 18,kupio novi laptop...sa windowsima na njemu...i dodem kuci i nadem na njemu video zapise od prvog vlasnika...naravno otisao nazad i kazem ovom u trgovini ja sam mislio da ste vi trgovina sa novim uredajima.Naravno on odma bahato kako ja to mogu reci,ovo ono...i ja ti njemu ja cu ti to i dokazat,ali mi reci sta ce se rijesit po tom pitanju...ili da zovem udrugu potrosaca...i on meni da laptop za 800 kuna skuplji nego sto sam uzeo prvi put....tko zna sta mi sve kuouljemo i koliko smo puta prevareni vec do sada

    16. 8. 2019,   09:15
  • Nije to nikaj.jedan moj poznanik je prije 10ak godina kupil novi grande punto u salonu.prvih mislim 3 god kak traje garancija je hodal na ovlasteni servis a poslije tu kod nas jer je puno blize kod naseg lokalnog poznatog i jako dobrog auto mehanicara i auto limara.na prvom servisu kod njega odmah ga ovaj upita tko ti je popravljal auto i gdje si ga skrsil???ovaj nema pojima da je auto bil slupani.veli majstor zadnji lijevi kraj ti je bil 100 posto slupani.eto toliko o novim stvarima koje nam podvaljuju

    16. 8. 2019,   09:20
    • jedan moj frend je tako kupio kao novog seata a izgleda da je taj seat pao s kamiona i tako on to voza jedno pol g i onda mu u bircu neki limar priča da je auto bio skršen.... pa kak skršen, novog sam kupio.... sim tam, zbilja je bio skršen pa s advokatom u firmu di je kupljen, bome je dobio gratis novi i klasu veći auto

      16. 8. 2019,   09:43
    • Sreca u nesreci.svaka cast za frenda👍

      16. 8. 2019,   09:59
    • sreča ili ne poanta priče je da je auto kuča izvršila prevaru a da nisu pristali išlo bi vještačenje i tužba.

      16. 8. 2019,   12:04
  • vani se to prodaje pod refubrished i to je ok, naglasiš, cijena je nizha i to je to. ovdje kada se nešto vrati ponovo pakiraju i prodaju pod new

    16. 8. 2019,   10:16
  • Ja san kupila t-com karticu prije cca 1god. Razlog je sto kod nas na otoku, dok je nevrijeme, cesto nestane struje i nakon cca 20min kod mene, na tomatu, nestane signala. Kako sam doznala da korisnici t-coma imaju signala jos barem 2h od nestanka struje (odasiljac ima agregat valjda) kupila sam karticu i nisam je koristila. Nakon par mj sam tu karticu stavila malome u mobitel, da ima signala za yt kad idemo negdje. Dakle - ditetu mi uporno dolaze poruke na wap (o nekim skriptama, o vođenju svete mise...), a jucer su ga i zvali, iz Bosne. Problem je sto svi pisu ditetu kao osobi "Helena". Dakle, broj koji je, iz nekog razloga, prethodno bio ukinut, oni su REAKTIVIRALI i prodali ga meni kao NOVI broj. A sada neka ja rjesavam sto mi dite od 4.5god prima kojekakve poruke, slike, videa iz izlaska na thompsonov koncert i pozive... I OPET t-com! Nije to greska, to je namjerno!

    16. 8. 2019,   09:55