Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Luksuz od milijun eura: Vozili smo novi Rolls-Royce Phantom

None Foto: Pixsell 12

Phantom je pravi simbol najvećeg prestiža i doslovce jahta na kotačima. Tepisi su od ovčje vune, vrata se zatvaraju na gumb...

Imali smo prilike zasjesti za upravljač najnovijega Rolls-Roycea Phantoma, jednog od najskupljih i najprestižnijih automobila na svijetu.

Pogledajte video

Već na prvi pogled potpuno je jasno o kakvom se statusnom automobilu radi, jer Phantom je dugačak gotovo šest metara, točnije 5,7. Prava pravcata jahta na kotačima potpuno je novi, ručno-rađeni uradak iz Rolls-Royceove tvornice u Goodwoodu. Ovaj Phantom osme generacije nastavlja megauspješnu tradiciju ove britanske kompanije, koja se već gotovo stotinu godina bazira na neprikosnovenom luksuzu i prestižu.

None Foto: Josip Regovic/PIXSELL 11

Ovaj automobil najimpresivniji je u ponudi Rolls-Roycea, odnosno njihov najjači flagship model. Novi Phantom težak gotovo 2,6 tona pokreće monstruozni 6,75-litreni V12 motor s dva turbopunjača. koji razvija 571 KS i 900 Nm okretnoga momenta. To rezultira gradskom potrošnjom od čak 24 litre.

Foto: Jurica Galoic/PIXSELL Ona je vrlo bitna stvar u Rolls-Royceu. Na “haubi” nalazi se Spirit of Ecstasy, klima uređaj je analogni, a otvori za ventilaciju kontroliraju se pomoću starinskih polugica. Foto: Jurica Galoic/PIXSELL

Iako su performanse zadnja stvar koja bi se na Rolls-Royceu trebala spominjati, ovaj auto do stotke može stići u 5,3 sekunde, a maksimalno pojuriti 250 km/h. Naravno, pravi je “grijeh” ovakvim autom juriti i voziti brzo, jer se njegove čari otkrivaju upravo u lagodnoj i opuštenoj vožnji, za koju je i napravljen. Usto što je njegov eksterijer u najmanju ruku impresivan, prava “magija”, kako to inženjeri iz Rolls-Roycea vole nazvati, događa se u unutrašnjosti.

Foto: Jurica Galoic/PIXSELL

Najbolja i najskuplja koža, polirano drvo i valjda najudobnija sjedala na planetu prvo su što se primijeti ulaskom u interijer Phantoma. Auto je opremljen najboljom tehnologijom razvijanom u suradnji s BMW-om, a usto se diči redom masažnim i grijanim sjedalima, hladnjakom s čašama za šampanjac, televizorima straga, zvjezdanim nebom na stropu, automatskim zatvaranjem vrata, posebno rađenim audiosustavom...

Njegovu točnu cijenu teško je saznati, jer se svaki primjerak radi isključivo po narudžbi i željama kupca. No za novi Phantom u Hrvatskoj treba izdvojiti otprilike sedam milijuna kuna.

Foto: Josip Regovic/PIXSELL

Komentari (58)
  • Bolje da ste testirali golfa 3, škodu fabiu 2005, renault clio ili nesto slicno sto prosjecan citatelj 24 sata i opcenito hrvataki gradani voze a ne ovo sto nitko od nas nikad nece ai moc priustit. Mogli ste odmah i avion neki testirat ili svemirski brod.

    28. 10. 2018,   13:17
  • Ko mi ? Vi u 24?🤣

    28. 10. 2018,   12:33
  • nebi mjenjao svog škodilaka. Sta ce ti ovo, obazirat se hoce li te tko zatuć kad izađeš iz njega

    28. 10. 2018,   12:24