Obavijesti

Tech

Komentari 3

Mr. Bingo, tzv. „Troll for hire“ dolazi na Dane komunikacija

Mr. Bingo, tzv. „Troll for hire“ dolazi na Dane komunikacija
1

Mr. Bingo globalno je poznati ilustrator koji za život zarađuje smišljajući apsurdne projekte poput onoga u kojem je prodavao vlastito prijateljstvo na godinu dana

VIDEO

Na Dane komunikacija, iz Londona u Rovinj, dolazi nam Mr. Bingo još jedan izrazito zanimljiv govornik koji svojim nastupom i djelovanjem iskače iz mase. Mr. Bingo vrhunski je ilustrator, arhitekt uspješnih, kontroverznih projekata poput projekta Hate Mail u kojem su ga nepoznati ljudi plaćali da im šalje uvredljive, unikatno ilustrirane razglednice.

Nakon uspjeha ovog projekta i par sličnih, moglo bi se reći suludih projekata, Mr. Bingo je odlučio oprostiti se s radom isključivo za klijenta i kompaniju te zarađivati za život kao slobodni umjetnik.

„O intrigantnom karakteru Mr. Binga govori i činjenica da ga je upravo prestižni The Guardian prozvao „troll for hire”. On oživljuje ideje koje bi se mnogi posramili reći na glas, a Mr. Bingo upravo provokativne i naizgled apsurdne ideje vrlo uspješno unovčuje i na njima gradi karijeru.“, izjavila je direktorica Dana komunikacija i direktorica programa festivala, Dunja Ivana Ballon.

Na predavanju u Rovinju pod nazivom Alternativni način kako zaraditi za život  na svoj duhovit i dinamičan način provest će nas kroz posljednjih 20 godina života koje je obilježio nizom uspješnih projekata i pokojim neuspješnim, poput onoga da pokuša prodati godinu dana svog prijateljstva.

Mnogima još uvijek nije jasno kako to uspijeva, ali Mr. Bingo za život zarađuje smišljajući naizgled apsurdne projekte. U okviru jednog od projekata nagrađivao je sudionike svoje Kickstarter kampanje čišćenjem po kućama, opijanjem u vlaku, slanjem kraljičina pornografskog crteža ili pak nepristojnim pozivom na Božić.

Mr. Bingo, globalno poznati majstor provokacije koji ne mari za tuđa mišljenja, danas iza sebe ima hvale vrijedan portfelj u kojem se nalaze klijenti poput Microsofta, BBC-a, Nike-a, Volkswagen-a i MTV-a.

 

O Danima komunikacija:
Tehnologija i kreativnost teme su šestog izdanja nadolazećeg festivala. Iz godine u godinu Dani komunikacija bilježe sve veći porast posjetitelja. Uz Mr. Binga, organizatori su najavili ovogodišnje predavače: Jayantu Jenkinsa, kreativnog direktora Twittera, Brada Parscalea, direktora digitalnih medija predsjedničke kampanje Donalda J. Trumpa, Susan Credle, jednu od najmoćnijih žena marketinške industrije te stručnjake za odnose s javnošću: Gabrielu Lungu, direktoricu agencije za konzalting WINGS i Hermesa Holma iz agencije PRIME Weber Shandwick. Organizatori najavljuju izrazito zanimljiv i raznolik sadržaj. Za više informacija o Danima komunikacija posjetite službene stranice festivala www.danikomunikacija.com

 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 3
VIDEO

Prije 19 godina objavili su prvi video ikad na YouTubeu. Znate li koji je video najgledaniji?
A DANAS BERU MILIJARDE

Prije 19 godina objavili su prvi video ikad na YouTubeu. Znate li koji je video najgledaniji?

Nakon 19 godina postojanja, YouTube broji 2.7 milijardu mjesečno aktivnih korisnika diljem svijeta. Tada vjerojatno nitko nije mogao ni predvidjeti kakvu će popularnost ova platforma steći

Srušio se Twitter: Muskov 'X'  ne radi za milijune ljudi globalno
NIŠTA NE RADI

Srušio se Twitter: Muskov 'X' ne radi za milijune ljudi globalno

Problemi su počeli nešto prije 16 sati, a najviše su pogodili SAD, Veliku Britaniju i dijelove Europe te Azije.
Kina očekuje veliki cjenovni rat proizvođača električnih vozila
CIJENE IDU DOLJE

Kina očekuje veliki cjenovni rat proizvođača električnih vozila

Proizvođači će u ovoj godini na tržište plasirati 150 novih modela automobila, uključujući više od 110 modela vozila s pogonom na nove izvore energije (NEV), što će rezultirati žešćom konkurencijom